IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Ik hoop het zo voor jou! Voor mij was de kans ook nihil hoor!
    Maar door het lijnen kreeg ik zo maar een eisprong tijdens de tp van de cryo en bij de volgende cyclus was het meteen raak.
    Dus ik hoop ook zo dat er bij jou een wonder is gebeurd! Spannende dagen voor jullie.

Het ziet er in ieder geval goed uit en wat mij erg bekend voor komt zijn de rare steekjes laag in de onderbuik. Dag voor NOD had ik ook pijn/felle steken aan het schaambot wat ik normaal nog nooit heb gehad.

@Tori: Fijn dat je mee mag doen voor MvM! Toppie! En maar goed en veel plassen nu!

@Kaatje: Veel eitjes laten groeien he! Kom op je kunt het! Goed rusten nu. Wanneer weer volgende echo?

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BE, lastig als je lichaam nu opeens heel anders doet ... maar je toch niet teveel hoop wilt hebben (dat snap ik zeker!) ... maar toch weer een beetje hoop hebt. En de test die je had was al licht ... dus het kan heel goed zijn dat hij morgenvroeg behoorlijk duidelijker is.
    Ik ga nu en in mijn dromen voor je duimen!!
    Dat wordt zeker een spannende nacht, lekker slapen straks en dan is het zo weer morgenvroeg. En dan geen rode duivels!!
    Hopelijk is je misselijkheid wat makkelijker geworden en hoef je niet meer zo over te geven.

Kaatje, ja die flessen zijn ook wel heerlijk ... haha, en het valt me ook best mee ; dat plassen in die kan gaat heel makkelijk (zo groot, daar kan ik zelfs niet naast plassen, haha).

Ego, heb veel momenten gehad vandaag dat ik me niet lekker voelde. Gelukkig is het weekend en kon ik steeds even op de bank gaan liggen. Tussendoor vanalles in huis gedaan en zelfs nog wat gewerkt.

3. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    haha Tori, er zullen meer mutsen als jij zijn, dus daar hebben ze bij MvM goed rekening mee gehouden!!! haha!

BE?

4. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Goede morgen dames,
    Even snel vanaf mijn mobiel,
    vanmorgen om 10.00 uur wakker, geen menstruatie te bekennen.
    Snel naar de wc en n testje gedaan... nog steeds geen knaller.
    Al had ik dat stiekem ook niet verwacht met die kv +test.

Hihihi weet ook niet of ik nog wel hoop moet hebben eigenlijk.
    Verder niets meer in huis aan testen... dus hopen dat de duivels weg blijven, dan morgen vroeg racen naar de kv om n nieuwe te halen... ;)

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BE, nog geen knaller ... maar wel een tweede streepje toch??
    Morgen maar weer nieuwe halen idd.
    Maar geen menstruatie, dus er is nog steeds hoop!!

Kaatje, haha ; slim van MvM :).

Het is vandaag echt een 'ik blijf lekker binnen' dag, het regent hier steeds (dikke druppen). Ik ga maar es even een wasje draaien en stofzuigen boven.

6. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hey Tori, goeie morgen ;)

Er staat idd wel een mooie plus op, maar t is geen knaller.
    Man lief zag t ook en was al helemaal blij.
    Hij is kleurenblind en kleine kleurverschillen kan hij niet van elkaar onderscheiden, ik heb geprobeerd de test met mijn mobiel te fotograveren, maar dan maakt ie de foto heel wazig en zie je helemaal niets ook de c streep is dan bijna niet te zien. das balen want wilde jullie eigenlijk mee laten kijken...

Hier regent het ook steeds maar nu is t even droog. Ben benieuwd voor hoe lang.

Liefs

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be; misschien morgen het ziekenhuis bellen ipv naar kv fietsen. Daar kun je heistraat doen. Dat geeft meer zekerheden als al die testen. Succes Meis!

8. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    IkkeB ik heb morgen om 15.30 uur al n afspraak staan.
    Dan kan ik evt n formulier vragen om cito bloed te prikken.
    Dan is de uitslag er met een uur.

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, IkkeB, dat wil ik ook zeggen. BE, ik zou morgen dus gewoon een bloedtest laten doen. Licht positief en geen bloedverlies....dat moet gewoon goed nieuws zijn!

IkkeB, het is hier ook rustig. Ik mag as donderdag naar t zkh en dan krijg ik hopelijk groen licht om met ronde 3 te starten. Jij moet toch ook eerdaags?

Tori, ik ben mijn dag sportief begonnen. Het is idd binnenblijf weer. Lekker muziekje op, dan is schoonmaken niet zo erg is mijn ervaring. En verder gaat het goed met je? Leef je al toe naar de echo? Stomme vraag natuurlijk ;).

Kaatje, hoe gaat ronde 3?

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbel, wat gaat de tijd nu snel! Dus nog eventjes en dan verlof. Heerlijk! Is het baby kamertje al klaar?

Aislyn, hoe is het met jou? Voel je je al wat beter nu het niet meer zo warm is?

Jordan, ik kan me de teleurstelling heel goed voorstellen als je weer negatief test. Je bent toch al gestopt met Utro? Is je ongi al gekomen?

Gisteren liep ik in de stad en dan zie je echt alleen maar dikke buiken. En dan denk je, wanneer mogen wij pronken? Gisteren legde mn oma haar hand op mn buik zo van, en? Ben je zwanger? Ehhh nee oma....Hmm, zo dik is mn buik toch ook niet? En ik vind t ook confronterend dat als iemand die dicht bij je staat binnen een poep en een scheet zwanger is, hoe veel je het ze gunt. Ik had het met mn schoonzus. Ik was eerder gestopt met de pil dan haar en het resultaat, haar dochter wordt over 2 weken alweer een jaar.
    Maar meiden, kom op! We moeten positief blijven! Wij komen er wel! Als we dat in ons achterhoofd houden, dan moet het gewoon goed komen :).

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    BE, dat is snel! Nou, dan hoop ik dat je morgenmiddag goed nieuws komt brengen hier.

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Situatie:
    Kitty17 ICSI-3, 1e kindje
    IkkeB: IVF-3, 1e kindje
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's)
    BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje
    Kaatje: IVF-3 1e kindje
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    18 augustus: uitgangsecho IVF 3 Kaatje
    22 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 2 IkkeB
    27 augustus evaluatie (mislukte)ICSI 1&2 en evt. aanmelding ICSI 3 BiancaElisabeth
    30 augustus evaluatie en vervolg ICSI 3 Kitty
    4 september echo bms Flippo123

Punctie/Eisprong:
    7 augustus: Jordan

Terugplaatsing:
    10 augustus: Jordan

NOD
    26 augustus BiancaElisabeth (eigen cyclus)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
    Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)
    Tori3, 18 april 2013 (ICSI-1(nog 4 cryo's))

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Kitty, lekker zeg ; even sportenst in de ochtend. Het stofzuigen was voor mij ook sport, meteen helemaal bezweet (misschien doe ik het ook te grondig, haha). Ja, ik leef echt toe naar de echo. De tijd gaat daardoor wel snel wat ik juist niet verwacht had. Ik ga denk ik pas écht geloven dat ik goed zwanger ben als ik het heb gezien. Nog maar 3 dagen en 4 uur en dan weet ik het, zó spannend.
    Jij donderdag naar het zh, dat lijkt me wel fijn ; kun je weer verder.

BE, goed idee om dan bloed te laten prikken ; geeft idd meer zekerheid. Jammer dat het niet lukt om de test goed op de foto te krijgen. Ook niet met goed licht en dan zonder flitser?

ikkeB, hoe gaat ie nu met je ; kan je het wachten nog een beetje volhouden?

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Dames, ik heb hier op de site even mijn cyclus berekend, en een banner gemaakt...
    Volgens de site ben ik twee dagen overtijd?!

15. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Foutje hahaha ff de agenda erbij gepakt..
    laatste dag menstruatie was 28/7 ipv 26/7
    sooo, en k ben niet eens blond (meer) ;)

16. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Zo banner aangepast ;)
    Hier geeft ie aan dat je bij 1 dag overtijd mag testen?
    Klopt dat?
    Ik heb een cyclus van 30 dgn.

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori; al vanalles geprobeerd, niets werkt k heb laatst iets veranderd in mn camera instellingen maar ik weet niet meer wat...
    Handige ik... man lief kan t ook niet vinden, die heeft dezelfde telefoon, maar is er wat de camera betreft dus ook niet zo handig mee ;)
    Bloedtest zullen ze wss wel doen/goedkeuren, gezien hoe het de eerste poging ging, doe ze t in t zh niet kan het altijd nog via de ha. Die is absoluut niet moeilijk.

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BE, lekker bezig zeg haha. Maar ja ; bij 1 dag over tijd mag je testen en de kans dat je dan nog geen knaller hebt is groot (en jij had dat nu ook niet maar het was al wel zichtbaar!!).

Ik vind het wel raar hoe het berekend wordt soms, op m'n banner ben ik nu 6 weken en 5 dagen, maar op mamaapps.nl ben ik vandaag precies 7 weken. Heb dezelfde gegevens in gevoerd, en snap er niets van. Nouja woensdag kunnen ze toch het beste zien 'hoe ver' de kleine is.

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Kitty, wat betreft die dikke buiken in de stad, goh t is echt erg momenteel he? Of zou het zijn omdat we er misschien stiekem op letten?

Ik was laatst met de kinderen en mn zwager naar een pretpark, komt er een vrouwtje recht voor me zitten, met een hele kleine baby... ik schatte hem zo'n twee weken oud, maar hij was 5 weken oud, lag bij mams op de schouder en keek continu naar me...oooh wat smelt je dan :) ik kijk mijn zwager aan en zeg; kijk nou dan wat een poppetje; dat wil ik ook...:)
    Zitten we later met die vrouw even te kletsen over haar zoontje, zegt ze dat dit de jongste is, en dat de oudste al 24 is. En de middelste 6... nou ja prima, dat kan toch?
    En in ene zegt ze dat haar zoontje eigenlijk een ongelukje was :x hoe kun je dat nou zeggen?! Maar goed dat zal wel aan mij liggen...

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hai Tori ja goed he? hahaha
    Ja die berekeningen kloppen idd ook niet altijd, in het zh met de echo kunnen ze het precies op meten, maar goed ook dat zegt weinig hoor. Van mijn zoontje was ik 8 weken zwanger, en had een mega buik, ze dachten zelfs dat hij een tweeling was... echo gemaakt, kwamen de metingen van hem op de groei van een kindje van 5 weken. Weer een week later bleek hij wel op de groei van 8 weken te zitten, dus mijn uitegerekende datum veranderde ze ook steeds. De eerste echo kwam uit op 31 dec, daarna twee keer over ergens in januari en daarna weer terug op 31 dec.
    Mijn zoontje is overigens ook op 31 dec geboren. Welliswaar had hij niet de lengte en het gewicht van een baby met 39wkn. Hij was te klein en te licht. Maatje 40 moest ik nog omrollen, en maatje 38 ook nog ;)

Bij mijn dochter liep alles op schema, tot de 17 weken, toen kwam ze achter te lopen. Ik had bij haar tot de 20 weken ook nog zo goed als geen buik. Dat vond ik best wel jammer, maar wat er wel leuk aan was; als mensen hoorden dat ik zwanger was stonden ze heel raar te kijken en als ik dan vertelde dat ik al 20 weken was geloofden ze het niet omdat het niet te zien was ;)
    Ik was van mijn dochter 13 september uitgerekend, vrienden van ons hielden vanaf de 20 weken al vol dat ze geboren zou worden op 30 augustus. Ik bleef volhouden dat ze geboren zou worden in september, dus werd er een wedje gelegd voor een kratje bier (al drinken wij dat niet eens) maar goed, al met al hebben onze vrienden gelijk gehad en is onze dochter op 30 augustus geboren.
    Aanstaande donderdag wordt ze alweer 8 :D

Maar ik bedoel maar te zeggen dat geen enkele berekening echt klopt.
    Onze dochter is trouwens precies 14 dgn te vroeg geboren met een groei achterstand van 6 tot 8 weken. Dus al met al zeg maar max 10 weken te vroeg.

Deel Deze Pagina