IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Spijkermevr. Veel succes morgen,op.naar een mooi groot ei:)

Jaah jij bent nu aan de beurt :D

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Babbel, beetje bijgekomen van de punctie?? Zaterdag de TP, zooooooooo bijzonder!! Ik duim voor 9 toppertjes!!

Spijker, succes vandaag!!

Tori, denk gewoon dat jij zwanger bent! Ik schrijf namelijk ook bij een ander topic en die meid had maar 1 zwangerschapskwaal namelijk dat ze die bollen moeilijker naar binnen kreeg ;);).

Ferial, voor jou komt de punctie en TP ook steeds dichterbij....Komt allemaal goed, jij krijgt ook allemaal goede embryootjes.

DD= Düsseldorf. Wij waren onder behandeling in MCK Leiderdorp qua iui's. 7 stuks met hormonen, mislukt. Het gaat om iui-d, donorzaad ivm azoospermie van mijn man.
    De IVF of ICSI (dat weet ik met zekerheid te zeggen na intake DD) willen we graag doen in DD aangezien we daar bekend zijn ivm tese-operatie van mijn man. Dat was in 2010. Goede kliniek, goed gevoel. Maar vanwege de reistijden zijn we naar het MCK gegaan voor de iui's. Helaas is het MCK erg protocollair. Vandaar dat we voor IVF/icsi toch weer terug gaan naar DD. Vandaag over 2 weken kunnen we terecht :D. Eindelijk, want ik ben dat wachten beu. We krijgen dan een intake en uitgangsecho. Rond 8 of 9 febr verwacht ik mijn menstruatie. Dan mogen we gelijk beginnen met het korte protocol.
    Heel verhaal ;).

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnestraal, het wordt nu wel tijd om te beginnen! Nog even volhouden!

Babbel, hoe is het nu met je?

Spijkervrouwtje, en? Hoe was het? Groeien je eiblaasjes goed door?

Hier, ik heb nu al veel lekkere trek, wat chagerijnig en pijn in mn onderrug. Kan dat nu al, terwijl ik dinsdagavond de laatste pil heb ingenomen? Normaal duurt het een dag of 4 a 5 voor ik ongesteld wordt. Nou ja, wat loop ik te zeuren. Als het snel doorbreekt, dan kan ik ook eindelijk beginnen. Met het lange protocol geloof ik, want ik moet op dag een met Decapeptyl starten.

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Kitty, (gelukkig)geen ervaring met de pil in dit traject,maar toen ik hem nog nam als anti-conceptie nam ik maandag de laatste en was ik volgens mij vrijdag dan ongi. Weet eigenlijk niet of dat nu hetzelfde werkt? Hoop dat de rode duivels nu snel komen en dat je ze dan voorlopig niet meer ziet;):D

Zonnestraal, over 2 wk mag je eindelijk beginnen, jeeh:) hoop dat je snel om zullen gaan voor je gevoel:)

Spijkermevr. hoe is je eitje nu ? goed gegroeid? Punctie datum al bekend? Spannend:D

Hier voel ik me al een stuk beter, heb gelukkig goed geslapen met een zetpil en warme kruik en hou nu een ik-doe-helemaal-lekker-niks dag:) Morgen weer werken,maar dat komt dus wel weer goed.Even afleiding is wel goed,moet zaterdag ook gewoon werken, bij uitzondering hou ik dan gewoon mijn telefoon in mijn zak( zh heeft mijn telefoonnr) Ga proberen om de TP dan wat later op de dag te plannen, ,maar weet eigenlijk niet of dat kan. We zien wel!
    Nu eerst weer verder duimen dat we een TP hebben.

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Oooh Zonnestraal ik hoop dat je gelijk hebt!!!
    Ben nog steeds niet ongesteld dus dat gaat super :eek:).
    Af en toe wel wat geprik in m'n buik ... maar verder voel me niet echt zwanger. Over ongeveer een dag weet ik het (ben blij dat die wachtweken bijna voorbij zijn, op naar de volgende wachtweken tot de echo ;)).

Kitty, na de laatste pil werd ik ook op de 3e dag ongesteld, dus kan prima zo zijn hoor! Yeah, kan je ook beginnen!

Nog een halve dag werken en dan vanavond tennisles en weekend :D.

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori, juist dat is de goede instelling:D:D

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ja nog 2 weekjes Babbel.....pffffff......maar de wachtweken zijn nog erger!!!
    Hoor je pas zaterdag of en bevruchtingen zijn Babbel, of eerder???

Tori, ik hoop het ook!! Klinkt veelbelovend hoor!! ;):D
    Jeetje wat duren die wachtweken lang hè!!

Kitty, voor jou gaat het dus ook beginnen!! Spannend!!

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zonnestraal, nee helaas horen we het pas zaterdagochtend,of we een TP hebben.

En ja zwanger willen worden gaat echt alleen maar over wachten,lijkt het soms wel.
    Dat geduld hebben we dan vast voor als mama zijn;):D

9. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ik begin het nu te snappen.
    Het korte protocol lijkt me wel fijner, dat schiet tenminste op!:D
    Dus eind februari al TP voor jou waarschijnlijk? Of zelfs al eerder...
    Spannend!

Liefs ferial

10. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbel, Voor jou ook bijna een mooie embryo in je buik.:)
    Nog 2 nachtjes slapen...

Tori, Het moment van de waarheid komt nu heel dichtbij.
    Maar het klinkt allemaal veelbelovend!:)

Kitty, ik hoop dat je snel ongi wordt en dan kun je ook gaan spuiten.
    Ik snap dat je er helemaal zin in hebt!

Cybje, hoe gaat het met jou meid?

Liefs Ferial

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zonnestraal jeh bijna beginnen!

Kitty in mijn piltijd was ook altijd op dg 3 na de pil ongi, dus het kan best!

Babbel spannend zaterdag, hoop zo voor je op mooie emmys

Tori ohh dat klinkt goed! Gaat het je lukken om morgenvroeg niet te testen :D

Hier kleine groei in follikel, vorige keer 1,1 mm rond. Nu 1,4 bij 1,1 dus dat telt als een follikel van 1,2mm. Morgen 3e meting en dan waarschijnlijk gaan spuiten. Ik heb vanmorgen de recepten gekregen dus dat haal ik morgen maar meteen in huis.
    Waarschijnlijk vh weekend nog een echo om het tijdtip voor de pregnyl te bepalen. En ze verwacht begin volgende week punctie. Ik hoop op dinsdag want dan ben ik vrij en op maandag zit mijn man altijd moeilijk met zijn werk. Zou ook wel leuk zijn want dan zou een evt tp vrijdag, op mijn verjaardag zijn. Leuk kadootje toch :D

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    haha, spijkervrouwtje: ik ga niet testen morgen ; heb geen test gehaald! Morgenvroeg tussen 8 en 9 laat ik bloed prikken en dan wacht ik tot ik gebeld word. Vind het wel héél erg spannend worden nu.
    Heb alweer ongesteldheidsgevoel in m'n rug en buik ... vooral als ik zit.
    Zou zeker super zijn een TP op je verjaardag dat moet geluk brengen (net als ik de TP had op mijn moeders verjaardag)!

Vandaag brief gehad van het ZH dat er 4 embryo's zijn ingevroren met z'n tweeen in 1 buisje, dus dat betekent dat we hierna nog 2 kansen hebben! :) lijkt mij een goed resultaat!

13. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He mooie cryo's Tori! Maar ik duim voor je dat ze voor een broertje of zusje worden :D

Knap dt je niet test:) ik hoop op een goede bloeduitslag

14. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, dat is supergoed nieuws van de 4 cryo's! Ben echt heel blij voor je!:p
    Heel veel succes vandaag, hopelijk mogen we je straks allemaal feliciteren.

Liefs Ferial

15. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spijkervrouwtje,

Dat gaat de goede kant op!
    Jij bent nu inderdaad als eerste aan de beurt!
    Spannend!

Liefs Ferial

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Tori ,denk aan je. Heel veel geluk en positiviteit

17. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Tori: 4 ingevroren... geweldig :)... (jalours :p) Nu op naar die posi bloeduitslag vanmiddag! Ik duim voor je meis!!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    dankje Cybje! het is zó spannend... nog anderhalf uur ongeveer en dan weet ik het. Helaas zegt het niets dat ik nog niet ongesteld ben geworden, dat kan écht komen van de utrogestan.
    Maar oooh ik hoop het zo!!
    Vind het ook erg jammer voor je dat je geen cryo's hebt, hopelijk bij je volgende poging wel!! En dat je die dan niet nodig hebt!!

babbel, dankjewel! ik probeer positief te blijven, maar oooh wat is het moeilijk. Waarom laten ze je ook zo lang wachten?!

Ferial, ja laten we hopen dat jullie me kunnen feliciteren. Ik laat het hier vanmiddag zeker weten!

spijkervrouwtje, ja vind het zelf ook wel knap dat ik niet getest heb, maar krijg wel een beetje spijt ; was toch een goede voorbereiding geweest ... nouja, komt goed ; ik hoor het straks!

ikkeB, hoe is het met jou??

Tot later vanmiddag ladies!

19. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Tori jij weet de spanning goed op te voeren :) ik hoop voor een mooie uitslag straks.

Hier vanmorgen 3e fm maar eitje heeft er nog niet zoveel zin in. ;) was nu 12/13 mm ongeveer. Heb wel inmiddels de spuiten in huis en zondag terug voor de 4e fm. Punctie zal dan denk ik op zijn vroegst woensdag zijn. Kom voor mijn man eigenlijk wel goed uit want die is op woensdag altijd vrij ;)

20. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tori, je houdt het idd erg spannend!
    Nog heeeeeeeeel even... ik denk ook aan je vanaf mijn werk.:)

Spijkervrouwtje,
    Jammer dat ie nog niet echt gegroeid is... Maar komt goed.
    Het wordt vast een prachtig eitje!!
    Ik denk dat wij redelijk gelijk lopen... Op naar de punctie! Ik ben er helemaal klaar voor! Jij ook?:D

Babbel, Hou je het wachten een beetje vol meid?
    Morgen is het zover! ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Liefs Ferial

Deel Deze Pagina