IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Flippo!!!! Wat een mooi nieuws! Het is je zo gegund. Ik ga duimen voor een plakbeeb 😃😃.

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Flippo ...wauw!!! Ik zit ook in de duimmodus. Wat een mooi streepje!! Het is jullie zo gegund. Xx

3. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Flippooooo!!!! Super geweldig! xxx

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Na een druk familieweekend, even snel: yesyesyes Flippo wat een duidelijke test voor voor NOD, zelfde als de mijne... Dit moet gewoon goed gaan, hoge hcg waarde!!! :D

5. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hey meiden, ik was er weer ;)

Flippo meid! wauw! dat is n mooie test zeg! Spannend meid!!!

Kaatje meis toch... wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen. Ik wil je even zeggen dat ik aan je denk meid.
    Dikke knuffel!

Hier even ego;

Volgens de artsen heb ik een mk gehad, niet afgelopen vrijdag maar de vrijdag ervoor heb ik weer 's avonds een bezoekje mogen brengen aan het zh omdat ik gigantische buikpijn had.
    De week daarvoor had ik bloed verlies, en een stolsel verloren... daarna niets meer, en een week later barst het los.
    Ik had zoon enorme pijn in mijn onderbuik en rechter eierstok, dat ik het niet meer kon plaatsen, en bang was voor weer een cyste.
    In plaats van dat ik toen mijn eisprong had, ging ik volop vloeien, dit heeft nogmaals 8 dagen geduurd.
    Weer even balen dus, maar goed, we hebben ons er weer overheen kunnen zetten, en proberen het gewoon nog een keer zelf... het kan dus wel... maar waar ligt de fout dan he?
    We blijven nog hoop houden al is dat soms behoorlijk moeilijk.
    Zo positief als dat ik altijd was.... de moed begint me zo af en toe toch stiekem wel eens in de schoenen te zakken... Maar daar is niets raars aan lijkt mij toch?

@all; sorry dat ik niet op iedereen reageer, en niet altijd reageer.
    Ik heb een uit de hand gelopen hobby om het maar zo te zeggen...
    Taarten bakken :D
    Nu heb ik deze week een bruiloft waar ik de bruidstaart voor moet bakken, dus ben daar erg druk mee ;)
    Tevens ook diverse taarten voor verjaardagen etc worden op aanvraag gedaan, dus ja... soms wil het wel even druk zijn ;)

Ik zal vanavond echt even de tijd nemen om ook op de anderen te reageren, want de rest van de week komt het er echt niet van.

Heel veel liefs!

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Mijn laptop doet het ff niet, dus reageer ik met de ipad. Typt niet zo lekker.

Flippo; yes, ik duim mee, maar ziet er mega goed uit!

Ik hadin italie een lang verhaaltje getypt voor kaatje en kitty, ( shit ik hoop dat ik nU de goede namen op schrijf) toen ik op verzenden drukte viel de verbinding weg. Grrr, maar ik wil wel nog laten weten dat ik aan jullie denk. Kaatje, de beslissing die je hebt genomen is zwaar en heftig. Ik hoop dat je voldoende kracht hebt voor deverwerking. Een dikke knuffel van mijn kant.

Tori; volgens mij gaat het bij jou nog lekker.

Be; pfff het zit jou ook niet mee. Klap na klap, ik hoop dat je het vertrouwen weet vast te houden. Ik blijf voor je duimen.

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    ]Situatie:
    [/COLOR][/U][/B]Kitty17 ICSI-4, 1e kindje [/I]
    Flippo123 ICSI-2 1e kindje (nog 3 cryo's)
    BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje (pauze ivm onderzoeken)
    Kaatje: IVF-3 1e kindje
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje
    Sneeuwmees: in afwachting van IVF-2, 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    27september: eerste echo ikkeb
    22 oktober: hopelijk alle uitslagen binnen hh mk BiancaElisabeth
    26 oktober: evaluatie ICSI-3 Kitty
    5 december: intake in DD Kitty

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:
    11 september Flippo123

NOD
    25 september: Flippo123
    29 september: Sneeuwmees
    30 september: BiancaElisabeth (eigen cyclus)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
    Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)
    Tori3, 18 april 2013 (ICSI-1(nog 4 cryo's))
    IkkeB, 13 mei 2013 (spontaan na 2x IVF)[/QUOTE]

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; ben je nog ziek geworden? Ik hoop van niet. Hoe is het verder met je

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ikkeB, welkom terug!!!! Hoe voel je je?? en hoe was je vakantie?
    Nog twee dagen doorkomen en dan mag je kijken naar jullie kindje :). Superleuk en spannend!!

Vandaag voor het eerst een echo gehad bij de vk, zag er allemaal goed uit. De kleine was druk aan het trappelen en zwaaien met de handjes. Wat een snoepieeee. De uitgerekende datum is nu naar voren gezet, 14 april is het nu definitief en ben nu 11w en 1dag volgens de meting van vandaag.
    Nu is het wel even afzien want moet 2 maanden wachten tot we weer naar de kleine kunnen gaan kijken.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: hoe was je vakantie? Heb je een beetje kunnen genieten om, als onverwachts zwangere op vakantie te gaan. Hoe voel je je verder?
    Ik ben niet ziek geworden. Ik was vrijdagavond enorm duizelig (alsof ik zwaar bezopen was). Zaterdag was dat over, maar werd ik wakker met barstende koppijn. Daarom dacht ik dat het een voorloper van de griep was, maar de hoofdpijn was na 2 paracetamollen ook weer weg. Dus wat het wel was, weet ik niet, maar griep dus niet (hoop natuurlijk stiekem wel wat anders...;))
    @Tori: ja, zwaar afzien, zoveel weken zonder echo...hihihi... Het zou verboden moeten worden.
    @Bianca: jemig, weer een mk gehad. Dat was weer even schrikken, lijkt me. Zeker als je er geen erg in had dat je blijkbaar zwanger was. Nou, sterkte en een knuffel, meid!

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    sneeuwmees; nog 4 dagen en dan is jou NOD. spannend?

TORI en Sneeuwmees: mijn vakantie was vreemd. Eerst onwerkelijk en daarna vooral ziek. Heb heel veel geslapen, gejankt, gespuugd, koud gehad en weer geslapen. Maar was was dat stiekem fijn zeg, hier hebben we toch jaren op gewacht? nu weer hard aan het werk. PFF valt niet mee. en zeker niet om mijn mond te houden. nog even volhouden. Donderdag eerste echo. Mega spannend. nog 1 dagje werken morgen en dan is het al zover...

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Situatie:
    Kitty17 ICSI-4, 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje (pauze ivm onderzoeken)
    Kaatje: IVF-3 1e kindje
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje
    Sneeuwmees: in afwachting van IVF-2, 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    27september: eerste echo ikkeb
    4 oktober: 6wk echo Flippo123
    22 oktober: hopelijk alle uitslagen binnen hh mk BiancaElisabeth
    26 oktober: evaluatie ICSI-3 Kitty
    5 december: intake in DD Kitty

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:

NOD
    29 september: Sneeuwmees
    30 september: BiancaElisabeth (eigen cyclus)

zwanger:
    Babbel81, 11 okt uitgerekend (ICSI 1)
    Aislyn, 20 okt uitgerekend (spontaan)
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1)
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
    Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend (spontaan na 2 x ivf)
    Tori3, 18 april 2013 (ICSI-1(nog 4 cryo's))
    IkkeB, 13 mei 2013 (spontaan na 2x IVF)
    Flippo123, 29 mei 2013 (2e ICSI 2e cryo)

13. Flippo123

Lieve Ikke, lees nu pas dat jij ook zwanger bent!
    Onwijs gefeliciteerd meis!!!

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Flippo ..heb even in je album gespiekt. Wauw wat een duidelijke test!
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!":D:D:D je bent echt ZWANGER !!!
    Nu aftellen naar je 1e echo. Hoe voel je je? Nog geen kwaaltjes ?

Ikke ...nog 1 nachtje slapen en dan jullie 1e echo. Super spannend meis.
    Hoe laat is de echo ?

Sneeuwmees..voor jou gaat je NOD ook opschieten. Nog last van gekkigheid ?

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babbel: ik voel zeker weer van alles, waarbij ik natuurlijk gelijk aan een zw.kwaaltje denk. Om me vervolgens weer gelijk streng toe te spreken. Het zullen dus nog vermoeiende dagen worden tot aan mijn NOD.
    Maar we gaan maar van het ergste uit. Een beetje een raar iets, maar ik heb al een paar keer de laatste dagen voor NOD wat jeuk aan de onderkant gehad. En dan werd ik ongesteld. Een aangezien ik dat nu dus weer heb, denk ik dus dat ik aankomend weekend toch het zkh moet gaan bellen om me aan te melden voor ivf-2. Maar.... ik houd jullie uiteraard (waarschijnlijk tot vervelens toe) op de hoogte.
    Hoe is het met jou? Jij kan letterlijk de dagen gaan aftellen. Het gaat nu snel, hè?

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dames lig aan de ctg. Water is gebroken!!!!

17. Flippo123

@Babbel: Wat spannend!!!!! Hoop morgen prachtig nieuws van je te hebben! Qua kwaaltjes hier... erg weinig, ja trekkend gevoel onderbuik, zere borsten/tepels en een soort van misselijkheid maar mag absoluut niet klagen!

@Sneeuwmees: Meis ik blijf voor je duimen meis!!

@Tori: Hoe was je echo meis?

@All: Hoe is het met de rest?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babbel: jemig, dat is even schrikken!! Veel sterkte, meid en wie weet, heel snel je kleintje in je armen. Denk aan je!
    @Flippo: meid, je klaagt maar raak over al je kwaaltjes, hoor! Ik hoor ze graag aan. Ik ben deze week ook al een paar keer misselijk geweest, maar ga er bij mij maar vanuit dat het bij mij wishful thinking is.;) Mijn lijf heeft nl. al eens vaker dit geintje met me uitgehaald.

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    IkkeB, oh wat spannend de eerste echo!! Hoe ver ben je dan?

Flippo, woo hoo!! Nog zo'n lekkere positieve test!!! Ik ben zoooooooooo ontzettend blij voor je!!! :D Echt van harte gefeliciteerd!!!

Sneeuwmees, sterkte met de laatste wachtdagen, schrijf hier maar lekker van je af, dan kunnen we allemaal met je meeleven en mee hopen!

Babbel, heel veel sterkte met de bevalling! Wat ontzettend spannend, de eerste geboorte in dit topic!!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik kwam ook stiekem even spieken of er nieuws van Babbel was. Maar het blijft nog even spannend.

Hier vanmorgen wat verkleuring bij het afvegen. Had er even geen rekening mee gehouden, omdat ik mijn NOD pas vrijdag of zaterdag verwacht. Dus even compleet overrompeld en verdrietig. Had de hele week al steekjes in mijn buik (wat ik anders nooit heb) en af en toe misselijk. Maar het lijkt erop dat mijn lijf me weer voor de gek heeft gehouden.
    Moet nog even wachten tot het echt doorbreekt en dan kan ik het zkh bellen. IVF-2 lijkt dus in aantocht (helaas).:(

Deel Deze Pagina