@Ikke: wordt in ieder geval een hele bijzondere oudejaarsdag voor jullie. Precies op het einde van het jaar halverwege je zwangerschap en weten of het roze of blauw gaat worden. Spannend! Mijn man is vrachtwagenchauffeur en hij werkt afwisselend dag of nachtdiensten (ook weekenden en feestdagen). Nu dus toevallig 3 nachtdiensten deze week (en dat was even spannend hoe dat zou vallen met mijn eisprong). Maar het lijkt goedgekomen te zijn!
Noekie, ook erg blij te horen dat jij ziet dat hij duidelijker is geworden... hihihi ben ik toch niet de enige Tori, Altijd gaat hier de tijd erg snel naar mijn idee, behalve nu dan, maar goed misschien moet het zo zijn he? Jeetje meid, wat ben jij sportief aangelegd zeg ik denk niet dat ik het je na doe hoor. Al zou de fysio dan wel weer blij worden, want dan kom ik weer wat vaker denk ik Sneeuwmees, waarschijnlijk is dat dan morgen (zondag) want dan ga ik weer testen natuurlijk Dusse, weet niet of je tijd over hebt? Hahaha je bent altijd welkom voor n bakkie hoor Alle anderen hier trouwens ook hoor wil niemand vergeten Hier vanavond weinig drinken, goed plassen, en dan bijtijds naar bed om te slapen; des te eerder is het weer morgen, en kan ik weer testen. Hoezo verslaafd???
@Bianca: Ik ben benieuwd voor morgen! Succes! Ik ga voor je duimen! In Ede woon je toch? Dat is voor mij ook nog wel te doen! @IkkeB: Nog 80 dagen te gaan ja! Daar had ik nog niet zo op gelet! Mijn gevoel zegt nu dat je een meisje gaat krijgen... Wat denk je zelf? @Sneeuwmees: Super dat het toch goed uitkwam met het werk van je man. En dat je zoontje jullie nog even wat tijd gunde! Die schat! En ben ook benieuwd naar jullie kerstkaart! Leuk idee zo met de sneeuw erbij! @Tori: Fietsen zit er voor mij niet in. Ten eerste mag het niet van de fysio en kan er ook niet meer op zitten van de pijn. Vandaar dat ik nu ook op zwangerschapszwemmen ben gegaan... Dit gaat tot nu toe erg goed.
Situatie: Kitty17 ICSI-4, 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-3 3e kindje (pauze ivm onderzoeken) Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje Flippo123 ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 5 december: Kitty: intake in DD 6 december: Flippo: gesprek hoofdbehandelaar ivm stoppen 12 december: Sneeuwmees: evaluatiegesprek ivm mislukte ivf-2 Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD zwanger: Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend van een zoontje (spontaan na 2 x ivf) Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF) Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
Ik zag dat spijkervrouwtje bevallen is van een dochter dus heb haar even een plekje naar beneden verplaatst. En ik ben nu de volgende!!
Noekie: apart dat jij niet mag fietsen. mijn vriendinnetje mocht dat juist wel. Zo zie je maar weer, elke situatie is anders. Jij bent nu idd de eerste. Kom op meiden, ik wil graag van de laatste plek af. Het wordt weer tijd voor goed nieuws. Mijn man denkt dat we een meisje krijgen, mijn nichtje ook. Mijn beste vriendinnetje denkt een jongen en ik.... Ik weet het echt niet. Denk elke dag iets anders. De naald methode zei een meisje. (en ooit nog een jongen, zou toch gaaf zijn) we zullen zien. Eerst nog lekker werken, dan verjaardag, daarna kerst en past dagen vrij voor de spannendste oud jaars dag ooit. Be: en wat zei de test?
Goede morgen meiden! Jullie zijn al lekker vroeg op! Ik was om 08.45 helemaal klaar wakker. Snel naar beneden, de hondjes naar buiten gedaan, de stroom er weer op gezet want die was er vanacht weer eens afgeknald... En daarna... Heb ik mn testje gedaan! Kunnen jullie de streepjes nu duidelijker zien???
Dank je wel Noekie! Oooh vind t zo spannend! Hahaha en nu??? genieten? afwachten? Ik weet wel dat ik ipv me woensdag aan te melden in het zh voor ICSI-3 mag afmelden voor ICSI-3...
Wow wat bijzonder zeg... na ruim 3,5 jaar "oefenen", twee ICSI pogingen, dan toch nog spontaan, op de valreep voor ICSI poging 3.... Ik ben er toch wel een beetje onderste boven van... Zou het dan toch door de rust komen? Er niet te veel mee bezig zijn geweest etc?
Be gefeliciteerd, ( toen je schijnzwanger was gaven de digitale testen negatief aan toch??) wat super meis. Je doet mee aan de trend om net voor de laatste isci zwanger te rakenm net als noekie en ik. En ashley, maar die deed het voor poging 1. Super!!! Gefeliciteerd. Morgen nog testen in het ziekenhuis?
IkkeB, De digitale testen gaven toen idd negatief aan, ook waren de "streepjes testen" toen niet zo duidelijk als dat ze nu zijn hoor. Gister en eergister ook deze digitale test gedaan met eerste ochtend urine, en gaven toen nog niet zwanger aan. Vanmorgen dus wel, dus ik mag aannemen dat het goed zit, en dat mijn hcg zich netjes verdubbeld. Ik wou woensdag naar t zh bellen om bloed te prikken, maar ik denk dat ik dat morgen ochtend vroeg doe, hopelijk kan ik dan nog even gauw prikken, en weet ik de waardes nog voor ik morgen avond naar NewCastle vertrek... Wat betreft de laatste trend, ja het lijkt er wel op he?
Ik kon het trouwens niet laten om een banner te maken... mss te vroeg maar goed... kon het echt niet laten... (sorry)
Situatie: Kitty17 ICSI-4, 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje Flippo123 ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 5 december: Kitty: intake in DD 12 december: Sneeuwmees: evaluatiegesprek ivm mislukte ivf-2 17 januari: Flippo123 gesprek ziekenhuis ivm missed abortion en lange pauze. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 10 december Flippo123 zwanger: Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend van een zoontje (spontaan na 2 x ivf) Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF) BiancaElisabeth: ... (spontaan na 2x IVF) Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
ff lijstje aangepast. Ons gesprek van 6 december is niet door gegaan en verschoven naar 17 januari. Verder, tja weinig te melden... nod is morgen maar goed een kans om zwanger te worden spontaan met mijn baarmoeder afwijking en met 0,3miljoen zaadjes... mwah ik geloof er niet zo in
Be, jaaaa die test is wel heeeel duidelijk 'ZWANGER' haha. Super!! En een banner is leuk dus waarom niet . En die blijft nu zeker nog 8 maanden staan bij jou hoor! Heb je ikkeB mooi van de onderkant afgestoten op t zwangerlijstje. Wie volgt?! Vanaf nu de rest ook hoor! Wel grappig, nu twee spontaan voor n nieuwe poging , het kán dus wel! Geniet lekker van je zondag meid! Noekie, zwangerschapszwemmen is ook heerlijk. Ik wil ook nog vaker zwemmen, heb t nu 1x gedaan 2 wk geleden. Had vanochtend geen last toen ik op stond, wel andere dingen want mn meisje was om 6uur flink wakker en daarna om 9 uur en dat voel ik nu toch wel heel goed. Nu douchen, brunchen en dan naar de film!
Even het lijstje aangepast, volgens de berekening hier op zp zou ik 19 augustus 2013 uitgerekend zijn. Spannend, mijn dochtertje is van 30 augustus.
Flippo, dank je wel. Wat balen dat jullie afspraak niet si doorgegaan en is verzet. Maar nooit de hoop opgeven he? Wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. Tori, We gaan van het goede uit he? En idd ook net voor een volgende poging spontaan. Bijzonder he? Hier zeker genieten van de zondag. Lekker een beetje hier en daar op t internet rondstruinen hihihi kan het toch niet laten denk ik. Maaaaaar, nog niets kopen Wanneer begonnen jullie eigenlijk met het kopen van baby spulletjes?