IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Flippo: wat een mooie tekst, meid! En inderdaad heel waar. Want ja, het is het uiteindelijk allemaal waard! Ik heb al een zoontje, achteraf heel makkelijk gekregen. Daar houd ik me ook aan vast. Omdat ik weet dat waarvoor je het doet en wat je ervoor terugkrijgt. Snap dat je nu even een terugval hebt. Het is ook een letterlijke rollercoaster waarin je gezeten hebt. Veel sterkte en een knuffel!

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Sneeuwmees: Eigenlijk weet je niet waarvoor je het allemaal doet, je hebt echter geen enkele garantie dat je een wondertje terug krijgt voor alle pijn en verdriet die je hebt moeten doorstaan en nog moet gaan doorstaan.
    Wat ik probeer te zeggen hiermee is dat wanneer je geen wondertje mag krijgen, wat je er ook voor doet, het leven niet op houd en je ook wel weer gelukkig word.
    Dan sort je je op andere dingen.

Kijk natuurlijk blijven we allemaal hopen op een mooi wonder, jij hebt er al een bijvoorbeeld dus de hoop op een 2e is heel reeel!
    Ik heb zelf nog geen wondertje en weet ook niet of ik uberhaupt over een paar jaar de woorden: "ik hou van je mam" mag horen...
    Wel hoor ik over een paar jaar nog de woorden "ik hou van je schat" van mijn mannetje, en daar haal ik dan mijn geluk uit.
    Dat is meer wat ik bedoel te zeggen :)
    Het leven houd niet op en je vind een ander doel.

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Flippo, :) heel goed dat je er zo in staat. En mooi geschreven!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Flippo, mooi geschreven..hoop dat je er op deze manier het vol houd en het uiteindelijk toch wel met dat mooie eerste zinnetje wordt beloond. ( *slik* oh jee daar komen de tranen;))
    Dikke knuff.

Ikkeb, dikke knuff ook voor jou...meelezen mag altijd en reageren moet niet hè. Sterkte meis.

Tori, mooie test:) mag je gelijk beginnen?

Noekie, van harte meid...nu proberen te vertrouwen en te gaan genieten( weet het blijft wel lastig hè;))

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Babbel, nee mag bij 6 weken beginnen en dat is dan volgende week vrijdag (ben dinsdag zes weken). En dan door t/m week 16, pfff. Maar die vrijdag ga ik dan lekker naar Madrid met een vriendin dus dat komt helemaal goed uit.

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, dat is fijn dat alles goed is! :) Nu weer lekker verder genieten van dat je zwanger bent.

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3547 Kitty17, Aug 16, 2012
    Last edited: Aug 16, 2012
    Situatie:
    Kitty17 ICSI-3, 1e kindje (geen cryo's)
    IkkeB: IVF-3, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's)
    BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje
    Kaatje: IVF-3 1e kindje
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    22 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 2 IkkeB

27 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 1&2 en evt. aanmelding ICSI 3 BiancaElisabeth
    30 augustus evaluatie en vervolg ICSI 3 Kitty
    4 september echo bms Flippo123

Punctie/Eisprong:
    7 augustus: Jordan

Terugplaatsing:
    10 augustus: Jordan

NOD
    26 augustus BiancaElisabeth (eigen cyclus)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
    Noekie, 28 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)
    Tori3, 18 april 2013 (ICSI-1(nog 4 cryo's))

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb het lijstje ook geupdate. Het is toch wat, vier meiden die al aan ronde 3 gaan beginnen. Ik ga iig door in mijn ziekenhuis heb ik besloten. IkkeB en BE, gaan jullie gelijk verder met ronde 3? Of zitten jullie aan een ander zkh te denken? Kaatje, hoe voel jij je?

Tori, goed dat je meedoet met MvM. En altijd fijn om een bevestiging te hebben dat je zwanger bent. Kwaaltjes neem je dan wel op de koop toe. En nog 2 weekjes voor de echo. Echt spannend!

Sneeuwmees, ik heb zelf ook wel zitten denken om naar het buitenland te gaan, maar ik heb het gevoel dat het deze poging gewoon gaat lukken. Orienteren is altijd goed. Wanneer heb jij weer een gesprek staan?

Flippo, echt een mooie tekst. Dikke knuf voor jou!

Noekie, ik ga zo kijken hoor! Ben echt beniewd. Gaat het verder goed?

Jordan, hoe voel jij je nu? Wanneer mag je testen?

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Kitty: we hebben volgende week pas de evaluatie van de vorige. We hopen in oktober aan de laatste poging te starten in hetzelfde ziekenhuis.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Kitty: ik hoef niet meer eerst op gesprek te komen. Had ik wel verwacht, maar toen ik belde om te zeggen dat deze poging mislukt was, zei de verpleegkundige gelijk dat ik weer kon bellen als ik de eerstvolgende keer weer ongesteld zou worden. Dat is waarschijnlijk begin september. Ik zei dat ik nog wel vragen had of dingen wilde bespreken met de ferti-arts. Maar dat kon ik wel tegelijk doen bij de uitgangsecho. En deze poging blijf ik nog zeker bij mijn 'eigen' zkh. Gewoon omdat het veel praktischer is. Maar ik weet niet wat ik doe als ook deze tweede poging zou mislukken (maar we gaan er natuurlijk vanuit dat deze poging gewoon raak is, positive thinking, hè? ;)).
    @Tori: lekker nog naar Madrid toe? Heerlijk vooruitzicht. :)

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    ikkeB, gelukkig is de evulatie volgende week ... je hebt er lang genoeg op gewacht!! En laat het dan maar snel oktober zijn (lukt september denk je niet meer?). Ben benieuwd wat ze zeggen volgende week.

Kitty, ja is zeker wat ... dat 3 al aan de 3e poging beginnen. En de tijd gaat ook zo snel verder, want hoe lang kletsen we hier nu al weer? Echt lang!
    6 zwangere nu en 6 nog niet ... laten we hopen dat nu de een na de andere van bovenaan het lijstje naar onder gaat. Ik duim!!!
    Heb erg veel zin in de echo, en gelukkig komt ie steeds dichterbij. Het liefst ging ik volgende week al ... maarja dat kan niet (als m'n hcg lager was geweest hadden we waarschijnlijk eind deze week al een echo gehad, om te kijken of het wel op de goede plek zit).

Sneeuwmees, Ja lekker positief denken ; dat is het beste!! Ik hoop het zo voor je, ik duim op minstens 6 mooie eitjes deze poging.
    Yep, lekker naar Madrid ; heb er zin in! En ook gezellig even weg met een vriendin. Da's toch anders dan met m'n vriend (al is dat wel het allerleukste hoor, want onze vakanties samen zijn altijd top). Maar ff een weekendje weg, ff girltalk en lekker shoppen en op terrasjes zitten, leuke mannen kijken haha.

Nu ga ik lekker liggen op de bank, een serie aan en genieten!

12. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    #3552 Kaatje1970, Aug 17, 2012
    Last edited: Aug 17, 2012
    @Jordan, wat een prachtige tekst en zoooo hetzelfde als ik erin sta. Ik weet ook dat het leven doorgaat en dat ik dat ook kan en het dan uiteindelijk ook goed is. Maar nu ben ik wel heel bang voor mijn reactie en gevoel als het uiteindelijk niet gelukt zou zijn.....mega eng nu dus.....Ik duim enorm dat je nooit zult weten hoe dat is en je emmy nu lekker blijft zitten!!! Spannend weer zeg!!!

Afgelopen week echt megadruk gehad dus even van zp gevallen...oeps....
    Maandag de echo gehad. er zat één folikkel omdat ik zo laat met de deca was begonnen. Aankomende zaterdag nog een keer een echo. Als de folikel dan niet gegroeid is mag ik starten met stimuleren. Anders moet ik toch een maand wachten dus even spannend weer.

Ik heb een aantal dagen opgepast op mijn oud-buurmeisje van 8. We hebben het zooo megagezellig gehad. Dan zijn er wel momenten dat het confronterend is. Ik aan de afwas en zij aan het spelen.....dan krijg ik wel een brok in mijn keel. Het verlangen, pffffff.

Met z'n 4en naar poging 3. Kom op dames!!!!! ik zal het goede voorbeeld geven, misschien wel met een tweeling, hahaha en dan jullie erachter aan hoor!!!!!

Tori: wat heerlijk dat alles zo goed gaat. Heel veel sterkte met al die mega kwalen want dat is natuurlijk niet echt lekker ook al weet je waar je het voor doet. Maar je mag best klagen hoor, dat hoort er ook bij. Dik en misselijk......

13. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Situatie:

Afspraken ziekenhuis:
    18 augustus: uitgangsecho IVF 3 Kaatje
    27 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 1&2 en evt. aanmelding ICSI 3 BiancaElisabeth

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:

NOD

zwanger:
    Noekie, 28 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Situatie:

Afspraken ziekenhuis:
    18 augustus: uitgangsecho IVF 3 Kaatje

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:

NOD

zwanger:
    Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

Jun 15, 2011
    1,428
    0
    0
    Tori: september ga ik met vakantie :) dus het wordt echt oktober. Hopelijk zo snel mogelijk na mijn vakantie starten me deca, ik laat wel weten hoe de evaluatie is geweest.

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Noord-Holland
    ikkeB, oooh ja je gaat eerst lekker op vakantie. Lekker gaan genieten :).

ik ga zo op bed en slaap vannacht hopelijk door tot morgenvroeg (vannacht maar 3,5 uur slaap gehad, werd wakker van m'n buik/rug en kon er niet van slapen). Maar ben bang dat dat niet gaat lukken.
    heavy dagje vandaag, vanavond van 7 tot 9 even geslapen dat ging gelukkig wel goed.

Trusten!

17. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@kaatje: Thnx dat je mijn tekst mooi vind :) Alleen had ik hem dus geschreven en niet Jordan :p

@All: Hier gaat t ok, ongi nr 3 in 3 weken tijd is door gebroken :) Nog een paar daagjes en we kunnen weer aan de gang met de progynova!

18. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland

Hey meis,

Wat zie ik een mooie banner bij jou!!!
    Wat goed! Gefeliciteerd! Het is je zo gegund meis!

Hier gaat het goed hoor. Even lekker een pauze ingelast, was wel even nodig ;)

Nog 9 daagjes geduld hebben voor de evaluatie, maar ook dat zal wel weer goedkomen..
    Tja of de derde ronde lukt? wie weet, dat hangt ook van het gesprek af, ik kom hier straks nog wel even op terug.

Even eerst reageren op iedereen voor zover het kan ;)

Liefs!

19. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hey Babbel,

Meid wat gaat jou banner hard zeg ;) hahaha
    Gaat alles goed met jou en de kleine?

Hier gaat t goed, ik heb een fijne vakantie gehad, wij zijn lekker 10 dagen naar Turkije geweest, hebben er echt genoten.
    Nu aftellen naar 25 oktober, want dan ga ik samen met mijn man naar Japan :D hahaha nu kan het nog ;)

Liefs

20. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hey meis,

Elkaar al een paar keer gesproken via de mail, maar hier op t forum is er weinig van gekomen ;)
    Ik heb het evaluatie gesprek zelf aangevraagd hoor, het ziekenhuis komt er niet mee. Ik denk zelfs dat als je erom vraagt na een eerste mislukte poging dat ze hier zelfs zouden zeggen; goh mevrouw u heeft gewoon pech gehad hoor. Zo "onmenselijk" zijn ze hier ook wel :)

Hoe is het verder met jou?
    Las dat je wss in september aan poging 2 mag beginnen?

Liefs.

Share This Page