IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje
    Kitty17 ICSI-2, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's)
    IkkeB: IVF-2, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's)
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje
    Noekie: IVF-3 2e kindje
    Vonnie: ICSI-1 1e kindje
    Vlinder27: IVF-1 1e kindje
    Yj81:IVF-1 2e kindje
    Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF
    Saskia33: IVF-2 1e kindje
    Kaatje: IVF-1 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    9 mei gestart decapeptyl Kaatje
    22 mei gestart decapeptyl, 2 juni bloeding, 3 juni bellen ikkeb
    26 mei: start gonal-F Kaatje
    31 mei: eerst fm poging 2 Kaatje
    03 juni: tweede fm Kaatje
    05 juni: derde fm Kaatje
    08 juni: 2e echo Kitty
    09 juni: Start provera/decapeptyl Flippo123
    12 juni: start decapeptyl Sneeuwmees
    02 juli: Echo dikte bepaling baarmoederslijmvlies flippo123
    16 aug: intake dusseldorf Noekie

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:
    midden juli tp cryo flippo123

NOD
    3 juni: BiancaElisabeth (testdag volgens regeltjes zh)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)[/QUOTE]

2. Flippo123

Zo meiden ik ben ook weer terug :p
    Ben afgelopen zaterdag begonnen met het spuiten van deca en het slikken van provera. Na de provera ga ik door met de deca en moet ik progynova er bij gaan gebruiken.
    2 juli de echo om te zien of mn bms dik genoeg is en als dat zo is word de tp gepland. Spannende tijden dus weer.
    Ben niet zo heel erg actief trouwens aangezien manlief en ik midden in een verhuizing zitten :)

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Yes flippo is back! :D

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    [/quote]

5. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje
    Kitty17 ICSI-2, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's)
    IkkeB: IVF-2, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's)
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje
    Noekie: IVF-3 2e kindje
    Vonnie: ICSI-1 1e kindje
    Vlinder27: IVF-1 1e kindje
    Yj81:IVF-1 2e kindje
    Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF
    Saskia33: IVF-2 1e kindje
    Kaatje: IVF-1 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    22 mei gestart decapeptyl, 2 juni bloeding, 3 juni bellen ikkeb
    08 juni: 2e echo Kitty
    09 juni: Start provera/decapeptyl Flippo123
    12 juni: start decapeptyl Sneeuwmees
    02 juli: Echo dikte bepaling baarmoederslijmvlies flippo123
    16 aug: intake dusseldorf Noekie

Punctie/Eisprong:
    10 juni: punctie kaatje
    13 juni: tp kaatje

Terugplaatsing:
    midden juli tp cryo flippo123
    13 juni: tp kaatje

NOD
    3 juni: BiancaElisabeth (testdag volgens regeltjes zh)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)[/QUOTE]

6. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Hai Flippo!!! Ik heb je gemist!!
    Ik hoop dat je niet zoveel bijwerkingen hebt als ik van de progynova, maar een verhuizing is een goede afleiding, zucht.....

Hier nog rustig aan, zondag en maandag heel veel geslapen en gedut. Gisteravond toch wat meer last dus ik hoop dat het vandaag beter gaat. Morgen bellen voor de tp...spannend weer!

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kaatje: zoooooo spannend. Hoop echt op top emmy's voor je!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hey Flippo, welcome back! Wat fijn dat je je weer beter voelt nu en er weer voor gaat. Je schrijft dat je 2 juli een echo hebt en dan hoort wanneer de TP is, maar heb je dan toch een cryo en heb je al een punctie gehad, mét cryos dus? Of bedoel je punctie?
    In elk geval: super dat je er weer bent en alle moed hebt verzameld om door te gaan. Petje af!
    Voor nu, sterkte met de hormonen.

Kaatje, zeker spannend! Op naar een TP met topembryo!

IkkeB, jij de fm morgen toch? Ik ben een beetje in de war met de datums... Krijg je van vakantie, hihi. Ik duim voor n goed verloop!

Hier is de zon nu net weer terug, dus wij gaan zo weer naar de zee. Windsurfen en zonnen. Whaa wat een leven! Ik geniet. Ps. Nog geen teken van ogs. Oooh laat dat zo blijven, ik wil geen ongi!!!

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: ja morgen fm1. Ik vind het heel logisch hoor dat je niet alles kunt volgen en zeker niet in de vakantie. Ik duim voor je dat je geen ongi krijgt. Blijf vooral genieten. Hopelijk is je hoop niet vals!

Pff vandaag voor het eerst met het verkeerde been uit bed gestapt... Na 2 huisbezoeken werk ik nu lekker thuis. Ik weet niet wie daar blijer mee moet zijn,ik of mijn collega's. Hihi. Pff ik moet een opname score van een jonge moeder met haar 2 kinderen. Score over emotionele beschikbaarheid. Pff is een lastige opname, moeder is niet heel beschilkbaar... Ik ga me nu maar weer even zetten tot het werk.

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, heeeeel veel succes morgen! Dat wordt een spannend belletje.

Tori, geniet er nog lekker van! Echt zo lekker! Ik krijg ook vakantiekriebels :D.

IkkeB, wauw de tijd gaat snel. Ook jij veel succes natuurlijk. En fijn dat thuiswerken. Kan jij je goed concentreren?

Flippo, ik lees dat jij decapeptyl moet gebruiken. Doe jij ook een tp in je eigen cyclus? Of krijg jij Clomid erbij om toch een eisprong op te wekken?

En hier, tja, ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar ik moet donderdag weer terug. Heel fijn zo'n cryo cyclus. Vandaag al dag 20 en de tp staat nog geen eens gepland. Vandaag wel bms van 7 mm gemeten, maar omdat deze cyclus zo makkelijk te regelen is, willen ze me over het weekend heen tillen voor de tp. Het zal eens tijd worden .

11. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @kitty, wat goed dat je bms dik genoeg is. Nog heel even en dan is het zover. ik hoop dat je nog voor het weekend aan de beurt bent!!! Succes!

12. Flippo123

@Kaatje: Progynova heb ik niet zo veel bijwerkingen van :) Heb het eerder ruim 2 maanden moeten slikken in het kader van herstel na mijn baarmoeder operatie :) Lees dat je snel weer een tp krijgt! Spannend meis ik ga voor je duimen :D!!!

@Tori: Jaja krijg dan te horen wanneer de cryo tp is :) De echo is om te zien of mijn baarmoederslijmvlies op de juiste dikte is, als dat dik genoeg is mag de cryo terug geplaatst gaan worden :)

@Kitty: Als je deca gebruikt kan er niets in een natuurlijke cyclus terug geplaatst worden omdat deca je cyclus stil legt. Normaal ga je dan naast de deca iets van puregon of clomid idd gebruiken om een eisprong te krijgen. In mijn geval mag ik geen eigen eisprong krijgen omdat er dan een kans zou zijn dat je toch een 2-ling kan krijgen en met mijn baarmoeder afwijking mag dat pertinent niet.
    Ik moet dus naast de deca progynova gebruiken om een dik baarmoederslijmvlies te krijgen en wanneer de tp gepland staat moet ik gaan beginnen met utrogestan. Suc6 met je tp na dit weekend :) 20 dagen is nog mooi hoor :) Aangezien ik als ik voor de eerste echo mag komen alweer bijna 30 dagen aan het spuiten en slikken ben :p

13. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Vanmiddag de tp gehad. Drie emmys zijn er teruggezet, een van negen cellen en twee van acht. De rest was niet doorgedeeld dus er is niets ingevroren. Daar baalde ik wel even van maar toen kwam ik de clinic-clowns tegen en dat maakte me weer vrolijk. hahaha, een kinderhand is gauw gevuld!!! Een goed teken lijkt me. Ik heb de emmys op de foto...ik hoop dat dat de eerste van velen wordt!!! wie weet.
    28 juni is de bloedtest. Dat is dus 15 dagen na de tp...pfffff. De verpleegkundige zei dat je eerder veel kans hebt op vals negatief dus ik hou me er maar aan.....Nu maar afwachten....

Gelukkig Flippo, ik werd er echt depri van, bah!!!

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Goed zo Kaatje! Ik ga super hard voor je duimen!

Knuffeltje voor jouw en je 3 emmys!

Liefs Noekie

15. Flippo123

@Kaat: Wow 3 emmys terug geplaatst!! Dat is best veel!
    Ik ga onwijs hard voor je duimen!!!!

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wow Kaatje,3 emmys ....ga voor voor een mooie pakbeeb duimen! heel veel succes en sterkte met afwachten.

X

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Kaatje, 3x kans! Dat moet goed gaan en ik hoop met je mee dat dit 1 van de vele foto's mag zijn de komende maanden. Gefeliciteerd en broedze!
    Wel apart dat ze pas zoveel dagen na TP willen testen ... Bij ons doen ze het al na 10 dagen, omdat je met een bloedtest veel duidelijker kunt zien hoeveel hcg je hebt opgebouwd (vertelden ze mij).

Kitty, voor jou nog maar even wachten. Ik duim voor je!

Hier nog geen teken van de ongi, oooh het is me nu wel weer te spannend hoor. Morgen m'n NOD, en dan voor NIET!
    Heb gisteravond tijdens het uit eten wel 2 grote glazen wijn gehad... maar dat moet niet uitmaken denk ik. Pffff, vroeg ook aan m'n vriendje of we dan een test gaan kopen. Zegt ie "nee, als je niet ogs wordt dan ben je toch zwanger!" euh, ja idd, haha. Heb immers een heel constant cyclus.
    Maar ja wij vrouwen willen toch altijd bevestiging denk ik.
    Nouja eerst morgen maar afwachten.
    Gisteren een motorrit gemaakt en vandaag denk ik met de auto een stad bezoeken.

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    IkkeB, hoe is de FM gegaan?

19. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Hahaha Tori, NATUURLIJK ga je dan een test kopen!!!!! MANNEN...zucht!
    Ik hoop zo dat je nu een echte Nod hebt met de nadruk op NIET!!! Spannend weer. En nee twee glazen wijn doen het hem echt niet. Maar maak er geen gewoonte van he?? Nu je zwanger bent.......(ik duim en duim en duim en duim)!!!!

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Spannend! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent! Dat zal toch fantastisch zijn!

Deel Deze Pagina