@Sneeuwmees: Super! Wat een goed nieuws! En dan 2 terug geplaatst. Toppie! En nu nog hopen dat ze die andere kunnen invriezen! @Kitty: Voor jou ook! Spannend! Nog even door duimen voor het doordelen. Dit moet toch een toppertje gaan worden! Er komen weer spannende weken aan voor jullie! @Flippo: Die nachtdiensten zijn nooit zo handig bij zulke testen maar ik zie toch ook een streepje. Ik hoop het zo voor jou!
Komt ie! Situatie: Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje Kitty17 ICSI-2, 1e kindje (nog 2 cryo's) Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's) IkkeB: IVF-3, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje (4 cryo's) BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Kaatje: IVF-3 1e kindje Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 26 juli: zwangerschapsecho 2 Noekie 9 weken 22 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 2 IkkeB Punctie/Eisprong: 21 juli: Sneeuwmees Terugplaatsing: 28 juli: tp cryo Tori3 24 juli: tp cryo Kitty 24 juli: tp verse emmy Sneeuwmees NOD 23 juli: Flippo123 3 augustus: Kitty 7 augustus: Tori3 8 augustus: Sneeuwmees zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1) Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan) Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Noekie, 28 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)
Nee! Kitty, aah ja die van jou was nu 4cellig ... ff niet opgelet. Dus dan woensdag de tp ongeveer. Aan het duimen voor 't delen nu!
oooh toch morgen tp Kitty , spannend!! En dan tegelijk met Sneeuwmees de NOD. de vooral NIET ongestelddag!
Hehe, idd, ik voel me goed, dus deze ronde moet het gewoon worden. En Sneeuwmees, ik heb je gelijk toegevoegd aan het schema. Wel zo makkelijk . Flippo, ik vind het raar dat je geen bloed mag prikken. De test is nog vrij licht, maar juist door de bloedtest krijg je zekerheid. Pfff, ik zou niet in je schoenen willen staan :S. Natuurlijk hoop ik dat het raak is. Het moet gewoon zo zijn!
@Kitty: ik heb twee banen. Overdag hoef ik niet te werken, pas eind van de middag en dat is 2 uurtjes werk (en vanwege de vakantietijd niet al te zwaar). Ik weet dat je alles mag doen, maar je hebt toch de neiging, denk ik, om niet al te veel te doen (en vooral niet te plassen...hihi). @Tori: het zou toch wat zijn, een tweeling. Bij mij bestaat theoretisch de kans ook ivm mijn dubbele terugplaatsing. Maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken. @Noekie: ja, twee teruggeplaatst. Je zou dan toch denken dat er toch eentje zou moeten kunnen blijven zitten. Maar weet dat dat niet zo vanzelfsprekend is, als het lijkt. Ben nu wat rustiger dan eerder vandaag. Is de poging toch niet voor niets geweest, waar ik eerder bang voor was. Voor de tp zie ik niet echt op, wel om te horen welke kwaliteit de embryo's hebben.
@Kitty: dank je voor de update van het lijstje. Ik mag alleen pas 8-8 testen. Jij al eerder dus? Nou, dat is dus weer een volgende stress-factor in de ellende die een IVF-poging heet. @Flippo: ik sluit me bij Kitty aan dat het vreemd is dat ze geen bloedonderzoek doen. Het is een kleine moeite en onnodig om jou zo in onzekerheid te laten. Ik zie ook een streepje, dus ik hoop dat die snel donkerder wordt, dan heb je geen bloedonderzoek meer nodig.
Sneeuwmees, het verschilt per zkh. Maar 11 dagen na tp krijg ik een bloedtest. Ligt eraan hoe het valt, want ik zal denk ik de vrijdag ervoor moeten, want NOD is op een zaterdag. Maandag mag ook, maar zeker weten dat je voor je NOD weet of je zwanger bent of niet. Als ik strontchagerijnig ben, dan weet ik hoever het is, hahaha. En komt goed morgen! Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik hoop op 2 toppertjes!
Ik zou uitgebreid reageren vannacht... Maar man man man wat voel ik me beroerd... Waanzinnig moe en continu misselijk en een vervelend trekkend gevoel in mn onderbuik... Srry meiden, ik verzuim dus even uitgebreid te reageren Over 2,5 uur eindelijk richting huis en SLAPEN!
Flippo. Dat zijn wel hele goede symptomen! Sterkte met de misselijkheid en moeheid, na een paar weken wordt het wel beter . Ego, ik voel m'n eierstokken behoorlijk, alsof ze ontploffen. Lijkt wel of t meer is dan bij pregnyl. Heel erg opgeblazen gevoel in m'n hele buik. Kitty en Sneeuwmees, succes tijdens de tp en dan lekker broeden!
Meiden, de cryo zag er vanochtend niet goed uit. Ik heb er nog een en deze gaan ze ontdooien. Over een uur moet ik terug...... duimen jullie voor me?
Ai, dat is even een flinke tegenvaller voor je Kitty. Natuurlijk gaan we heel hard voor je duimen! Hoop dat je volgende emmy goed ontdooit. Veel sterkte met wachten.
@Kitty: jemig, meid! Hoop op goed nieuws zodadelijk! Sterkte en een dikke knuffel! @Flippo: klinkt toch als erg zwanger, meid! @Tori: vervelend. Ik had de laatste week ook zo'n opgeblazen en drukkend gevoel in mijn buik. Voelde me net een plofkip. Sterkte ermee. Wij vertrekken over iets meer dan een half uur. Files lijken deze keer mee te vallen. Vorige keer hadden we naast de hele route wegwerkzaamheden ook nog eens een vakantie-uittocht met allemaal caravans. Dat verwacht ik vandaag niet zo. Maar om dezelfde stress als vorige keer te voorkomen, toch maar op tijd vertrekken. Kom later nog even terug!
Hoi meiden, Ik kom gezellig met jullie meelezen en kletsen (als dat mag natuurlijk ) Ik begin deze week (als alles op gang komt hihi) met ICSI ronde 1. Hiervoor geen IUI of iets in die trant gehad, wij gaan gezellig gelijk dé sprong wagen. Wij zitten bij MCK en eigenlijk zou ik vorige week starten maar toen zaten ze vol dus ben ik aan de Provera gezet om de boel een weekje door te schuiven. Nu is het dus wachten op de doorbraakbloeding om m'n eerste prik te gaan zetten. Ben benieuwd. Ik zie dat een aantal van jullie al zwanger is. Super zeg. Gefeliciteerd! Geniet ervan.
Kitty, wat een gedoe zeg. Gelukkig dat je er nog eentje had en dat die nu veilig in m'n bm zit! Jij ook dus testen op dag 10 . die wachtweken na een tp zijn toch echt beter dan na een IUI behandeling! Ik heb voor je geduimd en duim nu verder zodat deze goed in gaat nestellen. Jordan, welkom! Natuurlijk mag je meelezen en meekletsen. Als ik het vragen mag, waarom moeten jullie meteen over op icsi? Is het zaad van je man te slecht? Succes met prikken! Sneeuwmees, hopelijk ben je op tijd 'aangekomen' en zitten ook jouw embryo's veilig in je bm. Ook voor jou draaien mijn duimen, dat er eentje maar goed mag gaan innestellen.
Kitty, Succes met je wachtdagen! Tori, Dank je wel! Het zaad van mijn man is inderdaad te slecht. Te weinig en dan ook nog eens teveel traag of niet bewegend. We liepen in eerste instantie bij de gyn in het ziekenhuis. Na 3 vroege miskramen en na bijna 10 jaar samen (jaartje of 4 mega serieus aan het proberen) waarbij dus sowieso geen blijvende zwangerschap, werden we eieieiendelijk doorverwezen. Gyn heeft bloedonderzoeken en kijkoperatie incl. de blauwe vloeistof bij mij gedaan en het zaad van mijn man onderzocht en ze zei dat het zaad van mijn man niet super is maar dat het wel zou kunnen lukken zo. Dus werden we weer naar huis gestuurd om een half jaar te gaan rommelen met ovulatietesten en als dat zonder succes zou zijn dan zouden we eerst de IUI en dan de IVF ingaan. Maar het zat me niet lekker, ook dat half jaar met ovulatietesten niet, dus ben uiteindelijk terecht gekomen bij MCK waaruit bleek dat het voorstel van de gyn nergens op sloeg gezien de slechte kwaliteit van het zaad. Bij MCk gaven ze direct aan n.a.v. het ook door hen geteste zaad en de uitslagen uit het ziekenhuis lab dat het bij ons vrij onwaarschijnlijk is om op normale wijze, danwel door IUI zwanger te raken en gezien de 'hoeveelheid' zaadjes is uiteindelijk ICSI geworden. Zo, heel verhaal maar dat is in het kort onze geschiedemis