IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty; hoe gaat het met jou? Heb je al een gevoel?

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt geen idee welke kant het opgaat. Nog een week wachten.....

En hoe is t eig met jou? Het duurt nog 4 weken tot je afspraak met t zkh. Hou je het een beetje vol?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: ik zat me vandaag ook af te vragen of en wanneer je wat zou moeten merken of voelen. En zo ja, wat dan? Ik voel, op een wat trekkerig gevoel in mijn onderbuik, eigenlijk niets. We kunnen niet meer doen dan afwachten, hè?
    @Tori: morgen dan de DE dag! Hoe laat moet je er zijn?

4. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    He bah Flippo, wat een teleurstelling zeg, en het zag er dit keer zooo goed uit. Dikke knuffel van mij!!!

Het prikken vind ik ook gewoon wel stoer van ons!!! Niks aan en soms gewoon pijnlijk maar op een gegeven moment wordt het ook een gewoonte...De eerste keer is idd heel eng, dat wordt beter hoor!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Kaatje, welkom terug! Jij dus weer over 3 weken aan de bak.

Sneeuwmees, ja morgen is DE dag ... ik zit er vandaag echt de hele dag aan te denken.
    Had het ook verteld aan een collega vanochtend vroeg ... verteld ie me daarop leuk 'ja wij zijn ook weer zwanger, m'n vrouw is nu in week 13'. Pfff, dát hoefde ik niet te horen dacht ik. Had 't hem ook niet willen vertellen achteraf, want echt meelevend is hij niet ; heel erg met zichzelf bezig.

Maar goed, morgen ben ik zwanger (zeg ik lekker tegen mezelf en iedereen die het wil horen!).
    Voel me nu al half zwanger trouwens, mijn onderbuik voel ik constant!! Zal wel de zenuwen zijn ofzo, m'n bm weet wat er, morgen gaat gebeuren en zet zich alvast schrap, haha.

Vanavond wat games gespeeld op de Xbox en de opening van de Olympische Spelen gekeken (wow, wat maken ze daar toch altijd een spectakel van).

Morgenvroeg tussen half 10 en 10 bellen of een van de frutsels goed is ontdooid uit het rietje en dan als het goed is tussen 11 en 13 ergens de tp. Hopelijk kan ik een beetje in slaap komen vanavond, pff.

welterusten alvast dames!

6. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tori, heeeel veel succes vandaag! Dat er maar een toppertje mag worden teruggeplaatst.

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo: Meisje toch.... wat een teleurstelling. Het is allemaal ook zo oneerlijk ja. Dikke knuffel!

@Tori: Heel veel succes vandaag! IK ga zo hard voor je duimen!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    :D :D :D
    Er is een terugplaatsing!! kwart over 12 gaat het gebeuren.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: wat fijn voor je! Heel veel succes met de tp! En natuurlijk gaat dit hem worden!

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori; yes!!!!!!!!!!!!!

Kitty; dat heb je goed onthouden, ik weet zelf niet eens precies wanneer het is. Ook omdat het niet meer als een evaluatie is. Ik weet toch al wat ze gaan zeggen. De volgende keer weer ivf, en hopelijk zeggen ze ja tegen oktober, maar daar ga ik wel van uit. Lief dat er naar vraagt. Verder prima, niet echt een diep dal gehad, al merk ik nu wel af en toe weer wat boosheid/ jaloezie naar zwangere vrouwen. Dat brengt natuurlijk ook verdriet met zich mee. Hoort er helaas allemaal bij.
    Ik duim voor je, ik hoop dat hetde goede kant op gaat

Sneeuwmees; er zijn wel 1000 dingen die je kunt voelen, maar al die 1000 teknen kunnen ook komen oor zenuwen, medicatie enz. Dus wachten en hopen ( en gezond leven) zijn de enige dingen die je echt kunt doen.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: dank je. Ja, meer dan afwachten kan ik inderdaad niet. Ik hoop dat de boosheid naar zwangere vrouwen over een poosje om mag zetten in blijdschap, omdat je een van hun bent. Herken het wel. Zeker als ik hier verhalen op het forum lees van vrouwen die van een keer een gescheurd condoom, een keer onveilige sex zwanger raken. Of zich afvragen of ze met 14 wkn zwangerschap misschien niet toch beter een abortus kunnen laten plegen. Dan kan ik daar wel eens heel boos en verdrietig om worden. Maar goed...
    Ging jij nu naar Dusseldorf toe? Ik ben even kwijt wie wat, maar ik dacht dat jij daarheen ging in augustus, toch?

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, in mijn omgeving ook weer de een na de ander zwanger. En steeds vaker wordt er gevraagd en wanneer jullie dan? Of tegen mijn ouders dat zeggen. Laatst zei een kennis tegen mijn vriend, "is je vriendin zwanger? Dat heb ik gehoord."
    Je doet er helaas niks tegen. We hebben gelukkig mensen in onze omgeving die ons goed steunen en hier op het forum kunnen we elkaar ondersteunen in dit moeilijke proces.

En hier krijg ik steeds meer klachten van de Utro. Bah, misselijk en moeheid. Hoe voel jij je Sneeuwmees? Jij hebt Pregnyl gebruikt en dat zal waarschijnlijk nog heftiger voelen. Heb je al nagedacht wanneer je gaat testen?

Tori, heel veel succes! En hoe was de kwaliteit van je cryo?
    En dan nu hard broeden ;). Hoog tijd om het lijstje weer te updaten?
    Jordan, sta jij er al bij? Praat wel zo makkelijk :).

13. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Situatie:
    Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje
    Kitty17 ICSI-2, 1e kindje (nog 2 cryo's)
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's)
    IkkeB: IVF-3, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's)
    BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje
    Kaatje: IVF-3 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    26 juli: zwangerschapsecho 2 Noekie 9 weken
    6 augustus: evaluatie mislukte cryo tp en planning 2e cryo tp Flippo123
    22 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 2 IkkeB

Punctie/Eisprong:
    21 juli: Sneeuwmees

Terugplaatsing:
    28 juli: tp cryo Tori3
    24 juli: tp cryo Kitty
    24 juli: tp verse emmy Sneeuwmees

NOD
    3 augustus: Kitty
    7 augustus: Tori3
    8 augustus: Sneeuwmees

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
    Noekie, 28 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)[/QUOTE]

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Situatie:
    Spijkervrouwtje IVF mnc-2, 3e kindje
    Kitty17 ICSI-2, 1e kindje (geen cryo's)
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje (nog 4 cryo's)
    IkkeB: IVF-3, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's)
    BiancaElisabeth: ICSI-2 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje
    Kaatje: IVF-3 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-1, 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    26 juli: zwangerschapsecho 2 Noekie 9 weken
    6 augustus: evaluatie mislukte cryo tp en planning 2e cryo tp Flippo123
    22 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 2 IkkeB

Punctie/Eisprong:
    21 juli: Sneeuwmees

Terugplaatsing:
    28 juli: tp cryo Tori3
    24 juli: tp cryo Kitty
    24 juli: tp verse emmy Sneeuwmees

NOD
    3 augustus: Kitty
    7 augustus: Tori3
    8 augustus: Sneeuwmees

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
    Noekie, 28 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)

15. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe is het gegaan Tori???? Heel veel succes met de wachtweken hoor!! Spannend...het wordt hoog tijd dat er weer iemand aan eht zwangeren rijtje wordt toegevoegd!

Kitty, ik vind de Utro ook altijd zo vervelend, bah. Hopelijk zijn het gewoon zwangerschapskwaaltjes....dan is het echt ergens goed voor! Moet jij ook blijven gebruiken als je zwanger bent of mag je dan stoppen?

16. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Kitty, Tori & Sneeuwmees: Meiden ik ga onwijs voor jullie duimen hoor! Als ik de lijst niet roze kan kleuren dan moeten jullie het maar doen :)

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zie mijn avatar :).
    Vandaag is om ongeveer half 1 een blasto cyste in m'n baarmoeder geplaatst. Hij is ook zo mooi rond, dit moet 'm worden hoor!

9-8 mag ik komen voor een bloedtest mits ik niet ben gaan menstrureren en ze waren beide goed ontdooit (maar protocol is dat er 1 terug geplaatst wordt, dus dat is ook gebeurt) en tweede rietje voor een brusje is dus nog in de vriezer :).

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Flippo: wat lief van je! Maar jij hebt meer recht dan ik. Je wacht al zo lang, dus ik hoop toch dat ook jij snel op roze kan.
    @Kitty: dat is het gekke, ik voel of merk helemaal niets van die uterogestan (of van een evt. zwangerschap). Het enige wat ik voel is een kleine druk en trekkend gevoel in mijn onderbuik, maar merk niets van die utero's. Dus vandaar dat ik echt niet weet wat ik ervan denken moet.
    @Tori: ook hier een nieuwsgierig aagje hoe het met je gegaan is.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: wat een mooie avatar! Ik duim van harte dat dat hem gaat worden inderdaad. Moest wel lachen om je onderschrift dat je de uitgerekende datum erbij hebt gezet.:D Duimen draaien hier, hoor!

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, ja lekker positief van mij he? zodra ik menstrueer moet ik dat ook snel weer weg halen, haha. Maar goed, dát gaat niet gebeuren!! Enige wat deze blasto nog hoeft te doen is zich ontdoen van de schaal en dan innestellen, en zo mooi als ie eruit ziet moet dat toch gaan lukken.

leuk stukje over wat er gebeurt met een blastocyste:
    Innesteling

Deel Deze Pagina