Kaatje, he neeee! Wat balen zeg! Pfff, veel sterkte. Noekie, dat is echt hoog! Misschien ben je toch al wat langer zwanger? Babbel, bijzonder zo'n kleintje he? Ik ben vorige week bij een collega geweest en haar kindje was 2 weken. Ook echt te schattig. Volgens mij ben je echt alles vergeten als je zo'n klein hummeltje mag vasthouden. Daar doen we het toch voor! Nou dames, volgens mij ben ik de eerst volgende......Ik voel me vandaag anders. Ik ben al een week ziekjes, maar voel me nu ook erg moe. Het kan ook zijn dat ik echt toe ben aan vakantie, maar ik krijg toch een klein beetje hoop. Ik mag vrijdag pas testen (11 dgn na tp). Zal ik al eerder een testje wagen? Ik vind het nu al spannend.
Klinkt goed Kitty!!! Wachten is natuurlijk altijd beter...maar ja mag ik.eigenlijk niet zeggen...heb zelf 9dagen na tp getest...Spannend! Hoop het zo
@Kitty: Testen!! Owh zo spannend voor jou!! En langer zwanger zijn kan denk ik niet toch? Misschien een paar dagen: Woensdag 6 juni positieve ovu test Dinsdag t/m vrijdag avond geklust. Dinsdag 19 juni positieve zw test. @Kaatje: Een hele dikke knuffel voor jou. Het is allemaal zo oneerlijk. X
Noekie, wat een topHCGwaarde!! Dat zit helemaal goed bij jou. Wat een geluk, en dat na zoveel mmm tijd! Ik hoop dit voor mijzelf ook, hihi. Geniet er lekker van meid en veel fun bij de eerste echo. Kaatje, aaaah neeee wat enorm balen dat de embryo niet is blijven plakken. Vind het heel erg jammer voor je, had er namelijk wel een goed gevoel over. Een hele dikke knuffel voor jou en hopelijk lukt het je om de moed weer op te pakken om verder te gaan. Kitty, dat klinkt goed bij jou. Spannend! Ik zeg: testen, kan best al . Als je flink zwanger bent zou je 10 dagen na TP al aardig wat HCG in je bloed kunnen hebben. Deesbeesje, ik hoop ook op een meisje voor jou. Ik duim dat het zo mag zijn. 50% kans, is best veel! Sterkte in deze spannende tijd. Moontje, jij gelukkig goed nieuws en je bent nu zwanger na diverse behandelingen en mk's. Geniet van je zwangerschap! Ik hoop je te volgen eind deze maand als ik een TP heb als het goed is. ikkeB, mijn gedachten zijn bij je en ik hoop zo dat deze mooie embryo uitgegroeid is tot meerdere cellen en zich gaat innestellen.
Kaatje: neeeeeeeh! Kut zooi. Ik leef met je mee ( ook bij ons na deze poging nog maar 1 over) waarom klopt het eerste gevoel meestal. Bah Kitty; voor jou is het eerste gevoel juist oed, dus hopelijk klopt dit! 11 dagn na tp testen is al vrij snel, ik mag dat pas 15 dagen na tp. Bedenk voor je test of de pregnyl echt uit je lichaam is, want anders heb je kans op fout positief. Maar ik snap je ongeduldigheid ook heel goed hoor, Noekie, geen idee hoe hoog hij nu moet zijn maar aan de reacties te zien zijn het goede waarde. Een ovulatie test kan ook positief zijn als je al zwanger bent, dus zegt niet alles. Gewoon afwachten. Het belangrijkste is dat het hcg van vandaag hoger is als die van vrijdag toch?
We moeten wel zwanger zijn geworden van die 4 klusdagen. Daarvoor was het veilig! En in het weekend van 10 juni was de ovu test weer negatief. Nog eventjes morgen afwachten maar het zit vast goed. Ik voel mij in ieder geval goed zwanger! Nu jij nog!
Kitty; bij jou is er toch ook een 4 cellige terug geplaatst.als jij daar zwanger van blijkt te zijn geeft dat mij natuurlijk extra hoop. Hier nog steeds geen stoelgang en regelmatig pijn. Pffff het zit me dit keer niet mee. Tori; welkom terug in het natte nederland. Brok in mijn keel van je vorige berichtje aan mij. Stom he dat een zinnetje je zo kan raken
Super noekie, ik ben zooooooooooo blij voor je! En leuk om je vertrouwen te lezen, daar ben ik stiekem wel jaloers op.
IkkeB, deze ronde geen pregnyl voor mij, dus daar moet het niet aan liggen. Ik vind het erg spannend. Hoe voel jij je? Ik heb trouwens een leuke site gevonden waar je kunt zien wat de kansen zijn per zkh. NVOG Tori, ben je alweer in het land? Ga jij de tp doen in je eigen cyclus? Omdat je zegt eind deze maand een tp ve cryo hebt? Noekie, spannend morgen hoe hoog je waarde nu is. Met deze waarde kan het geen bbz zijn, dan was de waarde veel lager geweest. Ik duim voor een plakbeeb! Het is je idd gegund!
Dank je wel lieve meiden! Jullie zijn allemaal top! Ik krijg zoveel vertrouwen ook dankzij jullie hoor!
Kitty; o helemaal geen pregnyl. Dan kun je een testje wagen. Hoe site per ziekenhuis heb ik ook wel eens bekeken.
ikkeB, hihi, fijn toch dat je dat zo voelt. Ik meen het ook wat ik schrijf! Ja, lekker nat hier in Nederland, vind er niks aan! Ook meteen weer zo'n omslag. En vandaag op het werk alweer veel te druk, extra vroeg begonnen en ik was extra laat (ik zat er nog als laatste) weer naar huis. Ook niks aan! Kitty, ja ik ben weer in het land! Mocht ook wel naar 3 weken weg te zijn geweest natuurlijk. Maar ik zou het hele jaar door wel op vakantie kunnen zijn. De portemonnee laat het alleen niet toe, haha. Ja, TP in eigen cyclus, als ik mee mag doen deze keer. Moet me dan voor half 1 aanmelden als ik smorgens ongesteld word. En als er dan plek is mag ik mee doen. Ik word 11 of 12 juli ongesteld en dan ga ik me aanmelden, TP is dan ongeveer 27/7 denk ik. Moet wel 1 shot Pregnyl spuiten zodat ze zeker weten dat de eisprong is geweest. Maar goed, eerst nog 2 weekjes lekker niet ongesteld zijn (al was ik het de afgelopen keer ook weer maar 1 dag ... wordt elke keer minder lijkt het wel). Op het overzicht op de website die je aangeeft staat het VUMC, waar ik 'loop', bovenaan, betekent dat hier de grootste kans is op een doorlopende zwangerschap? Komt ook denk ik omdat het nogal een groot IVF-centrum is met 636 eenlingzwangerschappen.
Noekie mooie waarde dit moet gewoon goed zitten Kaatje wat vreselijk meid, pff weer een ivf poging te gaan. Ik hoop zo dat het jullie nog lukt! Kitty wat zou dat leuk zijn! Ikzelf heb 9 dgn na tp getest en had al een vrij duidelijke test! En ikkeb jij dan ook mee zwangeren he dat is wel zo gezellig
Tori; nee die is helaas voor jou niet de beste, maar wel gemiddeld. Nijmegen is erg goed dit jaar. Heb ook even 2009 bekeken en dan zijn de cijfers weer net anders. Maar er zijn ziekenhuizen tussen waar het slagingsercentage 10 % verschilde met de beste, dat is natuurlijk wel veel, maar je weet de omstandigheden ook niet. Misschien hebben ze in het ene ziekenhuis wel veel relatief oude vrouwen en in het andere ziekenhuis relatief jonge mensen. Elk ziekenhuis heeft zo zijn eigen regelsover wanneer ver gaan op ivf. Als je snel start met ivf is de slagingskans ook groter, omdat er mensen dan ivf krijgen waar bv iui ook Had geholpen. Het blijven cijfers...
ikkeB, ja het blijven idd maar cijfers ; zegt niet zoveel voor ons als individueel. Enige wat we kunnen doen is het beste er van hopen.
Wonder Door een moeilijke tijd zijn wij 2,5 jaar lang heen gegaan Ons leven lag soms even helemaal overhoop Uit diepe dalen moesten wij telkens weer opstaan Teleurstellingen, verdriet, verlies maar toch hielden wij hoop Iets niet kunnen krijgen wat je juist zo graag wilt hebben En met onze positiviteit toch maar weer gewoon doorgaan Wij lieten deze droom niet van ons weg ebben Door al jullie steun konden wij het samen aan In een wondertje durfde wij allebei niet meer in te geloven Maar wat wij niet meer hadden verwacht is toch gekomen Er was gelukkig nog iemand aanwezig daar boven Die onze droom toch nog liet uit komen We verwachten begin maart een klein spruitje erbij Maar het is nu nog heel erg klein en pril We zijn ontzettend trots en blij Maar houden jullie het nog wel eventjes stil?