Situatie: Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal IVF-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Cybje: ICSI-2, 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 09 jan: echo Wtje 17 jan: Intake IVF Aislyn 17 jan: 1e FM + waarsch start Gonal F Ferial 18 jan: prikinstructie / uitgangsecho, eind jan starten 1e poging Kitty 19 jan: 2e FM Spijkervrouwtje 02 feb: Intake + uitgangsecho Zonnestraal 07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje Punctie/Eisprong: 01 jan Aislyn 06 jan Tori3 18 jan Babbel 22 jan ongeveer Wtje 26 jan ongeveer Spijkervrouwtje NOD: 14 jan Aislyn 20 jan Tori3 5 feb ongeveer Wtje 10 feb ongeveer Spijkervrouwtje
Ferial en aislyn hoe is het jullie vergaan? Babbel succes morgen! Kitty eindelijk morgen ook beginnen, spannend!
oooh Cybje, wat kl*ten!!! We zouden samen zwanger zijn ... Sterkte voor je, want dit maakt je toch verdrietig! En goed van je dat je er zo in staat en nog een poging gaat wagen. Spijkervrouwtje, vraagje: jij zegt dat je bij beide zwangerschappen ook het ongi gevoel had ... maar was 't ook zo dat je je borsten niet meer voelde toen je dat kreeg? Ik probeer nog hoop te houden, maar dat is wel moeilijk ; zeker nu het bij Cybje ook niet gelukt is. We hadden allebei zo'n mooie embryo, maar dat zegt dus ook helemaal niets. Bleh, ik heb zo geen zin in werken nu ... voel me niet lekker!
Tori, ik voel me borstennooit als ik ongi moet worden, bij eerste zwangerschap voelde ik ze na ongeveer een week wel heel erg en dat hield ook aan. Echter bij de tweede totaal geen gevoelige borsten gehad hele zwangerschap niet, maar beide keren dus wel flink ongi gevoel. dus tja zegt niet alles. Meid ik duim voor je dat het gewoon goed zit!
Hallo allemaal, De echo zag er uit zoals die eruit moest zien. Ben begonnen met de Gonal F. Volgende week dinsdag weer een echo. Ben erg benieuwd hoe het met de rest is. @aislyn, hoe was het bij jou? @Kitty, heel veel succes morgen! Eindelijk is het voor jou ook zover. @Tori, ben zo benieuwd! klinkt toch wel goed allemaal dacht ik. Nog heeeeeel even geduld en je weet het. @Cybje, gaat het een beetje met je meid? Liefs Ferial
Situatie: Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal IVF-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Cybje: ICSI-2, 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 09 jan: echo Wtje 17 jan: Intake IVF Aislyn 17 jan: 1e FM + waarsch start Gonal F Ferial 18 jan: prikinstructie / uitgangsecho, eind jan starten 1e poging Kitty 19 jan: 2e FM Spijkervrouwtje 24 jan: 1e FM Ferial 02 feb: Intake + uitgangsecho Zonnestraal 07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje Punctie/Eisprong: 01 jan Aislyn 06 jan Tori3 18 jan Babbel 22 jan ongeveer Wtje 26 jan ongeveer Spijkervrouwtje NOD: 14 jan Aislyn 20 jan Tori3 5 feb ongeveer Wtje 10 feb ongeveer Spijkervrouwtje
Gaat redelijk hier... Kort lontje, veel huilen, voel me kut. 7 februari evaluatie gesprek... Mannetje belde me net om te vertellen dat hij vannacht bijna niet geslapen heeft hierdoor, grijpt hem net zo erg aan als mij... Vanavond even lekker knuffelen, kan zijn arm wel ff om me heen gebruiken! (we hebben de afgelopen 4 dagen elkaar mis gelopen doordat ik dagdiensten had en hij avonddiensten, vandaar)
Oh meissie toch! Ik kan het me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Ik denk wel dat het goed is om jezelf de ruimte te geven om je even gewoon kut te voelen en te janken. Dat hoort bij het verwerken. Als je het dan hebt verwerkt kun je het achter je laten en doorgaan met de volgende kans met frisse moed. Geef niet op! Dikke knuffel! Liefs ferial
Lieve Cybje, wat fijn dat je vandaag dan wel lekker met je mannetje kan knuffelen, is zo belangrijk om het saampjes ook te kunnen delen. En zoals Ferial al zei, lekker laten gaan hè, niet opkroppen, of je groot willen houden, al die spanning van de afgelopen dagen moet er ook wel even uit. En heel goed dat je voor poging 2 weer postief bent Dikke knuffel meis, als ik kon kwam ik hem even brengen.
Spijkermevr., jeeh, nu dus niet te laat met de FM, wat fijn op naar vlg week voor een mooi groot eitje! Ferial, fijn dat alles er goed uit zag, zeker omdat je daar toch even bang was, je hebt er lang genoeg op moeten wachten,maar nu mag je toch ook echt beginnen Veel succes met het spuiten. Tori, kan je alleen maar heel veel sterkte wensen op dat vreselijke wachtbankje. Denk aan je. Hier beginnen de zenuwen langzaam op te komen,maar volgens mij heb ik nog niet echt door dat het morgen ècht gaat gebeuren, haha
Babbel, Spannende dag voor je morgen, heel veel succes en we duimen op een mooie oogst voor jou! Ik hoop dat je goed slaapt en dat de punctie goed te doen is. Liefs Ferial
Ferial, wat fijn dat de uitgangsecho goed was en je kon beginnen met de Gonal F. Succes met prikken! Babbel, héél veel succes morgen tijdens de punctie!! Je kan het! Denk aan je morgen. Cybje, lekker je mannentje goed vasthouden vanavond, ik heb dat een paar dagen geleden ook gedaan toen ik het ff niet meer had. Dat is zo fijn. En fijn dat die van jou ook zo meeleeft, doet die van mij ook. Lieverds zijn het! Hier nog geen rode dingen gezien ... gelukkig. Heb wel steeds trek in lekkere dingen (maar goed, dat heb ik eigenlijk altijd wel als ik ongesteld word ... dus ook dat zegt weer niets, aaargh). Later vanmiddag nog weer gesteek in m'n buik, oooh ik vind het wel moeilijk om positief te blijven, probeer het wel!
Je houdt het wel spannend zeg! Hoe lang moet je nog wachten? Ben me aan het bedenken hoe het voor jou zou zijn als het gelukt is. Wat zou dat gaaf zijn he! Liefs Ferial
Het is ook gewoon superspannend! Ik wordt er nu al ooit gek van, denk dat ik het heeeeeeel zwaar ga krijgen in de wachtweken. Ik vind het voor jullie al zo spannend, laat staan als ik zelf op dat enge wachtbankje zit! aaaaaaaaahhhhhhhhh!!!
Ferial, wat gaan ze bekijken dan op een uitgangsecho?? Wat fijn dat alles goed is meis . Ennuh, nu gonal-f.....waar is dat ook alweer voor? En hoe lang moet je die spuiten??? En wanneer FM? Wat een vragen.....sorry hoor. Oh en we slepen je hier door de wachtweken heen hoor!!! Tori, *duimduimduim*. Kan gewoon nog alle kanten op!!! Oh wat is het spannend zeg!! Hoop het zo erg voor je!!! Cybje, hele dikke knuffel!! Tis allemaal K*T en oneerlijk! Wat fijn dat jij en je mannetje elkaar lekker kunnen steunen!! Lekker veel knuffelen met hem....denk aan je.
Even update van de bank. Alles is goed gegaan. 9 eitje en bij manlief ook alles goed. Zal vanavond uitgebreid verslag doen. Nu eerst bijkomen.
WAUW Babbel!! 9 eitjes.....YESSSS!!! Nou de punctie achter de rug, ben benieuwd naar je verhaal!! Op naar de TP, het mooiste deel van de hele behandeling (lijkt me). Afgezien van de positieve test uiteraard .