IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jane: succes met je tweede fm. Ik vind die fm ook altijd vrij onduidelijk om daar nu precies te weten hoeveel en wat nu groeit. Succes!

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje niet te geloven Flippo wat een verschrikkelijk nieuws om te horen. Dit had ik ook totaal niet meer verwacht. Dit moest het gewoon zijn! Alles was en ging zo goed.

Met mijn bbz gingen die zelfde vragen ook door mij heen. Zo oneerlijk en helaas de antwoorden komen niet....

Meid heel veel sterkte toegewenst de aankomende tijd. Een hele dikke knuffel! Er zijn helaas geen andere woorden voor. Ik heb zo met je te doen.

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Flippo: neeeeeeeee ik ben stil, moet naar mijn werk, maar kan even niethaasten met dit nieuws. Wat vreselijk voor je. Die vervelende vragen waar je geen antwoord op gaat vinden. Weet dat jij er niks aan kan doen. Moeder natuur is hard. Heel veel sterkte met het verwerken van dit ondraaglijke verdriet! Een dikke knuffel.

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Flippo, wanneer moet je weer naar het ziekenhuis, vrijdag of maandag. Hoe ben je de dag doorgekomen vandaag?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Flippo: vroeg me ook af hoe het nu met je was? Is het al vanzelf begonnen of.... Weet dat ik aan je denk!

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo: Hoe gaat het meisie?? We denken aan je! Dikke knuf!

Hier waarschijnlijk bekkeninstabiliteit op komst. Morgen fysio en dan horen we meer. Lopen gaat al bijna niet meer. Auw wat kan dat zeer doen zeg!

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hoi meiden, hoe ik de dag door gekomen ben... huilend.
    Echo is komende maandag om 11:00.
    Ik ben voorlopig even ziek thuis.
    Het is nog niet uit zichzelf begonnen en heb nog steeds alle zwangerschapsklachten die ook alleen maar erger lijken te worden zoals de misselijkheid zere borsten en vermoeidheid.
    Ik baal er zo erg van.
    Misschien dat het nog tegen gehouden word door de utrogestan en progynova die ik in ieder geval nog door moet blijven gebruiken tot de echo van maandag.

@Jane: Suc6 met de volgende FM. Tip: ik nam altijd een foto van het beeldscherm wanneer ze alle metingen gedaan hadden, dan krijg je een overzicht zeg maar te zien op de meeste echo apparatuur.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Flippo: heftig, meid. Zeker als de klachten alleen maar meer lijken te worden. Hoe dubbel kan het dan zijn. Logisch dat je huilt. Ik wist toen ook niet dat ik zoveel tranen kon hebben. Maar goed dat je je verdriet uit. Ik zal extra aan je denken de komende dagen! Knuffel!
    @Noekie: bekkeninstabiliteit is niet prettig. Hoop dat je het met therapie nog een beetje onder controle kunt houden de laatste helft van je zwangerschap.

Ik ben om 11.10 uur door m'n man gebeld. Morgen terugplaatsing van 1 embryo. Pfff.... (kan wel janken, maar zit niet alleen, dus houd het maar even binnenboord). Ze waren allebei bevrucht, maar een van de twee was niet goed doorgedeeld. Dus morgen om 2 uur krijg ik die ene teruggeplaatst . De kans op succes is misschien niet erg groot, maar er is in ieder geval nog een kans (ik was bang dat er geeneen bevrucht was en ik alles voor niets had gedaan). En in ieder geval meer kans dan dat we zelf geklust zouden hebben. Dus toch nog een opluchting en niet de hele poging 'verkloot'. Toen ik het nummer van ons thuis zag staan en het amper 10 over 11 was, dacht ik in eerste instantie, oh jee, dat is slecht nieuws, want dat soort gesprekken doen ze natuurlijk als eerst (ja, sorry, heb een levendige fantasie :)). Maar goed, morgen toch nog een emmy on board. En wat is die nu al welkom!

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Flippo wat zwaar om je nog steeds zwanger te voelen. Ik denk aan je, vandaag had zo'n mooie dag moeten zijn.

Sneeuwmees, ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt. Misschien moet jij het van de kwaliteit hebben van je eitjes, ipv de kwantiteit.

Noekie, ik hoop dat het met rust en de juiste oefeningen niet erger wordt!

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Sneeuwmees, ik zie dat je al bericht hebt gehad, dat is snel zeg!

Gelukkig een bevruchting! Ik vind het wel positief dat ze in eerste instantie allebei bevrucht waren. Zegt denk ik toch iets over de kwaliteit van je eicellen. En de emmy die nog over is, is gewoon de beste en dat wordt straks hopelijk een prachtige baby! De duimen draaien verder voor een succesvolle terugplaatsing morgen!

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Lieve Flippo. Ik godver gewoon ff lekker met je mee meis. Wat ontzettend KLOTE zeg. En al je vragen, ja, ik ken ze maar helaas zal een antwoord daarop uitblijven :( Ik kan nu niet meer zeggen dan sterkte, hou je taai en een hele dikke knuffel!!!!!

Sneeuwmeesje, gelukkig 1 bevruchte eicel. Ik kan me goed voorstellen dat je had gehoopt op in ieder geval alle 2 maar super knap van je dat je het toch omzet naar iets positief. Het is in ieder geval weer een kans. Succes morgen! :)

Jane, succes met de punctie. Vrijdag toch?

Babbel, lekker thuis met je zoon. Hoe bevalt het mama zijn? Al gewend inmiddels?

Noekie, een zoon. Had je toch een goed voorgevoel uiteindelijk. Leuk joh. Gefeliciteerd! Hoe gaat het verder met je?

Aisyln, jij gaat al hard. Kan nu echt ieder moment gaan gebeuren he. Leuk, ben ech benieuwd joh!

IkkeB en Tori, hoe gaat het met jullie?

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten! Hier weer veel te lang afwezig geweest maar net wel weer even flink bijgelezen. Ik heb het nog steeds enorm druk dus het kan hierna zomaar weer even duren voor ik weer voorbij schuif maar wie weet lukt het dit x sneller ;) Ik heb de uitslag binnen van het bloedstollingsonderzoek en alles blijkt goed. Ergens volgende week verwachten we de uitslag van het chromosomen onderzoek. Beetje nerveus wel. Hoop dat alles in orde is. Maar vanaf dan gaan we dus weer kijken of we opnieuw verder gaan of dat andere stappen moeten gaan volgen of helemaal moeten stoppen misschien maarrr dat is nu nog niet aan de orde. :) We blijven positief. Nou meiden, rustig aan met jullie ;)

Dikke knuffel!

12. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Jordan, krijg je dat chromosomenonderzoek omdat jullie ICSI doen?

Ik had vandaag controle bij de vk. Mijn bloeddruk was licht verhoogd, dus ze wilde kijken of ik al ontsluiting had en of ze eventueel kon strippen. Mijn baarmoedermond was half verstreken, maar het zat verder nog helemaal dicht. Zaterdag word ik gebeld en komen ze thuis langs om weer even te kijken. Maandag, als ik dan nog niet bevallen ben moet ik om 11.00 in het ziekenhuis zijn, ze gaan dan bepalen of ik al ingeleid moet worden of dat ik nog af kan wachten. De baby beweegt nog voldoende en hartje was nog mooi regelmatig dus dat is geen reden om me zorgen te maken. Vanaf 41 weken mag ik zowiezo ingeleid worden als ik dat zou willen. Ik moet nu goed in de gaten houden of ik geen klachten krijg die in verband staan met hoge bloeddruk, dus sterretjes zien, misselijk etc. Maandag nog maar even goed vragen wat de risico's zijn van afwachten en van inleiden. Spontaan is natuurlijk het beste, wie weet komt het vanzelf goed dit weekend.

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    aislyn, zoooooo spannend!!! de volgende ivf baby komt nu heel snel. hopelijk blijf je je goed voelen en komt de bevalling dit weekend lekker vanzelf op gang. succes meis! :)

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Aislyn wat suuuuper spannend joh. Ben benieuwd wat ze zeggen zaterdag. Ik krijg trouwens chromosomen onderzoek omdat ik sowieso 3x miskraam heb gehad en omdat er van de 9 eitjes 4 bevrucht waren, dat vond de arts een beetje weinig. Nu kijken of daar verder geen speciale reden voor is... :)

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aislyn: het gaat nu vrij snel bij jou dus. Hoop dat de kleine uk zich snel spontaan aankondigt, al lijkt ze zich nog prima te vermaken daarbinnen.
    @Jordan: spannend om op alle uitslagen te wachten. Gelukkig zijn de eerste uitslagen al prima. Maar snap dat je pas gerust bent als je alles binne hebt. Succes met wachten en hopelijk mogen jullie snel weer van start.

Hier vanmiddag een b-kwaliteit embryo teruggeplaatst gekregen. Vlak ervoor nog bij de acupunctuur geweest en nog wat naaldjes geprikt. Het broeden kan nu dus weer beginnen!

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, succes met broeden en ik duim voor je meid! Dit is 'm hoor!!

Aislyn, zal vast niet lang meer duren ; en dan kan je je kleine meid vasthouden, wat zal dat genieten zijn! Succes alvast met de bevalling (mocht het toch opeens zo ver zijn en je hier net niet meer komt kijken).
    Yeah IVF 2012 topic kindje nummer 2 is bijna daar!

Jordan, jij hebt dus bijna alle uitslagen binnen. Als er niets uit het onderzoek komt gaan jullie gewoon door toch? Ik heb hetzelfde laten onderzoeken en bij mij kwam er niets uit en daarna ben ik dus zwanger geworden van de cryo tp! Dus no worries als er niets uit komt.
    Hier is alles goed, inmiddels in het 2e trimester en heb niet veel last van de kwaaltjes. Af en toe wat misselijk (vooral als ik trek heb) en meer moe, maar voor de rest is het prima te doen. Gisteren het hartje gehoord en dat klopte heel duidelijk! Vanochtend bloed geprikt want het zh had de bloeduitslagen helaas niet doorgestuurd aan de vk.

Vanavond gaan we lekker naar het Amsterdam Dance Event, een concert in Paradiso :). En het is al bijna weer weekend, tjee deze week gaat ook al zo snel voorbij.

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, ik ga weer duimen voor je. Wie weet helpt het naast de accupunctuur ook nog een beetje mee ;)

Tori, Ook leuk naar ADE. Ik ga morgenmiddag, netwerken. :) Mijn man is producer en ik heb heel lang het zakelijke stuk voor hem geregeld (met labels, publisher, buma, andere producers, bookings kantoren enz) dus weer even oude contacten gedag zeggen en met nieuwe kennis maken. Als mijn meewerkt (nog steeds ruzie met die whiplash) blijven we en gaven we er de nacht nog even door :) Welk concert ga je naar toe? Leuk, veel plezier. En wat lekker joh, hartje horen. Toch wel weer een mooie bevestiging dat het echt goed zit allemaal :) Geniet er van he, ondanks de misselijkheid af en toe!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, naar Simian Mobile Disco :) lekker dansen!
    Vervelend dat je man nog last heeft van de whiplash. Wel cool dat ie producer is. Produceert hij voornamelijk dance?

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: ik snap niet dat de arts 4 bevruchtingen van 9 eitjes weinig vind. Gemiddeld wordt 50 procent bevrucht. Daast zit je dus ongeveer op. Ik had beide keren van de 7 eitjes slechts 1 bevruchting. Of in ieder geval 1 die een emmy was geworden. (bij mij leek het wel aan mijn eitjes te liggen).

Sneeuwmees: acupunctuur is goed. (deed ik toen ik plotseling zwanger eerst :) ) heel veel succes met broeden. Ik duim mega voor je! Knuffel.

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori; veel plezier vanavond :) lekker genieten van je zwangerschao.a. Super dat je het hartje goed hebt gehoord. Heerlijk!

Deel Deze Pagina