Sneeuwmees, neee ; wat balen!!! Ik had zo gehoop dat het bij jou met 1 poging zou lukken!! Misschien komt de bloeding van 1 van de 2 embryo's, ik blijf toch nog voor je duimen! Kitty, jij ook al geen opbeurend nieuws. Een negatieve test, ook balen!! Niet leuk zeg. Zit ik bijna weer alleen op het wachbankje ... Oooh ik hoop zo dat ik begin volgende week beter nieuws voor jullie heb. Ik ben heel er moe en telkens als ik wat heb gegeten voel ik me niet lekker (en voel m'n bm ook nog wel een beetje). Maar voor de rest heb ik niets wat kan duiden op een zwangerschap, dus het blijft nog steeds heel onzeker. Lichte hoofdpijn heb ik ook, maar dat komt denk ik omdat ik zo moe ben en zoveel werk achter het computerscherm moet doen. Vanavond een tenniswedstrijd, hopelijk voel ik me tegen die tijd weer wat fitter. Dikke knuffel voor jullie beide (Sneeuwmees en Kitty)!
@Tori: kans van 1-3. Dus je snapt dat we nu op jou rekenen met goed nieuws. Hier ook hoofdpijn, al zal dat van mij een andere oorzaak hebben. Duimen draaien, meid!
ik ga m'n best doen (al heb ik het niet echt in de hand, hihi). Na vandaag nog 3 dagen doorkomen en dan weet ik meer!
Sneeuwmees en Kitty, wat kl*te! Echt balen zeg. En Sneeuwmees, hoe is je man eronder, die was er zo van overtuigd. Bah zeg wat een rot bericht.
We leggen geen druk op je hoor Tori . Manlief heeft nog hoop. Wat een schat. Te vroeg getest kan bijna niet lijkt mij. Morgen maar de uitslag afwachten....
Dank je wel Gisteren ging het prikken echt stuk beter. Zat er net even anders in. Eerst Puregon gedaan en die naald kreeg ik er zonder probleem in, toen de Decapeptyl die weer niet wilde. Lijkt soms echt alsof die naalden bot zijn. Haha, en ja die buik. Vandaag voor de eerste dag last van, net of 'ie 5 maten groter is en ik een halve snackbar naar binnen heb staan stouwen hahaha. Opgeblazen gevoel echt. Nou ja, morgen echo. M'n man zorgt goed voor me hoor. Hij is super lief, als 'ie dat niet meer doet geef ik je zijn nummer, kun je 'm toespreken .
@Jordan: bij mij helpt het als ik die Decap naald iets schuin erin steek. Ik hoor en lees meer klachten dat die naald bot lijkt te zijn. En een goed teken dat opgeblazen gevoel. Blijkbaar een hele overbevolking daar binnen. Mijn man is ook wel aangeslagen, al laat hij het niet merken. Wel zo realistisch dat voor ons de kans al zo klein was en natuurlijk groter dat het niet zou gaan lukken, dan wel. Maar toch is ook hij erg teleurgesteld. @Kitty: lief dat je man zo hoopvol is. Die van mij is dat inwendig ook nog. Ik wil, ondanks dat het echt geen zin meer heeft, toch nog een test doen morgen of overmorgen. Gewoon even voor mijn eigen gemoedsrust. Ik hoop dat jouw bloedtest morgen toch nog een positieve verrassing in petto heeft.
Sneeuwmees, niet het nieuws waar ik op had gehoopt voor je. Ben je echt heel duidelijk ongesteld? Het komt vaker voor dat één van de twee het niet redt, dus het zou misschien nog kunnen. En kan het ook geen innestelingsbloeding zijn?? Ik zou voor de zekerheid testen, zo'n witte test is vreselijk maar geeft je wel duidelijkheid. Heel veel sterkte. Kitty, als je NOD morgen dan is de kans dat je te vroeg hebt getest heel klein. Baal zo ontzettend voor je. Wat voor test heb je gebruikt? Tori, hoop dat jouw superemmy het gaat worden deze keer. Duim duim duim!! Jordan wat fijn dat je vriend je zo goed steunt. Dat heb je echt wel nodig tijdens een ICSI poging!!
Die botte naalden bij de decapeptyl heb ik ook hoor. Soms kun je een hele deuk in je buik duwen voor ie erin gaat....zucht. Goed dat het beter ging gisteren Jordan. Misschien wel een goede volgorde... Hier echt een baaldag. Gisteren wat teveel wijn gedronken, oeps (ja, je moet soms wat.....haha) en nu echt somber. Ik weet wel dat het daarvan is maar ik zal blij zijn als vandaag weer voorbij is. Lekker vroeg naar bed en morgen de hele dag oppassen, dus die dag zal voorbij vliegen....dat is altijd lekker.....En vanaf nu drink ik gewoon niet meer, ook beter voor mijn eitjes.....
Sneeuwmees en kitty: het is gewoonweg kut en klote en meer van dat soort woorden! Heel veel sterkte. Tori; in theorie zit je er niet alleen op het bankje, want ik zit aldie tijd heel stilletjes naast je. Maar ik stap er wel tussen nu en een paar dagen van af. Tot die tijd gezellig samen als je wilt tenminste, anders neem ik het bankje naast je die is nog vrij Decapeptyl is ook een stugge en dikke naald. Soms lastig te prikken. Is voor de echt doorduwers en dat zij wij!
Kaatje; haha als je heen last hebt van hormonsters, dan heb je wel last van de horkater. Stiekem natuurlijk je eigen schuld, maar je af en toe laten gaan is best lekker. Veel plezier morgen en succes nog even vandaag.
oooh, ik had je niet zien zitten op het bankje!!! dat kan eigenlijk niet!! zat zo één kant op te staren dat ik je heb gemist. Blijf je lekker zitten samen met mij? Ook al is het een eigen poging van jou, hoop ik dat ook volgende week kan gaan testen. Kunnen we lekker samen blijven kletsen, lopen we precies gelijk! Dat zou zó leuk zijn! Vanavond heb ik een tenniswedstrijd, duimen jullie dat ik ga winnen ookal kan ik me nu niet 100% geven? Hoorde van m'n tegenstandster dat ze ook niet voor 100% kon, dus dat scheelt wel (en ik ben op zich beter dan haar).
Kaatje, als het op dat moment maar lekker was ; vandaag even doorbijten en wat je zegt: maar op tijd naar bed. Morgen weer een nieuwe dag! Lekker oppassen, dat is leuk.
Tori, dan loop ik een klein beetje voor denk ik, want ik had gister al ongesteld kunnen worden, maar de vorige keer na ivf was mijn cyclus ook iets langer, dus ik denk nu weer. Lopgisch dat je me niet zag, ik was er heel stilletjes gaan zitten, maar ook gewoon te wachten tot oktober, dan de laatste ivf poging. ( misschien samen met kitty)
Update Net geweest voor echo. Rechts 3 follikels en links 6 die al goed op formaat zijn. Ook wat kleinere follikels dus misschien groeien er nog een paar door de komende 3 dgn want zondag heb ik nieuwe echo en waarschijnlijk dinsdag of woensdag punctie!
@Jordan: goed nieuws, meid! Een mooie score! Hopelijk geeft je dat ook een extra impuls als je vanavond weer de prik erin doet, dat je nu ziet waar je het allemaal voor doet! Spannend, meid. @Kitty: hoe is het nu met jou, meid? Had je vandaag nu je bloedtest? @Tori: nog steeds hoopvolle klachtjes? Heb vanmorgen een zw.test gedaan (10 dgn na tp) en die was zoals ik verwacht had negatief. Maar wilde toch maar testen voordat ik het zkh ging bellen, omdat ik dacht dat ze daar misschien zelf wel om zouden vragen. Net zkh gebeld en ik moet dus toch die utero blijven gebruiken tot woensdag (de eigenlijke testdag) en dan toch weer testen en terugbellen. Ze hadden het in het verleden wel eens vaker meegemaakt, dus vandaar dat ze je toch aan de testdag vasthouden.
ikkeB, zou toch wat zijn dat je cyclus nu niet langer is ... zou ik wel HEEEEL tof vinden!! Wel gezellig dat je bij me zit, van mij mag je samen met me naar het 'hogere' wachtbankje. Jordan, dat klinkt goed! Komt al snel dichterbij nu. Hoe lang moet je nu nog doorspuiten? Of hebben ze dat nog niet gezegd? Sneeuwmees, heb je nu nog bloeding of nu niet meer? Jammer dat de zwangerschapstest negatief was vanochtend. Hier nog steeds dezelfe klachtjes, maar nog steeds geen mega gevoel in m'n borsten en dat vind ik wel jammer (want dat is toch meer een bevestiging). Kitty, heb je vanochtend getest of toch niet? Gisteren trouwens gewonnen met de tenniswedstrijd. Wilde me niet teveel inspannen maar uiteindelijk toch flink m'n best gedaan (zit in 't aard van het beestje denk ik). We gingen gelijk op, dus dat was wel leuk maar ook vermoeiend: 2,5 uur achter elkaar getennist (nouja wel kleine pauzes om wat te drinken natuurlijk). Maar kreeg verder niet meer last van m'n onderbuik dus denk dat het wel prima was dat ik heb gespeeld.
@sneeuwmees ja he, geloof dat het goed is. Geen idee wat een beetje gemiddelde score is hihi. @Tori Ik moet sowieso vanavond en morgen spuiten en da. Zondag of maandag avond die laatste shot HCG met Deca.
@Tori: ik ben echt wel ongesteld. Heb nog zitten rekenen of het niet van mijn oorspronkelijke NOD kon zijn, maar dat was niet zo. Wat ik gek vond is dat ik nu wel een soort van eisprongpijn had. Zo'n spanning op de buik. Toen ik vanmorgen mijn natuurlijke cyclus zat uit te rekenen, zag ik dat rond deze tijd wel mijn eisprong zou zijn. Dus heel raar. Volgens het zkh kon dat niet, want bij IVF werkte dat toch anders de cyclus. De verpleegkundige zei dat dit nog wel van de punctie kon komen, al vond ik dat wel wat vreemd om zo lang na de punctie ineens nog wat te voelen. Nou ja, meer dan hopen en leven tussen hoop en vrees kan ik niet. Heb er weinig vertrouwen in, maar omdat je dan toch weer tot woensdag moet wachten en weer moet testen, blijf ik tot die tijd nog onrustig. @Jordan: lijkt mij een prima score zo bij de eerste echo! En wie weet zit er nog wel wat verstopt. Je weet het niet! Spannende tijd voor je!
Even snel een reactie. Ook net van het zkh te horen gekregen dat uitslag negatief is. Ik moet zelf weer een nieuwe afspraak maken.... IkkeB, gaan we straks samen voor ronde 3! En Kaatje ook natuurlijk.