Ferial en Yvonne, wat is jullie bms al dik zeg! Gebruiken jullie Gonal-F? Ik kom nooit verder dan 6 of 7 mm. A.s. vrijdag mn 1e FM, dus ik hoop dat ik ook een mooie score heb. Liever idd minder eitjes, maar betere kwaliteit. Yvonne, is Menopur niet iets voor jou trouwens? Tori, fijn dat het goed met je gaat. Het lijkt me heel gek om iets te voelen in je buik. Spijkervrouwtje, wat gek dat het nu zo lang duurt. Kan het spanning zijn? Ik ga voor je duimen voor een mooi ei! IkkeB, hoe is t met jou? Hoe gaat het spuiten?
Kitty, hoe gaat het spuiten? nog geen last van je buik? spannend je 1e FM vrijdag Ferial, volgens mij de dag van de punctie( want dat is soort je eisprong) en dan 2wk erbij ( dus als ik vlg wk zondag posi test, ben ik ( 18dg +14 dg= 32dg, dus 4wk4dg) snap je Jij veel succs morgen met de 2e FM Tori, oh wat goed Hou vast dat positieve gevoel !!Balen van het zitten, dan maar veel gaan skiën Bedankt voor het duimen! Yvonne, dan wordt morgen voor jou nu extra spannend, hopelijk gaat deze 'taktiek' dan mooie sterke eitjes maken Leuk dat je het lijstje heb aangevuld, is het toch wat makkelijker bij te houden Spijkermevr. hoop dat je morgen ook een keer goed nieuws te horen krijg, heb je onderhand wel eens verdiend Hier, Ik vind het nu nog meevallen met de zenuwen,maar denk wel het vlg wk echt langzaam zal gaan Heb ook al wel bedacht dat ik stiekum al wel donderdags ga testen, dan is het 15dg na de punctie, dus dat kan het best
Kitty, TE dik bms is volgens mij ook niet goed! En over de menopur, dit is onze laatste poging en daarvoor heb ik ook gonal-f gebruikt ben bang dat de menopur heel anders gaat werken op mij als de gonal en dat zou zonde zijn voor de laatste poging dan "denk ik" Hopen voor jou vrijdag ook een heleboel mooie follikels en dik bms! Ferial, Ik denk aan je vanavond, wel iets laten weten he..Ik heb nu wel een beetje last van mijn buik. Spijkervrouwtje, denk ook aan jou, hopen op een mooi groeiend ei zodat we idd mooi gelijk oplopen en allemaal teglijk mogen testen over een week of 2.. Babbel, Hoop op een positieve test volgende week dinsdag, heb je al rare kwaaltjes? Ikkeb, Hoe gaat het met de spuitjes, last van de hormonsters??
Hallo dames, Mag ik ook gezellig met jullie mee kletsen? Wij zijn deze maand voor t eerst gestart met de ICSI behandeling... 05 januari begonnen met de Decapeptyl 15 januari ongesteld geworden 17 januari uitgangs echo gehad, alles goed, rechts 5 follikels, links 7 19 januari begonnen met de Puregon 27 januari 08.45 uur fm @ yvonne, volgens mij lopen wij aardig gelijk op... Vandaag je tweede fm? Ben benieuwd hoe het gegaan is... @ kitty, jij a.s vrijdag ook je fm las ik? Spannend hoor! @ ferial, jij vandaag ook je tweede fm? Volgens mij loopt iedereen hier bijna gelijk, leuk!
Even snel vanaf mijn werk. Helaas nog steeds geen beweging geconstateerd. baal er flink van. Volgens zh komt het vaker voor geen reden voor paniek.zaterdag weer terug.
Spijkermevr. pfff, wat moet jij het zat zijn zeg getsie...fijn dat er niks aan de hand hoeft te zijn,maar ja daar schiet je nu niet veel mee op... Yvonne, enigste nieuwe kwaaltje in dat me huid veel droger is dan anders...dus ja wel een raar kwaaltje En tori en cybje hadden het over gevoelige tepels die ingesmeerd lijken te zijn met tijgerbalsem...ja dat herken ik nu wel,maar ja dat zijn die fijne utro bollen BiancaElisabeth, welkom hier! veel succes met de behandeling en ik hoop dat je morgen al wat mooie follikels hebt met je 1e FM
Lief Babbeltje, ik heb een goed gevoel bij jou. En had ik bij Tori ook . Welkom Bianca Elisabeth . Ferial, hoest meid? Staan je eieren op springen?!?!? Springen ze straks tijdens de punctie zo het apparaat in?!?!?! IkkeB, lutk het al die spuiten? Spijkertje, wijffie toch....om moe van te worden!!! Zucht!! Kan me helemaal voorstellen dat je ervan gaat zuchten....pfffff....kan gelukkig geen kwaad. Dat dan weer niet. Yvonne ook FM, succes .
Spijkervrouwtje, Zucht! Wat vervelend voor je. Kitty, Ik gebruik ook Gonal F inderdaad. Maar ik weet niet wat mijn bms zonder Gonal deed, is nooit eerder gemeten eigenlijk... Jij bent morgen aan de beurt he? Ben heel benieuwd wat er bij jou aan het groeien is. Babbel, Spannend voor je. Die kwaaltjes kunnen vanalles betekenen he. Ik denk ook dat het goed zit bij jou! Hoe lang moet je nog wachten voordat je kan testen? Zonnestraal: Jij bent ook bijna aan de beurt! Eindelijk! Yvonne, hoe ging het meid? Hoop dat je geen last meer hebt van je buikje. Hier net terug van een ontzettende klote echo! Deed pijn en ze kon er niets van! In plaats van OM mijn baarmoedermond heen te bewegen om bij mijn eiestokken te komen, duwde ze die gewoon mee! GVD zeg, wat deed dat pijn! Ze zei: "ja, dat is even vervelend". Ze is in de leer, maar riep er niet even haar lerares bij waarom het toch zo'n pijn deed. Dat laat ik zo niet meer toe hoor. Heb er al behoorlijk wat gehad, en geen een deed pijn! Maar de uitslag: (weet niet of ie 100% klopt, omdat ze in de leer is en niets overlegd heeft) 6 links en 7 rechts. Grootste 15mm, bms: 6,9mm. Morgen weer terugkomen bij iemand anders gelukkig!! Ik houd jullie op de hoogte. Liefs Ferial
Yvonne en Ferial hoe was de fm? Babbel ik hoop dat zonnestraal gelijk heeft? Wanneer kun je ook al weer testen? BiancaE welkom hier succes met je fm morgen. Ikkeb al aan het spuiten? Tja dat ei van mij wil niet echt. Nou ik ga proberen het een beetje van me af te zetten. Misschien doet de stress mijn ei wel geen goed Lukte vandaag aardig. Morgen mijn verjaardag en zaterdag komt de familie dus afleiding genoeg
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal IVF-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Cybje: ICSI-2, 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 24 jan: start decapeptyl IkkeB 26 jan: 2e FM Yvonne 27 jan: 3e FM Ferial 27 jan: 1e FM Kitty 27 jan: 1e FM BiancaElisabeth 28 jan: 7e FM Spijkervrouwtje 02 feb: Intake + uitgangsecho Zonnestraal 07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje Punctie/Eisprong: 18 jan Babbel 22 jan ongeveer Wtje NOD: 5 febr. Babbel 5 februari ongeveer Wtje Zwanger / uitgerekende datum Tori3 Bianca ik heb je er ook even bijgezet
Hey meiden, Even snel een berichtje... Dank jullie dat ik gezellig mee mag kletsen, en dat ik ook in t lijstje ben opgenomen. Ik zal morgen even wa uitgebreider reageren, ook op alle anderen... Ga nu even lekker op de bank hangen, mijn buik staat op springen! Hahaha teminste zo lijkt het... Als men naar mn buik kijkt zouden ze denken dat ik al ruim twaalf weken zwanger ben... Hij is echt enorm opgezet... Ben benieuwd hoe de fm morgen is... K laat t jullie morgen even weten, en nogmaals, dan reageer ik even op iedereen... Fijne avond allemaal! Liefs!
Ik heb gister een lang bericht geprobeert te plaatsen, waarin ik bijna iedereen van jullie persoonlijk iets heb geschreven. Kon hij om welke rede dan ook niet geplaatst worden. Balen, want ik had zo mijn best gedaan op mijn telefoon. Nu vanaf de computer poging 2: Allereerst lief dat veel van jullie naar het spuiten vragen. Nou dat gaat prima hoor. Wel het idee dat deze (decapeptyl) spuiten langer en dikker zijn dan Gonal F. Maar ach ze gaan er prima in. Tori: wat fijn dat het nu weer rustig is. maandag een spannende dag dan meer duidelijkheid en na volgende week ben je de eerste crusiale weken voorbij, omdat het hartje dan als het goed is klopt. Spijkervrouwtje: tjonge jonge, wat een geduld moet jij hebben. Succes!! Bianca: welkom, niet iedereen loopt gelijk, maar het lijkt wel stees in fases te gaan. steeds een paar die redelijk gelijk lopen. Als die dan weer meer weten staan er weer nieuwe in de wachtrij. altijd prettig als mensen een beetje gelijk lopen. kitty, ferial en Bianca: succes met de FM morgen Babbel: hoe gaat het wachten je af? nog iets meer dan een week wachten en dan weet je het. Spannend. na hoeveel dagen decapeptyl hadden jullie ongeveer je bloeding? (las al bij Bianca dat dit na 10 dagen was).
Ferial, jemig wat een muts zeg:x nee dat moet je niet nog een keer pikken hoor! Waarom moet je morgen nu al weer terug komen? Ikke, fijn dat het spuiten meevalt Bianca, sterkte met je buik,weet hoe vervelend het kan aanvoelen en alvast veel succes morgen met de FM Yvonne, hoe is het bij jou gegaan met de FM?, hoop goed nieuws
Babbel, moeilijk te peilen he al die dingen die je voelt, hoop echt dat jij de volgende dikke roze streep hebt!! kitty, Decapeptyl is ook echt wel ee dikkere en vervelendere spuit, wanneer je de menstruatie krijgt is ook bij iedereen verschillend volgens mij heeft ook te maken met je normale cyclus. Bianca, welkom, gezellig meekletsen.. succes met je fm morgen op naar een paar mooie eicellen!! Spijkervrouwtje, rot zeg dat het allemaal niet gaat zoals je zou willen!! Hopen dat je snel een groot ei in zicht heb, geniet een beetje van de andere dingen (zeg ik met mijn grote mond) Ferial, mooi aantal!!! Morgen alweer terug? Hoeveel moet je nu doorspuiten? En wanneer verwachten ze de punctie? Wat moet dat een rotgevoel zijn zeg als er zo geduwd wordt, terwijl je al last van je eierstokken hebt! Niet meer aan laten komen door HAAR!!:x Me, schaam me een beetje om het hier neer te zetten, maar ben er helemaal niet zo blij mee!! 12 rechts en 14 links van gemiddeld 15 mm, bms 11 mm.. Echt veel waar ik eigenlijk niet blij mee ben, maar ja wat moet ik???
Yvonne, het klinkt inderdaad als een mooi aantal,maar ja door je voorgeschiedenis ben je er niet blij mee. Logisch, hoef je je niet voor te schamen hoor. Blijf je nu nog wel doorspuiten met de 150 i.e?
Babbel, ja nog steeds 150 ie, ik heb om 19.00 uur gespoten. De dokter heeft dat zo gezegd en zal wel weten wat ze doet!? Ik dacht in de auto pas, is dit niet te veel nog erbij?? Maar zal wel goed zijn al ben ik zelf aan het denken om morgen minder te spuiten of ff te bellen.. zaterdag moet ik terug. Ik vind het gewoon rot dat sommige hier niets hebben en ik...
ferial: is het terugkomen morgen vanwege de het feit dat die "muts"het nog niet kon? of ivm het weekend? of een hele andere rede. Ik zal het wel aangeven hoor bij de goede als ik jou was, want zoveel zeer mag het echt niet doen!!