IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Flippo, de bevestiging dus echt vandaag. Ik kan me goed voorstellen dat het je zelf op dit moment niet meer lukt het allemaal op een rijtje te krijgen. Het is super hulpeloos vanaf hier want wat we ook voor je willen doen er zit een km. lange internetverbinding tussen dus een hele dikke, lieve virtuele knuffel vanuit hier en ik hoop dat maatschappelijk werk je kan helpen alles weer een beetje op te helderen!

En, Aislyn, al bij de vk geweest? Gelukkig dat je bloeddruk weer normaal is.

Sneeuwmees, 2 november. Gelukkig dat je afleiding hebt. Niets vervelender dan wachten maar joh, voor je het weet is het 2-11. ;)

Kitty, succes vrijdag. Hoop dat je weer door kunt. Heel leuk al die zwangerschappen maar voor jezelf niet zo want je wordt toch weer flink met je eigen situatie geconfronteerd. Een collega van me kent mijn situatie en die is nu zwanger. Ze zei dat ze er zo mee had gezeten hoe ze het mij moest zeggen. Lief dat ze eraan denkt maar niet nodig. Ben blij voor haar maar het is wel pijnlijk als je collega's dan hoort zeggen 'Meid, ik ben zo blij voor je, het is je zo gegunt'. Dan denk ik inderdaad ook...IK WIL OOOOOK! Ik ken je gevoel maar het gaat vast goed komen bij je! ;)

Ikke, succes morgen bij de termijnecho. Ik ga ook voor je duimen!!

Jane, gefeliciteerd, mooie score. Succes vanmiddag :)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Flippo: stiekem had ik nog een beetje hoop, omdat je je nog zo zwanger voelde. Heb het niet uitgesproken, want wilde je ook geen valse hoop geven. Helaas bleek die hoop toch ongegrond en heb je vandaag de bevestiging gehad. Goed van je dat je een afspraak bij maatschappelijk werk hebt. Kan me inderdaad voorstellen dat je het even niet meer alleen trekt. Heel veel sterkte en een hele, hele, dikke knuffel!
    @Jordan: het is heel dubbel. Aan de ene kant wil je dat het snel richting testdatum gaat, maar aan de andere kant ook weer die angst, omdat je dan ook echt gaat weten of het wel of niet gelukt is (en je mogelijk toch weer een klap te verwerken krijgt).
    @Jane: inderdaad mooi score! Ben benieuwd of je nog mooie cryo's overhoudt. Veel succes met broeden!

Hier verder geen nieuws. Heb deze keer erge last van de utero. Was vanmorgen zo enorm misselijk weer. Niet prettig. Heb zelfs nog niet gegeten. De vorige keer had ik nergens last van, maar deze keer krijg ik blijkbaar alles in een keer (moe, misselijk en gevoelige borsten).

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zo ik ben thuis, met volgens het ziekenhuis een top embryo aan boord.
    Ze waren echt super enthousiast over de kwaliteit.
    Nu maar afwachten.

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jane; dat is goed nieuws, nu rustig aan en duimen dat het een plakbeeb wordt.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Flippo; voor jou nog een dikke knuffel

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jane, wat fijn: een top emmy aan boord! Succes met broeden en ik duim voor een mooi aantal cryo's.

Sneeuwmees, dat je nu zo'n last hebt... wie weet betekend het iets goeds :). Ik duim in elk geval voor je dat het dat is!!!
    Misselijk word je meestal van HCG en niet van progesteron (utro) :) en hij zou nu al ingenesteld kunnen zijn dusss. Oooh, hoop het zó voor je!

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Meiden,

Sorry dat ik even weinig reageer. Mijn bekken laten me toch even echt in de steek nu. En slapen wil al helemaal niet lukken.
    Gelukkig vanaf vandaag tot en met maandag vrij om even bij te tanken.

@Flippo: Meid toch... wat een toestand! Dat je hulp vraagt is alleen maar goed. Hopelijk heb je er ook wat aan. Dit een plekje moeten geven is niet gemakkelijk... Een hele warme en dikke knuffel toegewenst liefie.

@Jane: Super! Lekker broeien nu!

@Sneeuwmees: Hoe gaat het meis? Kun je de spanning nog een beetje aan? Ik duim me rot voor jouw!

@Zonnestraal: Alles nog goed met jou?

@Aislyn: Stil bij jou... Al aan het bevallen??

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: vervelend van je bekkenpijn. Krijg je er therapie voor? Met mij gaat alles goed, al gaat de spanning nu wel voelbaar worden. De vorige keer werd ik op dag 9 na de tp ongesteld en dat is aanstaande zaterdag. Dus ondanks dat het allemaal niets hoeft te zeggen (of weer hoeft te gebeuren), merk ik dat ik ongemerkt toch gespannener begint te worden richting die 9e dag.
    @Aislyn: ik vind het ook verdacht stil. Volgens mij ben jij stiekempjes die kleine meid op de wereld aan het zetten....!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, ik snap wat je bedoelt maar ik had aan het einde van mijn wachtweken (was pas de eerste keer in de wachtweken maar toch, wachten is wachten ;)) dat ik toch ook wel HEEL hard toe was aan duidelijkheid. Ik duim gewoon HEEL hard en wie weet, helpt het mee :)

Jane, mooi. Wat is jouw testdatum? Ga ook HEEL hard voor jou duimen ;)

Ikke B en Tori, hoe gaat het bij jullie?

Noekie!! Hoop dat je jezelf snel weer beter voelt!

Even wat echo-talk: Mijn zusje is zwanger, had ik volgens mij al verteld, van nummer 4... :) En over een weekje krijgt ze een keizersnede. Lekker op die andere 3 ukkies passen in de tussentijd en einde van de dag de 4e kleine knuffelen. Leuk. Ik had gisteren iets vaags, althans, voor mij is het vaag want ik heb het nog nooit eerder gehad. Ik had overdag al als ik naar de wc ging dat ik dacht dat ik een beetje bloed zag maar zo nihil dat ik me er totaal niet in verdiept heb, tot 's avonds en nu wordt het wat minder lekker allemaal dus niet lezen tijdens het eten ;) maar toen had ik ineens wat stukjes super dik oud bloed slijm zeg maar. En daarna weer niets gezien...zo vaag. Ik zit anderhalve week voordat ik ongesteld moet worden dus een paar dagen na mijn eisprong. Heb nog nooit ovulatiebloed gehad maar ik denk dat het daarvoor aan de late kant was... Apartig maar goed... Verder nog steeds in afwachting van de bloedtest m.b.t. chromosomen. Ik zou ze deze week krijgen maar LUMC schiet niet echt op. Ik hoop ze in ieder geval voor eind volgende week te hebben, als we dan gewoon doorkunnen kan ik bellen als ik ongesteld word voor een tp. :)

Fijne avond meiden!

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Ik heb therapie ja maar merk dat ik vandaag veel minder last heb dan als ik aan het werk ben. Rust doet wonderen dus...

Einde van de week nog een gesprek met mijn baas. Misschien toch maar wat minder gaan werken. Dan wel 3 dagen maar 75%... hier hadden we het al wel over gehad maar wou zelf nog niet toegeven dat het nodig zou zijn.

@Jordan: Jeetje de 4de al op komst. Wat een drukte zal dat gaan zijn!
    Dat rare bloedverlies kan natuurlijk van alles zijn.... Maar ik hoop op een innestellingsbloeding! :D Dat zou dan over 1,5 week een fantastisch nieuws geven!

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, ik hoop op innestelbloed bij jou!! Als je dat anders nooit hebt, zou je toch zeggen dat het dit is ...
    Met mij gaat het goed, vandaag alleen wat meer misselijk dan dat ik tot nu toe ben geweest. Mijn buik begint nu echt te groeien en die begint de boel naar boven te drukken denk ik. Verder kijk ik uit naar zaterdag, de geslachtsbepalende echo.

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, lijkt me verstandig om dan iets minder te gaan werken ; scheelt toch weer. Je lichaam geeft aan wat wel en niet kan en daar moet je altijd naar luisteren! Nu maar even bijtanken t/m maandag :).

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ik zou inderdaad maar even wat minder gaan werken. Ik ben zelf altijd veel te koppig om het toe te geven, dus zou ook niet snel aan de bel trekken. Maar wie weet red je het zo in ieder geval tot het einde van de zwangerschap zonder al te veel klachten.
    @Jordan: zou toch fantastisch zijn als jij straks ook, zonder mmm, toch bij ons zwangeren-clubje kan aansluiten. En jemig, het 4e kindje op komst. Inderdaad een drukke boel en dan ook nog eens straks het herstel van een ks. Fijn dat jij een beetje bijspringt.

Ik had vandaag een druk dagje op het werk. Eind van de middag nog een overleg. Ik moest halverwege even nodig plassen, dus ging even uit de vergadering om te plassen.
    Toen had ik bij het afvegen een bruin snotterig sliertje. Ik schrok me rot en stond te trillen op mijn benen. Moest toen nog terug naar het overleg, terwijl ik natuurlijk met mijn kop ergens anders was en me niet meer kon concentreren. Kon wel janken.
    Nu thuis inmiddels en toen ik thuiskwam weer een soort bruin snot (sorry voor het detail) sliertje. Heb dit nog nooit gehad, dus vrees het ergste. Vanmorgen had ik het er nog over dat ik zo gespannen was voor de 9e dag na de tp, omdat ik toen de vorige keer ongesteld werd. Maar nu zit ik op dag 6 notabene!
    Weet even niet wat ik ervan denken moet.
    Net contact gehad met mijn acupunctuur en gevraagd of ik mezelf dan nog wel mocht behandelen met het moxa-staafje. Volgens haar dus wel en ik moest me van haar ook niet van alles in de kop halen, omdat het bij ivf vaker voorkwam dat je afscheiding kon hebben en toch zwanger kon zijn.
    Nou, ik probeer dus maar even de moed erin te houden, al kost het me moeite.

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, ik heb ook bruinige snot gehad in het begin van de zwangerschap dus hoeft zeker niet betekenen dat je ongesteld gaat worden. Houd moed!!

16. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees: wat een stress voor jou. Ik duim voor je dat het geen negatief nieuws is. Zelf zul je het het beste voelen.

Hier gaat het goed. Gister avond de termijn echo gehad. Wow, wow, wow, wat was dat bijzonder! De kleine was al actief en trappelde met de benen. Foto blijft nog even wachten, want het papier was op. Moesten ze bestellen. Krijg ik bij de volgende controle. Wel jammer, maar het was zo gaaf! Voelt wel lastig om dit op het forum te schrijven voor de meiden die nog nog tussen hoop en vrees zitten. Ik denk aan jullie als ik dit schrijf. Knuffel voor jullie.

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori; is het nog niet erg vroeg voor een geslachtsbepalingsecho? Dat kan toch pas vanaf week 17 en zaterdag zit jij daar nog niet op. Of kan het bij jullie eerder?

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ikkeB, geslachtsbepalende echo doen ze volgens mij al vanaf 14 weken, maar dat vond ik ook wel erg vroeg. Ik ben zaterdag bijna 16 weken dus dan moet het goed gaan.
    En ik begin de kleine ook al te voelen dus beweeglijk is ie in elk geval dus hopelijk zaterdag ook: dat ie de beentjes strekt zodat we het kunnen zien.

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    aha vandaar. Ik hoop dat jullie het goed kunnen zien. Gaaf dat je het al gaat voelen. X

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Nog eventjes en dan kan jij het ook voelen, over een maandje :). Dikke X terug

Deel Deze Pagina