Want je twijfelde toch of je deze ronde een tp zou doen? Maar dan gebruik je ook geen progesteron, toch? Ik ga iig voor je duimen!
hmm, wilde tp doen vlak na onze vakantie maar mocht niet mee doen (was geen plek). nee gebruik geen progesteron, maar hoop dat m'n lichaam dat wel zelf aan maakt natuurlijk ; anders gaat de innestelling bij voorbaat al niet goed. Jaaa, duimen ; en dan hoop ik dat ik jullie deze week iets moois kan laten zien.
Tori ...je bent het weer spannend aan het maken! Denk aan je morgen en kom zeker even spieken!! Noekie ...nog 2 nachtjes slapen tot de echo
Diit is niet de beste dag van m'n leven. Word weer wakker met hoofdpijn en had ook een nachtmerrie dat m'n moeder de zwangerschapstest aan het verknoeien was, moest water bij dacht ze... Haha, nu wel grappig maar toen ik nog in de droomslaapstand was niet! De hoofdpijn komt toch niet van dat ik zwanger ben, hij was vanochtend duidelijk negatief. Ik wacht nu de bloeding morgen of woensdag af en als t dan niet beter is wordt het tijd voor n bezoek aan de huisarts denk ik. Nu naar het werk, totaal geen zin in. Zal weer een zware dag worden met de hoofdpijn en wat er allemaal af moet. Nouja, ik doe rustig aan, des te minder last heb ik. Knuffel aan iedereen.
Tori; wat balen zeg! Ik hoop dat de hoofdpijn weg zakt nu je weet dat je niet zwanger bent. Je lichaam kan rare dingen doen met spanning. Andres inderdaad even langs een huisarts. Noekie; spannend, bijna echo. Ik duim dat het goed zit!
Tori, dat is balen meis! En idd, denk aan jezelf. Als t niet gaat, gewoon lekkee naar huis gaan en een bezoekje brengen aan de huisarts.
Tori hoe gaat het nu met je meis? Nog steeds zo'n hoofdpijn? En met de anderen? Hier op van de zenuwen! Ik ben zo bang voor morgen... Ik hoop zo dat alles goed zit en dat we misschien al een hartje mogen zien! In ieder geval al hele dagen misselijk! Pff... maar dat zal toch een goed teken mogen zijn. Ik kan jullie pas morgen avond laten weten hoe het is gegaan! Dikke knuf! Liefs Noekie
Dankjewel lieverds! Heb nog steeds hoofdpijn ... vanaf 3 uur vanmiddag is het weer erger geworden, heel vreemd. Het zit vooral achterin m'n hoofd, op zich wel prettiger dan voorin. Morgenochtend ga ik naar de huisarts, ben benieuwd waar die me naar verwijst. Op m'n werk zijn het helaas harteloze mensen ... die vragen nergens naar. Nouja toen om 3 uur opeens weer erg veel last kreeg zei 1 interim collega wel tegen me 'ga nu maar een afspraak maken met de huisarts'. Dat had ik al gedaan, maar toch aardig dat ie het opmerkte. Noekie, spannende dag morgen ; ik duim voor een duidelijk hartje!! ohja verder kwam er wat rommel vandaag ... dus de bloeding zal morgen wel ergens beginnen, op dag cd25.
Noekie, alvast veel succes morgen! Komt helemaal goed deze keer! Tori, jammer dat je weinig steun krijgt op je werk. Vreemd dat het zo lang duurt die hoofdpijn, ben benieuwd wat je dokter zegt.
Tori: het klinkt niet goed. Ben benieuwd wat de huisarts zegt morgen.jammer dat je zulke collega's hebt! Of liever gezegd stom! Noekie: het komt goed! Ik hoop dat je kunt slapen vannacht. Zoo spannenD. Hopelijk veel plezier morgen.
YEAHHHH! Noekie!! Ik kwam even spieken omdat ik wist dat je vandaag echo had. Wat super voor je lieve meid!! Dikke knuf van mij!