Ferial, ik weet ook niet precies waarom je zolang Decapeptyl moet spuiten. Wat ik wel weet, is dat ze proberen rond dag 14 de punctie uit te voeren, net als bij IUI. Of dit nu een lang of kort schema is? En Menopur doet hetzelfde als Gonal-F, maar bevat alleen ook LH. Daar reageer ik wat beter dan Gonal-F, vandaar.
Spijkermevr., nou zeg je eitje neemt er wel de tijd voor hoor dat wordt wat als die mooi bevrucht wordt,dan ga je waarschijnlijk wel van over tijd lopen haha Veel succes dan weer een zondag!, lijkt me wel raar om voor een FM op zaterdag naar het zh te moeten... Ferial, ik begin hem nu wel weer te knijpen..ben toch soort bang dat er geen emmy's zijn...maar dan denk ik maar weer, nou kom op 9 kansen, zwemmers waren goed, zal er toch vast wel een goed bevrucht en gedeeld zijn. Oftewel ben mezelf lekker gek aan het maken. Ikke, ja het is best heftig hoor dit hele traject, dus niet raar om er als een berg tegenop te zien, en wat bij mij altijd helpt als die rotte tranen zo hoog zitten, Juist een jankfilm gaan kijken, dan lekker er alles uitgooien en er dan weer tegenaan. Maar ja ,weet niet of dat bij jou ook werkt natuurlijk. Sterkte ermee, dikke knuf.
Kitty, fijn het circus is bij jou begonnen, aftellen naar vlg wk Spijkermevr. bedankt voor het lijstje aanvullen, hoop dat het morgen ook echt klopt en we ook een Tp hebben Zonnestraal, geniet maar lekker van dit heerlijke nieuws en nog gefeliciteerd met de mooi cryo-score Hoop dat je aankomende week niet teveel aan het broekloeren bent,want dat heb je afgelopen week vast wel gedaan Hoe gaat het met manlief? kan hij het al geloven?
Babbel, ik denk dat je Tori bedoeld . Ging het maar over mij..... Ik duim voor top-emmy's Babbel!! En dat jezelf gek maken...same here....
Zonnestraalsorry, sorry ,sorry, dat bedoel ik dus, ga ik ook nog dit soort dingen doen We stonden vandaag bij de supermarkt bij de kassa en terwijl we de spullen al aan het inpakken waren, kwam ik erachter dan ik geen pinpas bij me had dus alle booschappen moesten we weer achter laten, we waren nl in de stad( voor ons 20 min.) boodschappen aan het doen. Hoezo er niet helemaal bij zijn met je hoofd
Lieve schat!! Echt niet erg!! Waar zou jij nu met je hoofie zijn?!?!?!? Snap ik helemaal!! So, dont worry!!
Babbel, nu al in de war haha. Misschien een goed teken voor je Zonnestraal, dat het bij jou ook in 1x goed gaat! Maar ik denk wel dat het goed gaat met broekkijken, heb een goede afleiding: ga lekker skiën in Oostenrijk ; morgenvroeg vertrekken we! Ik heb dat inderdaad deze week veel gedaan. Ferial/Kitty: Decapeptyl voor je laatste menstruatie spuiten is om je eierstokken volledige rust te geven, het heeft namelijk dezelfde werking als de pil maar dan meer. Sanseveria, hoi!!! wat leuk te horen dat je me hebt gevolgd! Hopelijk kan de eerstvolgende IUI eindelijk voor jou ook eens goed nieuws geven! Knuffel voor je. Ongeduldje, ook leuk dat jij het hebt gevolgd hier. En wat fijn te horen dat jij je ook niet echt zwanger voelt. Enige wat ik nu ff heb is pijn in m'n rug ... maar goed, dat kan ook ergens anders van komen (stofzuigen heb ik vanavond gedaan en daarvoor de hele tijd zitten en wachten op dat telefoontje pff). Hopelijk krijg ik net als jij zo'n mooie ronde buik!! Ik ga ervoor. Zit je ook nog op een topic voor zwangeren? Fijn weekend en week allemaal!!!
he meiden, toch even een vraagje. De decapeptyl prik je totaal 28 dagen. Wij dachten eerst dat de arts zei dat je na de doorbraakbloeding (dag 14) gaat prikken met GONAL F. De assistent aan de telefoon vertelde mij laatst dat dit pas 14 dagen na de doorbraakbloeding is. Dit geloofde ik toen, maar begin nu toch te twijfelen. Door een berichtje van 1 van jullie. Prik je de GONAL F tegelijk met de decapeptyl of pas daarna? Dat scheelt namelijk 2 weken in het totale traject. Ik hoop dat iemand me dit kan vertellen. (voel me wel een beetje stom, want meestal ben ik goed op de hoogte er was dit keer ook geen boekje waar het in stond).
Deca blijf je prikken omdat je eigen hormomen niets mogen doen, dat legt de deca stil. Dus je spuit zeker tegelijk deca en Gonal. Maar ik heb 2 weken alleen deca gespoten en nu dus samen met de Gonal, maar Kitty gaat al eerder deca samen met een stimulerend hormoon spuiten. Zij heeft Menopur. (zelfde als Gonal hoor ik net) Liefs Ferial
Babbel, succes morgen! Morgen is het JOUW dag! Hoe laat mag je bellen? (of wordt je gebeld?) Liefs Ferial
ferial: Thanx, had het ook zo begrepen en las het net ook op internet. Dus dat scheelt dus 2 weken. Ik heb eerst ook twee weken decapeptyl, maar die assistent had me wijs gemaakt dat ik daarna nog 2 weken door moest voor ik mocht starten met gonal f. dus toch eind februari al punctie in plaats van in maart. Eindelijk goed nieuws.
Babbel, ik denk ook aan je meissie! Heb het gevoel dat we hier veel roze gaan krijgen! Suucces en geniet van deze dag! Liefs Ferial
Dames,even snel want ik zit op me werk. Mag 1 emmy ophalen en er worden er 6 ingevroren ben zo blij!!!!!
Hallo meiden, Ik spiek al wel eens af en toe mee met jullie. Ook wij zijn nu bezig met eerste IVF. Ben nu sinds maandag deca aan het spuiten. 1/2 mag de puregon erbij. Onze situatie is wel wat anders dan de meesten van jullie, we hebben namelijk al een prachtig (spontaan!) wondertje. Die is toen gekomen vlak voor dat we met icsi zouden starten. Ik had de koelkast al vol liggen . Maar goed, de wens voor een brusje is evengoed heel groot. Zaadjes van manlief zijn nu wel wa verbeterd, dus we kunnen IVF ipv ICSI. IUI zou voor ons weinig meer kans geven dan zelf proberen volgens IVF arts. Ik moet wel zeggen dat ik er meer moeite mee heb dan ik vooraf dacht de hormonen inspuiten. Het voelt zo onnatuurlijk. Maar goed, de wens is groot.... In ieder geval wens ik iedereen heel veel succes!! Tori, gefeliciteerd!!! Het is nog even wat spannend, maar dit is toch al heel goed nieuws! Cybje, wat ontzettend balen......... Babbel succes vandaag!