Even snel vanaf werk.hem antibiotica en oordruppels, is inderdaad oorontsteking. We gaan trouwens volgende week met de drukte Babbel en BE mooie testjes!
Spijkermevr. ,ah gezellig met zijn allen balen van je oorontsteking hopelijk is het vlg wk dan wel over!
Situatie: Yvonne IVF-4, 2e kindje Spijkervrouwtje IVF mnc-1, 3e kindje Aislyn IVF/ICSI-1, 1e kindje Babbel IVF-1, 1e kindje Kitty IVF-1, 1e kindje Zonnestraal ICSI-D-1, 1e kindje Tori3, ICSI-1, 1e kindje IkkeB: IVF-1, 1e kindje Flippo123 ICSI-2 1e kindje Wtje: IVF-1, 1e kindje Ferial: ICSI-1 1e kindje BiancaElisabeth: ICSI-1 3e kindje Noekie: IVF-2 2e kindje Vonnie: ICSI-1 1e kindje Afspraken ziekenhuis: 15 feb: 1e FM Zonnestraal 10 feb: FM 1 IkkeB 16 feb: start Lucrin Noekie 1 mrt: FM 1 Noekie 5 mrt: 7 weken echo Aislyn 6 mrt: gesprek pijnbestrijding ICSI-2 Flippo123 Punctie/Eisprong: 31 jan Ferial 01 febr. Yvonne 03 feb Spijkervrouwtje NOD: 16 feb ongeveer (natuurlijke cyclus) Flippo123 16 febr. Biancaelisabeth 17 febr. Vonnie 19 feb Ferial (testdatum 16 dgn na tp) 21 feb Spijkervrouwtje (16 dgn na tp) 22 feb Kitty (12 dgn na tp) zwanger: Babbel81, 11 okt uitgerekend Aislyn, 20 okt uitgerekend
Up up Dames t is rustig hier! Iedereen weer lekker aan het werk? We stonden op de tweede pagina... Nu als goed is niet meer! Aislyn heerlijk zeg dat je de datum al weet voor je echo! Idd een dag om naar uit e kijken meis...
Ik vond het ook al rustig! Ik zal zo blij zijn als ik 5 maart een hartje zie kloppen! Nu heb ik vooral heel veel honger en pijnlijke tepels. En mijn ongi blijft gelukkig nog steeds weg, begin ieder toiletbezoek steeds iets minder nerveus te zijn.
Bianca mooie test het is nu wel een heeeeel duidelijk streepje!!!! Aislyn de echodatum bekend super!! spannend hoor! ik was vanmorgen voor het eerst heel erg misselijk echt tegen het overgeven aan en ik vind alles stinken hahaha zelfs de gezichtscreme van m'n man, begin nu toch wel een klein beetje te hopen hoor . . .
Vonnie ja ze worden steeds mooier en duidelijker he? Vandaag bijna geen last gehad van het bloedverlies! k ben stiekem heel blij, en heb toch echt weer goede hoop... Maar.... T blijft spannend! Hier vandaag ook super misselijk geweest, enorm veel last van maagzuur gehad En vonnie; ik vind ook alles stinken! Zelfs mn eigen deo, terwijl dat voorheen echt de enige was die ik echt lekker vond ruiken
Vandaag terugplaatsing ondanks wat vocht achter de baarmoeder. Moet nu 2 weken rust houden wat wel erg moeilijk voor me is maar alles voor het kind
Vlinder27 wel echt rust houden hoor dat helpt! ik had vocht rond mijn eierstokken en als je te lang doorloopt wordt je er echt ziek van! Succes met wachten nu! Bianca natuurlijk heb ik test drang maar zit vandaag en morgen nog thuis he en manlief ziet niet de nut van zelf testen in dus gaat ook geen test halen. Misschien woensdag
Vlinder, succes en sterkte met 2 weken rust houden, probeer goede afleiding te zoeken, hopelijk gaan de dagen redelijk snel voorbij!
BE, hè niet stoken tussen Vonnie en haar man...haha Vonnie, als je rustig af kunt wachten wordt je beloond met een knaltest Jullie klachten over het ruiken herken ik, dus dat klinkt goed!
hahahaha prachtig! Heerlijk om zo met elkaar erover te praten en ervaring uit te wisselen! Komt goed hoor met m'n mannetje en mij!! Tot nu toe kan ik nog wachten dusssssss hahaha