Sneeuwees; Ik vind het heerlijk zo hoor, zo gaan die eerste 12 weken inderdaad lekker snel voorbij Jij vnv wss lekker aan de klus Dus... dan willen we je hier vanavond even niet zien hoor Mss eventjes snel in jullie pauze hahaha Succes meid, hopelijk wordt dit hem!
Noekie, het enige wat we kunnen doen is afwachten, en natuurlijk hopen dat het dit keer wel allemaal vlot en volgens de planning loopt Maar goed we zullen het zien, we hebben nog eventjes te gaan
BE, yes een kloppent hartje , wat fijn!! En hopelijk gaat het met deze kleine wel helemaal goed en heeft hij/zij geen groeiachterstand, mag wel een keertje vind ik! Sneeuwmees, dat wordt een gezellig avondje bij jullie . Knuffelse alvast! Jordan, jij nog steeds druk dus? maar verder alles oké? Hier alles goed, vanavond de eerste zwangerschapsgymcursus. Ben benieuwd hoe dat is! En m'n ouders komen volgende week woensdag en gaan mee naar de 3D echo , zoooo leuk! Ze wilde eerst niet maar zich nu toch bedacht dus. Kan ze ook meteen het kamertje zien en hopelijk heeft ze de gordijnen dan af en kunnen die opgehangen worden en dan is het bijna af!
@Bianca: ja, sorry, jullie zullen me vanavond 15 min. moeten missen inderdaad. Maar mijn (nieuwe) laptop wordt momenteel ook door iemand geïnstalleerd, en bedacht me dat ik vanavond waarschijnlijk zonder laptop zit. Niet dat jullie denken dat als jullie de hele avond niets van me horen dat wij van een hele lange wilde avond hebben om dat ei te tacklen, hoor! @Tori: leuk dat je ouders mee gaan. Op zo'n echo krijgt je kindje ineens al een gezichtje, dus leuk als je ouders dat ook kunnen zien. En... hopelijk inderdaad het kamertje klaar. Succes bij de cursus!
Sneeuwmees, haha goed dat je het even meldt anders gaan we hier zeker over schrijven vanavond!! En ja zeker leuk dat ze mee gaan, m'n moeder is jarig vlgd week woensdag dus het was ook een beetje als haar kadootje bedoeld. Maar goed ze moet er wel 2 uur en een kwartier voor rijden en dan blijven slapen en dan de vlgd dag nog weer terug 2 uur en een kwartier dus ik had het wel begrepen als ze toch besloot niet te komen, maar vanochtend zei ze opeens dat ze wel kwam maar dan niet alleen maar samen met m'n vader. Prima!! En ze nemen stamppot mee want wij moeten naar een crematie 's middags en dan heb ik geen tijd meer om te koken voor de echo aan.
Sneeuwmees, dank je wel Oh vanavond dus weer even wat actie in de tent hihi. Ik ga voor je duimen, wie weet helpt dat ook. Wij hebben afgelopen maand expres geen ovulatietesten erbij gebruikt omdat de kans voor ons toch nihil is dat het op de 'normale' manier gebeurt en we het niet meteen weer te geforceerd wilden maken maar we hebben het er zeker op gewaagd in de periode omstreeks mijn eisprong dus, wie weet hihi. (Ik reken trouwens nergens op hoor ) Nou, zet 'm op he vanavond! BE, hier gaat het wel goed. Aan het afwachten op wat komende cyclus gaat brengen. Erg benieuwd. Hopelijk missen we nu geen eisprong én blijft het cryotje dat dan wordt teruggeplaatst gezellig bij me! Tori, ja nog steeds gekkenhuis. Wel vrij gehad, tussendoor gewerkt en voor m'n man gezorgd, die werkt echt flink ziek (pittig buikgriepje) dus toch niet echt vrij maar goed, we gaan er weer lekker tegenaan. Hoe voel jij je? Hier is het nu nog rustig afwachten maar ik verwacht vrijdag volgende week ongesteld te worden en dan heb ik 10 dagen later de eerste echo om mijn ei te volgen. Dus als het loopt zoals hoort dan heb ik de echo op 20 januari. Zodra het ei groot genoeg is mag ik mezelf prikken met Pregnyl...we gaan het meemaken!
@Jordan: voor jullie dus weer spannende tijden. Gaan jullie het nu anders doen, omdat je de vorige keer je eisprong gemist hebt? We gaan ons best weer doen idd en wie weet word jij later deze maand ook wel niet ongesteld. Het was bij meer van ons praktisch onmogelijk en er zijn toch behoorlijk wat spontane zwangerschappen ontstaan. Las laatst hier op een van de topics een verhaal van een ontroostbaar iemand omdat de gyn had gezegd dat de kans op een natuurlijke zwangerschap nihil zou zijn. En diezelfde maand raakte ze spontaan zwanger. Dat geeft de burger weer moed, vind je ook niet? Had je meegekregen dat we een date gepland hebben op de 27e. Mocht je tijd en zin hebben, dan ben je van harte welkom en mag je je gegevens even pb-en naar Noekie.
Ja he, ik lees het ook wel eens, dat het gebeurt. Ik hou hoop maar reken er niet op anders wordt het weer een jank dagje als ik gewoon ongesteld word hihi. Wat we deze cyclus anders gaan doen is met Pregnyl prikken om het gecontroleerd op te wekken en vanaf dag 10 om de dag een echo om zeker te zijn dat we niets missen. Ik heb niet meegekregen van de date. Moest zoveel pagina's teruglezen hahaha. Ik heb iets staan 27e maar ik ga proberen dat te verzetten want lijkt me wel heel leuk. Waar hebben jullie de date gepland? Leuk idee!!!!
Jordan; de date is bij be thuis. Zij woont in ede. Uit mijn hoofd op 2 uur. Als je het Mail adres even aan noekie stuurt dan kan zij vast de Mail nog even naar jou sturen. En anders kun je mij ookeen pb sturen, dan regel ik het voor je.
Sneeuwmees, wss ben je nu lekker aan t hobby-en op jullie hobby-kamer hahaha Doe je best hé meid? Tackelen dat ei! Niet te hard, want hij moet nog wel ff mee he? hihihi Sorry hoor Maar klusze in ieder geval, we zullen vast en zeker allemaal mee duimen op de hoop dat jullie mogen slagen in een eigen poging. Jordan, tegen ons zeiden ze ook dat de kans nihil was om natuurlijk zwanger te raken... maar uhm... check mn banner meid! Er is nog hoop, ook voor jou! Tuurlijk wil je je er niet te veel op focussen, dat moet je ook niet doen, anders valt het alleen maar tegen. Wel fijn dat je straks om de dag een echo krijgt zeg, dan moet het haast niet meer kunnen gebeuren he? Dat je m over t hoofd ziet, en dus mist. Hopelijk is het voor jullie ook snel raak meid! Ook voor jullie draaien mn beide duimen. Nou t heeft even geduurd, maar zie onderstaand mijn echo van vandaag. Ik kon hem niet eerder plaatsen omdat mijn kids continu om me heen hingen, en aangezien ze nog van niets weten Begin van de avond was ik er ook niet aan toe gekomen, toen lag ik hondsberoerd op de bank. Gelukkig gaat het nu weer iets beter
Tori, wat leuk zeg dat je beide ouders mee gaan naar de 3D echo Wat zal dat speciaal zijn voor ze, vroeger hadden ze dat natuurlijk nog niet. Hier vandaag gesprekje gehad met man lief... Ik wil heeeeeeeel graag weten wat het wordt, man lief in eerste instantie helemaal niet, maar heb hem nu zo goed asl om kunnen praten. T enige waardoor hij het nog niet wil is dat hij bang is dat we dan geen neutrale babykamer meer krijgen, maar dat hij wordt aangepast qua kleuren voor een jongen of een meisje. Heb hem gezegd dat dat echt niet zal gebeuren, want wil het kamertje zo rustig mogelijk houden qua kleuren en behoorlijk neutraal. Maar... ik wil wel kleertjes kunnen kopen voor een jongen of n meisje, en deze dan zolang bij ons op de slaapkamer in de kast leggen, zodat ook niemand per ongeluk straks iets kan zien aan het kamertje of het een jongen of een meid wordt.
Hoi lieve meiden, @Jordan: De date is 27 jan om 13.30 uur bij BE. Het zou super leuk zijn als je ook kon komen. PB mij je gegevens maar als jij je afspraak kan verzetten. Of ik er dan ben is nu nog maar de vraag.... Vandaag de 2de groei echo gehad en we liggen nu 3 weken voor op schema. Morgen een spoed afspraak maken bij de gyn en kijken wat er dan gaat gebeuren. Buikje: 35+1 Hoofd: 34+6 Dijbeen: 33+4 Terwijl ik nu dus 32+1 weken ben! Verwachting is nu bij de geboorte al 8 pond! AUW!!!! Ik maak mij toch wel wat zorgen... De vk zei wel: "liever iets te groot dan te klein". Maar toch!
WAUWWWW Noekie! Meid! Ik krijg er gewoon kippenvel van Wat goed zeg! Een geschatte 8 ponder!!! hihihihi nice maar wss pijnlijk Maar ook dat overleef je wel hoor! Alleen: HIJ MOET ECHT NOG EVEN BLIJVEN ZITTEN HOOR We willen jou natuurlijk ook zien. Hihihihi of hij moet vannacht komen, dan kan je em de 27ste mee nemen
Noekie; heb wel eens gehoord dat een bevalling van een groot kind vaak beter verloopt als die van een kleine. Een leuk wandelend kamer olifantje. Hollands welvaren. Ik verwacht bijons ook een groot kind. (mijn broertje was 10 pond en man lief zijn zusje ook. Zelf was hij 8 en ik ook bijna, dus vandaar).maar je moet wel bij de date zijn! Ik duim er voor.
Mijn zoontje was bij de geboorte 3860 gram maar ik was toen wel 6 dagen overtijd. Flink uitgescheurd ook en daar ga ik nu ook gewoon weer vanuit. Kan het alleen maar meevallen toch!? Ik kan in ieder geval de kleertjes van maatje 50 weer opruimen. Die zal ik niet nodig gaan hebben. Hij was nu ook al aan het indalen dus ga er ook vanuit dat het eerder gaat komen. Met of zonder hulp. Maar de vk maakte zich wel zorgen om mijn bekken. 8 pond is wel zwaar om mee te dragen. Voor de bekken is een iets kleiner kindje wel zo gewenst natuurlijk. Zo laten mij in ieder geval niet tot het einde lopen nu.
hahaha en wat gaat dat je kosten??? Hier een weddenschap gehad wat betreft de geboorte van onze dochter. Wij verloren ook en dat koste ons een kratje bier
Haha wedden om de geboorte van je kleintje. Voor je bekken is het idd niet prettig. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen. Ken ook iemand die moest stoppen met werken omdat de kleine niet goed groeide. Nou daar kwam ook hollands welvaren uit.
@Noekie: zo, dat wordt straks hard werken, meid! Mijn zoontje werd ook 8 pond geschat en was 3830 bij de geboorte, dus grappig dat hij bijna net zo zwaar als jouw zoontje was. Ik hoop niet dat het voorlopen in groei ook betekent dat de kleine ook iets eerder geboren gaat worden (mag in ieder geval zeker niet voor de 27e). @Bianca: klus is al geklaard. ..hihi.. En mijn laptop is weer terug. Hij belde vanavond op dat hij geïnstalleerd was en ben hem speciaal even gaan ophalen. Een avond zonder laptop is toch wel erg lang. @Jordan: zou leuk zijn als je ook kon komen. Dan kunnen we samen lekker knus tussen de zwangeren zitten en lekker HCG opsnuiven. @Ikke: in een ander topic gaan we altijd poolen om het geslacht en/of de geboortedatum. Reuze spannend en leuk. Er valt niets mee te winnen, behalve de eer.