Zat net even te sorteren in de MMM clubs en wij staan met ons topic gewoon op de 4e plaats van meeste reacties!!! We gaan uiteraard voor nummer 1 , dus we blijven lekker kletsen hier. Nu ga ik op de bank zitten (met ijs!! ).
@Tori: het kamertje is echt heel erg mooi geworden en inderdaad toch een heel verschil nu ook de gordijnen er hangen. Nog knusser geworden! Grappig dat je vriend ook de echo-foto's had ingelijst. Ik had toen ook een fotolijstje met 6 foto's onder elkaar bij de Xenos gekocht en heb daar toen 6 echo-fotootjes ingedaan om op de babykamer te hangen. Zo te zien zijn jullie helemaal klaar om de kleine meid te verwelkomen (al moeten jullie nog eventjes geduld hebben). @Bianca: ik vraag me ook af waar je bent? Gaat alles goed met je? Hier is de koorts inmiddels weg en het is de eerste dag dat ik weer wat op de been ben en de was weer heb weggewerkt. Ik merkt wel dat ik nog wel brak ben en bij het minste geringste het klamme zweet heb en hartkloppingen krijg. Maar we hebben nog een dagje om aan te sterken voordat ik weer moet werken. Mijn zoontje had vandaag duidelijk weer een terugval. Hij drinkt en eet minimaal en dat kan natuurlijk wel eventjes, maar niet te lang. Zeker het drinken. Hij klaagt er steeds maar over dat zijn drinken vies is, maar dat komt (denk ik) omdat hij verkouden is en daardoor geen of weinig smaak heeft. We zien het nog eventjes aan, maar als het maandag nog niet veranderd gaan we de dokter toch maar eens bellen voor overleg. @Tori: natuurlijk gaan we voor nr. 1. Met Bianca in ons midden moet dat op korte termijn zeker gaan lukken!
@Sneeuwmees: Fijn dat je je al weer iets beter voelt. Maar doe het rustig aan he! En dan helemaal balen als je zoontje ook nog ziek is. Vorig weekend had mijn zoontje het ook goed te pakken en je voelt je dan zo hulpeloos. Het liefs neem je 'het ziek zijn' van hem over. En met de naam is alles goed gekomen hoor. Mutsje met naam is al besteld en binnen gekomen. Zit al in ons koffertje! @Tori: Mooi kamertje hoor!
@Noekie: oh jee, goed dat je het zegt. Ik begreep dat ze topics op slot gooien bij 5000, dus dat betekent dat we een deel 2 moeten gaan openen.
Owh is dat zo ja? Nooit geweten.... Zal ik het maar meteen gaan doen dan? Je kunt trouwens ook zien wie de meeste berichten heeft verstuurd. IkkeB staat nog bovenaan gevolgd door BE...
Leuk dat jullie onze babykamer ook leuk vinden . Het is wel erg strak en veel wit, maar dat is onze stijl. Past goed bij de rest van het huis. Ja, echt mega veel reacties. We schrijven ook alweer een hele tijd in deze topic, langer dan een jaar! Dus ikkeB staat nog aan kop , grappig dat je dat ook kunt zien. Maar ze gooien 'm toch niet op slot ... lijkt me niet want we zijn nog zo actief hier. En bovendien staat het topic al in CLUBS. We wachten het ff af nog toch?
We wachten het rustig af... @Sneeuwmees: Als je bij MMM clubs kijkt zie je alle topics staan. Ook die van ons met het aantal reacties en hoe vaak het bv bekeken is. Je kunt klikken op het aantal reacties en dan komt er een klein schermpje in beeld met alle aantal reacties van iedereen.
@Noekie: oh, grappig! Ben toch al bijna 3 jaar dagelijks actief op ZP en dan leer je toch nog wat... @Tori: het klinkt heel tegenstrijdig dat ze actieve topics van 5000 berichten sluiten. Wat daar de reden van is, weet ik ook niet. Maar het schijnt wel zo te zijn (vandaar ook de vele deel 1, 2 en 3 versies van sommige topics). Ik ga ervanuit dat je eerst een 'waarschuwing' krijgt, maar mochten we er niet meer bij kunnen, dan weten we de oorzaak (dat we teveel gekletst hebben en als straf een slotje krijgen...hihi). Hier gelukkig nog steeds koortsvrij en mijn zoontje tot nu toe ook nog. Hij is duidelijk nog erg verkouden, dus dat zal nog wel even aanhouden. Maar (even afkloppen) hopelijk hebben we het ergste gehad.
Even snel, ben weekend weg. Ik hem deze topic afgemaakt, mocht hij gesloten worden dan maak ik wel een nieuwe aan met dezelfde naam met eren 2 erachter.
ikkeB, dat lijkt me een goed plan ; want het is origineel jouw topic . het vruchtbare topic is het voor velen van ons nu. Hopelijk voor de laatste paar dit jaar ook! Geniet lekker van het weekendje weg.
Situatie: Kitty17 ICSI-5, 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje Flippo123 ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 31 januari: Kitty17 bespreken behandelschema, uitgangsecho en bloedprikken. 25 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD zwanger: Noekie, 26 februari 2013 (spontaan na 2 x ivf), jongen Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BiancaElisabeth: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Echo's en controle's: Noekie, 22 januari: VK 18 uur liggingsecho + geboorteplan Tori3, 30 januari: controle VK Noekie, 7 februari: 13.20 uur groei echo gynaecoloog ziekenhuis Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
Aaaaaaah wat zijn jullie toch ook een schatten he?! Hebben jullie me zo gemist? Hier gaat alles goed hoor. De echo was ook goed maar mega onduidelijk in vergelijking met die van jan de koning. We hebben dus ook een lichte discussie gehad met de gyn... we hadden al een vrij kort lontje; we hebben langer als een uur moeten wachten eer we geholpen werden. Ik heb ook gelijk gevraagd of ik bij de volgende afspraak een uur later mocht komen dan afgesproken, want ja op tijd zijn ze nooit. Maar goed... laatst werd ik idd s'avonds van zp afgehouden door whatsapp Nu zit ik ff snel op mn mobiel op zp... ben lekker druk in huis ik beloof echt dat ik vanmiddag even tijd vrij maak om via de pc te reageren... schaam me wel een beetje hoor....
Be; balen dat je zo lang moest wachten bij de echo en dat hij onduidelijk was., maar als het maar goed is met de kleine is dat niet zo heel erg. (wel vervelend). Iemand vroeg hoe ver wij zijn met spullen kopen. grote dingen zijn besteld, maar verder moet alles nog. Alhoewel we ook veel gekregen hebben. Over een maand de badkamer verbouwen en daarna baby kamer afmaken. En daarna gaan het wel heel hard!
@Bianca: het loopt altijd chaotisch daar in het zkh (en vooral enorm uit). Je zou verwachten dat zulke ervaren artsen na zovele jaren toch beter in plannen zouden zijn, maar helaas. Bij de laatste keer afspraken maken voor de fm zei Maja zelf al dat de afspraak om half 9 zou zijn, maar dat ik ook wel een half uurtje later mocht komen. Ja, denk ik. Waarom plannen jullie dan een afspraak in om half 9 als je vervolgens het prima vindt als mensen een half uur later komen. Maar goed, je had gelukkig al een mooie bevestiging een paar dagen ervoor gehad, maar het is toch jammer dat het anders liep dan je gehoopt had. @Ikke: en.. heb je een beetje genoten van het weekendje weg? Zo te horen nog flinke plannen op stapel met verbouwingen en dan nog de babykamer. Sterkte de komende tijd, want verbouwen is nooit leuk (behalve het eindresultaat). Hier mijn eerste dag werk er weer voor het grootste deel op zitten. Ben nog wel brak en duf, maar goed, de eerste stap is weer gezet. Mijn zoontje is gelukkig nu ook koortsvrij (afkloppen dat het zo blijft). Hij had, volgens mijn man al weer een behoorlijke inhaalslag met drinken en eten gehad vanochtend.
Sneeuwmees: ik heb wel zin in de verbouwing, of nee in het resultaat idd. En dan daarna eindelijk aan de slag met der baby kamer, daar heb ik zo'n zin in! Gelukkig zijn de ziekte kieuwen jullie huis een beetje uit. Hoe is je eerste werkdag gegaan? Het weekend weg was heerlijk ontspannen, was samen met een vriendinnetje. Nu weet lekker thuis en morgen weer aan de bak.
Situatie: Kitty17 ICSI-5, 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen poging in rustmaand, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 31 januari: Kitty17 bespreken behandelschema, uitgangsecho en bloedprikken. .. februari: Cybell Afspraak dr. Emanuel Spaarne ziekenhuis ivm probleem baarmoeder 25 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 27 januari: Cybell zwanger: Noekie, 26 februari 2013 (spontaan na 2 x ivf), jongen Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BiancaElisabeth: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Echo's en controle's: Noekie, 22 januari: VK 18 uur liggingsecho + geboorteplan Tori3, 30 januari: controle VK Noekie, 7 februari: 13.20 uur groei echo gynaecoloog ziekenhuis Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)