IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Het gaat inderdaad ook snel bij jou ja. Al weer dik over de helft!

Vandaag ook al een eerste wasje gedaan van rompertjes en spuugdoekjes, washandjes en hydrofiele luiers e.d.
    Het komt zo wel steeds dichterbij allemaal.

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, wat een mooi wiegje meid!
    Wel speciaal om daar straks jullie kindje in te zien liggen en te weten dat je man er ook in gelegen heeft.

De rest van je baby kamer qua meubels is ook mooi zeg!
    Volgens mij hebben wij bij bijna of dezelfde gekeken. ;)

Ja ja nu gaat t snel he? Als je alles klaar hebt en de kleertjes hebt gewassen is t nog maar wachten op 1 ding.... jullie kleintje...

Zijn jullie al lekker aan het aftellen?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: wat een schattig wiegje. Mijn zoontje heeft ook in het bedje gelegen, waar ik ook in gelegen heb. Toen ik mijn ouders vertelde dat ik dat bedje graag eens wilde zien, waren ze gelijk razend enthousiast. Toen mijn man en ik het leuk vonden het bedje ook daadwerkelijk te gaan gebruiken, zijn mijn ouders gelijk aan de slag gegaan en zijn het hele bedje gaan opknappen. Voor de liefhebbers heb ik even een foto van dit bedje in mijn album gezet. Het is een heel fout jaren 60-bedje (ik was niet de jongste thuis ;)), maar wij houden wel van lekker fout.
    @Tori: jullie ook al druk aan de klus en binnenkort dus ook al het kamertje grotendeels klaar. Ik vond het zo onwerkelijk dat ik een kindje kreeg, dat ik vaak gewoon even in het kamertje ging staan.
    @Kitty: dank je wel, meid! Ik ga ermee van start in januari, hopelijk met een mooi resultaat!

4. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, wat jij zei over dat het zo onwerkelijk was ennje dan even in t kamertje ging staan... dat deed ik toen der tijd ook :)

Als ik nu in het "toekomstige" kamertje iets moet pakken, voelt het ook eel onwerkelijk, dat hier als alles goed mag gaan met een goeie 7 maanden ons kleintje mag slapen... en t kriebelt wel enorm om er aan te beginnen...
    Gelukkig moet de timmerman en de schilder er nog in dus voorlopig kan ik zelf nog niks doen... dat is denk ik maar goed ook ;)

Hier beginnen nu toch wel de zenuwen enorm op te spelen...
    Wat nou als er de 2de nog geen hartactie te zien is?
    Pff zo spannend...

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie; vet gaaf wiegje en ook erg leuke meubels, het aftellen kan beginnen.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty; nog even vol houden met slikken. En hopen dat je lichaam wel iets doet.

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    #4747 Noekie, 30 dec 2012
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
    @Be: Ik had je een mail verstuurd maar zie nu dat ik het verkeerde adres heb gebruikt. Vandaar dat ik het dus ook terug kreeg... Sorry beetje BlonT! :D

Maar het is nu gelukt.

8. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik hoorde het net idd van mijn man dat er mail was, hij heeft hem net voor een deel voorgelezen maar ik zal hem straks even zelf lezen en er op reageren ;)

Wat gaan jullie eigenlijk met oud en nieuw doen???

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: ik zit helaas alleen met mijn zoontje met oud en nieuw. Mijn man had vrij gevraagd (en gekregen), maar vorige week hoorde hij van zijn baas dat hij toch de nachtdienst moet werken. :x Mijn zoontje en ik rijden begin van de avond even een kort stukje met hem mee en daarna ga ik even koffie drinken bij mijn ouders. Mijn zoontje gaat redelijk op tijd al weer naar bed en wil dat morgen ook maar gewoon doen. Ik maak hem ook niet wakker om twaalf uur en zie wel of hij zich meldt of niet. Dus om twaalf uur zal ik waarschijnlijk telefonisch met mijn man elkaar gelukkig nieuwjaar wensen.:(

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Vandaag weer wezen schuren en verven, als het goed is was dit de laatste laag! Vanmiddag een bordspel gespeeld en nu moet ik nog koken (wel bitterballen gesnacked vanmiddag dus vandaar zo laat).
    Oud & nieuw vieren we bij m'n ouders, daar komen ook 4 vrienden van hen, maar des te meer mensen des te meer vreugd denk ik altijd maar.

Balen dat je man uiteindelijk toch geen vrij heeft morgennacht!
    Maar goed... het is maar oud & nieuw, weer een heel nieuw jaar om veel dingen samen te doen.

Ben trouwens benieuwd wat die kleine frummel van het vuurwerk vindt, zou ze er van schrikken?
    Gelukkig wonen m'n ouders achteraf dus het zal niet zo heel erg heftig zijn als bij ons.

BE, ik duim voor hartactie de 2e!!! Denk het wel hoor, niet teveel over nadenken maar ZEN en dan is het zo 2 januari.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: ben benieuwd of er nog een schrik-reactie uit je buik komt morgen. Ik heb er geen ervaring mee. Mijn zoontje is zeer waarschijnlijk 4 jaar geleden in de oudejaarsnacht pas verwekt.;)

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    :) ik laat het jullie weten hoe het is gegaan!

Heb trouwens weer een foto van m'n buik in m'n album gezet ... hij groeit duidelijk meer naar voren nu. Wel jammer van dat mooie rond bolle buikje! Vind 'm nu minder mooi ;).

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hmmm beetje saai oud en nieuwtje dus ;)

Hier gaan we ook n iets bijzonders doen hoor :)
    Vandaag overdags blijven we thuis, ons zoontje is vandaag jarig.
    Vanavond om 22.00 uur vertrekken we richting mijn schoonmams, die hier hemelsbreed 1km vandaan woont.
    Wss rond een uurtje of 01.00 uur weer naar huis en dan lekker ons bedje opzoeken.
    Morgen lekker een hangdag en nog even snel langs mijn mans stiefoma denk ik, maar verders gelukkig niets.
    Morgen avond ook weer vroeg naar bed en dan hopen dat ik snel slaap ;) des te eerder is het 2 januari 09.30 uur :D

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Toe maar! Jij bent lekker druk geweest zeg!
    Heerlijk als t kamertje straks af is :D

Wij wonen ook achteraf, hier is ook niet zo heel veel te beleven ;)

Pfff ja niet te veel nadenken?! hihihihi dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;)
    Maar ik doe mn best.

T slapen wil hier alleen niet echt bepaald... verschrikkelijk.
    Ben ik echt helemaal op en gesloopt maar kan de slaap niet vatten.
    En dan krijg ik er ook nog steeds eens kramp bij in mn tenen, voeten en kuiten... en echt niets helpt!
    Blehhh!

Maar goed het hoort er allemaal bij en ik neem het maar voor lief.
    Als het goed is wordt het allemaal steeds minder ;)

15. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb op je foto gereageerd :D
    Ik vind em wel mooi! T is echt een hele mooie buik meid, een buik om trots op te zijn :D

16. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hiep hiep hoera! Vandaag de 7 weken gehaald :D

Sorry dat ik daar zo blij over ben hoor, maar is lang geleden dat we zo ver zijn gekomen ZONDER problemen :D

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BE, dankje :). You make my day!
    jaaa, jij 7 weken vandaag!! Dit is een sterke baby en nu op naar de 12 weken.

We hebben net de commode en het ledikantje in elkaar gezet :) en het ziet er toch mooi uit! Ik ga zo de foto's uploaden, want daar wil ik wel even mee pronken hihi. De vloerbedekking moet er nog in en dan lijkt het helemaal wat. Het is nu allemaal nog wit, maar uiteindelijk komt het goed met allemaal kleur hoor (wat wit is blijft wel wit, maar met de schilderijen die m'n schoonmoeder maakt en de gordijnen en andere dingen is het straks een kleurrijk kamertje).

Straks moeten we even naar het zh want m'n vriendje heeft een schilfer in zijn oog gekregen met het slijpen en die moeten ze daar eruit halen (de huisarts lukte het niet).
    Daarna door naar m'n ouders, dus dat is ff weer een lange zit.

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori;

Mijn man en ik zeiden dat ook al ;)

Je hebt een erg mooi babykamertje zeg!
    Ben benieuwd hoe hij er straks uit ziet als je hem echt helemaal af hebt.

Heb je trouwens wel evt de ruimte om je bedje in het licht te plaatsen? Mocht het zo zijn dat je dochter strakjes wat gelig wordt willen ze het bedje altijd voor het raam hebben...
    Niet om me ergens mee te bemoeien hoor, maar wij hebben het bij onze zoon gehad, dat we de hele kamer in ene op stel en sprong moesten veranderen. En dat was een "klein" kamertje, net geen 2 meter breed, en maar 3,5 meter lang...

Ow wat vervelend van je vriendje! Hij zal er wel goed last van hebben, hopelijk hebben ze hem er straks snel uitgehaald.
    Succes.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: mooie meubels, hoor! En een heerlijk lichte en grote kamer zo te zien. Waarom leggen jullie er eigenlijk vloerbedekking neer (als ik vragen mag). Ik dacht gezien te hebben dat er al mooi laminaat lag. Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar vind hem nu al mooi!
    En ook ik vind je buik hartstikke mooi! Die vorm zal nog vaak genoeg veranderen voor de 40ste week, maar ik ben er nu al jaloers op.
    @Bianca: kan me voorstellen dat je met iedere week erbij blij bent. Nog maar 5 weekjes en dan heb je de ergste stress gehad. En het is inderdaad nu al heel snel 2 januari. Op naar een mooie echo!

Hier vanmorgen grote schoonmaak gehad en veel weggegooid. Heerlijk gevoel is dat altijd. Hopelijk met een schone lei het nieuwe jaar in!

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, het laminaat is nu niet meer zo mooi, zit vol met verfplekken. Dit zat er al in toen we het huis kochten en is van dat goedkope laminaat. Als we flauw zijn van de vloerbedekking gaan we uiteindelijk wel weer laminaat erin maken, maar dan betere kwaliteit (want er zaten nu al lelijke plekken op voordat we gingen verven).
    En met vloerbedekking kunnen we ook geruisloos het kamertje in lopen en dat leek mij wel prettig :).
    Ben benieuwd naar het verloop van m'n buik. Het zit allemaal erg strak in het vel en dat wordt alleen maar erger natuurlijk. Had niet gedacht dat m'n huid zo rekbaar is!

Bedankt voor jullie leuke reacties op het kamertje tot nu toe.
    Met de nieuwe greepjes is de commode ook zo stoer. En hij is mooi hoog, dat lijkt me ook wel prettig. En ook diep dus het aankleed kussen kan naar voren of opzij liggen.
    De kamer is ongeveer 3 bij 4 ; maar er komt ook nog een schuifdeur kast in (die zat er al in) dus dan wordt ie wel weer kleiner. Maar voor een kind een mooie grote kamer!

Deel Deze Pagina