IVF in 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by ikkeB, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Ferial fijn dat je gister heerlijk hebt genoten van je tapas en je wijntje!
    En meid wat knap dat jij geen testdrang hebt zeg! Hoe doe je dat?
    Ik heb mezelf wel beloofd, dat als dit toch niet goed gaat, ik bij de volgende behandeling echt gewoon niet voor de datum meer ga testen! K wordt nu ook steeds ongeduldiger merk ik wel, en das niet al te best ;)

2. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland

Hihihi misschien een grotere bh kopen? ;)
    Tja en verder ook afwachten he meis?
    T is toch wat! ;)

3. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland

Als je straks n stuk verder in de zwangerschap bent ga je het steeds meer geloven... Ook na iedere echo die je straks krijgt, wordt het besef dat je zwanger bent steeds meer...
    Logisch dat je na ruim twee jaar het alles behalve vanzelfsprekend vind meis... Als t er goed blijft gaan zou ik het ook echt een wonder vinden!
    Om twee redenen... Wij zijn al 3 jaar bezig, en omdat dit de eerste icsi behandeling van ons is...

Meis, geniet van je zwangerschap, en probeer er zoveel mogelijk van te genieten!

Liefs!

4. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Vandaag weer heerlijk wezen schaatsen met man lief en de kinders!
    We hebben er echt van genoten, en jeetje wat was het druk :)

Thuis aangekomen heerlijke warme chocolade melk op met mini marsmellows :)

Net samen met man lief besloten, dat we straks heerlijk met zn viertjes uit eten gaan... Gezellie!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?

5. Vonnie1979

Jan 30, 2012
    36
    0
    0
    Almere
    Hahaha ja Bianca inderdaad een nieuwe bh maar ik wil ff wachten tot vrijdag de test :)

Jij bent de eerste die mag testen, nog 4 daagjes, spannend hoor!!

Ik heb vandaag niet veel gedaan zit nog steeds aan de bank vast ;) Voel me overigens voor het eerst sinds de punctie goed vandaag

6. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Ja t kan idd ook van de hormonen zijn...
    Ach tot vrijdag even blijven proppen dan he? ;)

Jaja nog 4 dagen... En die duren me nu echt veel te lang hoor, ik word echt ongeduldig nu ;)

Wat fijn te horen dat je je goed voelt! Hopelijk bijft dat zo, en mag je snel weer van die bank af!
    Denk je dat je het gaat redden om die halve dagen te werken?
    T zal wel lekker zijn qua afleiding, maar denk je dat je lichaam het ook trekt?

7. Vonnie1979

Jan 30, 2012
    36
    0
    0
    Almere
    hahaha ja en halvewege de dag laat ik ze gewoon vrij :D

Hahaha ja kan me voorstellen ze kruipen voorbij he de dagen! Ik moet nog een dag langer wachten dan jij. Weet niet hoe het bij jullie gaat maar bij ons moet je om 8:30 bloed laten prikken en dan krijg je pas 's middags na 14:00 uur de uitslag dat wordt pas killing die uren, ga denk ik op m'n telefoon zitten hahaha

Ik blijf morgen en dinsdag nog thuis en dan aankijken of het gaat lukken woensdag een ochtendje werken. Vandaag ging lopen alweer erg goed vond ik zelf dus de aankomende twee dagen beetje opbouwen met lopen enzo. heb ook echt wel het idee dat m'n buik alweer een heel stuk is geslonken.

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    BE zo mooie test hoor, dat it vast wel goed :)
    Krijg je donderdag een bloedtest?

Ferial goed te horen dat de tapas en wijntje lekker waren :)

Vonnie gelukkig buikje weer ad beterende hand. Ga je dinsdag nog testen zelf?

Hier Alles zijnganetje maar wel hevige oorpijn :( en dat is geen zwangerschapskwaaltje balen heb nl een buisje en ben bang dat dat er weer uit is. en nu in comi met een linke vekoudheid zit er denk ik een oorontsteking aan te komen. morgen maar ff naar de ha want die hoogteverschillen in oostenrijk zie ik niet zitten met een oorontsteking;)

9. Vonnie1979

Jan 30, 2012
    36
    0
    0
    Almere
    Hey Spijkervrouwtje wat naar nu dat je griep en oorpijn hebt dat kun je en nu net niet ook nog bij hebben, beterschap!

Ik wil wel testen maar m'n man wil graag wachten dus ben nog in dubio

10. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland

Hier moet je gewoon een thuistest doen, en dan gelijk de uitslag doorbellen, is het positief dan wordt er een echoingepland twee weken erna...

Dat zijn idd killing uren ja! Bah! Kan t nie allemaal iets sneller? ;)

11. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Dat is vervelend zeg! Hopelijk kan de ha er iets mee doen!
    Hoogteverschillen en oorpijn/ooronsteking zijn inderdaad echt niet fijn!
    Hopelijk ben je er snel weer vanaf!

Ik krijg geen bloedtest denk ik, maar zit er wel over te denken om er wel even om te vragen... Al is het alleen maar voor mn eigen geruststelling...

12. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Dan wel op trillen zetten he dan voel je hem zeker:D

Ik zou die dag echt wel zelf een test doen hoor, dan benje tenminste een beetje voorbereid;)

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    BiancaElisabeth Die test van vandaag ziet er goed uit! Hartstikke positief, dat moet goed komen! En ja, ik besef steeds meer wat een wonder dit is voor mij. Ik probeer wel te genieten. Nu ben ik zwanger, en dat ben ik nog nooit geweest. Zou ook zonde als ik mijn hele zwangerschap laat beheersen door angsten die misschien niet eens uit komen.

Ferial Ik voelde ook weinig voor mijn NOD en ben nu ook zwanger. Fijn dat je lekker hebt kunnen ontspannen!

Zonnestraal Hopelijk groeien er een paar mooie eitjes! Jammer dat je er zo'n last van hebt, wees maar extra lief voor jezelf.

Vonnie Ik heb nu een sportbh aan, al mijn andere bh's irriteren me, haha.

Spijkervrouwtje Beterschap!

14. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Aislyn beetje bij beetje zal dat vast wel beter gaan hoor! In t begin is t zo onwerkelijk... T komt wel goed meis! En zeker als je straks je eerste echo hebt gehad!

15. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hihihi doe jij dat ook zo dan? :D

16. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Vonnie idd op de dag zelf een test doen zou je een soort van voor kunnen bereiden... Maar goed die keuze is aan jou/jullie he?

17. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Goede morgen dames!
    Vanmorgen nog maar een testje eraan gewaagd, en volgens mij is ie weer iets donkerder geworden... Zet de test zodadelijk even met mn mobiel in t album.
    Jee, nog 3 dagen wachten, hopelijk vliegen die drie dagen snel voorbij...

Even een vraagje, ik heb t idee dat t bloeden minder wordt, maar even buiten dat, als t echt niet goed zou zitten, zouden de testen toch niet donkerder worden toch? Of zie ik dat verkeerd?

Ja ik weet t, mss maak ik me gek om niets, maar toch, wil graag even jullie mening horen...

Liefs

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    BE: Even mijn verhaal:
    Ik kreeg bloedingen(5dgn) op dag 12 na de punctie. Toen was de test nog negatief. Op dag 15 licht positief en op dag 17 Clear Blue: 1-2 weken zwanger. Op 5 weken en 4 dagen Clear Blue: 2-3 weken zwanger en 2 dagen daarna was het over. Toen zagen we op de echo dat er niets in de baarmoeder zat maar dat het in de linker eileider was genesteld.

Mijn klachten waren al in de wachtweken aanwezig. Pijnlijke lies door krampen en steken.

Heb je voor de rest ook pijntjes dan? Het kan nog alle kanten op hoor! Anders gewoon weer een bellen met het ziekenhuis en vragen voor een bloedtest?!? Die onzekerheid is ook niet goed voor jullie.
    Het zou ook je baarmoedermond kunnen zijn...

Ik blijf hard voor je duimen hoor! Het is inderdaad erg spannend nu. Probeer er toch vertrouwen in te houden.

Liefs Noekie

19. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie bedankt voor je reactie...
    Ik heb dus helemaal geen pijntjes etc...

Mn baar oedermond zal het idd wel eens kunnen zijn, ik heb bij mijn laatste zwangerschap wel een keer te horen gekregen dat mn baarmoeder mond iets open stond, maar dat was vrijwel aan t einde van de zwangerschap.
    Mss gewoon even vragen of ze er anders eens naar willen kijken?
    En idd een bloedtest via de gyn en anders proberen via mn ha die s niet zo moeilijk...

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    BE, testje ziet er mooi uit!:D

Spijkermevr. hè wat vervelend van als je oorontsteking krijgt, heb je er wat voor gekregen van je HA? in de kou lijkt me dat niet echt fijn, nee
    Wanneer gaan je op vakantie? voor of tijdens de drukte;)?

Moeders voor Moeders is net geweest, en ik mag gelijk beginnen, testje was al erg duidelijk voor me termijn:) ze zei, als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat je 2wk verder bent!! dus een goed teken:D

Testje staat in me foto-album.
    Ga nu maar even wat vullen:p, hihi

Share This Page