IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: hè, meid. Toch wat bloedverlies. Maar als het heel weinig is en blijft, kan het ook gewoon zijn dat je zwanger bent, hè? Nou, ik blijf stiekem nog even hoop houden, als je het niet erg vindt.
    @Bianca: je maakt het inderdaad spannend, maar als je nog 2 dagen voor je NOD zit is het niet verwonderlijk dat de streepjes nog wat licht zijn (maar in ieder geval wel donkerder dan de dagen ervoor, zei je). Ik duim voor een mooie test op zondag, meid! En dat je inderdaad naar je gesprek kan gaan, om mee te delen dat je al zwanger bent. Dat zou toch fantastisch zijn, toch?
    @Kaatje: ik heb eerder ook altijd acupunctuur gedaan (met ooracupunctuur en verblijfnaaldjes). Heb er altijd veel baat bij gehad. Nu dus bij eentje die ook vrouwen behandeld die IVF doen en zwanger willen worden (en blijven). Dus ik ben benieuwd. Het lijkt me zo en zo goed als alles goed 'stroomt' in je lichaam en in dat opzicht kan ik nog wel een oppepper gebruiken.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hihi Sneeuwmees. Dat is goed. Wie weet helpt het. Ik ging net 'to the toilet' en weer HELEMAAL niks. Ik ben bijna nooit zenuwachtig (alleen voor puncties ;)). Heb een baan waar stress in m'n profielomschrijving staat maar hier draai ik inmiddels enigszins van door. Hahahaha.

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Jordan, met mij gaat het goed, lief dat je het vraagt. Ben blij dat het wat koeler is. Je hebt geen nieuwe test meer gedaan toch? Was het helderrood bloed of een beetje roze of bruinig?

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Oh Jordan....ik stop nog niet met duimen hoor...hopelijk dan toch lichte instelling bloedig.

BE...ook bij jou nog spannend!!! Hou je van het weekend in de gaten.hoor:D

Kaatje ..start is weer goed nu lekker doorgroeien die follies. Blijft toch bijzonder hè die accupunctuur. Fijn dat het je je nu weer wat beter voelt

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, ik vind het zo spannend! Bloedverlies zegt niets, dat weet ik uit eigen ervaring. Pas als het bloedverlies een stuk heftig wordt, dan zou ik het als een mislukte poging zien. Ik ga iig voor je duimen.

BE, irritant dat soort testjes. Ik zou ook zeggen licht positief is positief. Maar als je vaker dit soort testjes hebt en je na NOD echt geen bloedverlies hebt, dan zou ik nog een keer testen en voor de zekerheid je bloed laten controleren.

Kaatje, je follikels groeien dus mooi :). Ik hoop zo dat jij deze ronde het goede voorbeeld gaat gegeven.

Sneeuwmees, ik heb bij ook een klein half jaartje acupunctuur gedaan. Ik ben ermee gestopt. Als jij je er goed bij voelt, dan zeker doen!

Aislyn en Babbel, hoe is het met jullie?

IkkeB, jij bent ook wat meer op de achtergrond. Of ben je al met vakantie? Ik hoop iig dat het goed met je gaat.

Tori, ben je nog in Madrid? Geniet er iig van!

6. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Babbel, hoe gaat het met jou? Ligt je baby momenteel in een stuit? Gelukkig is het nog niet te laat om spontaan te draaien. Ik krijg ook nog wel een liggingsecho, maar tot nu toe ligt ze nog goed.

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Aislyn...ja hij lag al goed vanaf 16wk en 3wk terug ook nog,maar gisteren met de controle ineens met kontje naar beneden. Moet volgende wk weer terug en anders afspraak maken voor draaipoging...Ben hem nu allemaal aan het toespreken haha:D Hoop dat jou kleine lekker met koppie naar beneden blijft liggen.

Kitty..gaat nog redelijk goed.Nog 2,5 wk werken en dan verlof:):)

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty; klopt! Lees wel mee, maar even minder reageren op iedereen. Gaat verder wel goed hoor, lief dat je er naar vraagt! Hoe gaat het met jou?

Tori; nog een paar dagen tot de echo. Spannend

Jordan; dikke knuffel

Kaatje; ik lees met je mee en duim op de achtergrond ook

Be; spannend, kan me goed voorstellen dat dit lastig is door je verleden. Ik ben benieuwd ( misschien de volgende keer toch echt wachten met testen, scheelt enorm veel valse hoop)

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Aislyn en babbel, succes met de laatste lootjes!

10. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    @ Jordan; Meid als t bloeden weer gestopt is niet de hoop opgeven hoor! Toen ik bij mijn eerste icsi poging bloed begon te verliezen gaven ze in het ziekenhuis aan dat ik t nog niet mocht opgeven. Er zijn veel vrouwen die ook gewoon nog een keer hun menstruatie krijgen, en toch zwanger blijken te zijn.

Sneeuwmees; de testen zijn idd wel n tikkeltje donkerder dan voorheen, maar t hoeft nog niets te zeggen natuurlijk, k zit nog altijd voor mn nod. Het zal idd wel fantastisch zijn als we bij de fert.arts komen en mogen zeggen dat we toch zelf zwanger zijn geworden.

Kitty; Als ik zondag en of maandag een knal test heb, of nog steeds een licht positieve en mn menstruatie is er nog niet, dan vraag ik maandag bij t gesprek gelijk om n formulier om bloed te prikken... dan ben ik er toch, en weet ik een uur later van hoe of wat.

IkkeB, ik heb me voorgenomen, mocht dit niets worden/niets zijn om echt niet meer voor nod te testen, maar...
    k heb zoveel klachten die wijzen op een zwangerschap, dus ja dan test je al snel he als je een vermoeden hebt.

Even ego, vandaag zijn de nieuwe tuinhuizen geleverd, ben helemaal blij :D
    vanavond lekker de hort op geweest, met man lief, de kids en mn zwager naar onze voetbal vereniging, vanavond was de officiele opening van de nieuwe kunstgrasvelden.
    Kids hebben heerlijk in team allerlei voetbal spellen gedaan, en voor de ouders waren er hapjes en drankjes.
    T was hartstikke gezellig, het team van mn zoontje is eerste geworden, en het team van mn dochtertje stond ergens halverwege op de lijst ;) Maar al met al hebben ze super genoten.

Vandaag lekker bijtijds naar bed, morgen weer vroeg dag, omdat dochter lief morgen weer een wedstrijd moet voetballen.

Liefs!

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    BE... klinkt als een leuke avond. Succes morgen bij de wedstrijd kijken.Hoop voor ze dat het droog blijft!

Ikke..dankjewel meis .

12. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    hai babbel,

t was zeker een leuke avond.
    tja of t morgen droog blijft? k betwijfel het.
    Wij waren vnv echt net n paar minuten binnen en floep daar was de eerste fikse regenbui al...
    Maar als t morgen zo blijft regenen dan wordt de wedstrijd afgelast.

Liefs!

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    dames, even n vraagje tussendoor... ik had al eerder aangegeven enorm erg en veel met vlagen misselijk te zijn, en over te geven... nou net weer, maar er kwam bloed mee... en mn hele keel doet nu enorm zeer, dit had ik eerder van de week ook, kan ik hier wat aan doen?

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    #3634 Jordan, 25 aug 2012
    Laatst bewerkt: 25 aug 2012
    Morning,

Ik ga maar meteen even een ego praatje houden. Ik heb getest, een uur geleden. Moe, maar kan écht niet meer slapen. Helaas was ook deze test negatief.

Apart detail is dat twee en een half jaar geleden het nichtje van mijn man tegen mij zei: 'Zodra we getrouwd zijn, nemen we een kindje' (nemen ook, zucht). Ze is vorig jaar zomer getrouwd. 3 maanden later was ze zwanger. Ik heb er nooit eerder om gehuild als iemand zwanger bleek, maar toen wel. We wisten toen nog niet wat we nu weten alleen dat er iets niet goed zat bij ons, maar het besef dat zij er zo makkelijk over dachten, het nemen van een kind en bingo. Het was voor mij de klap...bij anderen kan het dus wel op de normale, leuke manier. Zij waren dus uitgerekend voor augustus en zijn vannacht bevallen. Ik ben heel gelukkig voor ze, een gezond kindje, alles erop en eraan. Helemaal af. :) Maar het is wel cru dat wij deze ochtend erachter komen dat onze 1e TP toch echt mislukt blijkt te zijn. Hoe zoiets zo toevallig samen komt. Erg apart hoe dichtbij hun verhaal en het onze bij elkaar liggen. De wens van een gezond klein wondertje in je leven. Maar hoe ver het tegelijkertijd van elkaar af ligt...

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, als je moet spugen kan je keel daarvan wat beschadigen, daardoor komt er soms wat bloed mee. Als het blijft zou ik wel even voor de zekerheid ernaar laten kijken, dat het niet uit je buik komt zeg maar. Maar bloed vanuit je keel bij overgeven komt wel vaker voor. Hoop dat het dat is!! Enne...nog getest?

Aislyn, Ik kan me super goed voorstellen dat je blij bent met wat koelere dagen :) Mijn zusje is 24 weken (maar de 4e zeer snel na nummer 2 (nu nog geen 2) en nummer 3 (nu nog geen 1) maar die had het ook zwaar... Vandaag gaat de temperatuur helemaal naar beneden, regen regen regen. ;)

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BE in een ander topic ken ik iemand die het ook heeft, heel erg misselijk en soms ook bloed erbij. Zij is nu zo'n 16 weken zwanger denk ik.
    Dat je dit zo hebt klinkt wel heel hoopvol, ondanks dat het wel heel erg vervelend is zo misselijk te zijn. Als je teveel last van je keel er van krijgt wel even naar de huisarts, misschien heeft ie er iets voor. Maar hoop da dit eenmalig was!

Jordan, goedemorgen! Jij dus ook al vroeg wakker. Maar heb wel goed geslapen met een plasonderbreking vannacht. Als je vandaag nog zo moe blijft, overdag maar een dutje doen.
    Wat je schrijft is heel herkenbaar, heb het in die vier jaar om mij heen heel vaak zien gebeuren: wij willen ook een kindje vertellen ze me dan en floep opeens zijn ze ook al zwanger. Omdat ik er nooit een geheim van heb gemaakt hoe het bij ons gaat (moeizaam) vinden ze het vaak wel moeilijk om ons te vertellen. Dat vind ik dan wel lief en daardoor kan ik ook prima blij voor ze zijn. In je achterhoofd denk je altijd (onvermijdelijk) waarom zij wel en wij niet, maar ja daar schiet je niks mee op en die gedachte heb ik 2 jaar geleden dan ook laten varen. Bovendien krijgen zij ook niet ons kindje denk ik dan.

Babbel, lekker dan dat de kleine zich net nog even weer heeft weten te draaien. Hoe doet ie dat denk je dan (ik tenminste), hij is al zo groot!
    Voel je dat ook als ie zich draait, denk het wel he (ineens weer voetjes die je onderin voelt).

IkkeB, ja nog maar een paar dagen te gaan. Superspannend is het. Ben zo benieuwd wat ik te zien krijg! Fijn te horen dat het goed met je gaat.

Ego, gisteren zijn de flessen van MvM gebracht, heb al bijna eentje van de zes vol! Dat gaat dus goed, want ben pas gisteravond begonnen. Hopelijk zit het boordevol HCG.

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, meis toch... verlies je nog bloed? Of is dat echt gestopt?
    Vrienden van ons zijn vannacht ook bevallen ;)

T is idd wel zuur dat er nog steeds veel mensen zijn die er makkelijk over denken om een kindje te nemen... in mijn omgeving ken ik er ook zat hoor, een "vriendin" van mij zegt er dan zelfs nog bij, kan ik er wat aan doen dat ik zo vruchtbaar ben... en zo heeft ze nog meer opmerkingen. Mijn man heeft haar nog nooit gemogen, en ook ik heb het contact zo goed als nu verbroken.
    Ik vind niet dat je zoiets maar gewoon kan zeggen zonder er over na te denken. Persoonlijk ben ik een nuchter type dat dan denkt van ach ze weet gewoon echt niet beter, maar familie van haar die ook al jaren bezig zijn met diverse behandelingen, die kan daar absoluut niet tegen, en daar houd ze gewoon geen rekening mee, en daar kan ik dus absoluut niet tegen... maar goed...
    Ik hoop dat je je verder wel goed voelt meid! en zolang er geen bloed is blijf ik in ieder geval hoop voor je houden...
    Dikke knuffel!

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori, het is behoorlijk vervelend, zoveel en zo erg misselijk te zijn... en dan dat overgeven nog bah...
    Ik heb vannacht maar tijm siroop genomen voor mn keel.
    Ik denk idd dat het overgeven gewoon mn keel heeft beschadigt maar goed, voor nu; verder niets aan te doen.

T is idd wel hoopvol, maar k verwacht er nog niet al te veel van die teleurstelling heb k al vaker gehad ;)

@ all, verder nog niet getest, morgen ochtend pas weer. vandaag/morgen is officieel mn NOD, nog geen voortekenen van gezien. Normaal verga ik n dag van te voren al giga van de pijn, maar er is nog niets.
    Dus heeeeel stiekem blijven we de hoop houden dat t weg blijft he?

Nou meiden, k spreek jullie later vandaag wel weer even ;)

Liefs

19. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Hè Be, wat vervelend dat misselijke zo erg. Ik zeg altijd: "Ik wil misselijk en dik!" maar als het dan zover is ben je het na de eerste keer al zat lijkt me. Ik hoop zoooooooo dat het van het HCG is. En dat je er alleen de eerste week last van hebt. Morgen lekker positief testen en niet meer misselijk. Dan alleen nog maar dik!
    (ik snap heel goed je voorbehoud en voorzichtigheid, maar daar doe ik voor jou even neit aan mee, haha!!!! Go Girl!!!!!)

Jordan, balen, balen, balen. En ik denk dat we allemaal wel zo iemand hebben waarvan je het niet kunt hebben dat ze zwanger zijn en een kindje krijgen. Bij sommige mensen is het gewoon mega moeilijk te accepteren. Ik had een collega die vertelde dat ze ook zo lang bezig waren voor de tweede dus helemaal kon begrijpen hoe moeilijk het was voor me. ZE WAS NAMELIJK PAS IN DE VIERDE MAAND ZWANGER GEWORDEN OP DE NATUURLIJKE MANIER!!!!! :$:$ Wat ik toen dacht.... zo'n muts!!!!!

Tori, die MvM flessen lijken me zo heerlijk! Dan ben je ECHT zwanger!!!! En bedankt namens ons allen!!!!!!

Babbel? Heeft die kleine al een koprolletje gemaakt?

Hier effe een heel rustig weekend. Had allerlei plannen voor een weekendje weg en een babyborrel, duh....niet dus. Lekker thuis en in bed kunnen duiken als de hoofdpijn te erg is. Verder zijn de hormonen ondertussen lekker aangekomen, janken om niks.......ach is ook wel eens lekker....zucht! Nog één week en dan nooit meer....dubbel...

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hey meiden,

Wat is het hier vandaag/vanavond rustig geweest?!

@Kaatje;
    Ik wil wel dik, maar die misselijkheid hoeft voor mij niet hoor bah... ;)

@ All;
    Sinds einde van de middag (+- 17.00 uur) wel wat gerommel in mn buik... apart gerommel, niet het geen wat ik normaal heb voor mn menstruatie.

Wat heb ik normaal gesproken voor NOD;

Een week voor Nod borsten die letterlijk op knappen staan, mega zeer doen, en enorm vol zijn... heb ik nu totaal geen last van.

Een week voor mn nod begint mn rug al te vol te raken met hele kleine pukkeltjes, nu bijna niets... en dat is heerlijk! want hoef nu niet steeds te krabben op mn rug ;)

Normaal begint mn buik in de week voor mn menstruatie op te zetten, en kom ik zo n paar kilo aan (+-3 a 4 kg), dan lijkt mn buik wel alsof ik n 3 maanden zwanger ben... dit is ook na de menstruatie altijd beiden weer gelijk weg... Nu; geen opgezette buik, en maar ong een kilo aangekomen...

Twee dagen voor mn menstruatie komt mn onderrug altijd even kijken hoe hoog mijn pijngrens is, dat blijft altijd tot nadat ik de eerste dag voorbij ben. Nu; niets te voelen aan mn rug :(

Een dag voor Nod is de buikpijn niet meer te harden, en weet ik dus dat binnen enkele uren mijn menstruatie door gaat zetten, tot nu toe nog helemaal geen buikpijn gehad...
    Alleen van die rare steekjes achtige dingen in mn onderbuik, en voor mn gevoel ook achter het schaambot, iets wat ik nooit heb gehad als ik ongesteld moest worden...

Al met al klinkt het dus wel heel hoopvol, maar ergens durf ik geen hoop te hebben, ergens natuurlijk ook weer wel... beetje dubbel gevoel...
    Je blijft in de MMM altijd de hoop houden op een wonder, en dat het wel op de natuurlijke manier kan, kijk maar naar noekie en aislyn, wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar hoeveel hoop kan en moet je hebben als je weet dat de artsen gezegd hebben dat de kans op een natuurlijke zwangerschap bijna nihil is? Denk dat jullie allen wel een beetje snappen wat ik bedoel...

Nu nog even een nachtje afwachten, vaak komt mijn menstruatie snachts of smorgens vroeg al ik opsta uit bed...
    Na vanavond elf uur drink ik niets meer, morgen ochtend bijtijds uit bed, en dan hopen dat de rode duivels me echt niet gevonden hebben, en dat we een mooie kv plus test in handen mogen hebben (die 2 v 5 waren uitverkocht :x)

Nou meiden... spannende nacht :p hahaha

Liefs!

Deel Deze Pagina