Tori, leuk leuk! Have fun Ja hij produceert house/dance muziek heerlijk, hele dagen muziek hahaha. IkkeB, geen idee waarom zij dat vindt. Ik heb ook geen idee wat gemiddelde aantallen zijn en ik moet zeggen dat ik het wel prima vind als door dit onderzoek bepaale dingen al dan niet worden uitgesloten. Kan verder toch geen kwaad?
Jordan, zo we zijn weer terug ; heerlijk gedanst! Vond het wel een korte set (uurtje), maar het was wel vet! haha, ja dat is wel super zeg. De hele dagen van die lekkere muziek. Maar goed ik heb ook niets te klagen hoor want mijn vriendje zit in de high end apparatuur dus bij ons klinkt het ook wel erg lekker in huis . Fijne nacht allemaal, ik ga lekker op bed ; de kleine heeft rust nodig na zo'n actieve avond(of ben ik het, hihi).
Tori, dan ben je thuis ook goed vertegenwoordigd als het om muziek gaat Jammer dat het zo kort duurde gisteren maar wel leuk dat het de moeite waard was. Ik ga vanmiddag, kijken of dat ook een beetje gezellig is! Fijne dag!
@Tori: dat kan niet anders dan dat je straks een muzikale baby krijgt. Het wordt hem/haar in ieder geval met de paplepel ingegoten. Weer een beetje bijgetankt? @Jordan: grappig dat jij naar hetzelfde gaat als waar Tori geweest is. Zo is de wereld ineens heel klein. Zo kwamen Biana en ik er bij toeval achter, toen ik hier begon te schrijven, dat we allebei in hetzelfde zkh liepen. @Babbel: vraag me al een tijdje af hoe het nu met jullie gaat? Heerlijk op de roze wolk aan het drijven met de kleine man?
Hey meiden, Punctie zelf viel me alles mee, had t veel erger verwacht. Maar die napijn vind ik vervelender als de punctie zelf. Helaas "maar" 8 eicellen, dat viel ons tegen kijkend naar t aantal follikels. Nu maar afwachten.
Jane;8 is echt een mooi aantal. als er 27 door gegroeid waren zouden ze de punctie zelfs niet eens uitvoeren. De kans op overstimulatie is dan te groot. Van het aantal aangeprikte follikels zijn er ook altijd eren paar zonder eicel. De spanning is nu hoeveel er bevrucht worden. Ik duim voor je op lekker veel. Succes en die rustig aan. De eerste dag moet je helemaal plat. Ook niet gaan koken zeiden ze tegen mij. Dan sta je te lang. Dus beentjes omhoog en filmpje kijken of boek lezen. En vooral veel water drinken!
@Jane: ik zou er heel wat voor over hebben om 8 eitjes te hebben. Ik had maar 4 follikels en daar bleken maar 2 eitjes in te zitten. Dan is de oogst wel heel minimaal. Als die 8 eitjes van jou lekker goed delen en bevrucht worden, heb je waarschijnlijk ook nog wat cryo's. Kan me voorstellen dat je er meer had verwacht, maar net zoals Ikke zegt. Niet in alle follikels zit wat (dus je rekent jezelf vaak te rijk). De punctie zelf viel mij ook enorm mee, maar de dagen erna voel je je toch vaak nog niet helemaal top. Dus lekker rustig aan en je zelf laten verwennen. Ik duim voor een mooie bevruchting!
Wat een rust op het forum. Jane; als het goed is hoor jij vandaag of er bevruchtingen zijn. Spannend! Hoe is het met de andere wachtende meiden? Aislyn; hoe is het met je bloeddruk? Of ben je gewoon lekker aan het bevallen haha
Mijn bloeddruk was gisteren weer normaal, de vk kon nog niet strippen. Morgen naar het ziekenhuis voor controle. Jane, 8 eicellen is inderdaad geen slechte score! Ik denk dat je niet moet kijken naar het aantal eicellen dat je in het begin had. Het was vast niet de bedoeling van je artsen dat die allemaal gingen groeien. Ik hoop voor je op veel bevruchtingen! Flippo, jij heel veel sterkte morgen.
@Jane: 8 eicellen is een prachtige score meis Ik zal voor je duimen! @Aislyn: Spannende tijden voor je Ben heel benieuwd hoelang t nog duurt voor je! @All: Srry reageer ff weinig. Zie onwijs tegen morgen op... moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nergens ff meer vrolijk om kan zijn. Op naar morgen, moet toch gebeuren... maar ben zo bang voor wat komen gaat. Pff.. zie hier meer tegen op dan een punctie zonder pijnstilling zoals ik de puncties moet doen. Morgen denk ik dat ik wel een updatje schrijf, hoe het gegaan is e.d.
@Flippo: ik leef zo intens met je mee, meid. En begrijp zo goed dat je opziet tegen de echo van morgen. Hoe anders had deze echo moeten zijn. Weet dat we allemaal enorm met je meeleven en aan je zullen denken. Je staat er niet alleen voor en uit vooral je verdriet, woede of wat dan ook, zo vaak als je er behoefte aan hebt. Een dikke knuffel, meid! @Aislyn: bij jou kan het dus ieder moment gaan gebeuren. Spannend, hoor. Voel je je verder wel goed? Of zijn al tekenen dat de kleine meid voorzichtig op weg is naar de 'uitgang'? @Jordan: ik mag 2 november testen. Dus dat duurt nog eventjes. Gelukkig wel wat afspraken staan de komende 2 wkn in de hoop dat de tijd wat sneller voorbij gaat, zonder er al te veel mee bezig te zijn. @Jane: vroeg me ook af of je al weet hoeveel er bevrucht zijn. Morgen terugplaatsing, toch? Succes! Hier niet veel nieuws eigenlijk. Zorg goed voor mijn embryootje. Mijn acupunctuur heeft een moxa-staafje meegegeven zodat ik mijn buik daar zelf mee kan behandelen. De warmte zou kunnen bijdragen aan een goede innesteling, dus baadt het niet, dan schaadt het niet. Verder wel meer last van de bijwerkingen van de uterogestan. Misselijk, gevoeliger borsten en een lekkere puist op mijn wang. Maar goed, alles voor het goede doel!
Heel veel sterkte morgen Flippo! Ik kan me voorstellen dat je er tegenop zit . Aislyn, wat wordt het nu spannend voor je. Morgen dus zkh. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. IkkeB, en voel je je al wat zekerder? Je bent al bijna 12 weken. Het gaat echt snel. Begin je het al te beseffen? Gaat alles goed? Sneeuwmees, ik vind het superspannend voor je! Ik heb gisteren en vandaag van 2 hele goede vrienden te horen gekregen dat ze zwanger zijn. Eentje alweer van de 2e. Pff, nu mag ik echt wel de volgende zijn! Vrijdag op gesprek en dan hopelijk weer starten.
Flippo: logisch dat je weinig reageerd, kan ook niet anders morgen wordt zo'n natte dag voor jullie.heel veel sterkte. Jet zit de hele week al in mijn gedachte. Kitty: ja jij moet de volgende zijn. Soms heb ik wel vertrouwen en soms niet. Het verhaal van flippo heeft et ingehakt bij mij. Dinsdag hebben we de termijn echo. duimen op goed nieuws.
@Flippo: ik wilde je nog even heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven voor vandaag! Ik denk aan je! @Kitty: hoe oneerlijk kan het zijn, zeker als stellen zelfs al voor een tweede kindje gaan. Maar de volgende poging moet hem gewoon gaan worden voor je, hoor! Duimen gaan in ieder geval weer over uren draaien voor je. @Ikke: jij al weer bijna 11 wkn en al bijna de eerste termijn erop zitten. Snap dat dat soort berichten er enorm inhakken, maar jij gaat morgen gewoon een mooie termijnecho krijgen. @Jane: al wat gehoord van de tp?
ikkeB, ik duim voor je dat alles goed is morgen! En dan ben je zo goed als door de gevarenzone en kan je hopelijk echt gaan genieten (en worden de kwaaltjes wat minder in het tweede trimester). Flippo, mega dikke knuffel voor jou!
@All: Echo was zoals te verwachten niet goed. Vruchtje was 4mm groot nu en er zat een groot stolsel achter de placenta wat er op duid dat het los lijkt te komen. Vandaag stoppen met de progynova en utrogestan en dan wachten tot de miskraam op gang komt. Komende maandag afspraak bij maatschappelijk werk omdat ik het niet meer voor mezelf op een rijtje krijg. 6 november echo om te zien of het al schoon is en dan gaan we kijken hoe verder.
@Jane: Mooi meis! Ga duimen voor een plakker voor je en hopelijk nog wat mooie emmys die ingevroren kunnen worden!