Noekie, wat zie ik nou?!?!?!?!?!?! Je bent zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat geweldig . Van harte meid, ben heeeeeeeeeeeeeeel blij voor je!!!!
Noekie; ZWANGER!!!!!!!! Wha geweldig! En dat op de natuurlijke manier. Zo gaa! Gefeliciteerd! Kitty; en en en? Tori; idd morgen punctie. Ben er klaar voor! Voelt nu wel flink gevoelig, maar het is echt nog prima te doen. Vanaf vandaag niet meer spuiten. Vanaf morgen aan de ballen
Dank jullie wel meiden. Durf het nog steeds niet te geloven. Ik ben nog niet eens aan mijn NOD en dan geeft de test nu al 2-3 weken aan. En dat met een middag plasje... @Zonnestraal: leuk weer even iets van je te lezen. Jij ook gefeliciteerd he! It's a boy! Je bent al op de helft! @ikkeB: Succes morgen! Je kunt het! Ik zal aan je denken en voor je duimen! Er brand nu ook een kaarsje voor jou! @Kaatje: En eentje voor jouw! Hoe gaat het meis? @Flippo: Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Liefs Noekie Oja ik mis toch een beetje Ferial nu. Hoe zou het met haar gaan?!
Noekie, zie je wel!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Zonnestraal, wat fijn dat jouw 20-weken echo ook helemaal goed is!!
Noekie; deze maand heb je geen medicatie gebruikt toch? Nou dan ben je dus echt zeker zwanger. Anders kan de test niet positief zijn( maar ik snap je ongeloof ook hoor) Aan jou de eer om het lijstje weer nar boven te halen. En ik ben het met je eens dat het jammer is dat ferial weg is. We horn trouwens ook niks meer van be
Ik wacht nog even met het lijstje hoor! Dat durf ik nog niet. Slechte herinneringen aan! In december moest ik mij er ook weer uit halen door de bbz. Nog even geduld hebben dus. Als het goed is krijg ik met 6 weken al een echo.
JAAAAAAAA NOEKIEIEIEIEIEI!!!!! Helemaal geweldig meid, ik doe hier een dansje met een enorme grijns!!!! JIPPIE, JIPPIE, JIPPIE, HOERAAAAAA. Ik vind het helemaal geweldig!!! Kan me goed voorstellen dat je Ferial nu mist. Moet je je haar gezicht maar voorstellen als ze zometeen hier terug komt en jij net je 20 weken echo foto geplaatst hebt...JIPPIEIEIEIEI!!!!! hele, hele, hele dikke kus van mij!
Noekie, ik volg je nog steeds op afstand . Net als meerdere dames hier die ik het zo vreselijk gun zwanger te raken!! Oh ben zo blij voor je!! Ja we krijgen een zoontje . Ben vreselijk gelukkig!! Die onzekerheid of alles goed blijft gaan blijft hoor, wordt wel steeds minder. Aislyn, een meisje!!! Wat geweldig!! En ook een goede 20wk echo, super!!! Dames ik duim nog altijd voor jullie hoor!!!!
Noekie: ik snap je voorzichtigheid, die is heel logisch. Maar het is zo bijzonder dat het op de natuurlijke manier gebeurd is dat ik extra blij voor je ben. Nog 2 werken in spanning en dan al een echo Zonnestraal: een zoon, gefeliciteerd en over de helft, zo gaaf! Geniet van de tijd doet komen gaat.
Ikke ...heel veel succes vandaag met de punctie.Duim voor een.goede opbrengst. Noekie ,wauw!!!wat bijzonder een spontane zwangerschap. Sterkte met afwachten.tot de echo Zonnestraal en Aislyn,fijn dat jullie kleintjes helemaal.goed.gekeurd zijn. Op naar de 40wk Xx
IkkeB, thanks meid! Jij heul veul succes met de punctie....we gaan voor een plakbeeb!!!! Babbel, fijn te lezen dat het goed gaat met jou en je zwangerschap .
Echo staat voor 10 juli!!! Dus nog even in spanning afwachten.... @ikkeB: Succes!! Ik duim voor je! Je kunt het!
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 ICSI-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-3 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 22 mei gestart decapeptyl, 2 juni bloeding, 3 juni bellen ikkeb 08 juni: 2e echo Kitty 09 juni: Start provera/decapeptyl Flippo123 12 juni: start decapeptyl Sneeuwmees 02 juli: Echo dikte bepaling baarmoederslijmvlies flippo123 10 juli: Echo 6 weken 16 aug: intake dusseldorf Noekie Punctie/Eisprong: 10 juni: punctie kaatje 13 juni: tp kaatje 20 juni: punctie Ikke B Terugplaatsing: midden juli tp cryo flippo123 13 juni: tp kaatje NOD 3 juni: BiancaElisabeth (testdag volgens regeltjes zh) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
@Noekie: wat een fantastisch nieuws! En een spontane zwangerschap! Dat geeft de burger weer moed. Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! Verder lees ik regelmatig mee. Kaatje die nu in afwachting is, een punctie vandaag van Ikke en Tori waarbij de eigen poging toch niet gelukt is. En nog zoveel meer van jullie, wat ik allemaal gelezen heb, maar even niet zo snel nu onthouden om nu op te reageren. Ben zelf begonnen met decapeptyl. Bijwerkingen vallen tot nu toe mee. Alleen legt het niet alleen mijn cyclus stil, maar ook mijn darmen, zo lijkt het. Dus behoorlijke last van verstopping. Maar gelukkig heb ik daar nu wat voor gekregen van de ha, dus hopelijk gaat dat allemaal snel weer beter. Momenteel even veel gedoe en onrust op mijn werk. Merk dat ik nu door de spanning van de IVF een korter lontje heb en dat gedoe op mijn werk er even niet bij kan hebben. Vandaar dat ik dus even minder reageer. Sorry, daarvoor. Maar ik houd jullie wel in de gaten.
Sneeuwmees, fijn te horen dat je wel mee leest . Succes mey de hormonen spuiten en ooh hopelijk helpt het middeltje van de ha snel tege de verstopping. Niet fijn als dat niet goed gaat. ikkeB, ik denk aan je! Hier is t alweer lekker warm. Net was t gas op dus geen warm water om te douchen (na een oefen kluspartij ), maar top camping want we hebben al een nieuwe gasfles! En koud water, ookal is het erg warm, is toch n beetje té koud! Straks weer bootje varen, yeah! Veel leuke snorkelplekken gevonden gisteren.
Tori: dat klinkt goed! Lekker snorkelen. Noekie, zo spannend. Sneeuwmees; succes met het prikken. Tja door alle hormonen kun je er wing bij hebben. Mijn baas vertelde gister doodleuk dat hij per gister weg is op de afdeling, vervanging werdt direct voorgesteld. Zo snel kan ik dat niet verwerken hoor en zeker niet met depunctie in het vooruitzicht. De punctie weer voorbij. Hij viel ff tegen. Deed veel meer pijn als de vorige keer, maar ach ff doorbijten. Er zijn 8 eitjes gevonden uit de lading die aangeprikt is. Viel voor mij een beetje tegen, want ze dachten eerst 11, maar als er dit keer wel meer emmy's zijn dan ben ik een gelukkig mens nu lekker op de bank
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 ICSI-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-3 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 02 juli: Echo dikte bepaling baarmoederslijmvlies flippo123 10 juli: Echo 6 weken 16 aug: intake dusseldorf Noekie Punctie/Eisprong: 10 juni: punctie kaatje 13 juni: tp kaatje 20 juni: punctie Ikke B Terugplaatsing: midden juli tp cryo flippo123 13 juni: tp kaatje 19 juni: tp Kitty NOD 3 juni: BiancaElisabeth (testdag volgens regeltjes zh) 29 juni: Kitty zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
Hey meiden, Leuk weer van jullie te horen! Het was hier al zo rustig. Babbel en Zonnestraal, fijn dat het goed gaat. En de tijd gaat zo snel! Sneeuwmees, geeft niet hoor! Het is al heftig genoeg allemaal. IkkeB, dat is toch een mooie score! En gaan ze ICSI doen? Dan heb je sowieso een grotere kans op meer emmy's. Tori, lekker hoor nog op vakantie. Ik ga over een week . Hier, gisteren tp gehad van een 4 cellige cryo. Viel dus wel tegen, maar ze vonden dit toch een kans waard. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik vond het erg jammer dat er niet twee teruggeplaatst zijn. De kans op slagen is al klein (zo'n 10%). Nou ja, afwachten maar. Op 29 juni moet ik bloedprikken, maar dan ben ik met vakantie, dus dan maar een urine test meenemen. Ook niet erg, maar als ik zwanger ben, dan moet ik 15 Utrogestanbolletjes per dag gaan gebruiken . Zo maar even kijken of ik nog genoeg in huis heb, just in case.