@Tori: Wat goed!!!! Spannend meis Hopelijk hebben ze plek om je in te plannen e.d. Ik duim igg voor je!!! @Kaatje: Owww... je zal ze wurgen... pfff... wat een aso's tegenwoordig man! @All: Pff... inpakken inpakken inpakken... dat verhuizen en die verhuisstess is echt niets voor mij
Tori; wat een leuke belissing, duimen dar het mag! Kaatje: aso! Belachelijk, en dat nog wel uit je eigen berging! Misshien een voorteken, kun je een mama iets kopen Flippo; ff doorbijten, voor je het weet heb je alles weer uitgepakt. Succes nog!
Flippo: je foto doet me steeds denken aan een oud huisgenootje uit een vroeger studentenhuis hihi wilde ik gewoon even zeggen.
Flippo, ik vind verhuizen echt helemaal niets. Ben in mijn leven 14 keer verhuisd en heb nu nog steeds de dozen staan van afgelopen keer. Maar die moeten nu echt leeg!!! Volgende week komt mijn klusjesman, joepie!!! Ikkeb, die mamafiets komt er en een heel dik slot op mijn berging!!!!
Iemand nog tips voor slecht slapen? Pffff ben kapot na vele nachten slecht slapen en veel levensechte dromen
ikkeB, heb helaas geen tip. Ik had het (dromen) ook, maar vannacht opeens toch weer niet. Ben net gebeld door het IVF-centrum en ik kan niet mee doen deze ronde. Ik had me vooral ook te laat aangemeld, had voor half 12 gemoeten in het weekend... Pfff, wat een gedoe zeg. Stomme reden, maar goed. Dus, och nog weer een cyclus wachten. Over 25 dagen kan ik me opnieuw aanmelden dus... Achja, wat is nog een cyclus wachten?! NOG EEN CYCLUS WACHTEN!! Nu ff een dipje, hopelijk trekt de wind aan en kunnen we zo ff lekker windsurfen. Het is erg warm!
Dat is even een teleurstelling Tori. Hopelijk krijg je de muizenissen vandaag weggesurfd!!! Ikkeb, bij mij werkt accupunctuur echt voor allerlei dingen dus dat zou ik proberen. Ik heb er ook altijd veel last van....
@IkkeB: Haha oke ... ik heb niet op kamers gezeten igg @Tori: Balen meis... maar persoonlijk had ik het wel ergens verwacht aangezien dit bij mij ook het geval was. Ze moeten plek hebben namelijk... valt vies tegen dat begrijp ik zeker, zo voelde ik dat ook... Ik ga duimen voor je meis! En wie weet... toch stiekem wel hoop houden op een spontane zwangerschap... ookal zijn ze niet blijven plakken, je bent al 2x spontaan zwanger geweest dus het kan wel! @all: nog ff laatste kleine beetje inpakken en dan morgen de sleutel in ontvangst nemen! Spannend Eergisteren laatste provera ingenomen en zaterdag 23 juni start ik met progynova naast de decapeptyl...
Whahaha... het is zon natte krant he.... pfff... Ik moet ff wat kwijt... WE HEBBEN DE SLEUTEL VAN ONS NIEUWE HUIS !!!! voor foto's die upload ik zeer binnenkort op mn profiel in een prive albumpje
GOEOEOEOEOED Flippo!!! Veel succes met klussen en dit keer met verf en hamer enzo, hahaha!!!!! (wat ben ik toch vreslijk grappig.....)
Kaatje: jij hebt je lol broek aan vandaag. Leuk! Flippo; gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de foto's Hier woensdag punctie. Ze hopen op 11 goede eitjes . Dit keer toch utrogestan gebruiken omdat ze veel eitjes gaan weghalen. Ze telde er 17, waarvan dus 11 die groot genoeg zijn. Ik ben er gewoon happy mee. Had ik niet verwacht. Straks pregnyl spuiten. Eerst 7 potjes mengen. (ze hadden bij afhalen alleen kleine hoeveelheden) Slaap lekker meiden! Zwangeren: hoe gaat het met jullie?
Goed Ikkeb!!!! Heel veel succes woensdag! Ik zal aan je denken en nog even je eitjes toejuichen, GO EGGS GO!!!! En nou maar hopen op een goed eopbrengst, weinig pijn en een lekker roesje...
Nou meiden...sorry dat ik een tijdje minder actief ben geweest hier. Ik heb wel meegelezen en vooral mee geduimd voor jullie. Misschien dat jullie nog kunnen herinneren dat ik zelf met ovu testen bezig was. Woensdagmiddag 6 juni had ik een positieve test van clearblue en we zijn 4 avonden 'actief' geweest. Normaal heb ik dus geen eigen eisprong van mijzelf en heb ik altijd pregnyl nodig. Maar we hebben het toch maar gewoon geprobeerd. Met het motto: 'Nooit geschoten is altijd mis' Al een paar dagen slecht in orde. Moe, duizelig en sinds gisteren jeukende tepels. Vandaag een testje gedaan en zie hieronder het resultaat:
toevoeging: Ik had zelf het idee dat mijn NOD vrijdag zou zijn dus het is nog erg vroeg om al positief te zijn toch?
Noekie, als je nu al positief test... Dan lijkt me dat juist een heel goed teken, dan ben je al flink wat HCG aan het aanmaken. Spannend!! Zou toch fantastisch zijn als het jullie zelf gelukt is! ikkeB, yeah 11 eitjes. Dat is ech een mooi aantal! Niet eveel en zeker ook niet te weinig . Hoe voelen je eierstokken nu, nog uit te houden? Succes morgen met de punctie! Flippo, geniet van je nieuwe huis! Kitty, jij hebt vandaag volgens mij de TP heel veel succes en mijn dumen draaien weer voor jou. Ben benieuwd hoe het is gegaan. We hebben voor vandaag een bootje gehuurd, dus we gaan straks het water op!
Noekie, dat is goed nieuws! Je bent gewoon zwanger!! Wat gaaf zeg dat je lichaam nu zelf wat doet. Geeft mij ook hoop. Ik heb nl ook geen eisprong van mezelf. Ik ben echt blij voor je. Nu hopen op een plakbeeb. IkkeB, super dat je morgen de punctie hebt. Ik duim voor een mooie score. Tori, thanks! Vandaag idd tp. Gisteren is er een ontdooit. Hopelijk hoor ik straks dat ie goed is gaan delen. Later meer
Hallo dames, ik ben weer terug van een weekje Ardennen en een weekendje Engeland. Alles gaat hier zijn gangetje. Ik spring weer even in vanaf deze pagina. Gefeliciteerd Flippo met de sleutels! Veel plezier met inrichten enzo! IkkeB, alvast veel sterkte met de punctie morgen. Elf eitjes zou een hele mooie opbrengst zijn! Noekie!!!!!! Als je rond 6 juni je eisprong hebt gehad dan kun je nu heel goed positief testen! En je test is nog super duidelijk ook! Ik duim voor je op een plakbaby!! Kitty, heel veel succes vandaag. Ik steek een kaarsje voor je aan!