Ferial, dat lijkt wel veel op mijn verhaal, maar bij mij zaten er in 3 dagen 20 bij...dus bij jou is het nog harder gegaan. Ik moest wel direcht stoppen met spuiten en uiteindelijk waren er 2dagen later nog 17 follikels over en 2 dagen later nog maar 10 eitjes. Vind het dus wel raar dat je moet doorspuiten,maar dat zal te maken hebben met hoe groot nu de grotere follikels bij je zijn.Volgens mij moeten ze minimaal 18mm zijn en dat waren er bij mij al wel toen ik moest stoppen met spuiten. Wat onzettend balen voor je, ik weet hoe je je nu moet voelen Hou je het wel vol met je buikpijn,want dat moet inmiddels ook heftig voor je worden, dikke knuffel voor je en ik ga onwijs voor jullie duimen dat de grotere follikels doorgaan en de kleintjes klein blijven.
Bianca, spannend de punctietijd is bekend leuk om te lezen dat je er gewoon zin in hebt, heel logisch ook na al die tijd..nu gaan jullie echt voor jullie wondertje. Succes met spuiten vanavond, maf hè dat je die om 00.00 uur moet gaan zetten. Moet je er ook nog voor opblijven Oh nog over die broek, ja ik had ook mijn sportbroek aan, die zitten vaak het lekkerste hè
Yvonne, Ik snap helemaal dat je bang bent en minder wilt spuiten. Maar ik zou echt niets zomaar zelf veranderen meis. Kun je niet even een spoedlijn bellen ofzo? Is er die een? Anders zou ik toch maar doen wat ze zeggen. Wat een dilemma voor je. Wanneer heb jij weer een echo? Bij mij was de grootste bijna 19mm en veel rond de 10 en 12.. Valt weinig van te zeggen wat ze gaan doen. Zonnestraal, dankjewel voor je lieve steun! Echgt lief van je. Babbel, bij mij zijn er veel nog onder de 12mm, hooguit één of twee die rond de 19mm zitten. Dat maakt mijn verhaal wel iets anders dan het jouwe ja. Ze zeiden dat als ze nu helemaal stoppen dat het dan helemaal inzakt en er geen groot genoeg worden. Dus nu maar hopen dat er 10 mooi groot worden en de rest zich inhoudt. Liefs Ferial
Ferial, ja dat dacht ik al...ja dat zou helemaal zonde zijn, als er niks goed overblijft...nou sterkte meis met afwachten...wat bij mij hielp na de punctie was een warme kruik, mocht je nu veel buikpijn hebben zou je dat ook kunnen proberen.
Babbel, ik zal in ieder geval mijn gemak houden tot zondag... bedankt voor de tip van de kruik. Hoe voel jij je nu? Ben ook voor jou aan het duimen meis, wat een spannende tijden he. Iedereen knuffels van mij. Samen komen we der wel. Liefs Ferial
Met mij gaat het goed hoor, af en toe wat krampjes en die lijken wel meer aan de linkerkant te zitten...maar ja weet niet of dat wat betekent...we gaan maar weer verder afwachten en ja we gaan er allemaal echt wel komen , op naar die mooie posi test en een mooie 1e echo van ons wondertje
Ferial; snap dat je door moet spuiten, maar vind 112,5 wel veel. Maar ach ik ben geen arts. Yvonne, ga niet op eigen houtje andere hoeveelheden doen. Het komt allemaal heel nauw en artsen weten toch meer als wij. Bij twijfel kun je altijd overleggen, maar we zijn geen artsen.
Dames, Ik heb weer even bijgelezen. Een goede vriend van mij is begin januari overleden dus ben met mijn gedachten ergens anders geweest. Tori inmiddels al zwanger, gefeliciteerd zeg! Ferial, wat balen dat je overstimulatie hebt, ik hoop dat de IVF toch nog door kan gaan. In mijn ziekenhuis doen alleen ervaren artsen de echo's en puncties voor de IVF. In het onderzoekstraject heb ik wel wat artsen in opleiding gehad. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik telkens dezelfde artsen heb. (Het zijn twee vrouwen, die elkaar afwisselen) En dan deed het ook nog zo'n pijn! Ik ben gewoon plaatsvervangend boos. :x Spijkervrouwtje wat jammer dat je ei zo langzaam groeit. Alsof mmm-meiden nog niet lang genoeg moeten wachten! Bianca, wat een hoop follikels! Fijn voor je meid, veel succes met de punctie! Yvonne, weer zoveel follikels, hoop dat er dan deze keer veel eitjes in zitten en veel mooie embryo's uitkomen.
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal IVF-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Cybje: ICSI-2, 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 24 jan: start decapeptyl IkkeB 26 jan: 2e FM Yvonne 27 jan: 3e FM Ferial 27 jan: 1e FM Kitty 27 jan: 1e FM BiancaElisabeth 28 jan: 7e FM Spijkervrouwtje 01 feb: uitleg prikken en planning IVF/ICSI-1 Aislyn 02 feb: Intake + uitgangsecho Zonnestraal 07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje Punctie/Eisprong: 18 jan Babbel 22 jan ongeveer Wtje NOD: 5 febr. Babbel 5 februari ongeveer Wtje 11 feb ? Aislyn Zwanger / uitgerekende datum Tori3
Zo, de lijst naar voren gehaald en bijgewerkt, nu even een ego-berichtje. Vorige week intake gesprek met mijn arts. Ze wil ons inplannen voor IVF/ICSI. Omdat de kwaliteit van mijn vriend zijn zaad wisselt, wil ze het van het moment laten afhangen of ICSI nodig is. Liever doen ze IVF, omdat moeder natuur vaak beter weet welke zaadjes de eitjes goed kunnen bevruchten dan een laborant. Eerlijk gezegd maakt het mij niet uit wat het wordt, als ik maar zwanger raak. We moesten nog bloed laten prikken en wachten op de uitslag duurde een week. Gelukkig was dat allemaal in orde, en ik heb een afspraak ingepland voor een mapgesprek. Daar gaan ze ons uitleggen hoeveel en wat ik moet spuiten en wanneer ongeveer de uitgangsecho en punctie zal zijn. Ik raakte er een beetje van in de war, want ze had het erover dat ik dan 4 feb al kon beginnen met spuiten en dan 21 feb de uitgangsecho zou zijn ofzo. Maar mijn NOD is 11 feb? Of ligt mijn cyclus gelijk plat als ik 4 feb begin met spuiten? Nouja, ik zal het komende woensdag wel even goed navragen, want zo aan de telefoon snapte ik het niet helemaal.
Aislyn,nog gecontroleerd. Sterkte met je verlies Fijn dat je nu bijna gaat starten...wel een beetje raar zo ja,met je Nod .Misschien heeft ze je Nod niet goed begrepen?
Hallo meiden, ik heb maandag 6 februari een intake om te starten met een IVF- of ICSI-behandeling. We hebben de eerste onderzoeken gehad in het ene ziekenhuis (waar ze niet verder gaan dan inseminatie) en zijn nu doorverwezen naar een ander ziekenhuis. Mag ik hier meelezen? Groetjes DutchDiva
@aislyn, meis toch, gecondoleerd met het verlies, en heel veel sterkte toegewenst! Wat betreft het starten, qua data is dat wel apart ja, ik dacht al aan het lange protocol, maar dat komt ook niet echt overeen... Maandag gewoon weer even bellen, en om duidelijke uitleg vragen... Veel succes meid! @DutchDiva, welkom!
Ja t komt nu idd echt heel dichtbij we gaan nu voor t echie hahaha. Die sportbroeken zitten idd echt heel lekker ja...
Spijkermevr. en Yvonne veel succes met de Fm vandaag. Duim voor een goede uitkomst. Kitty,hoe is jou FM gisteren gegaan? Dutchdiva,welkom
Aislyn, Gecondoleerd meis en heel veel sterkte. En uiteraard heel veel succes met jullie ivf/icsi. Spijkervrouwtje, hij MOET nu gewoon gegroeid zijn!! Ik denk aan je! Yvonne, hoeveel heb je gisteren gespoten? Ik hoop heel erg op een mooi aantal voor je straks! Kitty, hoe gaat het meis? We hebben al eventjes niets meer gehoord... IkkeB, ja het lijkt veel he dat ik toch nog 112,5 moet spuiten terwijl er overstimulatie dreigt.. Maar ik denk dat ze dat doen omdat ze allemaal nog behoorlijk klein waren. We zijn weer een dagje verder, morgen weten we het. Heb vanacht slecht geslapen, gisteren flink gejankt van de spanningen. Eigenlijk was ik tot gisteren heel positief, maar dat lukte even niet meer gisteren en al de spanningen kwamen er even uit.(dat herkennen jullie vast wel). Soms moet het er effe uit! Nu gaat het wel beter en heb minder last van mijn buik. Hopen dat dat een goed teken is. Liefs ferial
Hey meis, ik ken het.... Ik had van de week ook zo'n dag, en ook bijna nemand kon toen iets goeds voor me doen, alles viel toen ook echt verkeerd. Fijn dat het nu beter gaat met je buik, hoe voel je je nu? Liefs en een knuffel!
Hey meiden! Zo, ik ben ook weer bijgelezen . Gelijk het overzicht aangepast! Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal IVF-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Cybje: ICSI-2, 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 24 jan: start decapeptyl IkkeB 26 jan: 2e FM Yvonne 27 jan: 3e FM Ferial 27 jan: 1e FM BiancaElisabeth 28 jan: 7e FM Spijkervrouwtje 30 jan: 2e FM Kitty 01 feb: uitleg prikken en planning IVF/ICSI-1 Aislyn 02 feb: Intake + uitgangsecho Zonnestraal 07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje Punctie/Eisprong: 18 jan Babbel 22 jan ongeveer Wtje NOD: 5 febr. Babbel 5 februari ongeveer Wtje 11 feb ? Aislyn Zwanger / uitgerekende datum Tori3