IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Kitty, vind dat wel lastig want de conceptie (buiten mijn lichaam)is eigenlijk december geweest en dan zou het een jongen zijn. Maar als ik kijk wanneer het teruggeplaatst is dan zou het volgens die kalender een meisje zijn. Dus tja, dan hou ik dat tweede maar aan, maar stel het was andersom had ik gezegd dat aan te houden. Dus die chinese kalender, nee daar geloof ik niet zo in ; dat is pure mazzel als het klopt, haha.
    Morgen de eerste FM, super! de start is in er inderdaad.

Sneeuwmees, jaaa gewoon zelf weer flink aan de klus hoor ; baadt het niet schaadt het zeker niet. Niet teveel bij nadenken en gewoon lekker intiem met je man! Ik beam even positieve energie naar je toe via ZP :).

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: dank je voor de tip! Ik zet nu alles op alles, om van alles te proberen wat mogelijk positief kan bijdragen. De magnesium kende ik nog niet, bedankt! En jij veel succes bij de eerste fm. En ook al is er nog niet veel te zien, het geeft toch het idee dat je weer bezig bent. Hoop dat jij de volgende mag zijn met een mooie banner! Ik gun het je zo!
    @Tori: bij mij klopte de chinese kalender wel. Een vriendin van mij was sceptisch. Ze wilde graag een meisje, maar de kalender zei een jongetje. En dat klopte ook. Bij mij is het de komende maand afwisselend een jongetje of een meisje als het mocht lukken.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Flippo, heel logisch hoor meis. Heel veel sterkte, ik hoop dat je er allemaal uit komt. Hier denken we allemaal aan je. Hele dikke knuffel!!!!!!!

Sneeuwmees, ik hoop dat de vitaminen en magnesium je helpen! Blijf positief he!!

Kitty, succes morgen met de FM. Ik hoop op een paar HELE mooie.

Hoe gaat het met de andere meiden?
    Hier geen nieuws. Vrijdag verwacht ik mijn ms, dan kan ik komende cyclus een cryo tp doen. Als er vrijdag geen ms komt dan test ik zaterdag maar ik reken nergens op! :)

Liefs!

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Lees nog snel terug wat ik getypt heb en ik 'hoop' wel veel zeg...hahahaha.

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Ik hoop met je mee dat je zaterdag een test kan/mag doen!

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahahaha laten we inderdaad HOOP houden ;)

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: als we geen hoop zouden hebben, dan zouden veel topics hier gesloten kunnen worden....hihi... Ik HOOP nog steeds op een positieve test voor jou op zaterdag! :)

Hier begint de ongi langzaam af te nemen en voel ik me weer ietsjes beter. Ben na het telefoontje van maandag met het zkh ook gestopt met de utrogestan. Je wordt daar zo hangerig en moe van en dat nog eens in combi met de ongi erbij. Voelde me de afgelopen dagen net een slappe dweil. Dus daar ben ik maar mee gestopt. Vrijdag is mijn eigenlijke testdag. Ondanks dat het geen zin heeft (eigenlijk), wil ik het toch doen, zodat ik onder deze poging een dikke streep kan zetten.
    Heb er toch een beetje een nare bijsmaak en een kater van, dat het op het eind allemaal net anders liep dan ik verwacht had. Heb het er met mijn man over gehad om misschien dus toch 1 poging zelf te gaan betalen. De vraag is alleen of dat via het eigen zkh kan of dat we dan bijv. naar het Geertgen of zo zullen gaan. Uiteraard hoop ik (ja, ook ik hoop veel :)) daar nooit over na te hoeven denken. Maar het feit dat we evt. nog een poging zelf willen betalen, geeft me voor nu al wat meer rust dat die laatste poging niet als een juk om mijn nek hangt te hijgen.
    Maar goed, eerst maar weer zelf aan de klus! Ovulatietesten liggen weer klaar voor volgende week.;)

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; hoop doet leven. Fijn dat de ongi wat afneemt. Nu hopen dat je je snel beter voelt.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: dank je! Zie dat jij vandaag de magische 12 wkn grens hebt bereikt! Gefeliciteerd, meid! Hoe voel je je?

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @IkkeB: Jippie de 12 weken bereikt!! Super meid!

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Yeah ikkeB, 12 weken :)

Sneeuwmees, ik ga voor een spontane zwangerschap bij jou!! Ik HOOP dat!

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ja meiden de magische 12 weken gehaald. Vandaag op facebook het goede nieuws wereldkundig gemaakt. Zo bijzonder! Op de vraag hoe het gaat kan ik niet anders als goed aangeven, ondanks alle kwaaltjes. Thanx meiden voor jullie berichtjes.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, meiden. Net even getest, omdat het mijn officiële testdag was. Zoals verwacht spierwit. Dit hoofdstuk kan dus vanaf nu echt gesloten worden.
    Wel dubbel dat ik net mijn negatieve test weggegooid had en dat mijn acupunctuur opbelde om een afspraak te maken voor het prikken voor de volgende eisprong.
    Maar goed, ongi is weer weg, vitamine D3 worden geslikt. Dus wie weet... Mijn gyn zegt altijd dat de kans op een zwangerschap altijd nog groter is dan het winnen van een loterij.:cool:

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    IkkeB, fijn zeg dat je de magische grens bereikt hebt en dat je het nu aan iedereen mag vertellen.

Sneeuwmees, en ga je nog dit jaar met je gyn overleggen hoe nu verder?

Jordan, het wordt nu spannend! Ga je morgen testen?

Aislyn, hoe is het nu met je? En met de rest?

Hier gaat het goed hoor. Gisteren 1e FM. 5 eitjes recht en 2 links. Zo rond de 10 mm. Stelt nog niets voor dus. Maar toch moet ik morgen voor de 2e meting. Echt gek, het is heel lang geleden dat ik in het weekend naar het ziekenhuis moet. Dat was nog tijdens de IUI. Wel fijn, in het weekend is de arts zelf aanwezig. Hopelijk zijn mn eitjes mooi gegroeid. Vandaag acupunctuur gehad, idd, vitamientjes erin en het kan echt niet meer mis gaan deze ronde!

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Situatie:
    Kitty17 ICSI-4, 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje (pauze ivm onderzoeken)
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje
    Flippo123 ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam)

Afspraken ziekenhuis:
    3 november: 2e FM Kitty
    5 december: intake in DD Kitty

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:

NOD

zwanger:
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1), zoontje
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
    Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend van een zoontje (spontaan na 2 x ivf)
    Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje
    IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF)

Bevallen:
    Babbel81, 26 september 2012, zoon Tobias (ICSI 1)
    Aislyn, 23 oktober 2012, dochter Aveline (spontaan)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: klinkt goed, meid! En lekker relaxed toch in het weekend naar het zkh. Hoop dat de eitjes mooi gegroeid zijn. Dit moet hem gaan worden, hoor!
    Ik heb 12 december een afspraak met mijn fertiliteitsarts. Ik wilde nl. weer mijn 'oude' spuitschema en de verpleegkundige wilde dat niet zelf beslissen, dus vandaar dat ze even een afspraak ingepland heeft. Wil dan ook eens overleggen over uterogestan, wat blijkbaar niets voor mij doet (wel de bijwerkingen, maar geen langere lf). En dan wil ik ook gaan overleggen wat de mogelijkheden zijn om evt. een poging zelf te betalen. Of dat we daarvoor bijv. naar het Geertgen moeten. Maar eerst een eigen poging in november en december.;)

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Situatie:
    Kitty17 ICSI-4, 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje (pauze ivm onderzoeken)
    Jordan: ICSI-1, 1e kindje
    Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje
    Flippo123 ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam)

Afspraken ziekenhuis:
    3 november: 2e FM Kitty
    5 december: intake in DD Kitty
    12 december: evaluatiegesprek ivm mislukte ivf-2

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:

NOD
    Mees, 22 november

zwanger:
    Zonnestraal77, 14 november uitgerekend (ICSI-D1), zoontje
    Spijkervrouwtje, 25 november uitgerekend (IVF-2 MNC)
    Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend van een zoontje (spontaan na 2 x ivf)
    Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje
    IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF)

Bevallen:
    Babbel81, 26 september 2012, zoon Tobias (ICSI 1)
    Aislyn, 23 oktober 2012, dochter Aveline (spontaan)

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; volgens mij kan een eigen betaalde poging in elk ziekenhuis, ook in die van jou, alleen gaat de rekening dan naar jou ipv je verzekering. ( zeker weten doe ik dat niet, maar daar ging ik altijd van uit)

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Allereerst.... Ik ben vandaag weer tante geworden van een meisje :) Zusje heeft vanmiddag keizersnede gehad. Zo'n klein poppetje. Het is haar vierde en haar 2de dochter. :)

Kitty, lief dat je er aan denkt. Vandaag niets, het enige dat bloedde was een spontane bloedneus. Geen idee waar die vandaan kwam hahaha. Maar morgen ook duimen voor jou op veel en mooie grote eitjes. Succes morgen!!! :)

Sneeuwmees, ik hoop dat november gaat lukken voor jullie!

IkkeB, gefeliciteerd met de mijlpaal van 12 weken!

Allemaal fijn weekend!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Had 'm al zien aankomen maar negatieve test, nu wachten op ms en weer op naar een nwe poging. :)

Deel Deze Pagina