@Kitty: ik test volgende week woensdag pas (tenminste als ik niet eerder ongi geworden ben). En ik zie er vreselijk tegenop en durf eigenlijk niet. Het is dan gelijk zo definitief en ik heb geen flauw idee wat er op dit moment allemaal met mijn lijf gebeurd, maar vrees het ergste. Werd vanmorgen wakker met een zware kop, en ik heb vaak hoofdpijn als ik ongi wordt. Dus weer in de stress en bang dat ik ongi geworden was. Killing die wachtperiode, zeg! En de kwaaltjes van jou klinken hoopvol, hoor! @Noekie: lastig dat geschuif nog even met data zo in het begin. Bij de termijnecho werd ik 6 dagen vooruit gezet. Bijna een week. Op zich vond ik dat wel een welkom cadeau, omdat ik toen ook eerder de 12 wkn grens gepasseerd was. @Jordan: gefeliciteerd met je verjaardag! Op een vruchtbaar nieuw levensjaar dan maar!
Jordan, ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt er heerlijk weer bij, genieten dus!
Jordan, natuurlijk! Van harte gefeliciteerd! Vier je het ook vandaag? Maak er een mooie dag van! T weer zit iig mee. Sneeuwmees, als ik pregnyl heb gespoten, dan word ik door mn utro heen ongesteld. Ik voelde ook heel goed waar het heen zou gaan, dus hoefde nooit te testen. Vorige ronde bij de 1e cryo tp, werd ik dat niet. Ook verder geen klachten, dus dan moet je wel testen.... Pas na ruim 3 dagen na stoppen met utro werd ik ongesteld :s. We hebben het niet meer over kwaaltjes ed, we maken onszelf gewoon gek......we wachten gewoon rustig af tot nod. Makkelijker gezegd dan gedaan
Ben nu wel heel erg misselijk aan het worden ... (ben ik anders nooit) ... dat is wat ik wilde ... maar echt lekker is het niet, haha. Kitty, ik zou ook testen vrijdag ; die spanning van het wachten op de uitslag van de bloedtest is killing (vond ik althans vorige keer). Ik ga maandag testen (of misschien zondag al als ik het niet langer uit hou).
Jordan gefeliciteerd met je verjaardag! Statistisch gezien moet er nu gewoon weer een zwangere bij zitten, liefst alledrie natuurlijk! Duimen draaien hier overuren!
Thanks voor de felicitaties Ik heb het afgelopen zaterdag gevierd en vandaag ben ik gewoon, zoals iedere dag, hard aan het werk hahaha. Het weer zit mee dus als het zo blijft vanavond misschien wel even naar Scheveningen, lekker wat drinken bij een strandtent. @Tori, je bouwt de spanning wel op he. Hihi! Nog even volhouden dat weet je het. @Noekie, leuk, zelf hartje luisteren. Ben benieuwd of je het goed kunt horen! Hier gisteren weer gedoe me spuiten. Eergisteren dat bloed was gisteren een blauwe plek. De eerste hoor, ik weet dat sommigen er helemaal mee vol zitten, maar toch weer even een demotiverend gedoe. Het lijkt voor mij iedere dag moeilijker om te spuiten ook omdat ik gewoon een schijterd ben en bang voor bijwerkingen hihi. Ik zie echt zo op tegen de dagen dat ik nog moet. En ik hoop ook echt dat ik niet om de een of andere reden opnieuw hoef te beginnen, pfff. Maar ik denk dat iedereen dit wel heeft hoor, moest het gewoon even kwijt. Was er gisteren echt een beetje verdrietig van en dan ben ik niet zo snel dus dat zegt wel wat
jordan: gefeliciteerd met je verjaardag!! wat vreselijk voor je dat het spuiten zo'n probleem blijft. De blauwe plekken en het bloeden herken ik wel. het verdriet helaas ook. Het is heel logisch dat je er verdrietig onder wordt. Alleen al door al die K hormonen in je lijf en dan de stress van het spuiten en de zenuwen of alles goed gaat. dus ik zeg, goed dat je het even gedeeld hebt. Kwaaltjes meiden: het is mooi weer, dus hopelijk vinden jullie wat afleiding om niet te veel bezig te zijn met alle kwaaltjes. Ik duim dat de kwaaltjes kloppen.
@Jordan: dat spuiten zal denk ik nooit wennen. Mijn onderbuik was op het laatst ook net een gespikkeld vel en het leek wel of ik met de dag minder plekken overhield waar ik nog redelijk pijnloos kon prikken. Het is ook niet niks en dan nog eens de bijwerking ervan, want je wordt niet echt heel stabiel van die rotzooi. Bij mij vielen toen ook het aantal follikels nog eens tegen en ik kan je zeggen dat er bij mij toen de nodige traantjes gevloeid hebben. Zoveel weken je lek prikken, met blauwe plekken en hormoonschommelingen erbij en dan dat als resultaat. Maarr..... dat gaat bij jou allemaal niet gebeuren en je mag binnenkort al voor je eerste echo. Het gaat helemaal goed komen. Bij iedere prik die ik zette, bedacht ik maar dat het weer een dag dichterbij is om mijn wens te laten vervulllen om een kindje te krijgen.
@Jordan: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat spuiten blijft lastig. Zelf durfde ik dat niet en deed mijn man dat bij mij. Ik had wel eens last van kleine blauwe plekjes en soms een kleine bloeding. Maar door 2 operatie aan mijn buik is de huis daadr gevoelloos geworden omdat de zenuwen dood zijn. Dat was voor mij een geluk nu tijdens het spuiten. Je moet nog even doorzetten hoor! Het is voor een goed doel! Je kunt het! Geniet van de kleine dingen en ga vanavond lekker wat drinken! En we zijn er voor je als je ons nodig hebt! Knuf!
Jordan, sterkte! en probeer niet te denken aan de bijwerkingen ; misschien valt het bij jou wel mee. U can do it! Des te sneller je de naald in je buik steekt des te minder last heb je er van. Ik had 1x op een spier geprikt, dat was wel pijnlijk, maar in principe heb je meer kans om ernaast te prikken. Niet eerst op je buik zetten die naald, maar meteen naar binnen drukken. En wel kijken naar je buik terwijl je het doet. Kon ik je maar iets voor je doen... ikkeB, ja laten onze kwaaltjes niet voor niets zijn! Net ook weer een mega misselijkheid aanval. Ook op de fiets terug van de super bij het inademen, bleh. Noekie, zo'n apparaat wil ik ook als ik zwanger ben! Waar heb jij 'm gehaald? Aislyn, haha ja idd ; statistisch gezien moet er nu écht weer iemand zwanger zijn. En het liefst alle drie!! 3 is m'n geluksgetal, dat moet goedkomen met ons drieën op de wachtbank. Babbel, nog maar 10 weken te gaan dat schiet op! Hoe gaat het nu met je?
Ik ga ook voor alle drie . Jordan, kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt. Het is ook de eerste keer en dan is alles nieuw. Op een gegeven moment krijg je door waar je moet spuiten en dan denk je later, waarom heb ik er in het begin zoveel moeite mee gehad. En verdrietig mag je zeker zijn. Vaak lucht een flinke huilbui juist op! Komt goed!
Aaah dank je wel meiden voor jullie super lieve woorden en de felicitaties natuurlijk ook! <3 Jullie zijn top Ik ga doorzetten en inderdaad, nog maar 2 x spuiten (en over een uurtje nog maar 1x zelfs) en dan 1ste echo. Vanavond na het spuiten gaan we lekker uit eten en ik ga het hopelijk gewoon doen zometeen Jullie ook een leuke avond he! Dikke knuffel!
Ik ben nu officieel te laat maar Jordan, nog Van Harte!!!!! Die emo's zijn ook van alle hormonen hoor. Ik zag op een gegeven moment iemand op tv een griepprik ofzo zetten, klein aanloopje en erin! Dat doe ik sindsdien ook en dat geeft de minste pijn en bloedingkjes.....ik heb ook wel eens gelezen dat je het eerst kunt koelen met ijs en het dan pijnloos is, maar ikw eet neit of dat werkt...zo'n gedoe lijkt me. En wat de bijwerkingen betreft. Je bent gewoon een paar weken niet te harden voor je man en je buik voelt op een gegeven moment alsof je 100 eieren aan het uitbroeden bent.....maar daardoor mag je je ook lekker laten verwennen thuis. Doen hoor, waar heb je die man anders voor!!!!!! (en anders zal ik wel effe met hem bellen ) Hou je haaks en we gaan voor een mooi mini Jordannetje!!!
Nou, meiden, even ego! Helaas hier rood gespot bij het afvegen. Op dag 9 na de tp notabene! Helaas dus officieel mijn eerste IVF poging mislukt. Moet even kijken of ik straks al naar het zkh bel, of morgen. Heb zo'n enorme koppijn en weet niet of ik al zin heb in al dat geregel en geplan. Dus even zien hoe ik me voel en anders bel ik morgen maar. En natuurlijk ook de spanning, willen ze uberhaupt nog wel verder met mij, gepieker of ik daar wel moet blijven of nu niet alvast verder moet kijken in Dusseldorf of zo. Want daar vriezen ze wel alle embryo's in (ongeacht de kwaliteit). Kortom, zo vroeg op de morgen en mijn kop draait nu al overuren. Maar goed, ik kan er toch niets (meer) aan veranderen, dus eerst maar even een kop koffie. Dus Kitty en Tori, de ogen zijn nu op jullie gericht. Ik ben van het wachtbankje gedonderd, dus de kansen voor jullie zijn daarmee extra gestegen. Zet hem op, meiden!
Sneeuwmees...K*tzooi!!! sterkte met de teleurstelling en wat er nu allemaal in je koppie zit.Hoop dat je man thuis is,kan je lekker even knuffelen en je laten gaan. dikke knuffel
Sneeuwmees, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb negatief getest vanochtend. Morgen nog wel bloedtest, maar ik weet 99% zeker dat ICSI 3 voor mij onvoorkoombaar is....Tori, nu moet jij haast wel het goede voorbeeld geven!
Sneeuwmees, wat balen zeg. Hou je haaks hoor!!! In welk ziekenhuis ben je? En waarom zou je naar Dusseldorf willen? Misschien kunnen we je helpen je hoofd wat leger te maken.....dikke knuffel in ieder geval.... Kitty, gatver, dat is niet de bedoeling. Op de hoeveelste dag zit je? Ik had zo voor je gehoopt dat je niet naar de derde ICSI poging hoefde....Voor jou ook een hele dikke knuffel en hou je haaks hoor!!!!
@Babbel: dank je, meid! M'n man is vandaag thuis. Die was gisteren, toen ik hem aan de lijn had, zo positief dat het raak zou zijn, dat hij tijdens zijn werk al over namen had nagedacht. Heb hem gisterenavond toch maar vast voorbereid. Maar moet het definitieve nieuws nog vertellen als hij straks wakker wordt. @Kitty: meid, nee!! Hoe kan dat. Ik had er zo'n goed gevoel over, vooral toen jij zei dat je tegen de misselijkheid af en toe moest eten. Toen dacht ik nog, dat is bingo bij haar. Kan het niet toch nog te vroeg zijn? Ik zat me ook weer van alles af te vragen. Bij mij zijn 2 emmies teruggeplaatst. Dan ga je je toch weer afvragen hoe je dan zeker weet dat ze het allebei niet gered hebben. Misschien heb ik bloedverlies omdat eentje het niet gered heeft. Zit nu nog een beetje in de ontkenningsfase, zoals jullie merken. Dus misschien dat ik (puur voor mijn eigen acceptatie) dit weekend ook nog een test er tegenaan gooi.
@Kaatje: ik ben nu in een regionaal zkh en de punctie en tp gebeurd in Nijmegen. Daar ben ik wel blij om, want Nijmegen staat hoog aangeschreven. En op zich dat regionale zkh is makkelijk bereikbaar voor mij. Dus in dat opzicht ideaal. Maar, gezien mijn lage fm-opbrengst, heb ik weinig kans op cryo's, dus moet ik het echt van de twee emmies hebben die ze hopelijk kunnen terugplaatsen. Een poging is daarbij voor mij dan ook gelijk alles of niets. Ik had nu nog een C-tje als derde embryo, maar daar doen ze dus niets mee in Nijmegen. Ik hoorde dat ze in Dusseldorf alle embryo's invriezen. Dan heb je toch voor je gevoel het idee dat er meer uit een poging te halen is.