Noekie, jaaa nog maar 8 weken te gaan ; dat schiet op!!! Ik heb niet bij de namen topic gekeken, ik laat me verrassen . ikkeB, Yeaaaah alles goed met de baby en je hebt gewoon de 20 weken echo nu gehad . Moet een fijn gevoel zijn. Wel jammer dat de placenta iets aan de lage kant ligt maar als de kans 98 procent is dat het nog goed komt, nou dan is dat wel een hele grote kans ; dus dat gaat goedkomen denk ik! Heb je een echo foto ge-upload? Ga zo ff kijken bij je profiel. BE, hmm vervelend van die bultjes en jeuk ; denk dat het beste is om zo min mogelijk te krabben en dat het vanzelf weer weg moet gaan. Is wel iets wat er bij kan horen, heb ik wel es gelezen. Ik heb soms ook wel een dag met jeuk overal en heb ook al wel wat rode plekjes gehad, maar dat was opeens ook weer weg. Begin nu trouwens weer wat meer bultjes (pukkeltjes, maar dan anders) op m'n gezicht (wangen) te krijgen ... zal er ook wel bij horen. Ik kom er maar gewoon niet aan en was het lekker met water. Hier een druk dagje gehad met m'n familie, maar wel erg gezellig! De baby is er helemaal hyper van die is nu al een uur aan het bewegen, m'n moeder heeft er ook even 10 minuten van meegenoten toen we naast elkaar op de bank zaten en ze haar hand op m'n buik had gelegd. Hopelijk is ze straks weer rustig als we op bed gaan. Morgen weer naar huis en dan begint het 'normale' leven weer. Ach nog maar 10 weekjes en dan verlof (klinkt toch minder lang dan 2,5 maand hihi). Welterusten voor degene die nog niet op bed ligt!!
Noekie, dank je meis! Jij ook succes morgen! Hoe laat mag jij? Nu ga ik echt douchen en naar bed hoor, anders wordt ik morgen ochtend mss niet op tijd wakker.... jeetje dat zou ook wat zijn Tot morgen, en noekie, jij ook succes morgen! -x-
Nou... Daar zit ik danmet mijn goeie gedrag... 2 januari 2013, 06.12 uur.... Ik werd om half 6 wakker om te plassen en kan nu niet meer slapen Misschien ook n beetje de zenuwen Maar n filmpje opgezet, hopelijk val ik alsnog even in slaap...
@Bianca: veel succes bij de echo straks. Je zal nu langzaam aan wel onderweg zijn. Ik hoop op mooi nieuws straks!
@BE: Ik mag pas vanavond om 20.10 uur. Nog even geduld dus... Ik ben al aan het duimen voor je maar mijn gevoel zegt dat het gewoon goed zit..
Be; volgens mij zit je er nu. Hee veel succes meis. Ik ga aan het werk, maar zal wel ff komen buurten als de tijd het toe laat.
Hey lieve meiden! Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Net de echo gehad, alles was goed, alles zit op de goeie plaats, en we hebben het hartje zien kloppen! We zijn zo blij en opgelucht Ik zal straks even de foto van de echo plaatsen
@Bianca: wat fijn, meid! Ondanks dat het allemaal goed voelde, is het toch fijn even de bevestiging van de echo te hebben. Ben heel blij voor je.
Dank je wel, ja dat is inderdaad zo Sneeuwmees, de bevestiging is altijd fijn Ik zag gelijk al de beeb en het hartje nog voor de gyn iets kon zeggen ik hield natuurlijk wel mn mond en liet hem alles vertellen Ik stond er wel echt van te kijken hoe hard het is gegroeid in 12 dagen tijd Mag nu vrijdag 18 januari weer, weer voor een echo Ik blijf wel onder de gyn lopen, en de bevalling doen we ook in t ziekenhuis.
Be: gefeliciteerd! Waarom blijf je onder controle bij de gyn? Nu lekker genieten van deze prachtige dag.
Ikke, dank je wel meid Waarom ik onder de gyn blijf lopen? Toen ik zwanger was van mijn zoontje kwam ik bij de gyn te lopen, omdat de zwangerschap niet helemaal volgens de planning verliep. Mijn zoontje liep achter op de groei. Hij is uiteindelijk op de uitgerekende datum geboren, maar was prematuur. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje kwam ik ook al vroeg bij de gyn terecht om alles in de gaten te houden. Deze zwangerschap verliep ook niet zonder problemen. De doorbloeding van de placenta was niet goed, weinig vruchtwater en de kleine meid liep ook achter wat betreft de groei. Tevens verliep het einde van mn zwangerschap ook gewoon echt niet lekker, ik zat om de dag in t zh voor echo's bloedprikken ctg's etc etc etc. Mijn dochter is uiteindelijk precies 14 dagen te vroeg geboren, met een groei achterstand van 6-8 weken, dus eigenlijk was ze bijna 10 weken te vroeg geboren. Zij was dus ook prematuur/dysmatuur. Nu willen ze het dus weer in de gaten gaan houden, zodat ze er eventueel vroeg bij zijn, mocht het nodig zijn.
@Bianca: met zo'n voorgeschiedenis zou ik inderdaad ook maar in het zkh blijven. En over 2 weken mag je al weer kijken. Zo gaan die eerste 12 wkn lekker snel. Hier vanmorgen op het toilet van het werk een ovutest gedaan, maar de test is niet goed doorgelopen. Streepjes zaten helemaal opgeschoven. Ik dacht wel gezien te hebben dat het LH-streepje erg donker was, dus mogelijk een positieve test. Moest net toch nog even naar huis toe, dus heb gelijk een nieuwe test meegenomen en ga zo nog maar een poging wagen. Vanmiddag voor de zekerheid wel de acupunctuur afgesproken die altijd het liefst voorafgaand of rond de eisprong wil behandelen. Je bent maar druk'met zo'n ei onder werktijd.
@BE: Wat een super goed nieuws!! Ontzettend blij voor jullie! En fijn dat je bij de gyn mag blijven. Dan wordt het tenminste goed in de gaten gehouden. Zal toch wel weer spannend zijn hoe deze zwangerschap gaat verlopen dus op het eind. @Sneeuwmees: Dat eitje even goed toespreken he! Dit moet het gewoon gaan worden.
Situatie: Kitty17 ICSI-5, 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje Flippo123 ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 17 januari: Flippo123 gesprek ziekenhuis ivm missed abortion en lange pauze. 31 januari: Kitty17 bespreken behandelschema, uitgangsecho en bloedprikken. Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD Mees: 18 januari 2013 zwanger: Noekie, 26 februari 2013 (spontaan na 2 x ivf), jongen Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BiancaElisabeth: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Echo's en controle's: Noekie, 2 januari: controle groei dmv echo BiancaElisabeth, 2 januari 09.30 uur 2de echo Tori3, 9 januari: controle VK en 's avonds 3D/4D echo Noekie, 22 januari: liggingsecho + geboorteplan bespreken Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
Situatie: Kitty17 ICSI-5, 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje Flippo123 ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 17 januari: Flippo123 gesprek ziekenhuis ivm missed abortion en lange pauze. 31 januari: Kitty17 bespreken behandelschema, uitgangsecho en bloedprikken. 25 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD Mees: 18 januari 2013 zwanger: Noekie, 26 februari 2013 (spontaan na 2 x ivf), jongen Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BiancaElisabeth: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Echo's en controle's: Noekie, 2 januari: controle groei dmv echo BiancaElisabeth, 2 januari 09.30 uur 2de echo Tori3, 9 januari: controle VK en 's avonds 3D/4D echo Noekie, 22 januari: liggingsecho + geboorteplan bespreken Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
Lieve meiden, allereerst, gelukkig nieuwjaar. Hopelijk brengt 2013 dan eindelijk het wonder voor de meiden die er zo hard op hopen en bevallen de inmiddels zwangere meiden dit jaar van een gezonde beeb! BE, gefeliciteerd. Gelukkig dat alles er goed uit ziet. Sneeuwmees, nog een x getest? Hopelijk gaat alles met de rest ook goed. Ga weer proberen tussen de werkzaamheden door bij te bleven haha. Liefs!
@Jordan: jij ook de allerbeste wensen, met hopelijk DIE bekroning op het jaar! Hoe is het verder met je? Weet je al wanneer er weer een volgende cryo-poging kan plaatsvinden? Ik heb inderdaad weer even opnieuw getest en de test is zo goed als positief. Donkerder dan dat wordt hij bij mij meestal niet, dus vanavond mijn man nog maar eens lief aan kijken. Gelukkig geen buikpijn nog, want vaak heb ik na een positieve ovulatietest dat ik al vrij snel die eisprongpijn krijg. Eind van de middag kan ik nog terecht bij de de acupunctuur. Er wordt dus van alle kanten aan gewerkt dit eitje bevrucht te krijgen (laat het dan alsjeblieft ook een keer gebeuren).