IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Acht is nog steeds een hele mooie score ikkeB! Nu inderdaad hopen dat er veel emmy's uit komen. Wanneer is je TP gepland??

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Score is ook zeker goed! Ze gaan idd icsi doen, maar zonder garantie op betere score, omdat het niet aan het zaad ligt. Ze doen het zodat ze later geen spijt hebben, maar denken niet dat het echt meer zal opleveren. Toch fijn dat jij zegt van wel, geeft iets meer hoop. Ik vind dat het meest spannend. De vorige keer was er ook mar 1 bevruchting en we hopen zo op meer. Hierna namelijk nog maar 1 kans...

Kitty; terugplaatsing van een 4 cellige klinkt al een mini kans. Bij ons doen ze volgens mij niks met een 4 cellige, maar je zult de eerste niet zijn die er zwanger door wordt! Ik duim dus heel hard voor je! Een kans is een kans! Noekie had ook nooit een eigen cyclus en nu ze die wel ineens had is ze zwanger, net zo'n wonder

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Aislyn; zaterdag is de tp gepland. In de ochtend worden we eerst gebeld of er emmy's zijn.

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Situatie:
    [/COLOR]Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje
    Kitty17 ICSI-2, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's)
    IkkeB: IVF-2, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's)
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje
    Noekie: IVF-3 2e kindje
    Vonnie: ICSI-1 1e kindje
    Vlinder27: IVF-1 1e kindje
    Yj81:IVF-1 2e kindje
    Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF
    Saskia33: IVF-2 1e kindje
    Kaatje: IVF-1 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    02 juli: Echo dikte bepaling baarmoederslijmvlies flippo123
    10 juli: Echo 6 weken
    16 aug: intake dusseldorf Noekie

Punctie/Eisprong:
    10 juni: punctie kaatje
    13 juni: tp kaatje
    20 juni: punctie Ikke B
    23 juni: hopelijk tp ikkeb

Terugplaatsing:
    midden juli tp cryo flippo123
    13 juni: tp kaatje
    19 juni: tp Kitty

NOD
    3 juni: BiancaElisabeth (testdag volgens regeltjes zh)
    29 juni: Kitty

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)[/QUOTE]

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Kaatje: jou emmy is een week onderweg vandaag. Hoe voel je je?

6. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Kitty volgens mij is er geen peil op te trekken. Sommige dames worden zwanger van een viercellige, anderen hebben een tp van een blastocyst en dan mislukt het.

IkkeB, ik heb ook wel eens mensen horen zeggen dat hun eicellen stugge schilletjes hebben, dus dan ligt het niet aan het zaad en kan ICSI toch meer emmy's opleveren.

Kaatje wanneer mag je testen? Ik duim voor je!

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Aislyn: bij mij waren het slechte eitjes of zo, ze waren wel bevrucht, maar geen kans op doorgroei emmy. Geen idee wat het is. Hopelijk gewoon eenmalig.

Kitty; aislyn heeft gelijk. Bij mij was het een topper die niet bleef plakken.

8. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    ikkeB: Doordat ze bij ICSI een gaatje door de schil prikken krijgje een effect vergelijkbaar met assisted hatching. Dan is er een gaatje waardoor de cellen naar buiten kunnen groeien om het steeltje te vormen om in te kunnen nestelen.....denken ze tenminste want ze weten nog neit precies hoe het werkt met assisted hatching maar dat is de theorie.

9. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Zonnestraal, wat leuk een zoon!!!! En zo heerlijk dat alles goed blijft gaan. Genieten hoor!!!
    Noekie, ik ben nog steeds neit bijgekomen van je nieuws...JOEPIE!!!
    Sneeuwmees, ik had ook altijd last van mijn darmen van de decapeptyl, kreeg ook een mega opgeblazen buik...succes hoor en je moet vooral hier schrijven als je er zelf zin in hebt hoor. Het is geen aangenomen werk!! Zorg goed voor jezelf!!!
    IkkeB: lekker met je benen omhoog en het belletje bij de hand (om je man op te roepen als je iets nodig hebt....haha) het kan zo verschillen he die punctie, had ik ook maar dan gelukkig andersom....Hoop dat je snel hersteld!!!

10. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Kitty, kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent. Las van de week ergens een verhaal van iemand die twee 4 cellige cryos had gekregen en nu zwanger is....van een DRIELING!!!! Je weet het echt nooit hoe het loopt!
    Waarom moet je in hemelsnaam zoveel Utrogestan gebuiken?? Als ik zwanger ben moet ik er 4 blijven doorgebruiken....bij een cryo 6, maar 15????

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb nu geen bijwerkingen meer van de Pregnyl en voel dus helemaal niks meer. Ik ben bang en kan me echt niet voorstellen dat ik zwanger ben. Officieel mag ik volgende week donderdag pas testen maar dat is wel heeeeel ver weg, 15 dagen na de tp!! Ik ga maandag testen. Dan kun je echt wel genoeg HCG in je bloed hebben. Ik zorg ondertussen voor genoeg afleiding. ben flink bezig in mijn huisje en morgen komt er ook een klusjesman, (zo een met hamer en zaag hoor dames, hahaha) Verder een hoop gedoe in de flat waar ik woon en dus morgen een gesprek met de senior woonconsulent van de woningbouwvereniging. Ik hoop dat ik dan niet keihard ga janken want ik ben echt pissig...(oa mijn fiets gestolen uit een afgeloten berging en een dealer in de flat met alles zooi vandien!!!) Stress is niet goed dus ik heb vandaag een heerlijke relaxstoel gekocht om in de zon te liggen, echt super!!! Ben gisteren ook bij de psycholoog geweest maar weet niet of ik wat aan hem heb.....ik hoop hem volgende week te kunnen laten weten dat ik niet meer terugkom omdat ik zwanger ben!!!!
    Zo, een heel verhaal maar zo voel ik me dus, hahaha!!!!

11. Ferial

Ferial Actief lid

Dec 28, 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik log toevallig eens een keer in om te zien of er hier nog nieuws is....EN WAT ZIE IK????:$:D:cool: NOEKIE!!! JOEPIEIEIEIEIEIE!:cool:
    Gefeliciteerd meid!! Wat fantastisch! Het is je zo gegund!!
    Ik weet heel zeker dat dit een pakbeeb is! Ik voel het!
    Hele dikke knuffel voor jou van mij!

Voor de rest hoop ik duim ik in stilte verder!

En wat superlief dat jullie me niet vergeten zijn! Doet me echt supergoed! Zo lief om te lezen.
    Hier nog steeds de kinderwens in de vriezer, doet ons werkelijk waar goed. We beginnen weer een beetje onszelf te worden.
    Zoals het nu voelt weet ik zelfs nog niet of we er ooit weer aan beginnen... Ben ook aan de pil al een maand, bevalt ook goed.:)
    Ik moet er niet aan denken de mmm weer in te gaan. Denk het eigenlijk nooit meer..

Ik wens jullie lieve meiden heel veel succes toe en ik hoop dat als ik de volgende keer kom kijken, dat ik dan weer meer heugelijk nieuws mag vinden hier! DUIMDUIMDUIM!

Kitty, het wil niets zeggen hoor hoeveel cellen, dit kan hem zomaar worden! Succes!

IkkeB, Ik hoop op een mooie tp voor jou en heeeeeeeel veel emmy's in de vriezer!

Kaatje, ik hoop dat je zwanger bent! Ik denk aan je hoor!

De rest, ook heel veel succes toegewenst!!

Dikke knuffel en heel veel liefs,

Ferial

12. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Ferial dikke knuf voor jou.

Wat heerlijk om iets van je te mogen horen! Ik mis je toch wel een beetje! :D

Misschien moeten jullie de natuur straks ook gewoon de gang laten gaan. Als jullie er weer aan toe zijn dan he! Het heeft voor ons tenminste goed gewerkt!

Veel liefs Noekie

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Ferial; wat super leuk om van je te horen! Heeft de rust ook een positieve werking op jullie relatie? Ik hoop het echt voor jullie!

Kaatje: we blijven duimen hoor, en ordt maar flink emo morgen daar zijn ze soms nog gevoelig voor ook ;)
    Uit vooral je frustratie ( maar niet slaan hoor) dat kan opluchten

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Zo, meiden, er is weer een hoop geschreven. Ik weet dat ik niet verplicht ben mee te schrijven, maar voelde me toch schuldig, omdat jullie me zo goed op weg hebben geholpen en geduldig al mijn vragen beantwoord heb (en zelfs vandaag weer een hoop bij jullie bijgeleerd heb). Jemig, jullie zijn echte experts.
    Ik ben vandaag, zoals verwacht, ongesteld geworden. Mooi op schema, dus de uitgangsecho op 3-7 kan dan ook gewoon doorgaan.

@Kaatje: ik hoop dat de emo-bui een prettige reden heeft. Lijkt me ook lastig, als je niets voelt wat op een zwangerschap lijkt, of juist heel veel door de utrogestan, en dat je toch zo lang moet wachten met testen. Ik heb nu een middeltje van de ha en gelukkig begint alles weer te werken. Toch wel een enorme opluchting.
    @Ikke: jij dus ook al dit soort opmerkingen op je werk? Ik had het vorige week. We hebben ook een interim directeur die alles anders wil. Vorige week had ik een gesprek met haar en toen begon ik ook nog eens te huilen. Zou ik normaal niet gauw hebben, maar kon het even niet handelen allemaal. Ze heeft allemaal nieuwe plannen met onze afdeling en ik vind dat gewoon erg spannend allemaal (en ben het met veel dingen ook niet eens). Merk dat ik dat nu gewoon niet erbij kan hebben. Het lijkt wel of dat hele IVF zo mijn leven op dit moment beheerst dat het wel lijkt of het een dagtaak op zich is.
    Merk dat ik de laatste tijd ook domme fouten gemaakt heb op het werk. Gebeurd me anders niet, tenminste niet dit soort domme fouten. Geeft wel aan dat ik er niet helemaal bij ben.
    @Kitty: meid, ik kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld was, maar ik neem aan dat het zkh er toch vertrouwen in heeft, anders hadden ze geen tp gedaan, toch? Dus hoop dat je de moed erin kan houden.

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Vanochtend weer een test gedaan en ik moet het nu maar eens gaan geloven. :D

Ik ben al misselijk en duizelig. Vanmiddag naar de dokter toe. Hij wou mij meteen zien omdat het bij mijn vorige zwangerschap ook mis ging met de misselijkheid.
    Toen lag ik bij 11 weken uitgedroogd in het ziekenhuis.
    Toen begon de misselijkheid alleen pas bij week 7.

Maar als de test dinsdag al 2-3 weken aan gaf moet het hcg toch al behoorlijk hoog zijn toch?
    Morgen is pas mijn NOD...

@Sneeuwmees: Het is juist hartstikke gezellig als je ook mee schrijft maar het is natuurlijk niet verplicht hoor. Als je er niet goed bij voelt moet je het niet doen.
    Ben je nu al wel aan het spuiten dan?

@Kitty: 15 stuks is best veel maar als de arts het zegt zal het wel goed zijn toch?

16. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Ferial!!!!!!! Wat leuk dat je er even bent! Je hebt vast alle vibraties hier gevoeld!!!!! Fijn dat jullie weer een beetje de draad op kunnen pakken. De tijd zal leren hoe het gaat aflopen. Maar jij bent het allerbelangrijkste! Ik ben afgelopen week bij de psycholoog gewwest omdat ik het ook heel zwaar vind allemaal. De gyn. zei ook dat je niet meer kapot moet maken dan je ervoor terug krijgt.....Het is gewoon megaheftig allemaal!

NOEKIEIEIEIEIEI!!!!! :D:D:D:D
    Ik hoef niet meer naar de sportschool want doe iedere dag verrukte dansjes hier!!!!!! JOEPIEIEIEIEIEIEIEIEI :D:p:D
    Doe lekker rustig aan hoor en zorg goed voor jezelf. Hoop dat de dokter iets kan doen voor je.
    #doenogeveneendansjewantNOEKIEiszwanger!!!!!!

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Noekie; weet je zeker dat je nod vrijdag officieel is. Misschien is er wel eerder een eitje rijp geweest. ( ik vertrouw die ovulatie testjes niet voor 100% ) en anders stijgt jou hcg gewoon lekker snel. Succes bij de huisarts vanmiddag. En je mag het nu zeker gaan geloven :D

Sneeuwmees; een ivf neemt ook je hele leven in beslag, dus je reactie is niet vreemd hoor. Weten ze het op je werk? Dat kan zorgen voor begrip.

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Kaatje; jou reacties op andere maken mij altijd zo blij :D het is dat ik door de punctie nog niet nog mee mag dansen, dus ik fluit het ritme met je mee

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ferial, wat ontzettend fijn om weer even wat van je te horen! We zijn je niet vergeten hoor meid, ik denk nog vaak aan je. Gelukkig kom je weer een beetje tot jezelf. We missen je hier wel!!

Noekie, geloof het nou maar, je bent hartstikke ZWANGER!!!! De misselijkheid is wel vervelend, maar als je hcg nu al zo snel stijgt, dan is dat waarschijnlijk de oorzaak. Hopelijk kan de dokter je er iets tegen geven. Het is vroeg om al misselijk te zijn, maar ik zie het als een goed teken dat je lichaam héél erg zwanger is.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Noekie: ik denk dat het nog wel even zal duren voordat het doordringt, maar de klachtjes klinken al zo hoopvol. Dus volgens mij barst jij van de HCG.
    @Ikke: op mijn werk weet nog maar een collega het. Ik was van plan om het te vertellen, maar het valt deze eerste keer helemaal in de vakantie en kan het dus redelijk ongemerkt doen. De andere reden is ook dat we gaan reorganiseren en ik dus niet weet wat nu wijsheid is, om juist nu mijn baas te vertellen dat wij vollop met onze kinderwens bezig zijn. Wil ook niet mijn eigen glazen ingooien, vooral omdat op mijn leeftijd de kans van slagen bij IVF ook niet overweldigend is. Maar bij een volgende poging zal ik daar niet aan kunnen ontkomen.

Share This Page