Tori; moet jij veel plassen na je eisprong? Als deze poging niks wordt hebben we er nog 1 over. Denk in oktober, dus ook voor ons in december stoppen en verder leven.. Kom op eitjes en zaadjes van tori en manlief, jullie horen het. Doe je huiswerk en bevrucht! Zo ik heb ze even voor je toegesproken tori. We horen helemaal niks meer van kitty, na haar hoopvolle bericht. Ik duim voor je kitty, hopelijk heb je het gewoon te druk om te reageren Ik wil eten!!! Maar ja, het is bedtijd... En toch wil ik eten! Oke, ik ga al naar bed.
ikkeB, haha lekker gaan slapen ; morgen lekker ontbijten! Hier nog geen bedtijd, wilde eigenlijk nog wat werken ... maar heb eigenlijk niet zo'n zin dus denk dat ik m'n boek uit ga lezen. Bedankt voor het toespreken, nu gaat het goedkomen dit jaar . Bij jullie ook!!! Tja, ik heb dan wel altijd meer last van m'n blaas daarna ... of het is tijdens dat weet ik soms niet altijd zeker. Maar is meestal maar 1 of 2 dagen gelukkig, hopelijk heb ik er morgen minder last van. Nu al wel weer een bolle buik en opgeblazen gevoel. Zit te denken of we vanavond ook nog moeten klussen ... hmm lastig.
we lopen dus echt helemaal gelijk op allemaal. Dat worden heel veel spannende maanden.....ik zet vast een hele lange wachtbank klaar waar we met z`n allen heel snel 9 maanden op gaan zitten. Dat wordt over een maand of 19 een hele mooie meting, want dan gaan we kindjes showen met z`n allen. Ik hoop het zo, voor mezelf maar ook heel erg voor jullie. Gek toch, terwijl we elkaar eigenlijk zo weinig kennen...jullie snappen gewoon precies waar ik inzit.... voel me trouwens best lekker, heel veel afleiding gezocht, kon het alleen vandaag nog niet opbrengen om bloed te laten prikken, morgen maar.... Kitty, dikke knuffel, wat je ook aan het doen bent.....
Kaatje, ik neem met plezier op dat mega wachtbankje plaats ... minimaal 8 maanden lang!!! Dat wordt wel gezellig met z'n allen. En dan over 9 maanden kindjes showen , lijkt me heeel leuk! ja, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en kunnen elkaar goed steunen omdat we allemaal weten wat het is. Zó fijn dat dit forum er is! Met vriendinnen kan je er wel even over praten, maar omdat het allemaal zo lang duurt ... houdt dat na een tijdje op en dat is hier gelukkig niet zo.
Tori: klussen moet niet, maar als je zin hebt kan het geen kwaad. Kaatje: ik ben voor! Ik reserveer vast een plekje . Zorg ik voor thee en cupcakes.
lekkerrrrr, een high tea, ik ben goed in hartige taarten, en dingen met chocolade.....mmmmmmm!!!! En ik wil dan ook een boksbal bij het bankje.....ben vandaag echt boos. Net op een ander forum weer de hele discussie over vruchtwaterpunctie en vlokkentesten enzo. Nou ben ik daar voor mezelf niet voor maar ik vind normaal gesproken dat iedereen die keuze zelf moet maken. Het is niet mijn leven maar dat van die ander, dus.....MAAR NU EVEN NIET!!!!! GEWOON ALLEMAAL JE MOND HOUDEN!!!!! :x:x Echt, zo niet leuk dat soort dingen als je zelf niet eens zwanger kan worden. En dan ook nog de ene domme vraag na de andere....grrrrrrr. En ik stond dinsdag op de markt en zag de ene dikke buik na de andere voorbij komen. GATVER!!! :x mmmmm, ik geloof dat ik alle fases van het rouwproces in snel tempo doorloop, hahaha. Ben eigenlijk heel aardig hoor. MAAR VANDAAG EVEN NIET!!!!! (voor jullie wel hoor, ook voor alle zwangeren hier hoor!!!!!!!!!!)
ikkeB, had gisteravond geen zin ... dus niet geklust, haha. Maar goed ben er wel van overtuigd dat de eisprong ook al geweest was dus geen man over boord denk ik. Vandaag moest ik nog steeds vaak plassen, maar gelukkig wel minder gisteren. Kaatje, gek mens!!! haha, maar wij weten gelukkig wel dat je heel aardig bent hoor . En ff die irritatie van je afschrijven kan hier altijd! Bij ons op de camping ook best veel zwangere vrouwen of kinderen met een kinderwagen ... pfffffff, maarja gewoon niet over nadenken en lekker je eigen ding doen dacht ik: en dat heb ik ook gedaan. Nu snel eten en dan gaan we nog ff windsurfen . Nu hopen dat de wind zo niet is gaan liggen (zal je net zien, gebeurt wel vaker). Fijn weekend allemaal!
Wha Kaatje,wordt bijna bang van je! Haha....maar gooi het er lekker uit al die terechte frustraties! Goed zo!
Noekie; op de grootste wachtbank ooit. Hou jij onze plekken warm? Kaatje: heerlijke rouwbom die je er bent. HET IS OOK NIET EERLIJK!!!!! Wees maar goed Boos hoor! En daarna een goede huilbui en dan weer een kleine glimlach. Net zo vaak als nodig. Tori; jij vroeg geloof ik nog wanneer ik bloed moet prikken, was het maar zo'n feest. W ij mogen pas 15 dagen na tp zelf testen..
Oh girls... ik heb nu alweer testdrang!!! Ik voel me ook zo raar (beetje misselijk, hoofdpijn, zweverig)... en m'n borsten beginnen al te prikkelen ... ZUCHT!! Kan natuurlijk nog lang niet testen, want de eisprong was afgelopen dinsdag of woensdag. Ik denk eraan om zo'n test te kopen waarmee je vroeg kan testen, welke moet je dan hebben? Dan is het maar duidelijk, heb geen zin om tot 11/7 ermee bezig te zijn. ikkeB, aaah is ook zo ; jij moet zelf testen ... vind het zo apart dat het overal anders gaan, je zou toch zeggen dat de vergoeding voor een vast aantal dingen gaat mbt de behandeling en dus ook een bloedtest. Las net het informatieboekje en ik hoef niet aan de utro bollen bij een cryo. Alleen 1 pregnyl spuit zodat ze de eisprong + tp het beste op elkaar kunnen afstemmen.
Tori: hoop ze dat je gelijk hebt! Ik hem elke maand last van misselijkheid en pijnlijke borste, dus bij mij zegt dat helaas niks. Geen ervaring met vroege testen.alleen met negatieve testen.
ikkeB, ik heb dat eigenlijk nooit, nouja na de miskraam had ik wel nog een paar cyclussen last van gevoelige borsten, maar de laatste paar keer niet. Voel me nu nog minder lekker dan gisteren, werd wederom wakker met hoofdpijn en nog misselijker gevoel / duizelig erbij. Hopelijk wordt het zo beter, want het is erg goed windsurfweer vandaag en daar moeten we gebruik van maken! ja, vreemd dat we niets meer horen van Kitty ; ik hoop zó dat dat een goed teken is ... Hoe voel jij je Noekie? Nog steeds in de 7e hemel ? ik hoop dat ik jou volg deze keer ... hoe voelde jij in de eerste week na de eisprong?
http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/342227-nieuw-forum-24.html Hier is een berichtje van Kitty, ze is nog op vakantie .. komt denk ik vandaag terug.
Ferial, hoe is het met je? zie dat je ff aan het 'spieken' bent. We denken nog steeds aan je hoor! Hopelijk zit je nu alweer wat beter in je vel.
Hoop zo dat Kitty met goed nieuws thuis komt! Tori...van meerdere merken hebben ze vroege testen...maar ik zou nog wel.proberen tot a.s woensdag te blijven wachten...anders ben je wel héél vroeg Hoop dat je fit genoeg bent te surfen,veel.plezier!
Je bent me voor tori, ik wilde al zeggen dat kitty nog op vakantie is. Wanneer ze terug komt weet ik niet. Tori; geduld meis, als je idd zwanger bent zit er nu echt nog niet genoeg hcg in je lijf om te kunnen testen. Ook ik voel me raar. Veel hoofdpijn, duizelig en misselijk ( hoorde gister dat er ook een virus de ronde gaat met deze verschijnselen) ik durf echt nog geen hoop te hebben. Ben met deze kwaaltjes al zo vaak teleurgesteld. Ik wordt iig niet gezelliger van de spanning. Net eerst de kussens door de kamer gegooit en daarna een flinke jankbui gehad. en we moeten nog een week. Waarom mogen wij niet gewoon na 10 dagen bloed prikken. Grrr dan duurde get gewoon 5 dagen korter voor we meer weten. ( of ik moet eerder ongesteld worden, kan natuurlijk ook. Mijn rug doet al 3 dagen veel pijn...voorteken?) werden jullie met utrogestan wel of niet ongesteld?
@IkkeB: Ik werd met Utrogestan gewoon ongesteld 14 dagen na de punctie. Ik duim me rot voor jou!! @Tori: Als vroege test vind ik de Clearblue digitaal het meest betrouwbaar. Die gaf bij mij 2 dagen voor NOD zwanger aan met 2-3 weken...