IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori ,welkom terug in ons koude kikkerlandje.

Noekie,erg mooi gedaan je gedichtje

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noekie, echt een heel mooi gedicht!!!

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Noekie, mooi gedichtje, krijg er gewoon kippenvel van!

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Noekie; aislyn krijgt kippenvel, ik tranen.... Pffff slik ( volgens mij Heb ik nog Last van de hormonen, jank om alles hihi) super Leuk om het zo te Vertellen!

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Kitty; hou je het nog vol? Hoe is het met je gevoel vandaag?

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Mijn collega's vonden het gedichtje super leuk.
    Ik moest het vandaag ook al wel vertellen want ging al bijna 2 keer van mijn stokje.
    Ik ben zo ontzettend duizelig.

@Kaatje: Lieverd een hele dikke knuf. Ik wil even laten weten dat ik aan je denk!

@Kitty: Hoe gaat het?

Heerlijk nu 2 daagjes vrij. Even bijkomen van alles.
    Vandaag was de uitslag nog niet binnen van de 2de keer prikken. Ik mag morgenvroeg weer bellen.

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Kaatje: dikke knuffel voor jou. Trek je het een beetje?

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Babbel thanks! al was het vandaag wel mooi weer, ben zelfs cabrio naar huis gereden :). Hopelijk morgen weer zo'n dag, dan werk ik thuis en zou lekker zijn om dan buiten in de tuin te kunnen lunchen.

Ben net een half uurtje terug van de Ziggo Dome, wow wat was dat een super concert van Pearl Jam. Mijn all time favourite band, luister al naar hun muziek vanaf dat ze zijn begonnen en nu eindelijk es live gezien. Dat was GENIETEN!!

Volgens mij is m'n eisprong in aantocht, voel m'n eierstokken!!

9. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    THX!! voel me wel redelijk maar wel erg verdrietig. Ik had zooo gehoopt dat de laatste poging niet nodig zou zijn want dan is het zo mega spannend. Maar ja, niks aan te doen dus...
    Veel afleiding zoeken helpt. Druk in mijn huisje bezig, wordt mooi!

@ Tori, Wauw, zo`n concert is altijd leuk, zeker als je megafan bent!! Ben benieuwd naar je ei....haha!

@Noekie, had de huisarts nog iets tegen die duizeligheid, lijkt me echt megavervelend....hopen dat het snel beter gaat.....is accupunctuur anders een idee, als ze niks kunnen??

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: GAAF!!!
    En we duimen voor een top eitje! :D

@Kaatje: Ik ben gister avond al naar de acupunctuur geweest. Ze wist nog niet dat ik zwanger was en wou haar even testen.

Ze kon het nog niet voelen dat ik zwanger was maar ze zei wel dat de energie in mijn rug leeg was en dat mijn darmen één grote puinhoop waren. En iets aan mijn lever. Toen maar verteld dat ik zwanger was.

De duizeligheid kwam door mijn rug en het gaat vandaag al stukke beter. Ze heeft geprikt op de lever voor de misselijkheid, baarmoeder voor de balans en voor de duizeligheid.

Nu maar afwachten hoe het verder gaat. Ze gaat volgende week 3 weken op vakantie en dat komt niet zo goed uit voor mij. Gewoon nergens last meer van krijgen dus!

Ik mag straks bellen naar de dokter voor de uitslag van maandag van het hcg...

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Uitslag is binnen:

22 juni hcg 904 4w+1
    25 juni hcg 2863 4w+4

De dokter vond het erg mooie hoge score. Ik hoefde niet bang te zijn voor een bbz. Pff...wat een opluchting.
    Laat de echo nu maar komen!

12. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Nou, dat is inderdaad een mooie score!! Dat zit wel goed dus. Nu aftellen naar de echo.

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Wow Noekie mooie stijging in je hcg!!fijn die geruststelling . Die echo moet komen...is mijn verjaardag..hoop dat het gelukt brengt.

Kitty...hoe gaat het met je kwaaltjes ?

Tori...klinkt erg leuk dat concert!

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Kitty: eerst spreek je je hoop uit erg nu houdt je het zo spannendvoor ons omgaf je niks meer van keer laat horen. Er is toch niks

Noekie: goed nieuws, gefeliciteerd!

Tori:hihi, de eieren zijn in aankomst, zelfs bij jou voel ik al weer bijna spanning haha

15. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Noekie:
    GEFELICITEERD!!!!

ff snel vanuit mn nachtdienst :p
    Hier alles redelijk ok... wel flink last van de progynova en decapeptyl jammer genoeg. Maandag echo voor dikte BMS, als dat dik genoeg is hopelijk kort daarop de tp van onze eskimo...

Gisteren zaten we op de datum van 3 jaar hopen dromen en verdriet.

16. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    pfff, flippo, wat een tijd! En die progynova en decapeptyl vond ik nog veel vervelender dan het spuiten. Nog even meid en dan word je weer jezelf. Echt, na twee dagen geen medicijnen, verander je weer kompleet!!! Hou vol en dan kunnen we je eskimootje weer gaan aanmoedigen!

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Flippo.., pfff heftig hoor, zo'n lange pittige tijd achter de rug. Op naar wat positiefs! Veel sterkte met de bijwerkingen, duim voor je dat je maandag goed bericht krijgt.

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Flippo, hopelijk is de tp snel. Ook voor ons is het deze maand precies 3 jaar. Hopelijk voor ons beide begint er snel een andere tijd.

Hoe is het met de andere?

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Deze maand is het voor ons ook 3 jaar geleden dat wij actief bezig zijn gegaan met zwanger worden (gestopt met de pil in december 2008) :).
    Het lijkt wel alsof de tijd stil heeft gestaan deze afgelopen jaren ... ons leven is doorgegaan zoals het altijd al ging, maar dan zonder een kindje wat we zo graag willen terwijl bij mensen dicht om ons heen de kinderen al een tijd geen baby meer zijn. Als we nog niet goed zwanger zijn in december, 3 jaar na de eerste miskraam, ga ik verder met m'n leven zonder bezig te zijn met de kinderwens! *hopelijk horen m'n eitjes dit en gaan ze beter hun best doen samen met de zaadjes* nog 7 kansen voordat het eind december is!

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, wow wat een topscores met hcg bij jou. Dat gaat helemaal goooooeeeed! :D

Flippo, balen dat je zo'n last hebt van de hormonen, maar gelukkig is het niet meer zo lang tot de TP. Kan me voorstellen dat je daar naar uit kijkt, ik kijk er namelijk ook erg naar uit (ben de dagen al aan het aftellen tot ik weer ongsteld word, haha).

Kitty, hoe is het met je???

Babbel, het was ook een erg leuk concert. Wat kan een mens daar toch van genieten :). En wat fijn dat die artiesten er zijn die dat zo goed kunnen. Ik droomde er altijd van om zelf een rockchick te worden, haha.

ikkeB, 5 dagen geleden alweer dat de mooie emmy terug is geplaatst ; wanneer word je verwacht voor bloedprikken?
    hihi, ja spannend he .. die eieren van mij. Hij is zeker gesprongen gisteravond als het al niet de avond ervoor was (voelde de eierstokken aan beide kanten). Moest vandaag heel vaak plassen, dat was wel irritant! Vooral omdat ik het erg druk heb op m'n werk.

Share This Page