IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, :( wel raar dat je dat nu eerder hebt dan. Die steekjes kan ook komen van de innestelling en verandering in je lichaam (ik had daar ook last van)... maar kan me voorstellen dat je van die verkleuring verdrietig wordt, want dat is misschien een voorbode voor de menstruatie die eraan komt. Bah. Ik blijf toch nog even voor je duimen dat het misschien toch goed zit!! Ik gun het je zo.

Babbel, succes en geniet van je baby! Ben benieuwd hoe snel je hier weer ff inlogt :).

Flippo, lekker dat je je redelijk goed voelt. De symptomen klinken zoals bij mij in het begin, dus dat zit goed :).

Aislyn, voor jou komt t ook steeds dichterbij!

Mijn echo was super, de kleine was lekker aan het trappelen en zwaaien toen we afgelopen maandag bij de vk de termijnecho hadden. En ook zoveel duidelijker dan de vaginale echo en prettiger, gewoon op m'n buik :). Zie m'n album voor de foto's!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: wat fijn dat de kleine zo lekker druk was. En nog maar een paar daagjes voordat je die magische eerste mijlpaal hebt gehaald. Lekker genieten dus (maar volgens mij deed je dat al wel).

Hier begint het toch wel door te zetten. Net maar het zkh gebeld en moet vrijdagmorgen al komen voor de eerste echo. Ik moet dan gelijk die nieuwe spuit meenemen en die zetten ze dan gelijk in het zkh. We gaan dus weer beginnen!

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames,zie onderschrift. Het ging zo goed met de ontsluiting dat het toch een stuitbevalling is geworden. Helaas ging het laatste stukje dus totaal mis. Onze bikkelharde is gereanimeerd . We zijn nu in het kinderzh waar ze hem de komende 72 uur kouder houden zodat het effect van het zuurstofgebrek zo min mogelijk is. Daarna kunnen ze hem pas goed gaan testen en weten we dus meer.
    Dus het worden een paar heftige dagen.

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ohjeee Babbel, wat heftig!! Die kleine nu al gereanimeerd, hoop zo dat ie er nagenoeg niets aan overhoudt!
    Gefeliciteerd en tegelijkertijd ook sterkte voor de komende dagen.
    Knuffel!

5. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Sneeuwmees, iedere keer blijft een teleurstelling, hoe vaak je het ook mee maakt. Op zich positief dat je snel terecht kunt in het ziekenhuis maar kan me voorstellen dat je toch weer even van slag bent.

Babbel, wat heftig dat het toch een stuitbevalling is geworden. Wat moet dat vreselijk voor je zijn geweest dat hij gereanimeerd moest worden. Ik hoop zo dat hij er niets of weinig aan over houdt. Kaarsje gaat aan voor jullie vechter. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende dagen. Ondanks alles ook gefeliciteerd met de geboorte van Tobias. Ik denk aan jullie!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babbel: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tobias. Onze eerste IVF-2012-baby! Maar heftig dat het laatste stuk zo fout ging en het toch nog even spannend werd. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Een dikke knuffel en ik duim voor goed nieuws!
    @Aislyn: ja, op rood gaan went helaas nooit. Ben heel benieuwd hoe dat nieuwe medicijn gaat bevallen, dus aan de ene kant een positieve spanning, maar ook een enge spanning.

Ik vroeg me af hoe jullie het gedaan hebben op jullie werk. Mijn baas en een collega weten dat we bezig zijn. Mijn baas weet dat we nu gaan beginnen, maar die weet niet dat we er al een poging op hebben zitten (omdat dat in de vakantie viel).
    Maar we hebben een kleine afdeling en we houden dan nog 3 collega's over die het dan niet weten. Dus ongeveer de ene helft weet het, de andere niet.
    Ik moet zeggen dat ik met die andere collega's niet zoveel heb (en ze nogal anti-kind zijn). Maar ik weet ook dat het nogal opvalt als ik regelmatig naar het zkh moet. En weet uit ervaring dat er dan toch altijd een bepaalde tamtam gaat. Zeker als duidelijk is dat mijn baas wel meer weet en er geheimzinnig over gaat doen.
    Ik zit er nu aan te denken om volgende week een mail te sturen naar iedereen. Dat we in oktober met ivf beginnen en dat ik daardoor vaker naar het zkh moet en dat ik op hun begrip en medewerking reken (of iets dergelijks).
    Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips zijn welkom!

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Babbel: Wat onwijs heftig om te lezen meis.... poeh poeh! Ik hoop en duim dat het goed gaat en hij er niets aan over houd! Mooie naam trouwens!

@Sneeuwmees: Ik ben vanaf het begin vrij open en eerlijk geweest, maar dat kwam voornamelijk omdat ik in een acute situatie op de operatie tafel kwam te liggen naar aanleiding van de 2e IUI behandeling :p dus tja... toen wist iedereen het.
    Doe waar je je goed bij voelt meis! Een vriendin van me waarmee ik in het zelfde bedrijf werk heeft het in tegenstelling tot mij juist aan niemand en alleen aan haar leidinggevende (en mij) verteld.

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Tori: top te lezen dat de echo zo goed was!!! Nu kun je dan eindelijk gaan genieten of niet dan :D???

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Babbel: Meisie toch! Gefeliciteerd met jullie zoontje Tobias!

Maar wat een spannende tijd nu zeg voor jullie. Nu zelf even niks meer kunnen doen dan alleen maar afwachten en veel liefde naar hem sturen in gedachten.

Mijn zoontje Tobie heeft zojuist een kaarsje voor jullie kleine vechterje aangestoken.
    Hopelijk brengt dat wat geluk!
    (met de brandweer op de achtergrond voor de zekerheid...)

Heel veel liefs Noekie

Bijgevoegde bestanden:

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees:

Toen ik begon met ivf heb ik het hele team een mail gestuurd met wat er ging gebeuren en heb ze ook meerdere keren een update gestuurd over echo's, verhoging medicatie en punctie e.d. zodat ik niet telkens vragen kreeg.

Het gaf mij veel rust!

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames, bedankt voor jullie steunberichtjes en felicitaties. Doen me goed . En Noekie ..jullie lieve foto..erg mooi!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babbel: natuurlijk denken we aan je en sturen al onze positieve energie naar jullie toe. Inderdaad schattige foto van Noekie.
    Ik vroeg me af of jij en je zoontje thuis zijn of nog in het zkh verblijven?

Meiden, bedankt voor jullie tips over collega's informeren. Fijn dat je dat hier zo in de groep kan gooien en zo een betere beslissing kan nemen. Ongi is hier nu goed doorgezet. Heb nu voor de tweede keer na mijn mislukte ivf een toch wel iets heftiger menstruatie. Nou ja, extra, extra grote schoonmaak van het holletje zodat de volgende poging gewoon raak moet zijn.

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Sneeuwmees...Dankje. We zijn met zijn 3-en in het W.ilhelmina Kinderzh. Hij ligt op de IC en wij op de kraamafd.

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Babbel: ik schrik me dood. allereerst gefeliciteerd en daarna meteen ook van mijn kant een knuffel. Heel veel sterkte en ik duim vooreen goede afloop

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Wij hadden een bijzondere dag. We hebben de eerste echo gehad en het hartje gezien. Alles ziet er goed uit. (Tori: de foto volgt later)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: meid, wat fijn voor je! Hoe ver ben je nu eigenlijk?
    @Babbel: fijn dat je bij de kleine man bent in het zkh. Gaat verder alles goed met de voeding en ook jouw herstel. Kan me voorstellen dat je de start iets anders had voorgesteld. Meid, sterkte nog even. Ik denk aan je!

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: pas 7 werken en 4 dagen.

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ikkeB, super dat jullie echo goed was en jullie het hartje ook hebben zien kloppen. Ik vond dat zo speciaal!! Ben benieuwd naar de foto!

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    IkkeB, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Wordt het nu niet tijd voor een mooie banner of een nieuw onderschrift?

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. En je bent al bijna 8 wkn, meid. Je moet maar zo denken dat je dan al 2/3 van die eerste rot 12 wkn erop hebt zitten. Wanneer mag je weer naar je kleine uk kijken?
    @Babbel: hoe gaat het met jullie? Nog nieuws?

Ik ben sinds gisterenavond geveld door griep. Koorts en alles doet zeer. Ik moet zo naar het zkh voor de eerste echo, bloedprikken (en als alles er goed uitziet, krijg ik ook gelijk de eerste spuit). Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina