Sneeuwmees, ook al verwacht je het, toch een dikke teleurstelling dat je negatief hebt getest. En jij ook al, Kitty. Dikke knuffel voor jullie allebei.
Sneeuwmees en Kitty. Balen balen balen. Toch hoop je dan stiekem dat het alsnog wel zo is. Nu vol moed weer aan een nieuwe ronde!? Knuffel!
Thanks meiden! Nu ga ik heel hard duimen voor de rest. Eerst Tori en dan Jordan....En IkkeB hopelijk ook .
Sneeuwmees; het kan echt je eigen cyclus niet zijn. De medicatie heeft de natuurlijke cyclus geheel verbannen. En die pijn kan zeker nog van devpnctie zijn! Alles daar beneden heeft een flinke klap gehad en nu veranderd er weer iets ( bloeding) dat kun je voelen. Ik heb bij menstruatie altijd gezeur in mijn onderbuik. Sterkte meis. Tori; na de vorige ivf was mijn cyclus ook iets langer. Tussn nu en zondag zal het doorbreken. Heb alle tekenen op de bloeding na. Kitty en kaatje, samen op naar de laatste poging. Kitty; ondanks dat je het al wist toch een negatieve test. Blijft erg vervelend. Dikke knuffel voor jou. Jordan; dat is een goede opbrengst, succes met het spuiten verder.
Wij gaan gewoon met z'n allen voor een megababyboom!!! Sneeuwmees en Kitty, (en ik heb het gevoel dat ik iemand vergeet, sorry dan...) Hou jullie haaks hoor allemaal. Ik stuur jullie allemaal een hele dikke knuffel!!! Veel sterkte de komende dagen met deze nieuwe teleurstellingen....(kut!!)
IkkeB, lief dat je naar me vraagt! Ik merk dat de zwangerschap nu wat zwaarder wordt voor mijn lichaam. Ik kan minder ver lopen zonder last te krijgen en ben helemaal buiten adem als ik een trap opgelopen heb. En als ik mezelf te veel vermoei dan krijg ik harde buiken. Maar dat is allemaal normaal en ik heb verder weinig te klagen. Ik moet gewoon leren om rustig aan te doen. Ik krijg nog wel een groeiecho, bij de vorige controle was ze wat aan de kleine kant. Maar ik ben zelf ook klein, en bij mijn geboorte was ik slechts 5 pond. Dus ik verwacht dat mijn meisje ook klein zal zijn net als ik. Ik maak me nog steeds af en toe zorgen of het allemaal wel goed zal blijven gaan, maar gelukkig is ze nu levensvatbaar al moet ze van mij nog wel even blijven zitten!
Aislyn,dat klinkt als een prachtige zwangerschap met natuurlijke de lichamelijke ongemakken. Fijn hoor dar ze nu levensvatbaar is en probeer erop te vertrouwen dat het oed komt. Zekerheid heb je natuurlijk nooit, en een extra echo is wel prettig voor je eigen gevoel en duidelijkheid
Tori: hoe voel jij je? maandag wilde je al gaan testen toch? nog maar 2 dagen wachten. Of ging je morgen al testen?
ikkeB, ik voel me goed ... weinig echte symptomen ... dus dat is wel een beetje jammer (m'n onderbuik is wel opgezet en die spierpijn in m'n lies zit er ook nog). Net terug van de tenniswedstrijd, helaas de 3e set verloren met 6-2. Nouja, heb wel m'n best gedaan! Ik ga maandag testen. Mega spannend vind ik het! Vooral donderdag ook ... als ik al weet dat het positief is en dan wachten op de uitslag van de bloedtest. Als die hcg maar hoog genoeg is, mocht het gelukt zijn.
ikkeB, ooooh wat jammer ... niet leuk om nu nog alleen op het wachtbankje te zitten hoor. Hier gaat alles z'n gangetje. Niet extreem veel symptomen maar ook niet het gevoel dat het niet goed zit. Morgenvroeg ga ik testen dus dan weet ik iets meer. Dan is het aftellen naar donderdag en dan hopen op een hoog HCG gehalte ...
Aislyn, fijn dat het bij jou goed gaat! Geniet ervan he. Ikke, Balen meid knuffel Tori, heeeeel veel succes morgen! Hopelijk goed nieuws. Net 2e echo gehad. Goed door gegroeid allemaal. Rechts 5 grote 1 kleinere (8 mm), links 7 grote dus 12 of 13 goede follikels. De grootste 23 mm. Vanavond hcg shot en dan dinsdag ochtend de punctie.
Jordan, dat klinkt goed! 13 is een mooi aantal voor een punctie. Hopenlijk zijn het allemaal toppers en kunnen ze ook allemaal bevrucht worden. Succes met de laatste spuit vanavond en dan op naar dinsdag!
Thanks Tori. 13 stuks ben ik ook blij mee. Wat is eigenlijk gemiddeld? En die Pregnyl, is die een beetje te doen?
Tori, ik wens je alvast veel succes voor morgen. Voor symptomen is het ook nog wel heel vroeg. Jordan, een hele mooie score! Hopelijk ook veel bevruchtingen. Pregnyl: ik weet niet of je ook pregnyl hebt die je zelf moet mengen, maar ik vond dat meer gedoe dan het prikken zelf.
Ik weet niet wat het gemiddelde is, maar wel dat 10 tot 15 eitjes prettig is. Des te meer je hebt, des te meer moeten ze aanprikken en dat is natuurlijk niet het prettigste. Ik zelf had er 8 en de punctie was prima te doen, maar 13 lijkt me ook prima te doen. En des te meer eitjes je hebt in je eierstokken des te meer voel je je eierstokken. De spuit van pregnyl is prima te doen, maar het vloeistof zelf vond ik wel een beetje prikken nadat het erin zit. Ook hierbij geldt, niet te snel naar binnen spuiten. Van de ovitrelle (wat ik de laatste keer gebruikte, vervanger voor pregnyl) merkte ik niets. Alleen de eisprong voelde ik toen des te meer. Net even de zolder gestofzuigd, nu helemaal warm bezweet, bah! Nouja straks weer een tenniswedstrijd dus dan ga ik toch ook weer zweten. Daarna maar lekker douchen!
Aislyn, ja he ... hoef niet perse nu al symptomen te hebben om zwanger te zijn? Pfew Morgenvroeg ga ik meteen nadat ik wakker word testen ... ik hoop dat ie knalt. Zal er een fotootje van maken en hier posten . Mits ie positief is he ... anders meld ik gewoon dat hij negatief was.