We hebben de hele dag gesurft, nu helemaal kapot!! voel elk spiertje in mijn bovenlichaam nu. Maar het was wel superlekker, goed surfwindje. Waren even na 6en thuis, meteen daarna douchen en daarna heb ik risotto (met kip en walnoten) gemaakt. Smaakt lekker, heb het bijna op. Babbel / ikkeB, jullie hebben gelijk ; ik moet nog even wachten. Maar was wel van plan om kv testen te kopen. Kan je al 4 dagen voor nod mee testen. Even weer een keer 5 euro er tegenaan gooien . En als het een beetje duidelijk is dan koop ik ook nog zo'n digitale Noekie . Dat brengt misschien geluk, hihi. ikkeB, kan je niet helpen mbt de utro, ik werd niet ongesteld ; maar was ook zwanger dus dat klopt dan wel. Duurde wel heel lang voordat het los kwam nadat het zeker was dat het een vmk was. Nu ga ik in relaxmodus!!
Tori; heerlijk dat surfen, ik wou dat ik dat kon. ( nooit geprobeerd) ik vind jou optie leuker als die van noekie, dat ik gewoon helemaal niet ongesteld wordt omdat ik zwanger ben ( maar dan zonder vmk!) tori, het zou toch wat zijn, dan volgen we elkaar al zo lang en raken we in dezelfde maand zwanger..... Niekie houd niet voor niks een plekje op de bank vrij ( wat een fantasie weer he meiden hihi, je moet iets met je spanning)
jaaa ik hoop het ook zo ikkeB, zou heeeel graag tegelijk met jou zwanger zijn!!! We gaan straks gewoon bij haar op het zwangerschapbankje zitten! (fantasie is goed!!!)
Krijg helaas al wat tekenen die niet zo best zijn. Haaruitval,.pijn in onderrug, hoofdpijn.. Maar ook nog misselijk en pijnlijke borsten. Bah wat is het deze keer spannend. Nog een volle week wachten. Weet niet hoe ik die vol moet houden..
Het is ook killing, hou vol Ikkeb!!! Ik werd met 2x2 utrogestan 15 dagen na punctie ongesteld. Al je klachten kunnen ook van de Utrogestan komen....pffff. spannend weer zeg...hou je haaks!!!!!
Ikkeb...kan het gevoel van die 2e wachtweek ook zo weer voor.me halen,vreselijk!Veeel succes en sterkte met afwachten. Dikke kus
Thanx meiden, helaas is de moed me in de schoenen gezakt. Alle posieve kwaaltjes zijn weg en alle nagatieve dubbel. Ik denk nu dat het game over is.
ja de zon schijnt ; zelfs nu nog even zie ik als ik naar buiten kijk de tuin in. Ego: Helaas de hele dag hoofdpijn gehad ... snap niet waarom. Hopelijk morgen niet weer!
dankje voor de tip ; misschien heb ik ook wel te weinig gedronken, maarja ik was ook niet lekker vanochtend.
ikkeB, je bent lief! neee, ik moet niet ziek worden, maar ik voel me alles behalve topfit. Heb het nu opeens heel warm. En de pizza komt me weer een beetje omhoog. Net ook in de tuin bezig geweest, dat helpt ook niet mee denk ik.
Noekie, waar had jij last van (of had je dat al verteld, nadat ik het vroeg) in de 2e week na de eisprong?
@Tori: Die maandag slecht op het werk, erg duizelig en misselijk. Ook steken in de buik. Dinsdagmorgen test gedaan en die was knal positief. Nog steeds last van de duizeligheid en kreeg jeukende tepels. Donderdag was mijn NOD.