IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    @Sneeuwmees Ja best teleurstellend maar gelukkig zitten er nog een aantal op de reservebank hihi. Hoewel ik het liever anders had gezien. Ik gebruik totaal 16 dgn Utrogestan. Vanaf de punctie dag tot vandaag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt blij was dat het vandaag klaar is. Ik weet dat het belangrijk is maar het geeft zo'n zooitje ;) En ik hoop met je mee over die test maar gezien mijn buikpijn vrees ik dat ik toch ongesteld ga worden...

@BE Echt balen maar ik moet zeggen dat ik me er nog best wel goed onder hou. Ik had verwacht in huilen uit te barsten. Maar misschien heb ik stiekum nog hoop dat ik gewoon wat later HCG aanmaak en het nog niet te zien was voor zo'n test ;) Aan de andere kant, word ik ongesteld weet ik dat we weer door kunnen. Die Utrogestan kan dat uit stellen inderdaad he. Pfff... om het nog spannender te maken haha. Maar ik heb aardige buikpijn en dan betekend meestal dat ik binnen een paar dagen weet hoe het zit. Heb jij nog getest?

@Noekie, ik heb mezelf wijs laten maken dat cryo's het vaak beter doen dus daar hou ik me maar aan vast. Positive thinking hihi. En helaas kennen jullie het gevoel maar ook wel weer fijn want we begrijpen elkaar tenminste :)

@Kaatje Thanks, ik hoop dat het helpt :)

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties!!! Ik hoop dat het weekend alsnog leuk nieuws brengt door een positieve test maar ik reken er niet op. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ik wil even zeggen dat ik jullie allemaal super lief vind :) Ik heb niet gedronken ofzo hoor hahaha, maar zat er net aan te denken hoe lief jullie altijd reageren en dacht, mag best wel gezegd worden! ;)

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    We zijn er hier voor elkaar Jordan, om elkaar te steunen in good times and bad times :). Jij bent ook een schat! Enneh ik heb ook niet gedronken, haha.

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Jordan: haha iedereen steunt elkaar hier :) We gunnen het elkaar allemaal gewoon zo erg!! En ik blijf voor je duimen meis... niet stoppen hoor met de utro maar echt nog 2 dagen door gaan aangezien een nega test 12 dagen na tp nog echt niets wil zeggen! Ik duim!!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jordan: fijn dat we zoveel steun hebben aan elkaar. Dat hele IVF-gebeuren is zo stressvol en spannend. Ik praat er ook wel met anderen over, maar die hebben het zelf niet meegemaakt. Dus dan is het fijn om dat te kunnen delen met meiden die diezelfde spanning en stress kennen en je advies kunnen geven waar nodig (of steun als je er even doorheen zit). Dus graag gedaan, meid!
    @Bianca: nog getest, meid?

6. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Jordan, dikke knuffel!!

Vanochtend echo gehad. Er zitten verschillende folikkels aan beide kanten. Het ziet er dus goed uit! Maandag de volgende echo.
    Vanmiddag naar de accupuncturiste geweest. Nu heb ik buikpijn en last van mijn darmen. Ik weet natuurlijk niet of het een met het ander te maken heeft maar ik hoop maar dat het een opruimactie is ofzo. Het kan ook komen omdat ik teveel frisdrank gedronken heb. Morgen even bellen maar.

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Kaatje, super dat er meerdere follikels zitten aan beide kanten. Ik duim dat ze mooi gelijk op groeien! De buikpijn kan zoveel oorzaken hebben, en misschien heb je het nu gewoon ff. Hopelijk is het weer weg.

BE, wat Sneeuwmees vraagt wil ik ook vragen: heb je nog weer een testje gedaan?

8. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    hey dames, nog even snel voordat ik mn bedje induik...
    Morgen ochtend, nou ja straks, over een uurtje of 6/7 zal ik nog n testje doen... ben erg benieuwd... ben zo misselijk als t maar kan de hele dag door met fikse vlagen... heb er vandaag maar tabletjes voor gehaald van vsm... ben benieuwd of ze helpen...

Ik laat t jullie morgen ochtend weten/zien als k de test goed op de foto krijg ;)

Weltrusten en tot morgen :D

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

BE!!!???? Al getest????

@Jordan: Dikke knuf meis :( Zo klote!

10. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    BE????? Komt er bij misselijk ook nog dik??? Ik hoop het zoooooooo!!!!!

Hier alles prima! Gisteren flink buikoijn nadat ik bij de accupuncturiste ben geweest. Mijn darmen dus....De ddorbloeding is volgens mij flink op gang. Maar ik voel me vandaag gewoon een stuk beter, helderder, minder moe. Ook heerlijk geslapen vannacht en dat was ook alweer een paar dagen geleden.

Jordan, hoe is het met je?? Nog maar een knuffeltje....

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @BE: kom maar op met die test, meid! Dit kan niet anders dan twee vette strepen zijn!
    @Jordan: ging je vandaag nog een keer testen? Ben benieuwd, meid.
    @Kaatje: ik doe sinds deze maand ook acupunctuur erbij, maar ben pas 2 keer geweest omdat ze nu met vakantie is. Jij doet dat dus ook? Wanneer moet jij weer terug voor een follikelmeting?

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Bianca, schiet eens op met plassen, meid! We willen streepjes zien!!!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks meiden, het MOEST gewoon even gezegd worden :) Dikke knuf!

Flippo, Ik moest stoppen met de Utro afgelopen woensdag. Totaal 17 dagen gebruikt vanaf de punctie dag. Ik hoop dat de 12e dag na tp te vroeg was voor mij. Nog geen bloedverlies, wel nog steeds buikpijn maarrrr...ook nog steeds misselijk, pukkeltjes op m'n borst en rug en die heb ik NOOIT, opgeblazen buik enz. Hoe gaat het daar?

Kaatje, Dank je wel voor je knuffels :))) Super dat je al meerdere follikels hebt zitten. Hebben ze je al een indicatie gegeven wanneer je waarschijnlijk punctie zult hebben? En wel beter ook dat de accupunctuur heeft geholpen en dat je nu geen buikpijn meer hebt ;)

BE, En en en en en en en? Ik ben ook wel HEEL erg benieuwd.

Sneeuwmees, hoe gaat het met je?

Tori, met jou ook alles goed?

En met iedereen die ik vergeten ben ook alles goed? :)

Ik zit vandaag op 14 dagen na TP maar heb besloten pas morgen te testen. Ondanks de buikpijn nog steeds geen spatje bloed te bespeuren en nog steeds kwaaltjes zoals misselijk, opgeblazen buik, rare pukkeltjes op m'n borst en rug, hoofdpijn en noem 't maar op, maar ja.... :) Morgen ga ik maar testen. Hoef ik niet te werken, lekker samen thuis met husband. Ik hou jullie op de hoogte!!! Liefs!

14. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hey lieverds,

Vanmorgen uiteraard n testje gedaan.. nou ja twee, 1 van de kv en de ander van de DA, beiden nog steeds licht positief... k snap er niets meer van, zijn n pikkie dondkerder als die van van de week maar daar is t ook mee gezegt... pfff om gek van te worden eigenlijk...
    Maar ja wat doe je eraan?

@ Jordan; het blijft dus nog even spannend meid... Jeetje, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! Vanaf hier n hele dikke knuffel!!!!

Liefs!

15. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Zeg dames, wat is dit voor spannends allemaal!!!! Willen jullie er wel aan denken dat ik onder de hormonen zit, ja!!!! Dat kan ik toch helemaal niet aan!!!!!!

Jordan, dat klinkt heel erg goed hoor!! Zo mega spannend dit!!! Ik hoop het zooooooo. Je hebt gewoon te vroeg getest!!

Be, positief is toch gewoon positief of ben ik nou gek?????? Kun je maandag naar de huisarts, of misschien gewoon nog wat andere merken proberen????? (ben beetje ongeduldig geloof ik, haha!)

16. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

Feb 16, 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @sneeuwmees, ik heb in het verleden heel veel baat gehad met de accupunctuur voor mijn allergieën. Daardoor heb ik er vertrouwen in. Ik hoop zo dat het helpt....maar ik merk altijd wel dat het vanalles doen. Ik heb iemand die heel veel kan, ook NAET en bioresonantie.

17. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    @ Kaatje: oooowwww solly ;) hahaha zal er rekening mee houden ;) hahaha k had t liever zelf ook minder spannend gehad zo af en toe ;)

Hoe gaat t verder met jou meid???

Maar om even antwoord te geven, tussendoor ook andere merken geprobeerd, zijn allemaal t zelfde, allemaal licht positief.

Ja t wordt inderdaad wel gezegd, positief is positief, maar voor mij geldt dat alleen niet, ik heb al vaker zulke testen gehad, zelfs de artsen snappen het niet, wss gebeurd er wel iets in mn lichaam, nesteld het zich wel maar deeld het daarna niet door, en eindigt het dus in een vmk/mk, en aangezien ik o zo nodig altijd voor mn nod moet testen doe ik het me zelf dus aan.
    Wacht ik gewoon tot een dag na mn nod, dan is het al anders he?

Ik wacht t nu gewoon lekker af tot zondag, morgen/zondag is mn nod.
    Mocht ik toch nog ongesteld worden van het weekend, geeft dat niets, maandag om half 4 hebben we een afspraak bij de fertilliteits arts.
    De afspraak is voor de evaluatie van de afgelopen twee pogingen, en evt om de laatste/ 3de poging te starten.
    En ja, mocht die test nog wel gaan knallen, dan gaan we alsnog naar dat gesprek ;)

Hahaha snap je t nog n beetje?

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    BE Je bouwt de spanning wel op he. Hahahaha. Maar een streepje is wel een streepje, toch? Maar eerlijk is eerlijk, ik ben net zo ongeduldig als Kaatje hoor hahahaha. Maar jij vast nog erger. Ik hoop zoooo dat je snel een MEGA duidelijke test hebt joh!

Kaatje, heerlijk he, die hormonen. Hihi.

De hormonen hebben mij ook goed in twijfel gebracht de laatste dagen maar geheel onterecht... Ik heb zojuist wat HEEL licht bloed verloren maar ja, dan weten we wel hoe laat het is. Deze ronde kunnen we dus wel beschouwen als niet succesvol. Helaas. Maar nog 3 op de reservebank gelukkig dus hopelijk hebben die er zin in en kunnen ze niet wachten om ons kindje te gaan worden (hihi, werkte het maar echt zo maar helaas). Ik heb gebeld naar MCK om de afspraak naar voren te schuiven want die stond voor 14-9, maar ze heeft hem nu naar 7-9 verschoven. Maakt dus niks uit want dan kan ik alsnog niet meteen deze maand weer opnieuw er voor gaan. Dat is namelijk precies 2 weken na vandaag :( Die arts is op vakantie dus eerder kan geloof ik niet. Daar baal ik dan weer wel van maar goed.... heeft m'n lijf even rust. Ik moet nog een paar uurtjes werken helaas dus ik weer 'vrolijk' verder. Liefs!

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Jordan, wat balen dat je nu toch wat bloed hebt verloren. Ik dacht echt dat er nog een kans was voor je. Een hele dikke knuffel meid!!

BE, toch spannend en wel apart dat je het bij verschillende merken hebt. Ik blijf voor je duimen, het zou zo mooi zijn voor je!!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Aislyn, ja ik had ook heel even stiekeme hoop maar na de negatieve test was het toch meer een nee dan een ja gevoel. Gelukkig anders had ik hier op het werk een potje zitten janken ;) Hoe voel jij je?

Share This Page