@Aislyn: heb vanmiddag al lekker geslapen. Had het niet verwacht, maar je voelt je toch meer moe als dat je in eerste instantie denkt. @Noekie: dus jullie moeten zelf de eitjes meenemen naar Utrecht? Ik ben overigens zelf in Nijmegen, dus waarschijnlijk wonen we erg dichtbij elkaar. Ik was juist niet naar Arnhem gegaan omdat ik het zo'n groot zkh vindt, niet bij stil gestaan dat ik uiteindelijk naar Nijmegen zou moeten wat nog vele malen groter is.
Sneeuwmees; nijmegen staat wel erg goed aangeschreven, apart dat jij daar zulke nare ervaringen hebt. 4 eitjes is en hele goede sore, want er zij ook mijn 4 follikels geprikt toch? Nu echt heel rustig aan doen! Hoe rustiger je aan doet, hoe beter je hersteld bent bij de tp straks, en de heb je alle energie nodig voor de nesteling van je emmy
Sneeuwmees, gelukkig dat de punctie je mee viel en het uiteindelijk allemaal goed is gekomen met het zaad. Ik duim ervoor dat ze allemaal bevrucht konden worden. Hoop het zo voor je!! Flippo, een streepje?! oooooh dat zou SUPER zijn!!! We horen graag van je meid. Ik was vrijdag na m'n werk meteen door gegaan naar m'n ouders (2,5 uur rijden is dat) en daar zijn we dus vandaag de hele dag geweest en we zijn nu net weer thuis. Meteen ff bijlezen op ZP natuurlijk . Even mijn 'verhaal': de ovitrelle konden ze bestellen vrijdag en dat kon ik dan vandaag ophalen. Maar omdat ik er niet was vandaag heb ik een vriendin gevraagd. Zij heeft het voor me opgehaald (LIEF) en in mijn eigen koelkast gelegd (handig dat ze een sleutel heeft). Vrijdagmiddag was ik nog wel langs de apotheek gegaan om het te betalen, dus allemaal goed geregeld. Nu wel 76 euro lichter, maar als het nu lukt is het dat 't natuurlijk helemaal waard! De echo vrijdag was ook goed. Een mooi eitje van 13 mm was zichtbaar en de bms was ook al bijna 5 mm. Morgenvroeg (daarom zijn we vanavond ook weer naar huis gereden van m'n ouders) weer een echo en als het goed is hoor ik dan wanneer ik moet spuiten en wanneer de TP is. Het komt nu dichtbij . Nu ben ik moe en ga zo slapen denk ik. xxx
@Ikke: Nijmegen staat inderdaad goed aangeschreven (daar ben ik blij om). En verder waren de mensen vandaag erg aardig, hoor! Ik had een vrouwelijke prof., maar ze was heel lief en vriendelijk verder en kwam op het laatst nog even langs. Maar het is meer de bewegwijzering voor mensen (en de veronderstelling dat mensen dat dan zouden moeten weten). Ik denk dat veel vrouwen het hele traject daarlopen en dus al bekend zijn. Maar ik snap, als er zoveel mensen dag in dag uit daar komen (vanuit alle zkh) dat ze ook niet precies weten wie nu waar vandaan komt en of het de eerste keer is. We waren zo slim geweest om een tijdje geleden even proef te rijden en te lopen. Dus de route wisten we al, alleen waren we door de weeks geweest. Niet wetend (en bedenkend) dat die route dan dicht zou zitten en dat je dan via trap of licht onderlangs moest lopen. Op zich ook geen probleem, maar als je tegen de klok aan loopt te rennen is het allemaal wat minder leuk natuurlijk. Ik had 5 follikels, maar van een was het twijfelachtig of het een cyste was. Dus de kans was al erg groot dat die niet bruikbaar zou zijn. Die was bij de laatste meting 28 mm. Achteraf zat daar dus ook niets in. Dus inderdaad de optimale score, 4 follikels aangeprikt met 4 eitjes. @Tori: het schiet voor jou dus ook op en dus een alternatief voor de pregnyl. Jij had een tp, maar ze meten dus ook nog de evt. follikels op die er zitten. Mogen jullie die 'zelf' proberen te benutten? Nou, ik ga zo mijn bedje eens opzoeken. Ben nog een beetje uit mijn doen. De pijn valt mee, het voelt alleen wat beurs. En net toen ik mijn zoontje naar bed ging dragen, was het toch wel gevoelig. Morgen gelukkig nog een rustdagje, die zal ik nog wel nodig hebben.
Sneeuwmees, op de 3e dag na de tp werd het bij mij beter ; hopelijk bij jou ook en dan ben je weer helemaal fit voor de tp! Ze doen een fm om dan te bepalen wanneer de pregnyl gezet moet worden ; ze hebben met niet gezegd dat we niet mogen seksen dus dat kunnen we gewoon doen. Maar de hoop dat dat nu dan net zou lukken is er niet. Ik heb meer vertrouwen in het embryo die ze terug gaan plaatsen . Kreeg net nog wat blokjes kaas en drinken dus lig toch nog niet op bed, maar moet zo wel gaan ... pfff mijn ogen willen dicht volgens mij. Welterusten!
@Tori: ik had ook nog gevraagd of wij nog mochten klussen. Volgens de gyn mocht dat, als we daar behoefte aan hadden, maar volgens haar waren alle eitjes weggehaald. Maar goed, dan maar voor de leut, als we daar zin in hebben. Nou, ik ga zo maar weer eens 2 mutsenbollen erin proberen te peuteren. Vergt ook nog wat behendigheid als je dat nooit gedaan hebt. Slaap lekker!
Sneeuwmees. Fijn dat de punctie je is meevallen,vandaag inderdaad wel je rust nemen,je lichaam en koppie hebben het nodig. Laat je maar verwennen! Tori...succes vandaag met de echo.Ben benieuwd,wel erg mooi dat hè poging gewoon door kan gaan ondanks de pregnyl. Flippo...ooh zou zo mooi zijn,duim voor een dikke streep! Worden een paar spannende dagen van de weer hier! hoop en duim dat het allemaal met een posi einde mag zijn Hier zo spullen inpakken..we gaan een week kamperen.Zin in! Xx
Babbel, veel plezier! Het schijnt een mooie week te worden, dus het wordt ongetwijfeld een topweek! Sneeuwmees, wat een gedoe weer. Gelukkig zijn er toch nog 4 eitjes gevonden. Ik had de eerste keer 6 eitjes, dus echt geen verkeerde score! Doe rustig aan en wat Tori al zei, je kunt er zo een week last van hebben. Ik kan me nog wel herinneren dat ik echt aan de paracetamol moest....... Tori, spannend zeg! En je gaat dan echt als een speer! Ik hoop op goed nieuws. Meiden, het is mooi weer buiten! Geniet ervan vandaag!
@Babbel: veel plezier! Je hebt een fantastische week hiervoor uitgekozen! @Tori: succes bij de echo! Hopelijk heb je snel de tp. @Kitty: ik had me al niet rijk gerekend en ben al blij dat de score ook het maximale haalbare was voor mij. Ik had natuurlijk al niet zoveel en het is ook niet zeker dat er wat in zit. Die hele grote was eigenlijk al de verwachting dat die niet bruikbaar zou zijn, dus als uit de overige 4 er ook 4 komen, ben ik al blij. Al was het wel even dubbel om in het uitrustkamertje te liggen en dat je dan in het kamertje naast je een opbrengst van 17 eitjes hoort mee delen. De buikpijn valt mee nu, ik denk dat het ook erg scheelt dat ik er natuurlijk maar 5 had zitten die aangeprikt moesten worden. Maar merk met hoesten bijv. dat het dan nog gevoelig is. Het ziet er heerlijk uit vandaag, dus denk dat mijn enige activiteit vandaag (naast me met mijn zoontje bezig houden) het uitklappen van een lekkere tuinstoel is.
Hier staan de stoelen ook al klaar in de zon, zo lekker buiten een tweede ontbijt! Eitje was nu 17,5 mm en bms was al mooi 7 mm. Dus vanmiddag word ik gebeld of ik de pregnyl moet spuiten. Hangt een beetje vanaf wanneer het hen het beste uit komt met ontdooien. Dus kan zijn dat ik vanavond moet spuiten, maar kan ook zijn dat het morgen moet. Wanneer de TP dan is heb ik niet gevraagd, dat ga ik vanmiddag doen (als ze het al niet vertellen dan). Ik hoef trouwens maar 1 Ovitrelle pen te spuiten (ziet er hetzelfde uit als de pen van Gonal F). En ik moest de kosten gewoon declareren, ze zouden 't namelijk wel terug moeten betalen omdat het is omdat de Pregnyl niet te krijgen was. Heb trouwens 2 pennen gekregen van de apotheek terwijl 1 voldoende was!! Dat is irritant, alsof het spul niks kost?! Nu ga ik buiten zitten, croissantje / thee erbij en genieten! Fijne zondag allemaal, xxx
@Tori: goed nieuws! Nu even het telefoontje afwachten en dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Is dit je laatste cryo? Of heb je er nog meer?
ja, ik hoop dat ze op tijd bellen! Ik heb nog een rietje met 2 embryo's, maar die ze nu gaan ontdooien is wel de beste, met een blasto ; dus dit moet 'm echt worden hoor.
Situatie: Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 ICSI-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-2, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Kaatje: IVF-3 1e kindje Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 26 juli: zwangerschapsecho 2 Noekie 9 weken 22 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 2 IkkeB Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: 28 juli: tp cryo Tori3 NOD 23 juli: Flippo123 7 augustus: Tori3 zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Noekie, 28 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)
Situatie:[/COLOR] Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 ICSI-2, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-3, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Kaatje: IVF-3 1e kindje Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 26 juli: zwangerschapsecho 2 Noekie 9 weken 22 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 2 IkkeB Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: 28 juli: tp cryo Tori3 NOD 23 juli: Flippo123 7 augustus: Tori3 zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Noekie, 28 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)[/QUOTE]
Moet vanavond om 10 uur de spuit zetten en heb dan zaterdag de tp. Zaterdagochtend moet ik zelf bellen tussen half 10 en 10 en dan hoor ik of er een embryo goed is ontdooid en dan krijg ik te horen hoe laat ik mag komen voor de terugplaatsing. Van mij kan deze week niet snel genoeg gaan! En daarna de 10 dagen daarop ook niet denk ik... en dan die weken tot aan de eerste echo ... pfffff Maar heb er toch enorm veel zin in! Sneeuwmees, wij lopen straks ongeveer gelijk! ikkeB, volgende maand je evaluatie ; komt gelukkig ook alweer dichterbij. Hoe voel je je nu? Heb je genoten van deze mooie dag?
Tori: dat is goed nieuws! Ik ga vast starten met duimen voor je. Wat een heerlijke dag vandaag. Gister verjaardag Gdb mijn man., inclusief 3 kleine baby's wel ff slikken soms. Vrijdag naar de bios geweest met de dames. Akkeren maar gesprekken over baby's pfff soms wel lastig. In augustus idd egalitaire. Duurt nog ff. Zelf berekend dat we onze laatste poging ongeveer 4 oktober kunnen starten. Zou fijn zijn! Heb er wel weer 'zin' in. Maar wreedst jullie
ikkeB, ik heb je berichtje ontcijferd . Nog gefeliciteerd aan je man! Klinkt als een lekker weekendje, ondanks al dat babygeklets, maar goed als wij straks onze baby hebben dan kunnen wij er over kletsen (maar idd, nu is het wel ff slikken, maar we moeten onze kop er niet gek door laten maken). Volgende icsi poging dus ongeveer op mijn verjaardag (3 oktober), lijkt nu nog ver weg maar het is al eind juli dus over 2 maanden is het al bijna zo ver. Vanavond de Ovitrelle gespoten en was het vergeten uit de koeling te halen voor 10 uur ... maar ik voelde er niets van dus het hoeft waarschijnlijk ook niet eruit voor die tijd. Nu, 3 kwartier later, begin ik wel wat te voelen in m'n buik, branderig gevoel ... nouja straks lekker slapen (en misschien nog ff klussen ).
Tori: het ging een tijdje goed met spellen, maar vandaag weer reageren met mijn telefoon. Hihi. De laatste keer doen we weer gewoon ivf,.werkt net zo goed of zelfs beter bij ons is gebleken. Op jou verjaardag starten we dan met Decapeptyl. Je hebt helemaal gelijk, we laten ons lekker niet gek maken! Was het maar vast zaterdag, dan zou je weten of er een tp komt. Ik duim! En nu vooral klussen! Je weet maar nooit!
Tori; het is maandag, een dag dichterbij zaterdag. Sneeuwmees; vandaag een spannende dag voor jou. Ik duim voor goede emmy' s Flippo, waar ben je nou? Vandaag is je nod.
http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/242073-flippos-weg-door-de-mmm-54.html#post13200583 Op flippo haar eigen topic is ze! En volgens mij kunnen we weer iemand onderaan het lijstje toevoegen . Jaaa, ikkeB weer een dag dichterbij. Zo naar mn werk, flink aan de slag en dan is t zo weer dinsdag. #aan het duimen voor een mooie embryo tp voor Sneeuwmees