Bij ons is het standaard 2 x daags 2 capsules Utrogestan vanaf de dag van de punctie. Dan wordt er 4 ingebracht door de arts en daarna dus 2 x daags 2 gedurende 15 dagen. Dus 3 dagen voor NOD ben je er al klaar mee. Ik heb nu toevallig wel een extra ivfrecept gekregen. Die mutsen van het ziekenhuis hebben gister nogmaals een recept opgestuurd terwijl ik die al van de arts had gekregen. Kan ik mooi dus nog wat bijhalen...en misschien al sparen als ik het (hopelijk niet) zelf moet gaan betalen...
Dat is dan wel afwijkend met hoe ik het hier meestal lees. Mooi dat ze dan een fout hebben gemaakt waar je wat aan hebt. Las net in je topic hoe het zat met je startdatum die nu erg verlaat is, wat vreselijk slordig zeg:x snap goed dat je over wil naar een ander zh. De punctie en TP zijn bij ons ook in het UMCU gedaan,maar ons eigen zh is in Nieuwegein.( maar dat is ook alleen een transfer zh voor ivf)
Hoi Babbel De punctie wordt gewoon in Arnhem gedaan. Je moet daarna met de buisjes op je buik geplakt naar Utrecht rijden. (ongeveer 1 uur reistijd). En dat vind ik een aardige opgave. Dan begint net de verdoving uit te werken en dan moet je dat eind nog lopen naar de afdeling... (met de pech dat je helemaal boven op het dek kan parkeren)
Oh wat een gedoe dan zeg Noekie, waardeloos! Bij ons worden dus de FM's in Nieuwegein gedaan en die spreken de punctie voor je af in het UMCU en daar gebeurd dan de rest. Is het niet mogelijk om alles in het UMCU te doen, of ben je nu wel soort klaar met dat zh?
Zonnestraal,weet niet of je internet hebt in het hotel. Wil je toch veel succes wensen met de intake,dat je maar snel kan beginnen! hè hè eindelijk is het zover Xx Babbel
Noeki, idd een gedoe zeg.. Zonnestraal, succes met je intake Babbel, ben zo blij voor jullie en het zal nog wel ff onwerkelijk blijven,bij elke echo zal je denken" oja, dit zit in mijn buik".. Hier flink last van mijn buik! Maar zal er we bij horen, heb ik de andere keren niet gehad.. Hoop zo op goeie bevruchtingen,is altijd zo'n afvslrace
Yvonne, sterkte met je buik, hopelijk is het een goed teken, hebben ze heel veel mooie eitjes nu in het lab Ja van die echo's kan ik me wel voorstellen ja..heel apart,maar super leuk
Even via iPhone: we mogen deze maand starten met icsi-d . Ik verwacht m'n menstruatie 8 febr. Drie dagen later beginnen met puregon. Mijn AMH is te hoog. En tijdens de echo vele eitjes gezien, waarop dr.S zei: we gaan er rustig tegenaan. Dus 20 follikels zal ik niet krijgen want ik begin met puregon met een vrij lage dosering. Maar met 7-8 goede rijpe follikels ben ik al blij! Ze hebben iets nieuws daar: een embryo-stoofapparaat. Daar gaan de bevruchtingen 5 dg in vertoefen en kunnen ze elk embryo stuk voor stuk in de gate houden terwijl ze in die 'stoof' zitten. Dus na punctie pas 5 dg later de TP ipv 3 dagen later. Even ego bericht, reageer vanaaf uitgebreider. Wie kan lijstje voor me aanpassen? 8 febr starten IVF en 14 febr. 1e FM
Spijkervrouwtje, Klinkt inderdaad super! Ben blij voor je! Nu maar wachten op ke ongi. Yvonne, ik kan me heel goed voorstellen dat je last van je buik hebt met zoveel follikels bij de punctie. Hopelijk wordt het snel minder! Inderdaad is het zo'n afvalrace. Moeilijk he dat wachten! pfffff Succes meid, er moet toch zeker een mooie tussen zitten bij jou! En wel meer dan één ook! Babbel: Echo lijkt me ook helemaal geweldig! Ben benieuwd naar jouw ervaring straks! Hier nog steeds een opgeblazen buik en kan niet veel eten. Verder niet echt last ofzo. Ben nu helemaal klaar voor de tp morgen! Er branden hier continue kaarsjes dat het maar goed mag gaan met de emmy's! Liefs Ferial
Hoe is je punctie verlopen? Ik had na de pegnyl ook n dag a ander half t idee van de harde schijf te hebben op de prikplek, t was verder niet echt pijnlijk...
Sorry, ik bedoelde hierboven zonnestraal. Ik kan het soms ook moeilijk bijhouden allemaal, maar ik doe mijn best.
Waar een goed gesprek met de verpleegkundige niet goed voor is! Koppies staat weer de goede kant op. Ik mag 2 weken eerder beginnen! Start Lucrin op 16 februari. Er was er eentje uitgevallen en nu was er toch plek. We hebben goed gepraat en ze gaven hun fouten toe en dat er misverstanden waren geweest. Ik heb alles kunnen vragen wat ik wou en heb er weer helemaal zin in! Zonnestraal: Super! Ferial: Heel veel succes morgen! Hoeveel krijg je er terug geplaatst?
Noeki, wat een geweldig nieuws voor je! Wat zal jij blij zijn! Ik krijg zowiezo één emmy terug geplaatst, ongeacht de kwaliteit. Ze doen dat altijd bij iemand die jong is. Liefs ferial
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal IVF-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Cybje: ICSI-2, 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 01 feb: uitleg prikken en planning IVF/ICSI-1 Aislyn 01 feb: Terugplaatsing embryo Biancaelisabeth 02 feb: Intake + uitgangsecho Zonnestraal 07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje 16 feb: start Lucrin Noekie 2 mrt: FM Noekie Punctie/Eisprong: 31 jan Ferial 01 febr. Yvonne NOD: 05 febr. Babbel ( testdatum dan 18dg na punctie) 05 februari ongeveer Wtje 11 feb ? Aislyn 16 febr. Biancaelisabeth 19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp)
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal IVF-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Cybje: ICSI-2, 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Afspraken ziekenhuis: 02 feb: Intake + uitgangsecho Zonnestraal 07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje 08 feb: Start ICSI-D Zonnestraal 14 feb: 1e FM Zonnestraal 16 feb: start Lucrin Noekie 2 mrt: FM Noekie Punctie/Eisprong: 31 jan Ferial 01 febr. Yvonne NOD: 05 febr. Babbel ( testdatum dan 18dg na punctie) 05 februari ongeveer Wtje 11 feb ? Aislyn 16 febr. Biancaelisabeth 19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp) Zo lijstje aangepast voor Zonnestraal, bijzondere dag voor je 1e FM, Valentijnsdag Ik durf nog niet op zwanger...wil eerst digitale test van zaterdag afwachten suf hè
Noekie, dat is mooi nieuws! wat fijn dat je het zelf ook weer zie zitten en dat ze je toch eerder kunnen laten starten nog maar 2 wk dan maar je weer beginnen! Ferial, zal ook een kaarsje voor je branden vanavond, duim dat het goed komt morgen, meis
Ferial, spannend meid! K zal voor je duimen! Hopelijk zit er een mooie emmy voor je tussen, die heerlijk blijft plakken!