IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, ik had dokter Scheenjes, vriendelijke wat oudere man.
    Ik heb bij hem al eens vaker een echo gehad.

Nee helaas niet bij Carolien, hoop haar nog wel eens tegen te komen met een echo ;)

Vandaag zat Ann er, en ik kreeg van haar ook nog een roze briefje mee, mocht het toch nog fout gaan, kan ik met spoed bellen naar de verlosafdeling.
    Dit omdat de vorige keren zo'n drama was om geholpen te worden met mijn miskramen.
    Ja zegt ze we gaan er niet vanuit dat het verkeerd gaat, maar gezien je geschiedenis is het wel fijn om te weten waar je terecht kan.
    Wel lief van der.

Vanaf 1 januari hebben ze bij de fa ook andere tijden he? wat betreft de tijd dat je kan bellen. Weet niet of je dat al gezien had?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: dr. Scheenjes heeft heel toepasselijk mijn zoontje op de wereld gezet, maar ook de laatste restjes van mijn mk eruit zitten peuteren. Hoe tegenstrijdig kan het zijn, hè? Ik mag hem wel! Hij heeft wel humor!
    Ik heb het net nog een keer geprobeerd te bellen, maar er werd weer niet opgenomen. Misschien dat ik het maandag nog eens probeer. Ik neem aan dat de fertipoli wel gewoon open is voor vragen. Fijn dat het vanaf januari wat ruimer is met de tijden ipv dat half uur spreekuur tussen de middag.

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Bianca; het begin is zichtbaar, dat pakken ze je niet meer af. Nu genieten en op naar 2 januari. Ik was blij met de pijl, anders had ik niet dat stukje als vruchtzakje gezien. :)

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    BE, dat is wel vroeg idd de echo, maar wel fijn dat er iets te zien is. En wat een mazzel dat je over 2 weken weer mag. Goed vooruitzicht :)

IkkeB, heel veel succes morgen!

Sneeuwmees, je moet min 6 tot 8 weken voor je met de poging start beginnen met DHEA. Als je eenmaal met de poging bent gestart, ook dan moet je doorgaan met DHEA. En geen idee hoe lang het duurt om op AMH / DHEA te testen. Ik geloof dat dit een test is die niet vaak gedaan wordt, dus het kan zo zijn dat het een paar weken duurt. En dus toch naar PNOzorg? Ik weet ook bijna zeker dat ik ga overstappen. Het is zeker de moeite waard!

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BE, het is misschien nu nog heel klein wat je te zien hebt gekregen, maar je hebt iets gezien. Zo ver ben je nog niet eerder geweest dus TOP!!! Laat de komende twee weken maar lekker snel gaan en dan zul je een mooi hartje zien kloppen. Lekker rustig aan blijven doen zodat het vruchtje hard kan groeien.

Zo, ik heb kerstvakantie :). HEERLIJK!

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    BE: Nog inderdaad klein maar er zit wel wat! :D

Ik zat jouw echo met die van mij te vergelijken maar zag dat ik hem pas bij 7 weken heb gehad. En toen zag je ook nog vrij weinig maar kon je al wel het hartje horen kloppen. Dus nog even geduld hebben.

Ik heb 2 jan een groei echo dus we tellen samen af!

@All: Zie mail! Ik heb een datum geprikt met de tijd. Laat even horen of dit goed is!

@Tori: Heerlijk dat je lekker kerstvakantie heb! Even lekker uitrusten!

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, ik zet het in mijn agenda dus dan zien we elkaar 27 januari :).
    Yep, lekker vakantie.

Net weer een bordspel met m'n vriendje gespeeld... helaas weer net verloren ; hopelijk win ik volgende keer.
    Heb trouwens ook weer 2 foto's geplaatst in mijn babykleertjes enzo album.

Fijn weekend allemaal.

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Tori: de volgende keer versla je hem ruimschoots. Welk spel spelen jullie?

Yeah de date datum staat. Goed geregeld dames, met name noekie (wel de kleine binnen houden tot die datum hoor) en be Thanx voor het open stellen van je huis. Zullen we tegen die tijd even afspraken maken over hoe we het verder doen. Misschien leuk als er kleiner high tea doen waarbij iedereen iets mee neemt?

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    chips, ik benineens mega zenuwachtig voor vanmiddag. Ik hoop zo dat ons wondertje het goed doet.

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ikkeB, haha ja dat hoop ik elke keer, maar ik verlies telkens ; al zat ik gisteravond wel heel dicht bij 'm (maar 2 punten verschil). Agricola spelen we nu. Voor kerst heb ik Pandemie gekocht, dat is een spel die je samen speelt dus kan ik niet (alleen) verliezen, haha.

@date, ja op zich wel leuk om een soort van high tea te doen ... goed idee ikkeB!

oooh niet zenuwachtig zijn, rustig inademen en uitademen. Komt helemaal goed ; je hebt toch geen rare steken gehad en ook geen bloed dus dat zit nog gewoon goed hoor.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: veel succes voor vanmiddag! Ik ben heeeel benieuwd! En leuk idee om wat mee te nemen. Ik vind het prima!
    @Tori: ga weer even in je blog neuzen...
    @Noekie: bedankt voor het doorpakken van de datumprikken. Leuk dat we elkaar een keer gaan zien. Overigens wel veel HCG bij elkaar, dus zal lekker dicht tegen jullie aankruipen in de hoop dat er wat HCG overspringt.

Hier vakantie, eindelijk! Zo lang naar uitgekeken. Helaas ook niet fit. Verkouden, wat gammel en ook nog eens mega-ongesteld geworden. Ik houd me de komende dagen maar rustig aan, zodat ik in ieder geval met kerst (hopelijk) weer wat fitter ben en toch nog wat aan mijn vakantie heb. Heb natuurlijk weer enorm veel plannen om zolders en kasten op te gaan ruimen, dus daar moet ik wel fit voor zijn.

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    We hebben 219 euro opgehaald voor serious request. Daar kunnen ze vast een mooie echo voor maken. Over een klein uurtje is het zover. Kriebels in mijn buik. Spannend!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    oooh spannend ikkeB!!! :) als het goed is heb je de beeb nu al gezien en heb je mooie foto's!
    mooi bedrag, hoe lang was de echo?

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    High Tea is echt een super leuk idee!!

IkkeB ik zal proberen die kleine binnen te houden hoor! Ik wil die high tea dan echt niet missen! Jammie!!! :D

Hoe was de echo???

@All: Ik heb de mail adressen van iedereen en zal het even op de mail zetten over de high tea dan. Kan iedereen reageren wat ze meenemen of willen gaan maken.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: was ook al een paar keer aan het spieken geweest vanmiddag. Ben erg nieuwsgierig.
    @Noekie: dank je voor de mail! Het moet wel een gezellige date worden zo!

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik ook BE, erg nieuwsgierig naar de echo foto's / ervaring!

17. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Nog geen nieuws van Ikke zie ik???
    Ze houd t spannend! ;)

@ All; zin in de date :D eens kijken wat ik zal maken :D
    Noekie, die kleine moet echt blijven zitten hoor. Je moet er gewoon bij zijn!

Hier lekker op vakantie bij de Eemhof.
    Heerlijk ruime woning. Vanmiddag lekker met de kids wezen zwemmen en zometeen eens even kijken wat er hier verder te doen is.

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Wat super leuk dat iedereen zo nieuwsgierig is. Sorry van het lange wachten!! Het was super gaaf. Het was 20 minuten kijken, ze let veel zien. Van oorlelletje tot..... Tussen de beentjes.
    Het wordt een.....

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    :) haha jaaaa je hebt ons wel in spanning gehouden! We waren constant ingelogd om te kijken ...

Toch wel vanalles gedaan, het kamertje is nu helemaal wit en ziet er goed uit dus hoeft niet nog een keer :), ondanks dat ik steeds op ZP was.
    Straks al het afplakspul er af halen (voordat we op bed gaan).
    Nu hopen dat we de commode al snel kunnen krijgen en we daarmee aan de slag kunnen. Lekker hoor dat we er zo mee bezig zijn!

Gaan jullie nog iets leuks doen?
    Wij lekker relaxed op de bank en als we nog zin hebben het nieuwe bordspel, maar misschien bewaren we dat ook voor morgen.
    Fijne avond!!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: lees ik het goed? Had ik dus toch gelijk...hihi..:p En fijn dat je zo uitgebreid naar de kleine uk hebt kunnen kijken. Leuk voor je!
    @Tori: jullie druk aan de klus geweest? Leuk is dat als je het kamertje steeds meer af ziet worden. Straks inderdaad de meubeltjes, en dan natuurlijk de kleertjes in de meubels. En dan uiteindelijk lekker gaan wegdromen bij het lege bedje wat snel gevuld gaat worden.

Hier druk geweest met boodschappen, strijken en noem maar op. Ben nog steeds verkouden en niet helemaal fit, maar ben de dag redelijk goed doorgekomen. M'n man is aan het werk, m'n zoontje op bed en ik zit inmiddels met mijn laptopje (en ZP) op de bank.;)

Deel Deze Pagina