Tori, thanks, dan ga ik er morgen voor. Ben super benieuwd. Nog een vraag, een stomme maar dat mag met deze hitte op kantoor (waar het raam 2 en een halve week dicht heeft gezeten, pfff hahaha). Ik word de laatste nachten steeds rond 3 uur wakker en moet dan onwijs nodig plassen. Is dat dan niet het meest geconcentreerd?
Oh ja, vergeet ik helemaal hihi, vakantie was heerlijk. Eerste week rustig ivm punctie e.d., tweede week moest mijn man ineens tussendoor aan een belangrijke opdracht werken maar toch nog een paar super dagen gehad. Thuis gebleven, normaal gaan we naar Ibiza, maar het is zeker geslaagd.
Als je gaat testen kan je het beste urine nemen wat al zo'n 3 uur in je lichaam zit ; dus als je om 1 uur snachts nog wta drinkt ... dan zou ik toch de urine van iets later nemen als je om 3 uur moet plassen. Maar als je om 11 uur het laatste hebt gehad dan kan je prima om 3 uur snachts testen. Haha, wat een moment om te testen! Je klinkt al zwanger hoor .
Hallo dames, Wat een vreselijk weer is het. Ik heb echt ontzettend slecht geslapen de afgelopen nachten en ben daardoor toch wat meer moe. Gelukkig is het nu wat afgekoeld. BE, wat fijn om weer wat van je te horen. Toch spannend een tweede streepje. Ik heb het zelf nooit gehad, een vals positieve test. Kan me voorstellen dat als je het vaker hebt gehad dat je nu liever nog even afwacht. Jordan, volgens mij kan je prima testen. Je zit nu twee weken na de punctie en normaal kun je ook twee weken na eisprong testen. De embryo was bij de terugplaatsing natuurlijk al wat ouder. Als je 5 aug voor het laatst pregnyl hebt gebruikt zou dat nu ook uit je lichaam moeten zijn. Tori, wat duren de dagen tot zo'n eerste echo lang hè. Maar je hebt er zo'n positief gevoel over dat het gewoon wel goed moet zijn.
@BE: wat een tuin hebben jullie. Zo groot is onze tuin (incl. huisoppervlak) nog niet eens. En wat een hoopvolle klachtjes, meid! Ga je ons verrassen eind deze week. En als er toch een streepje verschijnt (hoe licht nu ook) is dat toch heeel goed nieuws? Ik ga duimen, hoor! En ja, Carolien is fantastisch. Ik zit er eigenlijk aan te denken of ik kan vragen of ik bij haar de uitgangsecho kan krijgen (zou dat raar zijn om te vragen). En anders zat ik eraan te denken of ik misschien toch even ga bellen om te vragen of ze niet ergens een gaatje van een minuut of 10 heeft, dat ik even langs ga en dan alles bespreek wat ik wil weten voor de eerstvolgende poging. @Tori: ik heb, rond die periode waarin je nu zwanger bent, 2 nachten heel kort (20 min.) enorme ongi-pijn gehad. Was ervan overtuigd dat het foute boel was. Later las ik ergens dat dat de darmen kunnen zijn, omdat die ruimte moeten maken. Dat komt voor rond de 5-6 wkn. Niet prettig, maar bij mij was het gelukkig maar 2 keer gebeurd. @Jordan: spannend, meid! Wat je allemaal voelt kan goed van die mutsenbollen komen, maar toch zijn het wel erg veel klachtjes. Dus ik heb goede hoop voor je....Ik ga heel hard voor je duimen morgen!
@Jordan: Spannend meis... klinken wel als goede klachten! Lees dat je een fijne vakantie hebt gehad Goed te lezen! Spannend dat je al bijna kunt testen! Ik duim onwijs hard voor je meis! @BE: Een spontaan wonder zou met recht een wonder zijn... ik duim voor je meis! Nog een paar dagen tot je NOD! Spannend En dan zou de 3e behandeling niet nodig zijn wat natuurlijk onwijs gaaf zou zijn! @Sneeuwmees: Ook weer op t wachtbankje van je eigen poging! Ook voor jou draaien de duimpjes hier weer over uren! Jullie zouden de eelt plakaaten eens moeten zien op mn duimen haha nee zonder gekheid... we kunnen nog wel wat roze hier gebruiken toch?? @Tori: Nog ff en je mag voor de echo Hoop zo dat alles goed is en je daarna naar de termijn echo toe kunt leven!!! Op naar een 9 maanden plakker voor je @All: Gisteren was de dag dat de 1e echo gepland stond. Hij stond nog in mijn agenda met alarm en was hem vergeten et uit te halen... Rot momentje gehad. Gisteren zou ik 9 weken en 5 dagen zijn geweest volgens de berekening van het ziekenhuis... Op naar de 2e cryo, hopelijk wil dit kindje wel bij ons blijven. Over 3 dagen weer met de progynova starten en dan de 4e de echo voor mn baarmoederslijmvlies... hopelijk kan ik niet lang daarna ook weer op het wachtbankje plaats nemen!
@ Aislyn, Ik heb het idd al vaker gehad, en ze ook weleens mee naar de arts genomen en die vinden het maar vreemd... maar goed, ik hou me verder nog nergens aan vast, pas als er twee strepen vanaf knallen durf ik n beetje blij te zijn.... @ Sneeuwmees, soms wou ik dat ik een kleinere tuin had hoor, er komt zoveel bij kijken. Wat betreft je uitgangsecho bij Carolien, daar kun je gewoon om vragen hoor, al zou ik dan wel gelijk proberen te bellen op de dag dat je menstruatie begint, of de dag erna als t savonds op komt zetten, gewoon proberen meid. @ Flippo, een spontaan wonder zou idd echt een wonder zijn, maar we moeten het nog even afwachten... Jeetje kan begrijpen dat je dan idd even een rot momentje hebt gehad ja... dat had ik onlangs toen ik n mailtje kreeg van wij of van pampers waarin het aantal weken stond dat ik nu zou zijn, als ik nog zwanger was... dan schrik je toch wel weer even.
Meiden, een vraagje willen jullie eens naar onderstaand topic kijken? en dan vooral naar de foto, zo zien mijn testjes van gister en vanmorgen er ook uit, ik krijg ze alleen niet scherp op de foto... Topic is niet van mij, maar van iemand anders die vroeg heeft getest, maar mijn testjes zien er hetzelfde uit... 9 dagen na eisprong een tuurtestje.. Molly1984
@BE: Spannend meid! Ik hoop zo op een spontaan wonder! @Jordan: Morgen testen! Het klinkt allemaal erg goed je klachten. Zo komen bekend voor dus ik hoop het van harte voor jullie. Succes morgen! @Flippo: Hopelijk blijft deze cryo wel bij jullie! Ik blijf met je mee duimen. Ik had de datum van de bbz ook niet eruit gehaald. 7 augustus was de uitgerekende datum en die kwam ook een paar dagen daarvoor in beeld. Was toch wel even heftig om bij stil te staan. En totaal niet bij nagedacht dat ik die toen die tijd erin had gezet.... Hier lekker aan het genieten van de vakantie. Aankomende maandag nog een weekje weg... Langzaam al bezig met de babykamer... tapijt, rolluiken, behang en verwarming. Genoeg te klussen nog!
BE, dat is wel een heel tuurtestje, maar ik zie wel heel licht iets ... en dat kan ook niet anders zoveel dagen voor NOD. Vrijdagochtend gewoon weer testen en als het dan raak is dan zie je dan écht wel duidelijker iets. Oooh hoop het zo voor je!! Aislyn, ja zoveel weken zwanger zijn met dit warme weer lijkt mij ook afzien. Gelukkig is het nu al wel weer iets minder warm dan zondag. Ja, die dagen duren echt lang, ik ben erg toe aan die eerste echo, maar goed ; morgen is het al woensdag en volgende week woensdag is het zo ver! Maar ik red het nog wel, gewoon wachten ... Sneeuwmees, jij had het dus ook ... maar gelukkig maar 2x ; ik heb het dus veel vaker ... ook overdag, niks aan! Maar goed, als het maar goed zit dan heb ik dat er allemaal voor over. Flippo, wat dat je alarm af ging ... dat is echt niet leuk! Knuffel! En ja... hopelijk woensdag bevestiging en dan weer toeleven naar de volgende echo (als alles goed is). Over 2 weekjes gaan ze dus bij jou weer je bm meten ; hopelijk is het al snel goed en kan ik dan weer voor je gaan duimen. Noekie, aah jij gaat al bezig met de kinderkamer. Ik heb daar ook zo'n zin in maar wacht tot de echo en pas daarna ga ik ideeën daarover maken. Was alleen al wel op zoek gegaan naar rolluiken, want die moet wel voor het raam anders wordt het er te warm voor de kleine. Ik ga even koken ... hopelijk word ik dan weer wat fitter (ben mega moe!!)
@Tori: Alleen nu de afspraken maken hoor en laten opmeten e.d. Pas na de 20 weken echo mag alles gaan gebeuren. Eerst weten wat het gaat worden... Sinds gister al wel een jongens naam in mijn hoofd...alleen manlief moet er eerst even over nadenken... mannen! Meisjes naam zijn we al 2 jaar over uit gelukkig. Iedereen in de omgeving grapt erover dat als het een meisje wordt dat het Mieke en mindy wordt! haha...ons zoontje heet namelijk Tobie. (wel bedacht toen we op vakantie dat zaten te kijken....)
@Bianca: ik zie ook iets heel lichts op die test. Ik ben benieuwd hoe die er vrijdag uitziet, meid! Zou wel fantastisch zijn. @Flippo: dat zal even schrikken en confronterend geweest zijn toen dat alarm afging. Ik heb een paar dagen voor de nekplooi een miskraam gehad. Mijn man had toen alle afspraken in het zkh en de nekplooimeting afgebeld. Tot ik dinsdagmiddag gebeld werd door het echobureau of we onze afspraak misschien vergeten waren. Het was of mijn maag omdraaide. De vrouw wist zich ook geen raad en verontschuldigde zich voor de gemaakte fout. Maar het was niet prettig. Hopelijk mag je je telefoon snel weer volproppen met allemaal mooie afspraken. @Tori: je echo schiet al weer op. En met jouw klachtjes, ook die ongi pijn, klinkt het allemaal hartstikke zwanger. @Noekie: wat een crime, hè, om een naam te verzinnen die je allebei leuk vindt. Ik denk dat wij er al wel uitzijn, voor het geval ik weer zwanger mocht worden. @Aislyn: gelukkig is het weer iets koeler. Het was voor ons al niet houdbaar, laat staan als je ook nog eens zwanger bent en het daardoor ook al warmer hebt. Hopelijk kun je de komende dagen weer even bijtanken. Wanneer had je nu de volgende (groei)echo?
Noekie, ja idd ; al krijg ik wel spullen van familie en die willen daar wel graag vanaf (die wachten al zo lang) dus denk dat we dat al wel eerder krijgen. Namen waren we bij de eerste zwangerschap ook zo'n beetje uit, maar na de miskraam hebben we niet meer aan namen gedacht en nu 3 jaar later moeten we weer opnieuw nadenken daarover. Nouja, we komen er vast wel uit (vlak voor die tijd, haha). Haha, Mieke of Mindy om dat jullie zoontje Tobie heet, tja ... dat past wel goed bij mekaar! Jordan, en ... heb je getest? Ik hoop zo dat het raak is!! Ego, vannacht voor het eerst weer doorgeslapen. Wat is dat fijn zeg. Hopelijk is mijn buik nu eerst klaar met verplaatsen van de ingewanden en gaat het nu alleen nog maar groeien. Ben nu wel 0,3 kilo lichter dan dat ik was ... maar goed ; dat komt omdat ik minder brood heb gegeten als lunch (merk ik meteen).
BE, heb ook even gekeken maar ik zie wel een lijntje hoe vaag ook. Ik lees verderop ook dat het lijntje nu duidelijker is. Hoop dat het bij jou ook zo gaat Tori, Wat fijn dat je hebt doorgeslapen. Zal wel een opluchting zijn. Ik daarentegen heb slecht geslapen. Werd om 3 uur wakker en moest echt nodig naar de wc maar dacht, ik wacht nog maar even ivm testen. Maar om 4 uur knalde ik bijna uit elkaar dus tocht maar gegaan... daarna ook slecht geslapen vanwege de warmte. Ennn ik heb getest (om 4 uur 's nachts). Ondanks alle vervelende kwaaltjes (die ik mezelf écht niet inbeeld) dacht mijn test er anders over en gaf een negatief aan. Even dacht ik een HEEL vaag lijntje te zien maar ik had ook geen zin om mezelf gek te maken en blind te staren op een test want dat was z onwijs vaag dat het eerder een inloop lijntje leek, niet de moeite dus. Ik zal over een paar dagen nog eens testen maar ik denk dat deze poging als niet geslaag beschouwd mag worden. Gelukkig vanmorgen wel de laatste Ustrogestan! Joy!
Jordan, aargh toch negatief (nog) de test. ... Je kan ook last krijgen van de utro he, daardoor kan je ook die kwaaltjes krijgen dus dat is altijd lastig met dat spul om goed te voelen of het wel of niet goed zit. Maar ik duim toch nog even door, want wie weet komt het HCG wat later bij jou op gang! Balen dat je zo slecht hebt geslapen, da's zo niet fijn!
Ja ik denk dat het de Utro is inderdaad. Ik had voor het straten Provera om alles een weekje uit te stellen en daar werd ik ook knap beroerd van. Alleen die opgeblazen buik kan ik niet plaatsen maar misschien door de hitte en de combi met medicijnen ofzo... Of ik eet gewoon niet goed hahahaha. Mijn man zei ook al, misschien dat je pas weer later positief test (heb ik al eens eerder gehad) maar ik geloof er maar niet in. Hoop snel ongesteld te worden, case closed en op naar de volgende ronde Vanavond ga ik HEEL vroeg slapen haha.
@Jordan: hè balen van de negatieve test. Maar jij mag dus al met de utero stoppen? Ik moest daar echt mee doorgaan (zelfs toen ik ongesteld geworden was, maar nog niet de officiële testdatum had). Nou, ik hoop van harte dat je lichaam je toch niet voor de gek houden hebt en je over een dag of 2-3 toch een positieve test hebt.
@ Jordan, meid balen van die negatieve test, maar nog niet de hoop opgeven he? K zie dat jij al 12 dgn na tp mag testen, ik mocht bij ale twee de behandelingen pas 14 dgn na tp testen... dus er is nog hoop... Vandaag stop je met de utro? Dan kan het zijn dat als je wel een menstruatie krijgt, hij of vandaag of morgen al komt, maar het kan ook nog een hele poos weg blijven... Als je menstruatie niet komt, zou ik gewoon over twee dagen nog eens een testje doen(kv 2v5) Liefs
@Jordan: Pfff....Jammer meid! Het is dat we allemaal weten hoe jij je nu voelt op dit moment. Een hele teleurstelling maar hopelijk beter geluk met je cryo's! Dikke knuf voor jou!
hè Jordan, wat jammer weer. Ik blijf nog even hopen voor je.... Be, ik hoop dat het voor jou wel raak is deze keer!!! Hier even een paar dagen uit de running geweest door megamigraine. Nog nooit gehad, ik denk door de Gonal-F. Hopelijk kan de huisarts en de accupuncturiste nog wat hieraan doen want dit is niet grappig. Wat er ook gebeurd, ik zal in ieder geval blij zijn dat ik nooit meer hormonen hoef te spuiten...pfffff. Hopelijk komen jullie zwangeren allemaal de hitte door, dat zal niet meevallen nu. En wie zag ik nou de banner weghalen???? Niet doen hoor. heerlijk om te lezen dat er ook vrouwen wél zwanger worden!!!