Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 01 feb: Terugplaatsing embryo Biancaelisabeth 03 feb: start decapeptyl Aislyn 05 feb: Terugplaatsing embryo Vonnie 06 feb: Terugplaatsing Spijkervrouwtje 15 feb: 1e FM Zonnestraal 10 feb: FM 1 IkkeB 16 feb: start Lucrin Noekie 21 feb: uitgangsecho Aislyn 1 mrt: FM 1 Noekie 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 Punctie/Eisprong: 31 jan Ferial 01 febr. Yvonne 03 feb Spijkervrouwtje NOD: 05 februari ongeveer Wtje 11 feb ? Aislyn 16 feb ongeveer (natuurlijke cyclus) Flippo123 16 febr. Biancaelisabeth 17 febr. Vonnie 19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp) 21 feb Spijkervrouwtje (16 dgn na tp) 22 feb Kitty (12 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend
Hey meiden! Zo, ik ben er weer . Ik ben weer helemaal vrolijk. Mijn emmy was mooi 8 cellig en gelijkmatig, dus zeker een toppertje! Haha. Terugplaatsing zit erop. Nu zit ik thuis met een kop thee op de bank. Moet ik nog iets van een kruik maken voor mn buik? Hoe hebben jullie dat gedaan? Op 22 feb moet ik terug voor de bloedtest. Echt spannend! Nu begint het 'lange' wachten. Veel afleiding zoeken idd .
Kitty,jeeh !!!! Van harte meis van de mooie emmy in je buik ik had voor de pijn wel een kruik gepakt,maar voor je emmy maakt het niet uit. Gewoon rustig aan doen vandaag,dan is het goed.
Hahaha wel de drang maar ik probeer me in te houden misschien dat ik het begin volgende week durf Jij lekker skieen, ben je ook een beetje afgeleid en euh hebben ze waar je gaat skieen geen zwangerschapstesten?
Wauw.. Kitty helemaal geweldig.. tja wat kun je na de tp doen niet veel eigenlijk.. Heel veel succes met broeden.. Geniet ervan!! Bianca, Ooh vervelend, als het maar bij een beetje blijft is er niks aan de hand.. De testen en kwaaltjes zijn toch wel een goed teken. Aislyn.. Ben benieuwd naar je verhaal.. Zonnestraal, Jaaa wachten is ook niet mijn sterkste kant.. Ferial, fijn dat het wat beter met je buik gaat.. Vonnie, hoe is het vandaag met jou.. ik had van de week een babbyboom dipstick om te kijken of de pregnyl eruit was, en die was negatief.. Vandaag zit ik 11 dagen na de pregnyl, en jaaa ik weet het veel te vroeg natuurlijk.. Maar er stond op een kruidvattest een heel licht streepje, pregnyl???
Jullie zijn wel vroeg met testen hoor dat durf ik nog helemaal niet Wat ik al eerder zei misschien begin volgende week Helaas wat we al een beetje verwacht hadden net brief van VU dat ze geen embryo's hebben ingevroren. Nou ja we gaan er vanuit dat dit hem gewoon wordt!!!
Wauw Kitty, een toppertje!!! Hou maar lekker warm, ga maar lekker broeden meis . Nou Vonnie, dit gaat ém worden hoor!!! Maar ik snap je teleurstelling....knuffel voor jou. Yvonne, foto is errug wazig . Hoeveel Pregnyl heb je gespoten??
Yvonne, ik zie ook een streepje hoor. En 11 dagen na Pregnyl is wel wat vroeg, maar echt niet te vroeg. Spannend! Dit weekend nog een keer doen en dan weet je het zeker! Misschien wordt ie net als bij BE ook donkerder.
Vonnie, ik zie dat jij ook 12 dagen na tp je NOD hebt. Krijg jij ook een bloedtest? Ga je echt wachten tot die datum met testen, of ga je net als de andere meiden eerder testen? Die van kv schijnen erg goed te zijn.
Zonnestraal, ik heb 10.000 ie gespoten, maar op dag 8 waren de andere negatief.. Ik vind het ook nog een beetje vroeg maar zoals ik al zei 'ik ben ook geen kanjer in wachten' Het is idd een wazige foto maar het streepje is zo licht was blij dat ik hem erop kreeg.. Kitty, fijn dat jij het ook ziet, zie ik geen spoken!!!
Vonnie als je eerder al op de pregnyl negatief hebt getest, zou dit wel eens van je eigen kunnen zijn meid... Ik zie iig t tweede streepje, zo begon ie bij mij ook, maar hij is inmiddels stukken donkerder...
Ons berichtje overlapte elkaar Kit, eniewee: Topemmy in je buik!! Super!! Nu lekker broeden en over 2 weken een positieve zw. test showen hier .
T is idd maar n klein beetje hoor, gedurig alleen met afvegen wat, en n enkel keertje wat in t inlegkruisje.... Voor n uur terug zh gebeld, de fertilliteitsassistente zou me terug bellen, maar die heeft nog niet gebeld... Nu sinds een uurtje niets meer verloren, dus wie weet....
yvonne ik lees al dag 8 negatief en nu op dag 11 dan kanhet haast niet meer van de pregnyl zijn meid! volgens mij gaat dit goedkomen
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik totaal geen innestellings bloeding gehad... Maar ged we zullen zien we wachten af... T is gewoon zo apart... Alle kwaaltjes zijn er nog testen worden echt donkerder... Geen krampjes of iets dus ja wie zal t zeggen.... Vanavond ff lekker de stad in, Ff lekker afleiding zoeken...
Spijkervrouwtje, dag 8 was die negatief, en overal lees je wel dat 10.000 ie wel met 10 dagen zowiezo weg is.. Ben benieuwd.. Met mijn zoontje had ik op dag 8 na de tp een positive test van clearbleu waar zwanger op stond.. Ik zit nu op dag 6 na tp..
Kitty, yesssssss! Super meid! Geniet ervan! Yvonne, dit is wel heeeeel erg vroeg, dit is dag 6 na je tp toch? Meiden meiden toch! Foei! haha Ik dacht dat ik erg was. Maar ik mag mezelf wel geduldig noemen als ik jullie zo zie. Dat je test nega was gisteren en vandaag posi kan ook aan de concentratie van je urine liggen. Ik zie in ieder geval wel een streepje. Maar je hebt er zo weinig aan. Vonnie, inderdaad, dit moet hem gewoon worden!! Net als bij Kitty! Liefs ferial
dat zou lekker zijn als je zondag al een mooie digitale test hebt. wanneer mag je van het zh officieel testen en krijg je een bloed of urine test?