IVF in 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikkeB, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spijkervrouwtje, ik denk aan je! Heel veel succes!

Liefs Ferial

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Spijkervrouwtje: Veel succes vandaag met de punctie!

Ferial: En jij met je tp!! Een paar spannende weken voor de boeg.

Yvonne: Hoe kunnen ze dat dan nu ook al weten van dat invriezen. Normaal kijken zo toch eerst hoe ze de aankomende dagen delen?
    In Utrecht bellen ze pas op de dag van de tp over de uitslag...

Fijne dag iedereen! Bijna weekend!!:)

Gr Noekie

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Spijkervrouwtje, succes vandaag. Zonder verdoving zal t wel ff prikken, maar het is zo weer voorbij met maar 1 follikel.
    Ja, dat heb ik dus ook:als t toch weer mislukt waarom moet ik dan zolang pijn hebben. Heb ik vorige 2x geen last van gehad. Gelukkig is de volgende TP zonder hormonen (alleen pregnyl), dus mocht t dan weer mis gaan heb ik vast ook minder last.

Ik ga zo maar ff op en neer naar A'dam om bloed te prikken. Daarna weer lekker naar huis en thuis werken. Voelt al n beetje als weekend, ben ik aan toe!

4. Vonnie1979

30 jan 2012
    36
    0
    0
    Almere
    Zo gister na de punctie even niet in staat om te reageren van 9:00 tot 13:00 in het ziekenhuis gezeten omdat ik steeds van m'n stokkie ging. Het is mij echt vies tegengevallen maar ja na een nachtje slapen gaat het alweer een stuk beter en kan ik tenminste weer zelf opstaan, zitten en niet geheel onbelangrijk naar het toilet ;)

Echt respect voor Noekie die na de punctie een uur in de auto moest, pff het flevoziekenhuis werk samen met het VU in Amsterdam en daar hebben ze het zo geregeld dat de man met het koffertje naar Amsterdam moet en de vrouw iemand moet meenemen die je thuisbrengt.

We hadden 7 eitjes en 2 milj goede zaadjes, nou daar zou toch wel wat moois uit moeten komen.
    Zaterdag ochtend bellen voor het resultaat en dan zondag als het en beetje mee zit de TP

Vanaf nu tot de test 17 februari moet ik 3 x daags twee bolletjes Utrogestan in brengen.

5. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vonnie, jeetje zeg, wat naar zo'n ervaring.:( Maar wel een mooie opbrengst! Daar moet vast en zeker iets moois uitkomen! Rust lekker uit meis en bereid je voor op je tp. :)

Ik ben net gebeld.:D Er zijn er 5 geschikt voor terugplaatsing!:)
    Maar die ene die ze nu terug gaan plaatsen loopt zelfs voor in deling! Hij is nu al 10 cellig!!! Terwijl dat maar 8 hoeft te zijn op dag 3. Ooohhhh wat ben ik blij!!
    Ik mag hem om elf uur ophalen.
    Binnen nu en twee weken hoor ik hoeveel ze er invriezen. Is nog niet zeker dat ze alle 4 ook ingevroren worden, dat bekijken ze morgen. (maar ik hoor het dus per brief binnen nu en 2 weken)
    Even genieten van deze prachtige dag! Hopelijk de dag van nieuw leven! Yeah!:p

Straks reageer ik even op iedereen! ik ben nu helemaal in de wolken en kan me niet zo goed concentreren nu.:) Sorry lieve meiden, vergeef me.

Liefs ferial

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden,

ik heb mijn best gedaan om de verschillende namen bij de verschillende verhalen te plaatsen, maar dat is niet makkelijk, het duizelt nogal haha. Ik heb dan ook maar besloten niet langer alleen mee te lezen, maar ook gewoon te komen reageren...

Laat ik beginnen met het mooie nieuws op het laatst: Ferial wat een goed nieuws! Ik snap dat je er helemaal blij van bent! Ik ga voor je duimen!

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ferial, WAUW!! Als dat geen plakbeeb wordt!!! :D:D:D

DutchDiva, welkom...gezellig dat je komt meeschrijven. De 6e intake IVF of ICSI, dan ook gelijk beginnen???

8. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Dames, hoe verander is ons lijstje? :(

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hmm zo geloof ik....

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Helaas is de zesde alleen nog een intake. We hebben in een ander ziekenhuis al wat onderzoeken gehad (inwendige echo en bloedonderzoek bij mij en spermaonderzoek bij mijn man), maar daar gaan ze niet verder dan inseminatie. Nu hebben we maandag de intake bij het ziekenhuis dat de IVF/ICSI zal gaan doen. Na de intake zullen we wel op de wachtlijst komen en dan is het dus nog maar afwachten wanneer we echt mogen beginnen (hoewel de intake ook al wel een beetje voelt als beginnen omdat we dan eindelijk op de goede plek zijn...)

Je kunt het lijstje ook aanpassen door wel op 'quote' te klikken, maar vervolgens de quotes weg te halen. Op die manier lijkt het een berichtje van jezelf en kunnen anderen dat weer gebruiken...

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ferial :):):):):)wat fijn. gefeliciteerd. X

12. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ferial wat een goed resultaat!! wauw dat moet een mooie beeb worden :)

Vonnie, vervelend dat de punctie zo tegenviel, hopelijk ben je snel weer opgeknapt en is het allemaal niet voor niets geweest!

Noekie wat raar dat ze die buisjes op je buik plaatsen, wij moesten ook van Veldhoven naar eindhoven, is gelukkig maar 20 min maar bij ons werd het buisje in een soort koffer geplaatst, en die moet je aansluiten op de aansteker in je auto zodat het mooi op temp blijft. Lijkt me toch handiger dan zelf je buisjes warm houden ;)

Diva welkom hieer en schrijf gewoon lekker vanaf nu mee:D

Vanmorgen puncit gehad en van die ene eicel viel me dat 200% mee (na al jullie verhalen ;)) Deed niet echt pijn, had meer last van de arts die op mijn buik ging hangen ;). Toen dus naar Eindhoven en daar bleek gelukkig dat de eicel ook in het buisje zat en mocht manlief zijn bijdrage leveren;). Maandagmorgen wordt ik tussen 9-10 gebeld of er een bevruchting is en als dat zo is dan volgt om 10.50 uur de TP. Spannende dagen dus:)

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    bijna een uur gedaan over bijlezen.

Tori: ik denk veel aan je. Je bent zeker een superwomen en heb veel bewondering voor je doorzettingsvermogen en optimisme.

Ferial, Kitty en spijkervrouw: jaja, ik mag eindelijk starten. Heeft even geduurd, maar dan hebben we hopelijk ook wat. Gek dat ik dit forum heb aangemaakt, en bijna als laatste echt mag beginnen.

Noekie: Ik zit in amersfoort en dan punctie en terugplaatsing ook bij het UMC. Ik heb meerdere slechte verhalen hierover gehoord. Mijn neef is over gestapt naar Nijmegen en dat was voor hem echt een hemel vergeleken met Urecht. Gelukkig ben jij weer positief, maar mocht het toch tegenvallen dan is Nijmegen ook een optie en anders Geertgen, schijnt ook erg prettig te zijn. Zelf gaan wij het nu gewoon in Amersfoort/Utrecht doen, maar als wij ook negatieve ervaringen hebben dan ga ik bij de volgende IVF wel verder kijken. (maar ik hoop natuurlijk er maar 1 nodig te hebben :) )

Ferial: wat een opbrengst en zelfs 1 hele snelle. Spannend!!! succes met de terugplaatsing.

BE: ik heb geen Utrogestan, dus kan je geen hulp bieden. Ik moet meerdere keren pregnyl spuiten. Van al die actimel activia enz darmflora dingen kun je ook last krijgen van je maag krijgen.

Spijker: Nu de punctie geloof ik, spannend, succes!

Vonnie: Jeetje wat een verhaal. Gelukkig gaat het nu wat beter en ben je snel weer helemaal de oude!

Zonnestraal: je kunt naast quoten de tekst ook knippen en dan plakken.

allen die ik vergeten ben Succes!!

ps. wat mooi dat er zoveel kaarsjes voor iedereen worden gebrand, zonder elkaar echt te kennen. heel bijzonder

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje
    Aislyn IVF-1, 1e kindje
    Babbel IVF-1, 1e kindje
    Kitty IVF-1, 1e kindje
    Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje
    IkkeB: IVF-1, 1e kindje
    Cybje: ICSI-2, 1e kindje
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    Ferial: ICSI-1 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    01 feb: uitleg prikken en planning IVF/ICSI-1 Aislyn
    01 feb: Terugplaatsing embryo Biancaelisabeth
    08 feb: Start ICSI, korte protocol Zonnestraal
    07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje

10 feb: FM 1 IkkeB
    16 feb: start Lucrin Noekie
    2 mrt: FM Noekie

Punctie/Eisprong:
    31 jan Ferial
    01 febr. Yvonne

NOD:
    05 febr. Babbel ( testdatum dan 18dg na punctie)
    05 februari ongeveer Wtje
    11 feb ? Aislyn
    16 febr. Biancaelisabeth
    19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp)

zwanger:

weer even aangepast. Babbel je mag bijna op zwanger. Ik heb het woordje vast even in het lijstje gezet. Nog 1 nachtje slapen :)

15. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spijkervrouwtje, super dat het meeviel!:) Op naar een mooie bevruchting! Ik duim voor je!

IkkeB, het valt niet mee he alles bij te houden?:( We spreken gewoon af dat als iemand een keer iemand vergeet we dat niet erg vinden.;)

Ik ben net thuis van de terugplaatsing. Een 10 cellig emmy zit er nu in mijn buik.:) Hoop dat ie het naar zijn zin heeft.

Kregen jullie ook al snel een controle echo en moesten jullie ook bloed prikken vlak na de tp? Ik moet maandag al komen voor echo en bloedprikken. Kan zo'n echo geen kwaad bij het innestelen?:(

Liefs Ferial

16. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ferial wat super moet dat zijn zo'n toppertje in je buik. En dus maandag al een echo. Zal ik dan denk ik ook krijgen als het bij mij ook tot een TP komt. Waar is het bloedprikken voor? En zo'n echo kan echt geen kwaad hoor, ze komen met die inwendige echo maar tot je baarmoedermond en jouw emmy zit echt in je baarmoeder , dus lekker veilig. Anders zou je tijdens je zwangerschap ook geen sex mogen hebben ;)

17. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    #797 spijkervrouwtje, 3 feb 2012
    Laatst bewerkt: 3 feb 2012
    even verwijderd had lijstje niet goed gekopieerd :)

18. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloedprikken doen ze om de hormoonwaardes te bepalen (ivm evt overstimulatie).
    Ja die echo zal geen kwaad kunnen denk ik ook. Ben gewoon bang dat ie niet goed innesteld...
    Oh ja, die echo is voor mijn eierstokken en heeft niets met het emmy te maken. Dat is ook puur om te kijken of mijn eierstokken niet erg vergroot zijn.

Spannende dagen voor jou meid, ik vond die 2 dagen ook redelijk lang duren. Maar voor je het weet zit ie lekker in je buik!:)

Liefs Ferial

19. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    oh dan zal ik misschien geen bloed hoeven te prikken / echo want overstimulatie is bij mij nl niet aan de orde.
    Houden ze in het catherine 16 dgn na TP aan als testdatum? En krijg je dan een bloedtest of urinetest? Ik heb nl een info boekje van de INeS studie die ik volg en daarin staat dat ze 14 dgn na TP testen dmv urine. Wij gaan alleen met carnaval op vakantie, dus voor mij zal het toch pas na de vakantie worden, dus ik neem wel testje mee denk ik ;)

ik krijg trouwens geen utrogestan maar moet nog 3 x pregnyl spuiten op dag 4, 7 en 10. Wat moet jij gebruiken?

20. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Situatie:
    Yvonne IVF-4, 2e kindje
    Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje
    Aislyn IVF-1, 1e kindje
    Babbel IVF-1, 1e kindje
    Kitty IVF-1, 1e kindje
    Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje
    Tori3, ICSI-1, 1e kindje
    IkkeB: IVF-1, 1e kindje
    Cybje: ICSI-2, 1e kindje
    Wtje: IVF-1, 1e kindje
    Ferial: ICSI-1 1e kindje
    BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje
    Noekie: IVF-2 2e kindje

Afspraken ziekenhuis:
    01 feb: uitleg prikken en planning IVF/ICSI-1 Aislyn
    01 feb: Terugplaatsing embryo Biancaelisabeth
    08 feb: Start ICSI, korte protocol Zonnestraal
    07 feb: Evaluatie gesprek ICSI1 kijken hoe ICSI-2 vorm gaat krijgen Cybje

10 feb: FM 1 IkkeB
    16 feb: start Lucrin Noekie
    2 mrt: FM Noekie

Punctie/Eisprong:
    31 jan Ferial
    01 febr. Yvonne
    03 feb Spijkervrouwtje

NOD:
    05 febr. Babbel ( testdatum dan 18dg na punctie)
    05 februari ongeveer Wtje
    11 feb ? Aislyn
    16 febr. Biancaelisabeth
    19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp)

zwanger:

Deel Deze Pagina