IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ja dat mengen. Ik heb 2 ampullen poeder en 2 ampullen vloeistof. Er staat me iets van bij dat ze zei dat ik die 2 powders kon mengen met 1 vloeistof. How zat dat bij jullie? Vragen vragen hahaha.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ikke: knuffel, meid! Het blijft gewoon K*T!
    @Jordan: ik had de luxe dat ze de pregnyl spuit in het zkh voor me mengden. Maar zelfs bij het meekijken vond ik het al een heel gedoe. En een fantastische score met follikels, daar moeten toch een paar mooie toppers tussen kunnen zitten.

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Jordan, ik heb altijd alleen maar 5000 pregnyl hoeven spuiten, dus één ampul poeder en één ampul vloeistof. Volgens mij is het poeder de werkzame stof, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. En hoe minder je naar binnen hoeft te spuiten, hoe makkelijker het gaat. Dus als ze dat gezegd hebben in het ziekenhuis, dan zal dat wel de bedoeling zijn.

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, idd, 2 ampulletjes poeder, 1 water. Ik bewaar de ampulletjes water altijd. Zijn ze in t zkh erg blij mee. Ik gebruik menopur dus had ik 3 potjes poeder en 1 water. Kan je nagaan hoeveel ampulletjes ik uiteindelijk heb gespaard. Pregnyl valt heel erg mee. Kan een beetje prikken. Langzaam spuiten, dan komt t goed. En het ziet er goed uit hoor! Heel veel succes met spuiten en aa dinsdag met de punctie. Gewoon op je af laten komen en dan valt t allemaal mee!

IkkeB, ach meis, wat balen. Dikke knuffel.

Tori, spannend morgen! Je gebruikt utro? Ik voelde nl van alles. En het moet haast wel goed met je komen! Alles zag er zo goed uit!

Hier na ruim 2,5 dagen na stoppen utro en progynova eindelijk ongesteld. Echt balen. Nu is t definitief over.....op naar poging 3!

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Jordan; klopt 2 om 1. Tnminste als je 5000 eenheden per ampul pregnyl hebt. Bij ons was die laatst op en toen moest ik er wel 7 mengen.
    Bij ons ziekenhuis willen ze tussen de 5 en 15 follikels hebben. Dat is dus meest ideaal, omdat bij meer kans op overstimulatie groter is na de punctie. Bij ons breken ze het af als je biven de 15 follikels zit die groter zijn dan 12 mm.

Tori; hier toch nog niet ongesteld, alleen war bruin. Vreemd heb ik al jaren niet meer gehad, zo starten... Ik was ineens heel verdrietig, omdat ik deze maand toch hoop had, meer als anders. Vreemd wat hoop heb ik niet zo vaak meer. Maar ach lekker gejankt om alle oneerlijkheidben nu weer prima. Maar in theorie zit ik vanavond nog even bij je. Morgen ben ik definitief vertrokken. ;( ( of straks als het door zet!)
    En morgen vroeg ben jij misschien wel een bankje doorgeschoven :)

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Kitty, nee ik gebruik geen utro. Dus alles wat ik nu voel komt gewoon van m'n eigen hormoonaanmaak :).

M'n buik is nu behoorlijk opgezet en ik begin ook al grotere kringen om m'n tepels te krijgen. Nou, dat moet toch morgen een positieve test opleveren ... pffff wat zal het zwaar zijn als dat niet zo is.
    Nouja, dan ga ik toch gewoon door en is het niet anders.

ikkeB, jeetje toch nog niet ongesteld.. ik krijg helemaal weer hoop dat je met me door gaat schuiven naar het volgende bankje. Dat zou zó leuk zijn! hmm... maar jij verwacht dus van niet. Kan me voorstellen dat je ff hebt zitten janken. Toch weer hoop en dan toch weer het gevoel dat je ongesteld wordt, daar word je gewoon verdrietig van. Dikke knuffel voor je!

Jordan, eerst het pipetje vullen met 1 buisje water en die spuiten in een van de buisjes met poeder. Dan dat weer opzuigen en spuiten in het andere buisje met poeder. Dan de spuitnaald erop en klaar!
    alleen het afbreken van de buisjes is lastig, heb je er ook zo'n rubbertje voor gekregen, dat werkte bij mij erg goed.

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben echt zenuwachtig voor je Tori!!!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    hihi, da's lief Kitty! :)
    Hopelijk kan ik jullie allemaal blij maken morgen!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tori: je maakt het wel spannend, hoor! Dat kan haast niet anders dan dat je ons morgen blij komt maken. Nou, ik zit standby morgen, hoor!
    @Ikke: kan het niet alsnog, als je alleen nog maar wat bruinverlies hebt?
    @Kitty: jij dus ook ongesteld. Laat 3 x alsjeblieft scheepsrecht voor je zijn! Een dikke knuffel.

Hier nog een vraagje. Is jullie ongi ook wat anders als je een IVF-poging hebt gehad. Als ik zelf ongesteld ben, is het veel donkerder rood van kleur en vaak ook met wat kleine stolsels (sorry voor het detail). En nu verlies ik het meer in golfjes, zeg maar. In ieder geval anders dan normaal, lijkt het wel.
    Moet ook nog steeds die utero's doorgebruiken tot woensdag, mijn oorspronkelijke testdag. Maar wat is dat goor om die bollen er nu in te proppen. Als je nog in afwachting bent van, doe je het graag, omdat je weet dat het goed is voor een evt. innesteling, maar nu doe je het omdat het van je gevraagd wordt, terwijl je eigenlijk al zeker weet dat het voor jan met de korte achternaam is.

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Tori en andere : net alsnog doorgezet hoor. Dus geen valse gooi meer hebben.

Tori, zo spannend morgen. Ik duim voor je !

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    ikkeB, ooh jammer zeg! hopelijk heb je er niet al teveel last van en is het snel weer voorbij. Ik mis je nu al op de bank!!!
    Het is zeker spannend, zodra ik tijd heb log ik ff in op ZP om jullie te updaten.

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Tori; vanmorgen onder de douche moest ik al aan je denken, maar helaas nog geen nieuws op zp. Jij zult het inmiddels wel weten. Ik duim!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tori: ik zie een heeeeeel mooie nieuwe banner! :D Is je voorgevoel dan toch juist geweest. Wow! Van harte gefeliciteerd meid!

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori!!!!:D:D:D....echt waar?! woehoe!!! wij willen een foto van die mooie test.
    Nu spannend tot donderdag. Ik duim verder voor je.
    Xx

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    En? Mogen we je feliciteren Tori? :)

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tori! Ik hoop ook op goed nieuws gezien je banner!

17. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    dikke knuffel voor Ikkeb, hou je haaks....

TORIIIIII!!!! JAAAAAA????? WAUAUAUAUAUAUAUAUAW!!!!!!!!!
    :D:D:D:D:D:D:D

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Even snel vanaf m'n werk in m'n lunchpauze: ja, de test was behoorlijk duidelijk positief!!! :D
    Helemaal blij dus!
    Nu nog donderdag afwachten en hopelijk krijg ik dan een echo afspraak omdat het HCG gehalte hoog genoeg is. Vind het nog steeds zo spannend!!!

Had vanochtend snel ff m'n banner gewijzigd op de iPad (maar schrijven op de iPad vind ik niks dus dat had ik niet gedaan).

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Yeeeeeeeees Tori! Gefeliciteerd! :)

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeh👍👍👍👍👍!!!!! Gefeliciteerd Tori! Het zag er al zo goed uit, dit kon bijna niet missen.

Share This Page