@Noekie: oh, zit het zo. Nu snap ik hem. Ja, donkerblond, hè! Ik ga volgende week zeker even naar de apotheek. Nog een vraag, kun je daar al mee beginnen als je nog ongi bent? @Tori: lekker weekend, meid! Hoop dat je met een beetje rust je hoofdpijn kan laten zakken. Zal best! Had je dit weekend nu de echo om te zien wat het gaat worden?
Sneeuwmees, heb net gegeten en dat lijkt wel te helpen ; denk dat ik te weinig heb gegeten vandaag en daardoor hoofdpijn heb gekregen. Ja, morgen dé echo . Zo spannend.
Tori; vandaag de echo. Zo spannend en leuk! Ik ben benieuwd. Als je je afvraagt wat ik op dit belachelijke tijdstip aan het doen ben, ik heb mega buikpijn. Net gespuugd en paracetamol genomen. deze combi lijkt een klein beetje te helpen, maar slapen lukt nog niet. Confereren poging 23. Have fun bij deze leuke echo. X
ikkeB, echt wel een naar tijdstip om daar zo'n last van te hebben. Je lichaam heeft t vast even moeilijk met de verandering van plek enzo door het groeien van de bm. Hopelijk heeft de paracetamol zn werk gedaan en heb je nog wel weer kunnen slapen en word je wakker zonder buikpijn. Wel enorm lief dat je aan me dacht zo midden in de nacht . Ga nu douchen en dan moeten we al zo op pad (wil natuurlijk ruim op tijd zijn, haha). Tot straks!
Tori: uiteindelijk nog in slaap gevallen en geslapen tot nu. Buik valt nu mee. Hij heeft wel honger nu na zo'n actieve nacht. Ik wilde je gister avond al iets sturen, maar dat was ik vergeten. Dan maar midden in de nacht haha. Yes je mag al vroeg. Ik hoor heel graag hoe het is gegaan.
@Tori: veel succes bij de echo (die je waarschijnlijk al achter de rug hebt nu). Je weet nu wel of het een blauwe of roze babykamer kan worden. @Ikke: vervelend van je buikpijn. Ja, alles komt een beetje in de verdrukking. Ik had in het begin van de zwangerschap enorme last (vooral 's nachts) van krampen. Dat kwam door de darmen die aan de kant geduwd werden. Niet echt prettig. Hoop dat de pijn bij jou snel over is. Vandaag maar lekker rustig aan doen. @Flippo: hoe is het met je, meid? Denk aan je.
@Tori: EnEnEnEn???? @Sneeuwmees: Dag 1 van de cyclus kun je er al mee beginnen. Iedereen een hele dikke knuffel toegewenst! Gewoon omdat jullie het verdienen!
@Noekie: dank je wel! Dag 1 gaat niet meer lukken, maar maandag ga ik zeker even langs de apotheek. Nog bedankt voor de tip en ik houd je op de hoogte. Ik kwam ook even spieken of er al nieuws van Tori was. Hoezo nieuwsgierig....
Aangezien ik genoeg testjes in huis heb wilde ik kijken of de ovitrelle al uit mijn lichaam was. Vandaag 10 dagen na zetten. Donderdag een vaag schaduwstreepje. Test van vanochtend niet meer uit te lezen vanwege een beschadigd teststrip. Dus vanmiddag (ja ik weet t, stom stom stom, a-te vroeg, b-niet met ochtendurine) na ongeveer 3 uur plasje op te hebben gehouden, weer een licht streepje Bijna even duidelijk als die van donderdagochtend? Nog steeds ovitrelle of?
Jane: ik hoop voor je op wat anders, maar je bent nog wel erg vroeg. Helaas hebben we op het forum al vaker tegenslagen gehad nadat mensen vroeg testen, maar ook zeker goed nieuws, dus meert als hopen en duimen kun je nu niet. Het is iig alvast een licht streepje.
Zonnestraal: hoe is het met jou? Tori: its a girl, tegen de verwachtingen in van je omgeving. Een echte verrassing
Situatie: Kitty17 ICSI-4, 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje (pauze ivm onderzoeken) Kaatje: IVF-3 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: in afwachting van IVF-2, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 26 oktober: evaluatie ICSI-3 Kitty 27 oktober: geslachtsbepalende Echo Tori3 5 december: intake in DD Kitty Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD zwanger: Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1) Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend van een zoontje (spontaan na 2 x ivf) Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP) IkkeB, 13 mei 2013 (spontaan na 2x IVF) Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, dochter A.veline (spontaan)
Ik kom hier weer heel kort even spieken. Ik ben vandaag voor het eerst weer achter de computer. Zondagnacht zijn de weeën begonnen. Helaas wilde het niet doorzetten, maandagavond zat ik op 5 cm en ik had al die tijd geen slaap gehad. Uiteindelijk besloten met de vk de vliezen te breken (thuis) maar moest naar het ziekenhuis omdat ze in het vruchtwater had gepoept. Het breken van de vliezen deed de weeën wel doorzetten. Onder begeleiding van de vk in het ziekenhuis bevallen, dinsdag 1.34 uur. De placenta wilde er niet uit, dus de arts moest erbij komen. Gelukkig kwam de placenta toen vrij vlot. Toen moest ik nog een paar uur wachten tot ik gehecht kon worden, de vk dacht dat ik misschien naar de ok moest, maar dat bleek niet nodig. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en ik heb nu een prachtige dochter bij me in de draagdoek liggen. Het is wel erg vermoeiend, dus ik zal hier even niet zo vaak zijn.
Gefeliciteerd Aislyn!! Wat een prachtige naam! Hopelijk knap je snel weer op en kun je heerlijk genieten van deze bijzondere tijd en van je gezinnetje! @Tori: Wat leuk! Gefeliciteerd!
Yeah Aislyn, gefeliciteerd!!! En fijn dat alles uiteindelijk goed is gekomen, lekker genieten van je prachtige dochter. Hier dus ook een dochter op komst , zo leuk! Zonnestraal, you're next!!! en een tori-meisje is zeker leuk, hihi. M'n vriend ziet het niet zitten , twee van die drukke meiden in huis, haha. Grapje natuurlijk ; maar als ze net als ik is dan is er nog een die de oren van z'n kop gaat kletsen tzt. Gaat het goed met je zwangerschap, komt voor jou nu ook erg dichtbij die 40 weken! ikkeB, ja wat een verrassing en dan zoveel mensen die een jongen dachten (gewoon 90% die jongen heeft gezegd). hihi
Situatie: Kitty17 ICSI-4, 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje (pauze ivm onderzoeken) Kaatje: IVF-3 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: in afwachting van IVF-2, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 5 december: intake in DD Kitty Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD zwanger: Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1), zoontje Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend van een zoontje (spontaan na 2 x ivf) Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 13 mei 2013 (spontaan na 2x IVF) Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, dochter Aveline (spontaan)
Aislyn, van harte gefeliciteerd!! IkkeB, hier alles ok. Net thuis van een opname in zkh. Had een virus en was uitgedroogd . Met de beeb is alles goed!! Hij mag komen van mij, ik ben wel een beetje klaar met zwanger zijn . Was geen makkelijke zwangerschap. Ben zoooooo blij dat jij nu ook zwanger bent . Ineens gaat het goed op dit forum!! Tori, je vriend krijgt het zwaar hihihi! Maar wat zal hij trots zijn!!
Situatie: Kitty17 ICSI-4, 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje (pauze ivm onderzoeken) Kaatje: IVF-3 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: in afwachting van IVF-2, 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 5 december: intake in DD Kitty Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD zwanger: Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1), zoontje Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC) Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend van een zoontje (spontaan na 2 x ivf) Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF) Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, dochter Aveline (spontaan)[/QUOTE]