IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    #4501 ikkeB, 15 dec 2012
    Laatst bewerkt: 15 dec 2012
    Be; ik vind de laatst gemaakte foto niet zo leuk, maar heb hem toch maar geplaatst. Let niet op mij lelijke ( nacht ) ondergoed en ik had me al uitgekleed. Voor de foto even snel hemdje aan gedaan zonder bh eronder en tja, ik heb geen kleine borsten.. ( nu ik zwanger ben cup g, normaal e) . De foto's die tori plaatst zijn veel mooier.

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke, wij hebben overal de prijzen vergeleken, en als we een bepaald bedrag daar uitgaven konden ze ons nog meer korting aanbieden :)
    Dus ja dat is ook niet echt verkeerd.

Wij hebben ook bij die Joolz staan kijken, vond het wel een hele mooie wagen, maar qua "berg" ruimte ook vrij weinig.

Als ik naar babypark ga ik altijd naar Kesteren ;)

Maar jij hebt dus een creatieve taartbakkende man? Toe maar!
    Ik ben zelf zo creatief ;) Vind het echt super leuk om te doen.
    Ik maak met regelmaat taarten voor verjaardagen, bruiloften en gewoon zomaar, gewoon omdat het super lekker is ;)
    En mijn uit de hand gelopen hobby, is nu mijn werk geworden.
    Ik heb een eigen webshop, verkoop er alles op het gebied van taarten maken decoreren etc. Ook heb ik alles voor cupcakes, koekjes en cakepops :)

Als je nieuwsgierig bent geworden, kun je eens een kijkje nemen op:
    Nieuw! | Taartenshop Ede

3. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik denk een meisje ;)
    Maar kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik je buik niet van de voorkant kan zien ;)
    Dus ik ben benieuwd :)

Heb je niet ongelofelijk last van je rug? Sorry hoor misschien een stomme vraag ;) Maar omdat je zulke grote borsten hebt ;)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ik ga ook voor een meisje! Heb je al bij de chinese kalender gekeken hier op de site (bij de calculator). Bij mij klopte hij toen ook.
    @Bianca: leuk je site even bekeken te hebben. Je zal het wel druk hebben nu met de feestdagen, of niet?

Grappig om te horen welke kinderwagen jullie hebben. Wij hebben toen ook heel wat merken en soorten uitgeprobeerd. En iedere keer dachten we. Ja, dit gaat hem worden.
    Uiteindelijk gingen we naar Babypark (eigenlijk met het idee om degene te gaan kopen die we op het oog hadden) en toen vond ik er weer een (een uitloopmodel) en die vond ik zo lekker rijden, dat we die toen gekocht hebben.

5. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees,

Leuk dat je even een kijkje hebt genomen op mijn site :)
    Nu met de feestdagen in zicht is het inderdaad wel lekker druk.
    Mensen willen allemaal kerstkoekjes maken, of een mooie kersttaart, maar ook voor diverse desserts koopt men de spullen bij mij.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: leuk dat het zo lekker druk is. En ook lekker om het zo vanuit huis te doen. Er wordt tegenwoordig meer zelf gebakken (heb ik de indruk), dus jouw webshop komt helemaal op het juiste moment. Leuk om zo werk van je hobby te maken.

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be: nee hoor rug valt mee. Alleen met lang winkelen. Ik heb je site ook even bekeken, leuk! Vandaag was het nationale cupcake dag.

Chineze horoscoop zei geloof ik ook meisje.

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees. Wij gingen ook eigenlijk voor een ander, maar deze liep vele maken fijner. Ook model dat er uit gaat hihi. Mijn man is lang en joolz en mutsy zijn handig voor lange mensen. Hoge bak en genoeg afstand tussen voeten en wagen. De bak onderin is niet groot,.maar er is een extra maand te bestellen, dus dat maakt niks uit. Er is keus genoeg iig met wagens. der kortingen bij prenatal klopt als je veel geld uit geeft, maar wij zouden dan nog steeds mee kwijt zijn dan bij andere winkels. Alleen als je meer grote dingen koopt dan kom je aan genoeg korting om het rendabel te maken. Ik koop er wel vaak cadeautjes of ga ff neuzen.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: wij gingen eerst ook voor een mutsy. Uiteindelijk zijn we voor een Icoo (vrij zeldzaam merk blijkbaar) gegaan. De reden is dat die wel een lekker grote bak had, maar niet een al te groot onderstel (wat handig is in gangpaden in de winkels). De onze was ook een uitloopmodel. Hij was iets van 450 euro (en nieuw zou hij rond de 800 euro kosten). Dus dat was een leuke meevaller. Het is toch allemaal al duur genoeg. Bij onze babypark heb je ook een aparte hal wat budgetpark heet. Daar gaan alle uitloopmodellen heen. Ook bijv. babybadjes die ieder jaar blijkbaar een andere mode-kleur hebben. Ook die hebben wij de daar gekocht. Geeft altijd wel een kick om zulke koopjes op de kop te tikken.;)

10. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Wij waren goedkoper uit dan bij de babydump.
    En alles bij elkaar ook nog eens € 300,- korting op de uiteindelijke prijs :D
    Hmmm daar kan ik nog wel iets anders leuks voor kopen :D
    Er moet ook nog een babykamer komen, maar die bestellen we pas als we de 12 weken hebben gehaald ;)

Voor de kinderwagen is het misschien wel vroeg... maar ja we konden het echt niet laten :)

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hihihi ik heb daar toen bij dat budgetpark de driedelige wagen van onze zoon ook gekocht. Hij bestond uit frame, buggy zit, reiswieg, dekentje, maxicosi citi met zonnekap voetenzak etc.
    Echt over compleet voor € 345,- na ongeveer 1 jaar verkochten we hem voor € 375,- hihihi we hadden toen een duo wagen nodig omdat de tweede eraan kwam, vandaar dat we hem toen verkochten.

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Is dat bij kesteren dat er ook een budget park bij zit? Kan best de moeite zijn ereens een kijkje,te nemen. 300 euro scheeltidd veel geld. Bij ons scheelde het ook vanwege 10% en uitloopmodel, maar hoeveel precies weet ik niet.
    Sneruwmees: koopjes geven mij ook altijd een kick. :)

Hoe gaat het met de andere meiden?

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Heb de chineze kalender nog eens bekeken, volgens die van zp wordt het een jongen, maar volgens die van menstruatiekalender.net wordt het een meisje. Zelfs de chineze kalender weet het dus niet bij mij hihi

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: ja, als deze sites elkaar al tegenspreken, dan blijft er toch niets anders opzitten dan inderdaad een echo te doen...hihi... :D Toen ik zwanger was heb ik, heel gek, de hele zwangerschap zo'n sterk voorgevoel gehad dat het een jongetje was. We hebben nooit een echo gedaan, maar ik had er wel raar van opgekeken als het bij de bevalling toch een meisje bleek te zijn (wat overigens meer dan welkom was geweest). Ik vond het ook erg grappig als mensen dan gingen raden wat het was. Ik bleek het bijv. erg in de rondte te dragen. De eerste kilo's gingen direct op mijn heupen zitten ipv naar voren. Voor veel mensen was dat een teken dat ik een meisje zou krijgen. Maar het gekke was, dat mijn moeder en zus allebei bij hun 'jongenszwangerschappen' tonnetje rond waren en juist bij de meisjes naar voren droegen. Ik ging er op basis daarvan maar vanuit dat het wel genetisch bepaald moest zijn dat ik dan ook een jongetje zou krijgen. Nou, ik ben dus ook benieuwd, al blijf ik bij jou vooralsnog een meisje zeggen.:p
    Dat budgetpark zat op hetzelfde terrein inderdaad bij het babypark. Ik ben er al even niet meer geweest, maar volgens mij zit het er nog.
    @Bianca: dat is helemaal een giller dat je zo'n wagen nog met winst verkoopt. Ja, gelijk heb je, want het is gewoon de dure wagen (die je toen alleen afgeprijsd gekocht hebt). Ik zie dat je wel lange dagen maakt als pril zwangere. Toen ik zwanger was ging na GTST het licht al wel uit...hihii..

15. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke, dat budgetpark zit er nog steeds in kesteren alleen is hij verhuist naar de overkant. Ze hebben er een grote hal bij gebouwd. Ben zelf ook wel erg benieuwd naar hoe het er is geworden. De laatste keer toen ik er was was in februari dit jaar toen ik zwanger was van ICSI-1. Toen waren ze er nog aan t bouwen en doen.

Sneeuwmees, Hahahah niet naar de tijden kijken ;)
    Maar t klopt wel hoor. ik had weer een nieuwe voorraad binnen gekregen die voor maandag in de stellingen moest liggen geprijst en wel. dus ja...
    Mijn zoontje was trouwens super lief om mij gister avond voordat hij ging slapen nog te helpen! Dat scheelde ook al weer tijd. Toen ik alles in de schappen had liggen moest ik het ook nog op mn pc verwerken dus ja...
    Dat is wel een nadeel van een bedrijf aan huis hoor t is zo dichtbij dat je er altijd wel mee bezig bent.

16. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be: als je er geweest bent wil je dan laten weten hoe het was. Misschien nog de moeite om eens langs te rijden.

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke, ik wilde er deze week heen gaan :) en wss wordt dat morgen... Gewoon om ff lekker rond te neuzen ;)
    Heb je nog iets bijzonders nodig waar ik specifiek voor kan kijken?
    Bepaald merk/naam van een babykamer, een kinderwagen noem het maar op... ik kijk wel hoor :) en ik kan er evt foto's van maken met mn mobiel, dan heb je ook gelijk de prijs ;)

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be: wat lief! Je hoeft nergens speciaal naar te kijken, gewoon laten weten of het leuk is :). We hebben al eren kamer en wagen. En verder nog geen speciale dingen nodig. hebben ze daar alleen grote dingen of ook kleine als bad, dekentjes luiertassen enz.?

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke:

Ze verkopen er echt alles, ook meubels, tienerslaapkamers, bankstellen, eetkamertafels, stoelen etc.
    Ook complete badsets en alles wat daar bij hoort, speelgoedjes, spuugdoekjes, dekentjes lakentjes, tassen alles wat je maar kan bedenken verkopen ze er wel. Het zijn vaak spullen van het jaar ervoor. Dus de uitlopende modellen zoals ze dat zo mooi noemen.
    Wat voor mij nooit geen probleem is geweest.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: mijn man dacht gehoord te hebben dat het budgetpark er niet meer zou zijn. Die goedkope artikelen zouden nu gewoon bij het babypark verkocht worden. Dus ben benieuwd of dat zo is, als je gaat kijken.
    @Ikke: bij dat budgetpark hadden ze ook babyfoons en babybadjes. Het is gewoon een grote hal, dus niets lekker rondslenteren, zoals je in een babyzaak doet. Wij hebben daar ook een nieuw babybadje gekocht, maar omdat dat de kleur was van het jaar ervoor konden we die voor de helft van de prijs kopen. Dus toen hadden we een vrij duur badje (met zeeppompjes e.d.) voor de prijs zoals een 'gewoon' badje gekost zou hebben. Maar ik schreef net hierboven dat mijn man gehoord had dat dat budgetpark er niet meer zo zou zijn. Wel de artikelen, maar dat die nu in het babypark zelf verkocht zouden worden. Dus ben benieuwd als Bianca erheen gaat of dat ook zo is.

Deel Deze Pagina