@Kaatje: Blijf jij nou maar gewoon rustig zitten! Voor je het weet floepen die emmy's nog los! Die moeten blijven plakken hoor!
Ik heb 2 formulieren hier liggen van de huisarts voor hcg bepaling. Ik denk dat ik morgen en maandag ga prikken. Dan moet er toch een goede waarde uitkomen toch?
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 ICSI-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) Wtje: IVF-1, 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-3 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Vlinder27: IVF-1 1e kindje Yj81:IVF-1 2e kindje Natasja73 IUI 3e kindje, nog 2 te gaan en dan door naar IVF Saskia33: IVF-2 1e kindje Kaatje: IVF-1 1e kindje Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 02 juli: Echo dikte bepaling baarmoederslijmvlies flippo123 10 juli: Echo 6 weken Noekie Punctie/Eisprong: 10 juni: punctie kaatje 13 juni: tp kaatje 20 juni: punctie Ikke B 23 juni: hopelijk tp ikkeb Terugplaatsing: midden juli tp cryo flippo123 13 juni: tp kaatje 19 juni: tp Kitty NOD 29 juni: Kitty zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Noekie, 1 maart 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)
Een late reactie van mijn kant. Maar het hele ivf-traject gaat niet door voor ons. Ik heb nl. gisteren een positieve zwangerschapstest tevoorschijn kunnen toveren! Over 5 weken mag ik bloed laten prikken bij het AMC om het geslacht te bepalen. Onze duimen draaien dus al!
Deesjebeesje; wat spannend. Echt duimen nu. Een voorzichtige felicitatie vnaf hier. Nu hopen op et goede geslacht. Noekie; je hebt lef getoont en jezelf als zwanger op het lijstje gezet. Waarom moet je het hcg laten bepalen? Of is dat normaal? ( sorry helaas nog nooit zwanger geweest)
Iemand een tip tegen puinlijke en opgezette buik. Niet op de punctie plek, maar meer vanaf maag naar darmen en mijn darmen. Vezels eten?
@IkkeB: Hcg bepalen hoort er normaal gesproken niet bij hoor. Maar ivm mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap in december wil ik iets meer zekerheid. Aan de steiging kunnen ze dan zien of het goed zit. Al weet ik eigenlijk wel dat het goed zit. Alle klachten zijn aanwezig en ben zo ontzetten moe enzo. Maartoch... En sorry geen tips daarvoor...alleen veel lauw water drinken!
Ikkom even kijken en wat ie ik Noekie gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van en ik hoop op een mooie bloeduitslag. En als je hcgnu al zo flink uitslaat op de celarbleu zijn het er misschien wel twee Deesjebesje jij ook proficiat. Ikkeb succes met de tp zaterdag. Kitty ik duim dat je emmy eentoppetje wordt. Lekker broeden meid. Kaatje rustig aan he meid en over een week voor jou ook een mooie test hoor! Ferial fijndat je je weer beter voelt zo. Tori geniet nog van je vakantie! Hier gaat alles zijn gangetje. Voel me goed en heb al een flinke buik. En voelde kleine nu dagelijks. Weer heerlijk vertrouwd.
@IkkeB: idd veel drinken en verder gewoon wat je altijd doet maar vooral veeeeeel water drinken. Hoop dat je je snel beter voelt. je mag gewoon paracetamol gebruiken hoor!!! @ Spijker: ga zo door!!! Lekker meid. Klinkt zooo genieten.... @ Deesjebeesje: WAUW, super meid. Nou hopen op een meisje, toch??? pffff, wel mega spannend zo. Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat alles goed zit!!!!! En sorry dat ik even geen dansje doe, maar ben vandaag door mijn rug gegaan...terwijl ik stond te kletsen met de klusjesman, auauauau. Hij maar klussen en ik maar klagen, auauauau. Hopen dat het morgen beter is....(maar mijn rolgordijnen hangen!!!!)
kaatje: hoe is het met je rug vandaag. Pas je op jezelf. Je hebt een emmy bij je waar je goed voor moet zorgen. Je lichaam geeft met door je rug gaan aan dat je jezelf in acht moet nemen. Noekie: vandaag bloed laten prikken? Hier voelt mijn buik zeer pijnlijk. Aanraken doet al zeer. zit nu met een fles warm water op de bank, ik blijf goed drinken, maar ben ook misselijk, dus niet veel in 1 keer. Zou het komen door de utrogestan? heb ook maar een kiwi gegeten voor de doorstroom en vezelzakjes van mijn schoonzusje gevraagd. De pijn is echt niet grappig. Zit niet bij de prikplek, maar meer darmen. Vreemd... afwachten dus. Begin ook zenuwachtig te worden voor morgen. Wat als er geen emmy's zijn. Ik weet dat ik niet moet doemdenken, maar ben zo bang....
spijker: wat super fijn dat het goed gaat. en al bijna de twintig weken echo. Wil je weten wat het wordt? naast gezond natuurlijk, want het blijft een medische echo. deesjebeesje: wat zullen het 5 lange weken voor jullie worden. Ik ben het even vergeten, ben je al eerder op de natuurlijke manier zwanger geweest? als het toch een jongentje is, ga je het dan direct weg laten halen? of wacht je nog af of de baby inderdaad de ziekte heeft? wat een vreselijke beslissingen moeten jullie maken zeg.
IkkeB, komt goed joh! Je krijgt morgen gewoon goed nieuws! En wat vervelend dat je zo'n last hebt. Ik weet ook niet goed wat je moet doen. Wel goed blijven drinken iig! En niet te zwaar eten. Veel vezeltjes idd. En misselijkheid komt echt door de Utro. Ik heb er ook altijd last van. Deesjebeesje, wauw zeg, nog iemand die zwanger is. Maar nu is het in spanning afwachten. Wat zullen het zware weken voor jullie worden. Ik hoop echt voor je dat de bloedtest aantoont dat het een meisje wordt. Wordt er verder nog naar de genen gekeken? Idd, dapper hoor om zo'n beslissing te nemen. Mijn duimen draaien mee! Kaatje, auuuuw, dat is niet fijn. Net al IkkeB een warm kruikje nemen . Spijkervrouwtje, leuk weer ff van je te horen. En thanks voor je meeleven. Ik blijf hoop houden! En komt je buik nu sneller dan als bij de eerste? Gaat het verder goed met je? Wanneer weet je wat het wordt? Noekie, ik wilde al eerder reageren dat je de banner mooi kunt aanpassen. Ik zie dat je dat in de tussentijd hebt gedaan . En ik ga voor je duimen hoor. Dit keer moet het goed komen, ik voel het! Heb je overigens al bloedgeprikt? Ik zou denk ik vandaag en dan idd maandag of dinsdag weer gaan. Een dag of 4 of 5 ertussen. Krijg je dezelfde dag nog de uitslag?
jeetje ikkeb, dat klinkt helemaal niet fijn zeg. ik hoop op een hele mooie dag morgen voor je!!! met mijn rug gaat het alweer een stuk beter hoor!! gelukkig. Flink in beweging gebleven vandaag en dat heeft geholpen!
Ikkeb rustig aan met je buikje en morgen hopelijk een mooie tp! Met de 20 wkn echo willen we inderdaad graag weten wat het wordt. Nog even geduld dus. En mijn buik groeit nu inderdaad harder dan de eerste twee keer. Maar dat is ook wel lekker hoor, nu zie je mensen tenminste niet meer vragend naar mijn buik kijken, maar is het meteen duidelijk dat het echt een zwangerschapsbuikje is mar ik voel me verder prima. Geen vervelende kwaaltjes dus het is weer echt genieten. Deesje leesnu dat jullie misschien een beslissing moeten nemen als het geen meisje is wat lastig moet dat zijn. Ik duim voor je!
Hoi Meiden, Pff...gisteren 2 bruiloften gehad. Dat hakt er wel ff in. Mijn beste vriendin en mijn zwager zijn getrouwd. Hoe kun je nu bedenken dat op de dezelfde dag te gaan doen! Maar super dag gehad. Gister morgen inderdaad nog gauw even bloed geprikt en maandag nog een keer. Ik kan pas de volgende werkdag bellen om 11 uur. Dus maandag weet ik de waarde van vrijdag en dinsdag van de maandag. Maare ik voel mij nu echt zwanger en geen bloed gezien op NOD dus het zit vast helemaal goed. Ik ga er gewoon vertrouwen in houden dat dit kleintje of kleintjes bij ons wil blijven. Dank voor al jullie steun, begrip en medeleven. Jullie zijn echt allemaal top meiden. En ik heb echt veel aan jullie. Dikke knuf toegewenst! @Kaatje: Ik vind het nu zo spannend worden voor jouw! Hoe gaat het met je rug? Maandag testen? @IkkeB: Komt goed meis! Ik duim me rot hier! Hoe laat wordt je gebeld?? @Kitty: thx lieverd. Ik vind de banner ook helemaal top! Dat ik dit nog mag mee maken zeg... @Deesjebeesje: Voor jou dus ook een hele spannende tijd nu. Ik ga ook heel hard voor jouw duimen.
Ze hebben al gebeld, weer maar 1 bevruchting, waar spuit ik al die shit dan voor. Het is er iig 1.... Voel me echt klote. Na deze nog 1 kans op een kindje voor ons.
IkkeB das inderdaad mooi balen! Hoe kan dat nu? Ze hebben toch icsi gedaan?? Wat krijg je terug geplaatst? Ik steek nu even een kaarsje voor jullie aan! Liefs en een dikke knuf!
@ikkeb, dat is een teleurstelling zeg. Ik ga heel er hopen en duimen en bidden dat deze het gaat worden!!!! En Noekie haar kaarsjes werken heel goed dus dat heb je ook mee. Hou je haaks meid en heb vertrouwen. Hou vol!!! Hier de laatste wachtdagen, pfffff. Mijn rug gaat redelijk, ik blijf goed in beweging en dat helpt. Ik ben flink aan de slag in mijn huisje en dat zorgt voor voldoende afleiding. Zo maar eens de stad in voor zwangerschapstesten en nog wat klusspullen.... Ik voel helemaal niks, af een toe een vlaag van misselijkheid en wat buikpijn maar dat doet de Utrogestan, dus het zegt helemaal niks. Het vertrouwen is hier in ieder geval ver te zoeken. Moeilijk vind ik het...Gelukkig heb ik hele fijne vrienden die me heel goed steunen!!! En Noekie, steek nog eens effe wat van die wonderkaarsjes van je aan!!!!! Ik wil je banner jatten hoor!!!!
Net terug uit het ziekenhuis. Een 4 cellige s teruggeplaatst. Ze vertelde me dat je met 4 cellige nog bet wel kans hebt, anders zouden ze hem niet teug paatsen. Het was ook nig eens een hele mooie 4 cellige. Kwaliteit 1.... Ze probeerden me volgens mij wat positiever te maken. Tori; mij was al verteld dat de kans bij icsi mogenlijk niet groter zou zijn als ivf. Er bleken van de 8 eicellen 4 rip genoeg voor icsi, daarvan 3 bevrucht, maar 2 ebben het niet verleeft.. Kaatje; ik ken het gevoel van weinig vertrouwen hebben helaas. Heel veel sterkte! Ik blijf wel voor je duimn hoor! Noekie: ik hoop op wonder kaarsjes bij jou voot kaatje, kitty en mij. Je bent lief Wil ook nog even zeggen dat ik het hel fijn vind dat julle me steunn bij detegenslag. Ik kan nooit zo veel met mensen die leen maar zeggen dat het goed komt terwijl dat oms echt anders voelt, jullie woorden doen me goed. Nu ga ik weer probereb vertrouwn te kweken, zoals de arts al zei, misschien vond hij het in het potje gewoon niet zo euk en bij mij in mijn bm wel