Babbel, jaaah ik zeg zwanger.. En inpakken wat zonnestraal zei!! Ferial, spannend morgen.. Hopelijk heeel veel goede emmy's, succes.. Dames even een vraagje, ik ben zoo opgeblazen,en drink wel veel water,is dit normaal heb ik de andere keren niet zo gehad!? Hoop zo dat alles eruit mag woensdag,heb het helemaal gehad.
Sorry, staan poppetjes tussen de letters,maar een bericht met de telefoon en zie die niet als ik aan het typen ben.
Yvonne, hoe laat moet je vandaag voor fm? Dan kun j het beste aan hun vragen. Ik herken het wel van gisteren avond, maar ik durf je geen advies te geven. Als je echt twijfelt bellen meis! Daar zijn ze voor he! Liefs Ferial
Lieve Ferial, Ik heb 2x paracetamol 500 mg op, en een oxazepam, twee uur voor de punctie, ik heb geen plaatselijke verdoving gehad, alleen morfine via het infuus... Ideaal! Zorg dat je zl relaxed mogelijk bent, zodra jij vol spanning in die stoel zit/ligt, voel je alles... Het is de kunst om zo relaxed mogelijk te zijn... Ik had de instelling; dit doe ik gewoon even! Hahaha en volgens mijn man deed ik het met twee vingers is mijn neus....
Wauw Babbel!!! Inpakken en idd kado doen aan je man! Ik hoop over twee weken ook zoon mooie test in handen te hebben! Veel liefs en een dikke knuffel!
@ferial, sommige meiden merken niets van de pregnyl... Ik heb t maar heel even gehad, de volgende ochtend dat ik misselijk was, erna eigenlijk niet echt last meer van gehad...
Yvonne, dat water drinken vooral vol houden, ja je kunt behoorlijk opgeblazen zijn, ik had een buik van iemand die al bekant 20 weken zwanger was om t maar zo even te zeggen... Hahaha en zo liep ik ook Nu alles eruit is, wordt het al minder, k ben zelfs bijna twee kilo afgevallen... Ook zo iets vreemds je gewicht even heel goed in de gaten houden, en je temp... Liefs!
Babbel, dat ziet er goed uit!!!! YEAAAAAH. Ik ga je nog niet feliciteren, maar eigenlijk zou dat al wel kunnen . Lekker je man met de test verrassen! Gaat helemaal goed komen! Ik ben vanochtend wezen prikken: de eerste ging niet goed (kwam nét niet genoeg in het buisje) en toen in m'n andere arm met een dunnere naald, wat gelukkig wel goed ging. Vanmiddag tussen 2 en half 4 hoor ik het, ga daarna meteen m'n vriend bellen! Die is dan thuis (heeft een eigen bedrijf dus werkt dus vaak vanuit huis) . Symptomen: alsof ik ongesteld word, zo voelt m'n rug (al een paar dagen nu) en m'n buik staat steeds op spanning en ben nu al 2 nachten wakker geworden ervan en kon pas weer slapen toen 't weer afgezakt was. En m'n borsten zijn flink aan het groeien (en dus gevoelig)!! Dit moet gewoon goed zijn .... al vind ik het nog steeds erg spannend dat wachten op de uitslag van vanmiddag. Ik laat het jullie vanavond weten. Liefs!
Tori, oooh toch weer spannend nu dan je symtomen klinken goed, dus die hcg stijging moet gewoon goed zijn! sterkte met afwachten, hoop dat je wat afleiding hebt. Yvonne, als je veel dorst hebt, goed blijven drinken, dan scheelt voor het opgeblazen gevoel...kan nu niet anders of de FM moet nu goed zijn. Duim voor je! op naar de punctie en hopelijk is die woensdag. heb de test voor manlief ingepakt, zodra het het krijgt, weet hij al wat erin zit, denk ik...en dan maar duimen dat ik woensdag of donderdag( weet nog niet wanneer ik weer ga testen) nog steeds een 2e streepje krijg....pfff begin het nu wel echt spannend te vinden hoor, haha
Even snel vanaf mijn werk: Babbel gaaf zo vroeg al www.b streepje dat moet goed komen! ferial spannend morgen! Hier eindelijk groei in mijn follikel, was nu 14 mm.vanmorgen orgalutran en puregon gespoten. En bloed laten prikken. Woensdag weer echo en bloed prikken en dan savonds waarschijnlijk pregnyl en dan vrijdag punctie! Yes ik hoop zo dart het nu gat gebeuren!
@Babbel, je kunt de test ook in een schoenendoos doen, dan verwacht hij het mss niet zo snel @iedereen, even een vraagje over de pregnyl, na hoeveel dagen was dat bij jullie uit het lichaam? En hebben jullie tussen door getest, of het hcg gehalte aan het zakken was? Ik weet dat er gemiddeld 8 tot 12 dagen voor staat, e het uit je lichaam is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe dat bij jullie was/ging...
Spijkervrouwtje, fijn dat er nu eindelijk groei in zit! Hopelijk krijg je snel je punctie meid! Ik ben aan het aftellen tot morgen, dan krijgen we te horen of de eitjes bevrucht zijn, en hoeveel er bevrucht zijn! Spannend! Volgens de vrouw van t lab hadden we goeie kansen, maar ja zij kunnen ook niets met zekerheid zeggen he? Het gaat er tenslotte om, dat ze goed gaan delen... Welke keuze hebben jullie gemaakt voor de terug plaatsing? 1 of 2 emmy's, en met welke reden?
Spijkermevr. , jeeh, eindelijk goede ei-groei op naar een mooie FM woensdag en Punctie vrijdag BiancaE, oh ja dat zou ik ook nog kunnen, doen, heb nog wel een schoenendoos staan, haha Bij mij is 5000 i.e pregnyl na 10 dagen uit me bloed( weet ik van de IUI's) ik heb nu ook maar 5000 i.e moeten spuiten,maar bij 1000 i.e. zou het natuurlijk langer zijn. Wij mogen maar 1 emmy terug( ouder dan 36 mag er pas 2 bij IVF 1 en IVF 2) en bij poging 3 mochten we kiezen voor 1 of 2 en hebben we ook voor 1 gekozen, vanwege de grotere risico's van een meerlingzwangerschap.
Ik heb vrijdagavond/nacht om 00.00 uur pregnyl 5000 gespoten... De 28 ste een test gedaan, mega positief, de 29ste een test gedaan, al wat lichterr, en vanmorgen weer een gedaan, en nog weer veel lichter....wel grappig om te zien hoe dat afneemt... Wij mochten zelf kiezen hoeveel emmy's wij terug wouden plaatsen. Ze hebben niets gezegd over leeftijd etc. In eerste instantie hadden we de keuze gemaakt om er twee terug te laten plaatsen, maar de arts heeft ojs over kunnen halen tot het volgende... Bij A kwaliteit emmy, doen we er 1, bij B of C kwaliteit doen we er 2. De gyn raadde ons dit aan omdat wij al twee (natuurlijke) kinderen hebben, en de kans van slagen dan ook al iets groter is... Tja we zullen zien... Morgen weten we meer...
Ja zo spannend hè BiancaE dat afwachten...sterkte ermee! ja dat was bij ons ook als er een minder goed kwaliteit zou zijn kregen we wel 2 emmy's terug
Tori, spannend!! Die bloedtest.. Bianca, Bij mij was 10.000 ie na 10 dagen uit het bloed, maar lees ook verhalen dat dat bij iedereen verschillend is? Ferial, Ben je nog een beetje rustig en ontspannen? toch wel fijn he 1 dag niet spuiten? Ik kreeg een uur voor de punctie 2 paracetamol, 1 diclofinac en tijdens de punctie dormicum.. Spijkervrouwtje, Op naar de punctie vrijdag, veel succes woensdag. Yeeeh, ik wordt ook verlost woensdag om 11.15 uur. De dokter zei al, volgens mij heb je er genoeg want ik zie het aan je lopen! Ik zeg ik voel me net zo'n vis die zijn eigen opblaast!! Maar ben helemaal toe aan de verlossing 23 follikels van 20mm!! Hopen op een goeie opbrengst dan maar. Vanavond om 00.15 de pregnyl, en dat ik zo opgeblazen ben is normaal, of normaal moet het wel in de gaten houden, veel drinken en genoeg rusten..
Cybje,bedankt meis Yvonne,zo! dat is dan niet raar dat je er z'n last van.hebt. Jeetje wat fijn dat ze er woensdag eruit gaan! alvast heel.veel succes