* breekt in * BE, GEFELICITEERD!!!! Ook al spontaan zwanger!!! Echt ongelooflijk dit forum!! Maar helemaal super!! * breekt uit *
Haaai Zonnestraal, Dank je wel meid! Jij ook nog gefeliciteerd he? Beetje laat zie ik wel, maar mag tot 6 weken he? Hoe is het met jullie?
@BE: Bij 14 weken had ik een nieuwe babykamer gekocht en heb nu alles al klaar sinds een weekje of 4. Misschien iets te vroeg maar weet natuurlijk niet hoe het gaat met de bekken. Als ik straks niets meer kan heb ik het in ieder geval klaar. Geef veel rust nu. En een super mooie banner hoor!
Noekie, dank je wel voor je snelle reactie. Na ICSI 1 (toen ik zwanger bleek te zijn) heb ik gelijk bijna alles al gekocht. Al die tijd heeft het bij ons op de kamer gestaan, het is net 4 weken geleden op zolder gezet. Kinderwagen babykamer etc moeten we nog kopen hoor, maar vrijwel alle kleinere dingen hebben we al in huis Maar ik wil niet weer mee hoeven te maken alles gekocht te hebben en dat ik het dan weer met pijn en moeite op zolder moet gaan zetten. (al heb ik er nu misschien stom gezegd wel een goed gevoel over) Jij bent wel lekker op tijd klaar zeg! Heerlijk, en idd ook met je bekken, straks kun je het allemaal mss niet meer.
BE, ja mag hoor tot 6 weken . Ja gaat goed hier, we hebben een prachtmannetje en ben enorm dankbaar!! Ben zielsgelukkig!!
Wauw Zonnestraal, krijg er gewoon kippenvel van meid! Geniet er lekker van. Hij is trouwens ook geboren op een mooie datum/dag. 10-11-12
@Bianca: wow! Gefeliciteerd! Heerlijk om al die banners voorbij te zien komen. En het lijkt me heerlijk om volgende week naar het zkh jezelf AF te mogen melden met deze reden. Ik ben heeel blij voor je!
Dank je wel Sneeuwmees. Ondanks dat het er met letters op staat is het nog wel stiekem een klein beetje onwerkelijk hoor. Ik denk dat het besef pas echt begint te komen als ik een echo krijg. Hopelijk kan ik daar ook snel voor terecht
Situatie: Kitty17 ICSI-5, 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje Flippo123 ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 14 december: Kitty uitslag bloedtest 12 december: Sneeuwmees: evaluatiegesprek ivm mislukte ivf-2 17 januari: Flippo123 gesprek ziekenhuis ivm missed abortion en lange pauze. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 10 december Flippo123 zwanger: Noekie, 26 februari 2013 uitgerekend van een zoontje (spontaan na 2 x ivf) Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF) BiancaElisabeth: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
BE, wat bijzonder zeg! Dat je nog zolang hebt kunnen slapen! Gefeliciteerd . IkkeB, je doet de echo bewust pas later? Ik bedoel, je zou nu ook al een geslachtsbepaling kunnen doen. Wel spannend hoor, wie heeft er gelijk? Bij veel misselijkheid zou je idd een meisje verwachten. Gaat het verder goed met je? Sneeuwmees, deze week dus gesprek. Ik ben benieuwd! Het mag nu wel eens tijd worden dat we BE en de rest van de meiden gaan volgen! Jordan, al een tijdje niets van je gehoord. Hoe is het? Wachten duurt lang. Vrijdag hopelijk meer nieuws over het vervolg in DD. Nu is de toekomst zo onzeker en daar word ik gek van.
Kitty, Zo lang slapen was niet zo moeilijk hoor, ben tegenwoordig helemaal gesloopt. Ik ga nu steeds bijtijds naar bed voor mijn doen, rond 22.00/22.30 uur wat normaal maar zo 02.00 uur was... En 's morgens sta ik fris om 07.00 uur weer op. Maar 's middags ben ik echt helemaal op hoor, en 's avonds na t eten val ik al bekant in slaap op de bank. Dus ja lang slapen is voor mij momenteel geen probleem. Hoop alleen wel dat het moe zijn wat minder wordt want ik vind het zelf heel vervelend eerlijk gezegd... Ik heb altijd veel zin om wat te doen, maar dan gewoon echt niet... Hopelijk krijg jij vrijdag meer nieuws meid, en weet je weer een beetje meer over het hoe en wat, nu verder... Ik kan best begrijpen dat je er gek van wordt als de toekomst nu zo onzeker is voor jullie. Ik duim voor goed nieuws voor je meid, en dat jullie meer duidelijkheid krijgen. Heel veel liefs en een hele dikke knuffel!
Iedereen vanavond vroeg naar bed? Ik ga zo meteen ook mijn nestje maar weer eens opzoeken. Morgen een lange dag! Alvast allemaal weltrusten en tot morgen!
BE, je wilde weten wie er wel es taarten decoreert. Ik niet, maar mijn vriendin doet dit wel, check haar blog maar es taartvanmarjolein Wij waren vanavond op kraamvisite, lief hoor zo'n klein mini mensje. Ik kreeg nog meer zin in dat de tijd snel mag gaan en ik onze kleine meid ook kan vasthouden/verzorgen. Kitty, ja dat wachten is killing... Hopelijk gaat de week snel bor je en hoor je vrijdag meer. Welterusten voor degene die nog niet op bed is!
@Kitty: Meis ik ga voor je duimen dat je goede uitslagen hebt... 14 december bloeduitslag... is dat een HCG of zijn het andere hormonen? @BE: Toen ik vorige maand nog zwanger was had ik idd ook erg last van vermoeidheid... ze zeggen dat dat na de 12 weken beter gaat worden... ik duim voor je meis! @all: Ik slaap niet vannacht heb nachtdienst haha.. om 8:00 ben ik thuis en dan ga ik pas richting bedje. Vind het trouwens wel een vervelend idee... nu de kerst weer zo dichtbij komt en de jaarwisseling.. om dan weer een jaar zwangerloos af te moeten sluiten terwijl we wel zwanger waren
Even snel vanaf mijn mobiel... Tori, ik zal straks eens via mijn pc kijken. Ik vroeg dit omdat ik zelf een webshop heb, en daar alles verkoop voor het maken en decoreren van taarten, cupcakes, cakepops, koekjes etc. vandaar Ja als je dan zo'n klein mini mensje ziet en vasthoud dan duurt het idd nog lang he? maar vaak voor je het weet is het zover.
Flippo, dan heb ik nog 8 weken te gaan! Ho eens... Oooow dat wordt nog wat dan! Pfff nachtdienst.... meid hoe houd je het vol. Ik zie dat t bijna 08.00 uur is, dus voor jou; weltrusten meid, slaap lekker! Even ego, ik kom straks nog even terug maar dan via de pc. Dan kom ik mijn testje van net even "spammen" Nu eerst zo de kids naar school brengen.
@Bianca: ben benieuwd naar je testje! Ging je nu een paar dagen kerstshoppen? Wel lekker om met de wetenschap dat je zwanger bent op pad te gaan. Maakt dit reisje wel extra bijzonder (en kun je lekker shoppen voor de baby). @Flippo: hoe oneerlijk inderdaad. Nog maar zo kort geleden helemaal op een roze wolk en vol vertrouwen naar 2013 vooruit kijkend. Maar blijf positief, meid, al lijkt de wereld nu zo donker en zo oneerlijk. Dikke knuffel! Hier weer op het werk beland. Helaas voor het tweede weekend op rij mezelf niet lekker gevoeld. Net of je griep gaat krijgen wat niet doorzet. Heel vervelend. En steeds rond maandag gaat het wel weer. Balen dat je in je weekend leuke dingen wilt gaan doen en bijtanken van de week, maar ik tot nu toe steeds maar voor pampes lig. Thuis is het een enorme bende, maar had de puf er niet voor om het op te ruimen dit weekend. Baal er van dat ik dan donderdag pas weer thuis ben en dan pas weer tijd heb om de was verder weg te werken en het huis weer een beetje op orde te krijgen. Mijn man houdt het bij in de dagen dat ik werk, maar hij doet het toch altijd iets anders dan ik het zelf zou doen.
Sneeuwmees; Ja vandaag vertrek in naar Newcastle, de boot vertrekt om 17.30 uur. Inderdaad lekker kerstshoppen... ben benieuwd. En ja heeeel misschien koop ik wel iets kleins wat betreft de bayspullen... ik weet eerlijk gezegd niet of het wel verstandig is, maar goed iets kleins moet kunnen he? Wat vervelend, dat je niet lekker bent. En ach als t een keer thuis een bende is geeft het toch niet? Kan gebeuren zou ik dan denken hoor, al is dat voor je zelf mss wel heel vervelend, omdat je er telkens weer tegen aan hikt... Beterschap meis, hopelijk gaat t snel beter en voel je je weer goed.
Dan nog maar een keer een testje spammen... Hihihi je wil niet weten hoe bang ik vanmorgen was; ik was bang dat er op zou staan: niet zwanger, en dat het allemaal een droom was. Ik hoop alleen dat niemand er moeite mee heeft dat ik ze plaats... dat zou ik erg vervelend vinden. Maar ik neem aan dat jullie het dan wel zeggen he? Liefs en een dikke knuffel!