IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke; Wauw! Wat is je buik enorm gegroeid in 6 dagen tijd!
    Super! Echt gaaf zeg!

Nu ik je buik weer gezien heb, denk ik toch nog steeds een meisje.
    Heel stiekem heb ik een paar keer gekeken omdat ik toch n beetje twijfelde ;)

Bij de foto van 18 weken 2 dagen draag je je buik laag, maar naar voren.

Bij de foto van 19 weken en 1 dag, vanaf de zijkant denk ik ook nog steeds een meisje, maar toen ik je foto van de voorkant bekeek begon ik iets te twijfelen.
    Het lijkt alsof je hoger bent gaan dragen ;)
    Waardoor ik toch nog denk dat het een meisje is komt omdat je naar mijn idee ook vanuit je zij draagt.

Ik heb echt heel vaak gelijk gehad met wat mensen zouden krijgen, hihihi , maar k ga nu toch stiekem een beetje twijfelen :D zal het door de hormonen komen? ;)

2. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    @ All: Let niet op de tijd hoor ;)

Hier vanavond met man lief even op pad geweest voor de laatste kerskado's.
    We waren rond 20.00 uur thuis, ben op de bank gaan liggen, en werd net wakker :)
    Schandalig he? Oh oh oh, en man lief zat nog lekker achter de pc te gamen :$
    Hebben ze me gewoon laten liggen :(
    Sta ik net op van de bank, om even naar de wc te gaan roepen mn man en zwager allebei: Hey! Sleeping Beauty! :D
    Nou thnks he? ;)

Ik baal er eerlijk gezegd wel van hoor, ben gedurig zo enorm moe!
    Niet alleen 's avonds hoor, dat begint begin van de middag al :cool:

Ik moet er gewoon eventjes door heen bijten ;)
    Nu zo maar gauw mijn bedje opzoeken, morgen de eerste echo!
    En ik vind het super spannend! Gelukkig heb ik morgen een vrij drukke dag, dan gaat de tijd ook wat sneller :D

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@BE: Mooie MvM test meis :D Zo zag de mijne er ook uit!! Heel veel plezier met de echo morgen!!

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BE, haha ; dus in slaap gevallen op de bank en ze hebben je niet wakker gemaakt zodat je op bed kon gaan? Dat je niet wakker werd van hun ge-game (of hadden ze het geluid zacht)?
    Moeheid hoort er helaas bij en daar is weinig aan te doen denk ik.
    Ik geef er nog niet echt aan toe en ga nog gewoon door van 7 uur 's ochtends tot half 12 's avonds, maar weet niet hoe lang ik dat nog vol houd.
    Veel plezier bij de echo straks, spannend hoor die eerste echo :)! maar dat gaat helemaal goed komen :).

Maaaaar vandaag het laatste dagje naar het werk / vroeg op staan!
    Dus vanaf morgen kom ik gewoon anderhalve week voldoende aan m'n slaapuren :D. Lekker zeg, vandaag wel zin om te werken ... hihi

Fijne dag allemaal!

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be: ik ben een lastig geval, iedereen twijfelt. Alleen de paar die jongen zeggen zijn overtuigd haha. We zullen zien. Veel plezier bij de echo. Hoe laat mag je?

Tori: bedankt voor je felicitatie!

Date: dan kan 26 januari volgens mij iedereen en dat scheelt weer een week voor noekie. Noekie wat vind jij. Meiden die niet in de Mail zijn mee genomen, maar wel graag mee willen daten, jullie zijn ook welkom! Hoe meer zieken hoe mee vreugde.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Heeft er iemand hier ook geld gehad van het wtcg (wettelijke tegemoetkoming chronisch zieke r en gehandicapten) ik kreeg over 2011 308 euro, maar buiten fertiliteitspoli nergens geweest. Toen ik een tijdje terug de brief kreeg konden ze me niet vertellen waarom ik het kreeg. Gevraagd of het met iui enz te maken kon hebben. Daar hadden ze al meer mensen over gesproken.. Best vreemd, maar leuke financiële meevaller..ik jojo dat jullie het.ook hebben gehad. (al voelt het wel als geld waar je geen recht op hebt. Ach denk ik dan maar, heb ik de kosten voor extra hulp als acupunctuur weer terug gekregen.

7. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Dank je wel meis!
    Hoe is het verder met jou?

Liefs!

8. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ja erg he?
    Nee ik wordt niet wakker van het geluid van hun ge-game, ze hebben alle drie een koptelefoon met microfoon op hun koppie.

Ik wil het liefst me zelf ook nog niet overgeven aan de vermoeidheid,
    Maar soms kan ik gewoon echt niet meer.
    Dat is voor mij echt iets om aan te wennen, en om daarmee leren om te gaan.

Lekker vandaag je laatste dagje werken! Heerlijk.
    Lekker genieten van je vakantie straks meis!
    Werkse voor vandaag!

Liefs

9. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Als eerste wil ik je alsnog feliciteren met je verjaardag meid, hopelijk heb je een leuke/fijne dag gehad en ben je goed verwend :D
    Sorry dat ik het vergeten was, je had het al wel een paar keer verteld :) slecht van mij...

Hihihi een lastig geval?
    K ben erg benieuwd naar jouw echo morgen!
    Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden hoor :D

Ik mag vanmiddg om 14.30 uur, ben benieuwd of ik dit keer wel op tijd wordt geholpen en niet weer een uur hoef te wachten :$ Dat gebeurd namelijk makkelijk daar...
    Ik denk dat Sneeuwmees daar wel over mee kan praten, of ze moet een streepje voor hebben daar ;)

Vandaag gelukkig een vrij druk dagje, dus hopelijk gaat de tijd vlot.
    Ben stiekem al wel een beetje zenuwachtig ;)

Hoe laat mocht jij morgen ook al weer?

Ps, hebben jullie dat ook dat je bepaalde dingen heel snel vergeet? Het valt mij op dat ik snel kleine dingen vergeet :(
    Loop ik naar de keuken om bijv drinken te pakken, weet ik niet meer wat ik daar ging doen... hmmm erg vreemd, kan dat erbij horen? Of ben ik gewoon maf?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: inderdaad spannend zo'n eerste echo. Ben je zenuwachtig?
    En het loopt inderdaad altijd uit in ons zkh. Ik heb daarom ook standaard van die spelletjes op mijn telefoon om de tijd een beetje door te komen. :cool:
    @Ikke: helemaal je verjaardag vergeten. Sorry! Alsnog van harte meid, hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. En je buik is inderdaad in die korte tijd toch weer behoorlijk toegenomen. En ook ik houd het nog even op een meisje.
    @Tori: jouw buik gaat ook als een speer, zeg! Het ligt inderdaad erg aan de kleding die je op dat moment draagt. Ik heb mijn hele zwangerschap een soort van taille gehad (volgens mij staan er nog foto's in mijn album). En ik had zelfs een hele rare buik, want mijn zoontje lag in een stuit en heel hoog in mijn buik. Had daarom een 'lege' onderbuik. Ja, je komt allerlei varianten tegen.

Hier enorm verkouden geworden. Ik zou straks naar de acupunctuur gaan voor het geval ik zwanger mocht zijn, maar aangezien er toch een ongi aan het beginnen is, hoeft het daar niet meer voor. Maar we hebben wel afgesproken dat ze me toch even behandeld om in ieder geval wat fitter de kerst in te kunnen.
    Gisteren ook druk geweest met zorgverzekeringen. Omdat mijn arts niet mee wilde werken aan een 4e poging, kon daarmee het overstappen ook niet naar PNO. Ik heb toen toch maar een andere zorgverzekering gekozen die wat ruimer alternatieve zorg (o.a. acupuntuur) vergoedde dan mijn eigen verzekering. Dus mijn man had net alles overgesloten, toen ik dus die afspraak in DD had gemaakt en toch weer begon te twijfelen. Gisteren heeft mijn man naar PNO gebeld wat ze precies met die medische indicatie bedoelen en of dat ook geldig is voor buitenlandse klinieken. Dat bleek zo te zijn. En in principe is het zo als een arts het nut van een behandeling inziet, dat dat voldoende is. Overigens is dat altijd zo, want als een arts het niet ziet zitten, behandelen je ze volgens mij niet. Dus ja, net overgestapt van menzis naar univé, toen toch weer twijfel om over te stappen naar PNO. In principe zijn we bereid een poging zelf te betalen, maar ja, als je het vergoed kan krijgen is dat toch mooi meegenomen. En mochten ze het om een of andere reden afwijzen, dan waren wij toch al van plan een poging zelf te betalen. Dus ook geen man overboord.
    Mijn man heeft gisteren de polis van univé bekeken en je bleek 2 weken bedenktijd te hebben na het oversluiten. Dat liep dus gisteren af. Dus mijn man univé weer opgezegd en zou me nu dus aanmelden bij PNO. Ben benieuwd hoe het allemaal loopt met die neiuwe verzekering. Ben nooit zo'n held om van alles over te sluiten. Ik ben meestal het type dat als iets goed loopt je het maar vooral zo moet laten.

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees;

Ik ben inderdaad echt wel een beetje zenuwachtig hoor.
    Zo apart! Ben zo benieuwd naar wat er te zien is.
    Al weet ik uit ervaring dat er ook zo maar niets te zien kan zijn.
    Maar uiteraard hoop ik wel iets te zien. hihihi t makt niet uit wat als de gyn maar zegt dat het een zwangerschap is en zegt dat het goed zit :D Dan ben ik al dolblij.

Ik heb ook vanalles op mn foon staan, dus kom die tijd wel door :D (hoop ik)

Mijn man en ik gisteren helemaal blij, we hadden toch besloten om het mijn schoonmams te gaan vertellen, zijn we eenmaal bij schoonmams; is ze er niet :(

Hopelijk is ze er eind van de middag nog wel voor we op vakantie gaan, we brengen dan de honden naar haar (ze heeft een kennel) en hopen het haar dan alsnog te kunnen vertellen/te laten zien.
    We hebben voor haar een koffertje gemaakt: een E.H.B.O koffertje: Eerste Hulp Bij Oppassen :D
    Ben benieuwd hoe ze reageert.

Jee wat balen zeg dat je zo verkouden bent geworden.
    Hopelijk helpt de accupunctuur, en kun je fit de feestdagen vieren.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: goed dat je je verwachtingen wat bijstelt wat er vanmiddag te zien zal zijn. Inderdaad als ze maar zien dat het begin goed zit, dan ben je (in deze fase van je zwangerschap) al helemaal gerustgesteld. Met hopelijk natuurlijk toch al iets meer te zien. Jammer dat je schoonmoeder er niet was. Hopelijk een herkansing als je de honden gaat brengen.;)

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    hoihoi,

IkkeB alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad!
    En wat een mooie buik al! Dat groeit goed hoor!

@BE: Hopelijk straks een mooie echo voor jullie! Zo spannend! Ik kan mij goed voorstellen dat je de zenuwen hebt. Dat had ik ook hoor!
    Ik verwacht vanmiddag een mooie foto op deze site te zien staan!

Leuk idee trouwens zo'n koffertje!

@Sneeuwmees: He jakkie... Verkouden zijn is helemaal niet leuk! Je voelt je meteen zo lamlendig! Beterschap! Duimen dat je voor de kerst weer een beetje bent opgeknapt.

@All: De date wordt dan in het weekend van 26/27 jan. Dat is voor mij weer een weekje winst!

Wat is jullie voorkeur? De zaterdag of de zondag? En hoelaat?

Liefs Noekie

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, ik zal vanmiddag de foto's plaatsen als ik terug ben :D

Wat betreft de date, ik kan beide dagen, en qua tijd kan ik vanaf 10.00 uur. Dus plan maar wat in ;)

In het E.H.B.O koffertje zit trouwens het volgende:

Klein flesje van avent
    3 spuugdoekjes
    1 romper
    1 fopspeen met Oma is the best
    1 knuffeltje
    2 zakjes chocolade, in de vorm en kleur van een jongetje en een meisje.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ik kan beide dagen (en heb geen directe voorkeur). Qua tijd pas ik me aan, aan de anderen van ons clubje die iets verder moeten reizen.

16. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Thanx meiden voor de felicitaties!! Ik heb gewoon gewerkt, dus feestje komt zondag nog. De boodschappen daarvoor en voor kerst al in huis. Heerlijk.

Ik kan beide dagen, maakt mij niet uit. Ik wil wel graag overdag, anders ligt be op de bank te slapen als we komen hihi. Ochtend of middag maakt mij niet uit. Ede is niet zo ver voor mij.

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Nou nou, je hebt er wel veel vertrouwen in ikke ;)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: en..en...hoe was je echo??? (gelukkig zijn we helemaal niet nieuwsgierig, hè?:))

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hai meiden,

Hier net thuis van de eerste echo.
    Er was een mooi vruchtzakje te zien, maar voor de rest nog niets.
    Gelukkig had ik me er echt op ingesteld dat er niets te zien zou zijn, dus dit was wel goed nieuws voor mij.

Volgens de gyn was het alleen wel te klein voor 5 weken en 4 dagen, maar dat kon maar zo veranderen.
    Hij gaf wel aan dat ik er rekening mee moest houden dat het natuurlijk nog wel alle kanten op kon gaan, maar dat was natuurlijk bij iedereen zo die pril zwanger is/was.

Wat ik wel heel lief van hem vond was dat hij zei, dat het toch wel heel positief was dat we nu al wel iets zagen, omdat dat voorheen nooit zo was, en toen was het ook echt mis.

Ik moest in principe 7 januari terug komen, maar hij heeft me ingepland voor 2 januari om 09.30 uur.
    Ja zegt hij, hopelijk beginnen we dan de dag samen goed :D
    Hij gaf aan dat er dan wel een hartslag zou moeten zijn, als we mijn berekening aanhouden.

Ben erg benieuwd.

Ik moet zeggen dat ik wel opgelucht ben dat hij al wel iets heeft kunnen zien. En ja natuurlijk blijft het nog even spannend, maar ik heb er een goed gevoel over.

Ik zal zo even kijken of ik de foto erop kan zetten.

Liefs!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: fijn dat het er goed uitzag! En je bent natuurlijk nog vrij vroeg. Dus inderdaad het is al heel wat dat er in ieder geval al wat te zien was. We gaan gewoon voor een mooi gevuld vruchtzakje met kloppend hartje! Je had het over een hij, dus dat betekent dat je Carolien niet had bij de echo?
    Had tussen de middag nog geprobeerd te bellen voor een labformulier maar er werd niet opgenomen. Misschien dat ik het zo nog een keer probeer.

Deel Deze Pagina