Ff snel een berichtje vanuit t eind van mn nachtdienst.... IKKEB wat onwijs gaaf! Gefeliciteerd meis!!! Is toch die 3e IVF/ICSI niet nodig wat een prachtig wonder
Flippo...ga voor je duimen vandaag dat jullie cryo mooi ontdooid. Hoe laat wordt je gebeld? Kaatje ...je spannende week is alweer bezig! nog steeds misselijk? Ego...Vandaag laatste dag werken,gek hoor. Wel heel fijn...wordt nu wel tijd om te stoppen. Morgen naar zh voor de draaipoging,kleine ligt nog niet goed
Spannend Babbel, dat ze je kleintje gaan draaien. Hopelijk lukt het en doet het niet al te veel pijn. Ik heb vanaf 18 september verlof. Het komt nu echt dichtbij.
@Babbel: succes bij je laatste werkdag. Vond ik ook wel raar toen, maar merkte ook wel dat ik er erg aan toe was. Succes ook met de draaipoging. Ben benieuwd of de kleine nog mee wil werken of het wel best vind zo! @Flippo: veel succes vandaag! Hoop op goed nieuws voor je! @Tori: spannend weer een echo deze week. Die 10 wkn echo vond ik toen ook bijzonder. Je snapt niet dat hoe klein het al is, het al echt een ieniemienie-mensje is. @Aislyn: jij gaat ook al weer als een speer richting bevallingsdatum. Heb je inmiddels nog een extra groei-echo gehad? We zijn gisteren aangekomen in ons landal-vakantiehuisje en nu winderig en regenachtig weer (zoals voorspeld). Vandaag dus maar wat binnenactiviteiten verzinnen. Moet ook onderhand weer met ovutesten beginnen. Al hoop ik dat het ei zich nog even laat wachten tot we thuis zijn. Ons zoontje slaapt tussen ons in en heeft de hele nacht liggen spoken. Niet echt bevorderlijk om een brusje te maken.
Even ego hoor, ben ongelovelijk moe aangezien ik net uit de nachtdienst kom, wel 2 uurtjes geslapen hebm wakker gebeld werd door het ziekenhuis en vrij kort daarna alweer voor de tp moest. Maar goed, je moet er wat voor over hebben he Vanmiddag om 14:00 hebben manlief en ik weer een mooie 9 cellige topper terug geplaatst gekregen. Dus nu weer die komende 14 dagen door komen. Ow wat hoop ik dat het geluk ons nu dan eindelijk een keer gegund mag zijn... Op de testdatum zijn we precies 3 jaar en 3 maanden aan het knokken voor een wondertje van ons samen.
Ikke, YEEEEEEEEEAAH!!!! Wat een super goed nieuws joh. Gefeliciteerd meid. Dubbelop genieten nu dus Sneeuwmees, hoe oud ben je dan als ik dat mag vragen? Of ga ik nu te ver? Hihi. Van een Chinese hamster. Goh.... Ik weet dat 3 in de vriezer al mooi is meegenomen hoor, het is meer de VMK'en en de afvallers dat die onderzoeken welkom zijn als check, check dubbel check Babbel, hoe ging het je laatste dagje? Raar idee he, lijkt me. Aislyn, jij ook al bijna verlof. Gaat hard allemaal Wel aan toe? Flippo meid, ik ga KEIhard voor je duimen. Even die 2 weken door en dan hopelijk een positieve test. Het is je zo gegund!! Knuf voor het wachten
Flippo, een 9-cellige topper ; nu lekker broeden! Sterkte de komende 2 wachtweken en dan hopelijk een super duidelijke positieve test!! 3 is mijn geluksgetal dus wat dat betreft komt het helemaal goed . Dit is 'm hoor!! Heb je ook een fotootje van de embryo?
Sneeuwmees, lekker genieten ... ondanks de regen, je bent toch weg! En vanmiddag is het weer beter geworden gelukkig!Haha, nee met een mannetje tussen jullie in op bed is niet bevorderlijk voor het 'maken' van een brusje. Hopelijk op het juiste moment een positieve ovu-test!
IkkeB, wat gaaf! Gefeliciteerd!!! Echt zo bijzonder eigenlijk dat al drie meiden tussen de behandelingen door alsnog zwanger raken. Geniet van je vakantie . Flippo, 9 cellig toppertje. Dat klinkt goed. Ik ga voor je duimen! Kaatje, hoe is het met jou? Babbel, hoe is de draaipoging gegaan? Wat fijn dat je nu verlof hebt. Aislyn, jij dus nog een week. Wat gaat de tijd snel. Sneeuwmees, fijne vakantie! En dus zelf aan de klus? Je weet maar nooit als je naar bijv IkkeB kijkt..... Tori, bijna weer een echo dus. Goed vooruitzicht. Kan je de kleine weer bewonderen . Noekie, hoe is het nu met jou? Sorry als ik anderen ben vergeten . Even nog iets over mezelf. Ik heb komende donderdag de punctie. Ik gok op 6 of 7 eicellen. Mn bms was al 8 mm. Nog nooit gehad. Daar ben ik best trots op. Zal ik deze ronde ook mazzel hebben?
Kitty, dat klinkt super! bms al mooi dik en dan donderdag de punctie. Ik duim voor je meid, dat het mee valt en je een mooi aantal eicellen hebt die allemaal bevrucht worden! Op naar de tp dan zondag of maandag denk ik? En jeetje ja, nu al 3 die op eigen kracht zwanger zijn geworden! Da's echt wel goed!! Nu even eten, heb mega trek (en heb al heel veel gehad vandaag en bij thuiskomst zelfs chips omdat ik niet wachten kon tot het eten klaar is, oei).
Goeoeoed Jordan! Nu hopen op een mooi plakkertje! Kitty, Succes donderdag!!! Hier is de poging mislukt. Ongesteld, gatver. veel te vroeg maar echt heel duidelijk. Ik ga de komende dagen maar eens voelen wat er moet gaan gebeuren. Nu zit ik nog een beetje overdonderd met een brok in mijn keel, bah!!!
@Flippo: wow, een 9-cellige. Dat moet hem gewoon echt gaan worden. Ik kan het ook niet verklaren, maar ik heb ook iets met het getal 3. Dus wie weet moet het wel zo zijn! Succes weer de komende twee weken met die vreselijke wachtweken! @Kitty: jij gaat dus ook weer een spannende tijd tegemoet. Fijn dat je bms mooi dik is! Wie weet heeft Ikke wel het begin van een roze golf aangezet. @Jordan: geen brutale vraag, hoor! Ik ben net 41 geworden. Lichamelijk gezien is er voor mij geen reden waarom ik niet meer zwanger ben geraakt, maar mijn leeftijd maakt het niet makkelijker. Vandaar dat de fertiliteitsarts ons ivf adviseerde. @Tori: nee, met een kleine man tussen ons in, die bij voorkeur ook continue nog eens 360 graden draait, heb je geen anticonceptie nodig. Maar we proberen de momenten maar even te pakken dat hij zijn middagslaap nog heeft. Ik heb nog een ovutest van thuis meegenomen, maar morgen moet ik dus hoognodig op zoek naar een kruidvat voor een nieuwe lading (en ik heb tot nu toe nog nergens een kruidvat gezien ).
lig nu weer even wakker...sinds gisterenavond ziek..spuwen en diarree. Het is nu redelijk rustig,hoop dat het zo blijft. Het is nu dus nog maar even de vraag of de draaipoging vandaag door kan gaan. Kom morgen wat uitgebreider reageren , voor nu: Kaatje...wat een domper weer. Knap dat je jezelf toch iedere keer weer op weet te laden,al zal deze wel extra hard aan zijn gekomen! dikke knuffel ,liefs
@Kaatje: meid, wat een domper weer! Had gehoopt (omdat je er zelf zo weinig hoop in had), dat het toch een onverwachte verrassing in petto voor je had. Een (verlate, maar niet minder gemeende) dikke knuffel. @Babbel: was eigenlijk benieuwd hoe het met de draaipoging gegaan is (en of die door kan gaan ivm jouw buikgriep). Hier een lekker dagje uitgewaaid op Schiermonnikoog. Was wel wel even lekker. Had vandaag even mijn werkmail geopend (stom om op vakantie te doen) en trof een beetje een zeikmail van mijn baas aan. Vandaar dat wat frisse zeewind wel even welkom was om mijn hoofd even leeg te laten. Mijn ovutest was vanmorgen ook al weer iets donkerder, dus het ei is in ieder geval in aantocht. Vandaag maar even een nieuw doosje ovutesten gehaald. Dus dat hebben we maar vast gehad. Nu moet ons zoontje ons morgen nog even de kans gunnen om te kunnen klussen. Voor morgen dus maar een extra actief en uitputtend programma voor hem samenstellen!
Ha Sneeuwmees...nou.succes dan morgen met de drukke dag en nog fijne vakantie! Heerlijk hè om lekker in de wind te.lopen. Draaipoging is verzet naar vrijdag,was vanochtend echt niet te doen.Als iemand alleen naar me buik had gewezen was ik al gaan gillen
@Kaatje: Jammer meis! Dikke knuf voor jou! Het blijft ook zo oneerlijk! @Babbel: Hopelijk gaat het draaien nog lukken en voel je je snel weer wat beter. @Sneeuwmees: Geniet nog even van je vakantie en hopelijk vind je de tijd nog om te klussen. Ik ga voor jullie duimen hoor! @Kitty: Hier gaat alles goed. Ik blijf nog steeds erg moe en deze werkweek helpt daar ook niet echt aan mee. Gelukkig vandaag een dagje vrij maar het vakantiegevoel is al totaal weg. Wel een leuk weekend voor de boeg dus hopelijk komt het dan wel weer helemaal goed. We hebben 10 oktober de 20 weken echo en kan niet wachten om te weten wat het gaat worden. Afgelopen vrijdag een nieuwe kinderkamer gekocht. En nu maar afwachten welke kleur dekentjes en lakentjes ik mag gaan kopen.... Ik lees nog steeds met jullie allemaal mee en ik hoop zo dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! Allemaal een hele dikke knuffel toegewenst! Liefs Noekie
zulke lieve reacties van jullie allemaal! Kaatje, van die van jou moest ik bijna huilen ( hier midden in een lobby van het hotel dat op het park staat). en wat vreselijk dat ik dan een minuut later lees dat het bij jou weer mislukt is. Bah!! wat een mega domper. Ik denk aan je! Flippo: jij heel veel sterkte met de wachtweken. een negen cellige is echt super!! ik duim voor je! De rest heb ik niet zo goed gelezen. Als ik over 1,5 week terug ben zal ik wat uitgebreiden reageren op iedereen! vandaag over 2 weken hebben we de eerste echo. de spanning is enorm. Rare vakantie zo hoor. Ook samen mijn mijn zwangere schoonzusje die me gelukkig af en toe gerust van stellen als ik weer huilend van de spanning op mijn kamer zit. sorry van zoveel ego berichtjes van mij. het is ook zo spannend